Joh, de hele f1 Paddock vraagt zich alleen af wanneer inmiddels ipv wie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Leclerc al 3 wedstrijden niet meer bezig is met kampioen worden, hij maakt toch geen kans meer
Grappig is ook wel dat het grote verschil komt omdat de auto's in Spa hoger moesten (gewoon vanwege de aard van het circuit dus niet de TD) en dit dus voor Red Bull geen probleem gaf maar voor Ferrari en Mercedes des te meer.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heer en Meester meneer Verstappen, wat een race, hieruit blijkt maar weer wie de echte wereldkampioen is en blijft!
Zandvoort yeah!
Abu dabhi 2021 zit nog diepquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
Die Engelsen zijn van een andere planeet.
Bij een artikel van Sky over de crash van hami wordt Hami bejubeld en Alonso afgefikt
![]()
![]()
Champ dit en champ datquote:
Ja klopt, heel apart.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig is ook wel dat het grote verschil komt omdat de auto's in Spa hoger moesten (gewoon vanwege de aard van het circuit dus niet de TD) en dit dus voor Red Bull geen probleem gaf maar voor Ferrari en Mercedes des te meer.
heb je de link voor me? vind dat altijd leuk om te lezenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Champ dit en champ dat![]()
En dan hebben wij een oranje bril
dat tear off gevalletje was natuurlijk lullig maar dat overleg was lachwekkend en niet te vergeten die snelste ronde pogingquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja klopt, heel apart.
ik vond de bandenwisseloverleg met Leclerc het meest hilarische moment gister, man wat amateuristisch weer van Ferrari
Zoek hem zo even opquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je de link voor me? vind dat altijd leuk om te lezen
Ja, iets met wrong place at the same time, die snelste ronde sloeg nergens op, net als the ``tow`` van Ocon en Alonso.. hahaquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat tear off gevalletje was natuurlijk lullig maar dat overleg was lachwekkend en niet te vergeten die snelste ronde poging
duo Benotti?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:24 schreef exile79 het volgende:
Voor de zomer zei Benotti "aanpassingen binnen Ferrari niet nodig. "
Echt niet?
Komt ie wel op terugquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:24 schreef exile79 het volgende:
Voor de zomer zei Benotti "aanpassingen binnen Ferrari niet nodig. "
Echt niet?
Jij hoort iets anders dan ik?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
Aah deze lukt wel
https://fb.watch/fc9pD0j_nC/
Hij zei dat het niet Alonso's fout was maar het specifiek aan Hamilton toeschrijven hoor ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Jij hoort iets anders dan ik?
Tijdens de uitzending op Sky zei Brundle direct dat Lewis daar fout was.
oh het werd wel degelijk geinsinueerd. Ze zeiden ook nog dat Lewis erg blij mocht zijn dat hij hier geen penalty voor kreeg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zei dat het niet Alonso's fout was maar het specifiek aan Hamilton toeschrijven hoor ik niet.
Ferrari heeft er al meer dit jaar die hoog zouden scoren in de all time lijsten. Eentje zelfs pas 1 gp geleden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, noem er maar 10 op dan die dommer waren. Ik wacht wel.
Klopt, bij Aken richting Luik, bij Lichtenbusch de grens over en dan rij je om dat knelpunt heen. Maar iedereen rust blind zijn Tomtom achternaquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraagje aan degene die naar Spa zijn geweest.
Volgens een collega kon je na afloop alleen de snelweg op in Noordelijke richting.
En kon je bv niet naar het Oosten (Malmedy) of richting westen/zuid westen. Stavlot/Trois points. Klopt dit?
Verbaas me er sowieso over dat iedereen bij Eijsden de grens overgaat, om dan vanaf knooppunt Verviers in de file aan te sluiten.
Kunt volgens mij beter via Heerlen/Aken rijden. en dan over de Hoge Venen.
Maar geen idee of je in Malmedy met de F1 door kunt.
ging om de reactiesquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Jij hoort iets anders dan ik?
Tijdens de uitzending op Sky zei Brundle direct dat Lewis daar fout was.
Ik ben dit jaar voor de vierde keer geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens een collega kon je na afloop alleen de snelweg op in Noordelijke richting.
En kon je bv niet naar het Oosten (Malmedy) of richting westen/zuid westen. Stavlot/Trois points. Klopt dit?
Verbaas me er sowieso over dat iedereen bij Eijsden de grens overgaat, om dan vanaf knooppunt Verviers in de file aan te sluiten.
Je bedoelt de reacties van de Hamilton fans? Daar zou ik niet veel waarde aan hechten.quote:
Doe ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je bedoelt de reacties van de Hamilton fans? Daar zou ik niet veel waarde aan hechten.
Zaterdag met de bus op de terugweg waren we in principe zo op de snelweg bij Malmedy, maar iets verderop begon de file pas die ongeveer tot Verviers duurde. Heenweg viel ook heel erg mee. Het grootste probleem was dat veel mensen veel te vroeg de invoegstrook wilden pakken, maar de politie was met motoren bezig om iedereen aan te sporen tot het einde door te rijden. Dat deden we met de bus ook en ging daardoor eigenlijk wel prima.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:56 schreef nils7 het volgende:
Bij Eijsden kon je zo door rijden.
De file is van het circuit tot aan Verviers en daarna kan je doorrijden. (Waar die nu ook nog staat eigenlijk als je op Google Maps kijkt).
Al die jaren al zo geweest.
Perez, Leclerc en Sainz. Ik gun ze alle drie kansen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:34 schreef Nia het volgende:
Spannend wordt nog de strijd om de tweede plaats in het kampioenschap. Ik gok op Sainz.
Het wordt eerder vermoeiendquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Maar tis wel vermakelijk
Er zijn er al in Zandvoortquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn de vrachtwagens al op onze snelwegen gespot?
Ik heb nog nooit in de file gestaan op de snelweg van Spa. Het dichtsbij kwam de keer dat het het hele weekend verschrikkelijk warm was en de regen genadeloos toe sloeg, maar dat was ook niet veel meer dan gewoon rustig rijden in de drukte.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Na zaterdag wist je het al. Gelukkig reden er nog 19 auto's op de baan om wat actie te brengen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef THEFXR het volgende:
het was best saai, na 12 ronden wist je het al.
ja dit was wel totale dominantie, in Zandvoort zal het dichter bij elkaar zitten al schijnen ze daar ook iets meer bodemvrijheid nodig te hebben dan in bijvoorbeeld Hongarije maar niet zo extreem als in Spa.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef THEFXR het volgende:
de bookmakers hadden ook max op 1, daar bleek het al uitquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na zaterdag wist je het al. Gelukkig reden er nog 19 auto's op de baan om wat actie te brengen.
quote:Ferrari. Sigh. If the strategists were football coaches I confidently predict they'd respond to being 2 nil up at halftime by tying the player's shoelaces together to see if it made them run faster.
Het zou bovendien zomaar kunnen regenen komend weekend!quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dit was wel totale dominantie, in Zandvoort zal het dichter bij elkaar zitten al schijnen ze daar ook iets meer bodemvrijheid nodig te hebben dan in bijvoorbeeld Hongarije maar niet zo extreem als in Spa.
Wasvoortquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou bovendien zomaar kunnen regenen komend weekend!
Houden ze 'm op de baan? Gaat er niks stuk? Valt er een bui? Het blijft altijd spannend tot het eind imho.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef THEFXR het volgende:
Het venijn zit hem in de staartquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Houden ze 'm op de baan? Gaat er niks stuk? Valt er een bui? Het blijft altijd spannend tot het eind imho.
Als het regent wordt het Moddervoort natuurlijk.quote:
Uiteindelijk is het natuurlijk een combinatie van, maar is de coureur altijd eindverantwoordelijke om de juiste snelheid te rijden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
Die Leclerc is een rare vent. Hij neemt graag verantwoordelijkheid voor fouten. Zo ook gisteren meldt hij dat het zijn schuld is dat hij in de pits te hard gereden heeft en ondertussen meldt zijn team dat het komt omdat een sensor kapot was.
Bij Honda hebben ze stiekem al een stijfje...quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:42 schreef nils7 het volgende:
Als Max dit volhoudt en een summiere tegenslag dan kan hij in Japan al kampioen zijn.
Nooo! Ik heb geen overdekte plekquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou bovendien zomaar kunnen regenen komend weekend!
Dat is wel erg opvallend, want wat ik dacht is toch echt waarquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niemand van de bijna 8 miljard bewoners van de aarde heeft hetzelfde idee.
Als ik jou in je rug duw val je ook achterover zekerquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wel erg opvallend, want wat ik dacht is toch echt waar
[ afbeelding ]
dat kwam omdat Alonso curbs raakte, was geen tegensturenquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn stuur staat naar links, dat is toch echt tegensturenquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kwam omdat Alonso curbs raakte, was geen tegensturen
jij begrijpt er echt helemaal geen reet van hquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn stuur staat naar links, dat is toch echt tegensturen
Ah en ook hier zijn de inhoudelijke argumenten op.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij begrijpt er echt helemaal geen reet van h
Ik ben wel een beetje klaar met jou en je zogenaamde feiten, een momentopname waar het al wiel tegen wiel is, Hamiltons wiel is hier al van de grond is volgens volgens jou dus tegensturen, geweldige feiten weer van onze kennerquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah en ook hier zijn de inhoudelijke argumenten op.
Zelfs bewezen feitelijkheden worden hier ontkendMoet niet gekker worden
Als jij met je auto de rechterkant van een stoeprand raakt, stuurt je auto ook naar links. Alonso deed hier niets verkeerd, integendeel, hij probeerde meer schade te voorkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn stuur staat naar links, dat is toch echt tegensturen
Leer gewoon een keer op de inhoud te discussiren en niet op de man.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met jou en je zogenaamde feiten, een momentopname waar het al wiel tegen wiel is, Hamiltons wiel is hier al van de grond is volgens volgens jou dus tegensturen, geweldige feiten weer van onze kenner
kom eens met inhoud, je bent doodvermoeiend keer op keer met je "feiten"quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer gewoon een keer op de inhoud te discussiren en niet op de man.
Ja het is tegensturen. Bocht gaat naar rechts, stuur staat naar links. Zo simpel is het
Het eerste deel van het seizoen leek wel spannend maar we moeten tot de conclusie komen dat het dat niet was. Zonder de DNF's van Max had ie misschien al kampioen geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:54 schreef KingRadler het volgende:
Ligt het nu aan Max dat seizoen zo saai is of laat Fer en Merc het gewoon liggen.
Wat ik zei is dit: Lewis lijkt hem te raken en dan stuurt Alonso tegen heb ik het idee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
kom eens met inhoud, je bent doodvermoeiend keer op keer met je "feiten"
En dan nog verneuken met de strategiequote:Op maandag 29 augustus 2022 14:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het eerste deel van het seizoen leek wel spannend maar we moeten tot de conclusie komen dat het dat niet was. Zonder de DNF's van Max had ie misschien al kampioen geweest.
Mercedes doet wat het kan gegeven de beperkingen van hun 2022-auto. Ferrari heeft een prima auto maar het team is gewoon niet klaar voor een strijd om het kampioenschap.
Eigenlijk zouden Ferrari en Mercedes gewoon van auto moeten wisselen: dan zou je waarschijnlijk wel echte strijd hebben.
Mercedes heeft duidelijk de mindere auto t.o.v. Red Bull (en Ferrari).quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:54 schreef KingRadler het volgende:
Ligt het nu aan Max dat seizoen zo saai is of laat Fer en Merc het gewoon liggen.
dit weekend was wel extreem, ik neem toch aan dat het in Zandvoort allemaal wat dichter bij elkaar zitquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mercedes heeft duidelijk de mindere auto t.o.v. Red Bull (en Ferrari).
Ferrari had in sommige races echt wel de betere auto, maar hebben het laten liggen door fouten van de coureurs en het team. Combineer dat met het feit dat Max geen of nauwelijks fouten maakt en een Red Bull team dat qua strategie superieur is en je krijgt dit als resultaat.
Hoeveel punten heb je nodig om kampioen te zijn? Op dit moment 216 punten voorsprong. Als je de DNF's wegdenkt had Max dat nog niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het eerste deel van het seizoen leek wel spannend maar we moeten tot de conclusie komen dat het dat niet was. Zonder de DNF's van Max had ie misschien al kampioen geweest.
Mercedes doet wat het kan gegeven de beperkingen van hun 2022-auto. Ferrari heeft een prima auto maar het team is gewoon niet klaar voor een strijd om het kampioenschap.
Eigenlijk zouden Ferrari en Mercedes gewoon van auto moeten wisselen: dan zou je waarschijnlijk wel echte strijd hebben.
Dat hoop ik ook wel, maar toch denk ik dat Red Bull boven zichzelf uitstijgt, wederom.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit weekend was wel extreem, ik neem toch aan dat het in Zandvoort allemaal wat dichter bij elkaar zit
En wat wil je met dit feitje dan exact zeggen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ik zei is dit: Lewis lijkt hem te raken en dan stuurt Alonso tegen heb ik het idee.
Precies wat er gebeurde dus
Normaliter zou je dat wel verwachten ware het niet dat er voor komend weekend de nodige regen wordt voorspeld.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit weekend was wel extreem, ik neem toch aan dat het in Zandvoort allemaal wat dichter bij elkaar zit
Het is een beschrijving van de situatie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:16 schreef Blik het volgende:
[..]
En wat wil je met dit feitje dan exact zeggen?
Slechts 1 derde plaats voor Ferrari in de laatste 3 races is ook wel pijnlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mercedes heeft duidelijk de mindere auto t.o.v. Red Bull (en Ferrari).
Ferrari had in sommige races echt wel de betere auto, maar hebben het laten liggen door fouten van de coureurs en het team. Combineer dat met het feit dat Max geen of nauwelijks fouten maakt en een Red Bull team dat qua strategie superieur is en je krijgt dit als resultaat.
Regen op Zandvoort lijkt me vrij GOAT'ed.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Normaliter zou je dat wel verwachten ware het niet dat er voor komend weekend de nodige regen wordt voorspeld.
wat ik begreep had het veel te maken met de rijhoogte die in Spa gewoon omhoog moet, daar had Red Bull overduidelijk geen last van en de rest wel, dit zal in Zandvoort minder zijn plus dat het rechte stuk vrij kort isquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook wel, maar toch denk ik dat Red Bull boven zichzelf uitstijgt, wederom.
En wat doet het tegensturen er verder toe. Door er verder niks over te zeggen impliceer je namelijk dat Alonso hiermee de botsing verergert voor Hamilton en daarmee Alonso ook schuld heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een beschrijving van de situatie.
Waarom ik het benoem? Omdat ik het een racing incident vindquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:19 schreef Blik het volgende:
[..]
En wat doet het tegensturen er verder toe. Door er verder niks over te zeggen impliceer je namelijk dat Alonso hiermee de botsing verergert voor Hamilton en daarmee Alonso ook schuld heeft.
Maar als je er niks mee wilt zeggen, waarom benoem je het dan berhaupt?
Maar ja, je bent zoals normaal weer de onduidelijkheid zelve…
Alonso zit hier met z'n linkerwiel op de vloer van Lewis en raakt daarna het achterwiel van Lewis waardoor Lewis gelanceerd wordt. Ik kan me voorstellen dat de voorkant van Alonso's wagen naar rechts neigt te bewegen omdat Lewis die kant op beweegt waardoor Alonso naar links stuurt om te anticiperen op wat komen gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een beschrijving van de situatie.
Hij stuurt tegen omdat als hij niks doet hij achterstevoren komt te staanquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ik het benoem? Omdat ik het een racing incident vind
Klopt wat je zegt, behalve het laatste. Lewis maakte hier een fout, dat zei ik ook al nadat ik die tweede replay zag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Alonso zit hier met z'n linkerwiel op de vloer van Lewis en raakt daarna het achterwiel van Lewis waardoor Lewis gelanceerd wordt. Ik kan me voorstellen dat de voorkant van Alonso's wagen naar rechts neigt te bewegen omdat Lewis die kant op beweegt waardoor Alonso naar links stuurt om te anticiperen op wat komen gaat.
Maar dat is allemaal invulling gebaseerd op mijn interpretatie van de beelden die ik beschikbaar heb.
En ja, het is een racing incident. Door pure onkunde van Sir Lewis.
Hij maakt vaker fouten wat er uiteindelijk op neerkomt dat zijn 'blinde vlek' opspeelt. Onkunde dusquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, behalve het laatste. Lewis maakte hier een fout, dat zei ik ook al nadat ik die tweede replay zag.
ik vond het al heel wat dat hij het zelf toegaf en het kostte hem misschien wel een podiumquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij maakt vaker fouten wat er uiteindelijk op neerkomt dat zijn 'blinde vlek' opspeelt. Onkunde dus
Op die exit heb je kerbing liggen die bijna niemand gebruikt die buitenom gaat daar, blijft opmerkelijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij maakt vaker fouten wat er uiteindelijk op neerkomt dat zijn 'blinde vlek' opspeelt. Onkunde dus
Alonso stuurt niet tegen, Hamilton's wiel slaat het stuur van Alonso naar links, wat logisch is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ik zei is dit: Lewis lijkt hem te raken en dan stuurt Alonso tegen heb ik het idee.
Precies wat er gebeurde dus
Zandvoort is qua weer wel net even anders, ik heb er jarenlang op de camping gestaan, en het is heel vaak dat het in Amsterdam 25 KM verderop dan heel ander weer is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Normaliter zou je dat wel verwachten ware het niet dat er voor komend weekend de nodige regen wordt voorspeld.
Klopt niet. Kijk maar eens in slow motion, Alonso stijgt op omdat hij op Lewis zijn vloer terechtkomt en begint voor de klap al met tegensturen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
Alonso stuurt niet tegen, Hamilton's wiel slaat het stuur van Alonso naar links, wat logisch is.
Maar wat precies wil je er mee zeggen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op die exit heb je kerbing liggen die bijna niemand gebruikt die buitenom gaat daar, blijft opmerkelijk
"het is een beschrijving van de situatie"quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar wat precies wil je er mee zeggen?
Heb ik al gemeld.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar wat precies wil je er mee zeggen?
Wat is er niet duidelijk aan die post?quote:
U schijnt een mod te zijn maar uw berichten lijken er vooral op gericht theater te maken en mensen over hun kookpunt te krijgen. U begrijpt IDD heel goed wat u doet, u countert elk argument van het tegendeel met "nee dat is niet waar, het is echt zo als ik beweer". In wezen heeft u geen ongelijk maar de manier waarop u die teksten bezigt lijkt erop gericht datdie opruiing moeten creren of deelnemers aan de discussie op dit forum kwaad moeten maken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer gewoon een keer op de inhoud te discussiren en niet op de man.
Ja het is tegensturen. Bocht gaat naar rechts, stuur staat naar links. Zo simpel is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |