Joh, de hele f1 Paddock vraagt zich alleen af wanneer inmiddels ipv wie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat Leclerc al 3 wedstrijden niet meer bezig is met kampioen worden, hij maakt toch geen kans meer
Grappig is ook wel dat het grote verschil komt omdat de auto's in Spa hoger moesten (gewoon vanwege de aard van het circuit dus niet de TD) en dit dus voor Red Bull geen probleem gaf maar voor Ferrari en Mercedes des te meer.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heer en Meester meneer Verstappen, wat een race, hieruit blijkt maar weer wie de echte wereldkampioen is en blijft!
Zandvoort yeah!
Abu dabhi 2021 zit nog diepquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
Die Engelsen zijn van een andere planeet.
Bij een artikel van Sky over de crash van hami wordt Hami bejubeld en Alonso afgefikt
![]()
![]()
Champ dit en champ datquote:
Ja klopt, heel apart.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig is ook wel dat het grote verschil komt omdat de auto's in Spa hoger moesten (gewoon vanwege de aard van het circuit dus niet de TD) en dit dus voor Red Bull geen probleem gaf maar voor Ferrari en Mercedes des te meer.
heb je de link voor me? vind dat altijd leuk om te lezenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Champ dit en champ dat![]()
En dan hebben wij een oranje bril
dat tear off gevalletje was natuurlijk lullig maar dat overleg was lachwekkend en niet te vergeten die snelste ronde pogingquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja klopt, heel apart.
ik vond de bandenwisseloverleg met Leclerc het meest hilarische moment gister, man wat amateuristisch weer van Ferrari
Zoek hem zo even opquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je de link voor me? vind dat altijd leuk om te lezen
Ja, iets met wrong place at the same time, die snelste ronde sloeg nergens op, net als the ``tow`` van Ocon en Alonso.. hahaquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat tear off gevalletje was natuurlijk lullig maar dat overleg was lachwekkend en niet te vergeten die snelste ronde poging
Lukt niet is een FB pagequote:
duo Benotti?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:24 schreef exile79 het volgende:
Voor de zomer zei Benotti "aanpassingen binnen Ferrari niet nodig. "
Echt niet?
Komt ie wel op terugquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:24 schreef exile79 het volgende:
Voor de zomer zei Benotti "aanpassingen binnen Ferrari niet nodig. "
Echt niet?
Jij hoort iets anders dan ik?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
Aah deze lukt wel
https://fb.watch/fc9pD0j_nC/
Hij zei dat het niet Alonso's fout was maar het specifiek aan Hamilton toeschrijven hoor ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Jij hoort iets anders dan ik?
Tijdens de uitzending op Sky zei Brundle direct dat Lewis daar fout was.
oh het werd wel degelijk geinsinueerd. Ze zeiden ook nog dat Lewis erg blij mocht zijn dat hij hier geen penalty voor kreeg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zei dat het niet Alonso's fout was maar het specifiek aan Hamilton toeschrijven hoor ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |