je zou denken dat dat over Ferrari gingquote:
Ik schrok inderdaad dat het McLaren wasquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou denken dat dat over Ferrari ging
Fantastische radio.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:32 schreef Zwoerd het volgende:
https://streamable.com/a6qzs1
Op 50 seconden onboard Alonso
Eigenlijk is het gewoon bijzonder dat die auto van Alonso zo heel gebleven is na die impact op zijn linkervoorwielquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:32 schreef Zwoerd het volgende:
Lewis kijkt hem te raken en dan stuurt Alonso tegen heb ik het idee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:32 schreef Zwoerd het volgende:
Nee, hij bleef gewoon op zijn lijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis kijkt hem te raken en dan stuurt Alonso tegen heb ik het idee.
Sky praatte heel handig over het commentaar van Alonso heenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:32 schreef Zwoerd het volgende:
hahaha uiteraardquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sky praatte heel handig over het commentaar van Alonso heen
Dat komt omdat z'n voorband tegen de zijkant van Hamilton schuurt... daardoor draait z'n wiel, heeft niks met een stuurbeweging te maken...quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
1.8?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
Wel mooi om te zien dat Max bijna het dubbele aantal punten van Lewis heeft![]()
En dan ook niet eens de snelste ronde rijdenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:38 schreef RAVW het volgende:
toch wel lullig voor Charles Leclerc 1 km te hard en dan 2 punten kwijt raken.....![]()
absoluutquote:
Met meer dan een halve seconde langzamer ook.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dan ook niet eens de snelste ronde rijden
Hef jezelf opquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ahja maar ik moet nog even aan t werk, veel plezier daarmeequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is nog niet afgelopen, want NASCAR
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
Goh wat ben je weer inhoudelijk sterkquote:
Argumenten op?quote:
ja veel te lang geleden al!!quote:
Altijd beter dan die alternatieve werkelijkheid waar jij in leeft.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh wat ben je weer inhoudelijk sterk
was toch al lang duidelijk?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
Schijnt dat Max nog harder kon volgens Marko
https://racingnews365.nl/(...)kon-nog-veel-sneller
hahahaquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
das bottas vandaag natuurlijk totaal niet aan te rekenenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bottas rijdt ook weer een Bottas-seizoen, begon wel aardig maar nu alweer 5 wedstrijden op rij geen punt meer gescoord.
Ah dus daarom versloeg Lewis Alonso met gemak in zijn rookie jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Altijd beter dan die alternatieve werkelijkheid waar jij in leeft.
100% en volledig de fout van Hamilton dit. Alonso heeft meer racecraft in zijn kleine teen dan Hamilton in zijn hele lijf.
Dat was tijdens race al duidelijk...quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
chev, de race is voorbij. lewis heeft zelf toegegeven dat hij fout zat. einde verhaal. beter stop jij ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah dus daarom versloeg Lewis Alonso met gemak in zijn rookie jaar.
Tijden veranderen, dat weet jij ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar hoe dominant die auto isquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
Dat staat er dan ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
das bottas vandaag natuurlijk totaal niet aan te rekenen
ik weet niet of jij de stand in het kampioenschap van 2007 hebt bekekenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mjah maar journalisten die stukjes schrijven creëren graag een eigen werkelijkheid waarbij ieder miniscuul stukje informatie een compleet bericht wordt...quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was tijdens race al duidelijk...
Neuh, anders zat Perez dichterbij Max en verder van de rest.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar hoe dominant die auto is
Ach zelfs ik zei na 2 replays dat lewis fout zat. Dat betekent niet dat ik niet een beschrijving mag geven wat er gebeurde.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
chev, de race is voorbij. lewis heeft zelf toegegeven dat hij fout zat. einde verhaal. beter stop jij ook
als hij bijna een gebroken rug heeft waarom weigerde hij dan medische controle na zn crash waarvoor hij een waarschuwing op zn naam heeft gekregen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef tripel7 het volgende:
https://www.gpfans.com/en(...)e-back-alonso-crash/
Tijd om Hamilton om met pensioen te sturen, geeft aan long covid te hebben, moest in Baku uit z'n auto getilt worden, geeft nu aan een bijna gebroken rug te hebben, duidelijk dat de medische situatie van de heer Hamilton hem niet in staat stelt om veilig een motorvoertuig te bedienen. Dan kan de geest nog wel willen, maar duidelijk dat het lichaam dat niet aankan. Maar goed, hij kan vast een leuk baantje in Hollywood krijgen van Tom Cruise als ie genoeg aan 'de kerk' doneert.
Lewis won tot ie de laatste twee races het niet meer won.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet niet of jij de stand in het kampioenschap van 2007 hebt bekeken
En Perez hoefde niet te managen? Bovendien stond hij op een totaal andere strategiequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, anders zat Perez dichterbij Max en verder van de rest.
Die wedstrijden horen er ook bijquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lewis won tot ie de laatste twee races het niet meer won.
Goeie vraag, want hij mag er dan ook niet over beginnen als hij vindt dat het medical centre geen nut heeftquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij bijna een gebroken rug heeft waarom weigerde hij dan medische controle na zn crash waarvoor hij een waarschuwing op zn naam heeft gekregen?
Waarom niet? Een waardig afscheid, en dan met Porsche gaan samenwerken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Top race, leuke acties en genoten.
Max kan/gaat kampioen worden in Japan, zou Red Bull de ballen hebben om er een Honda feestje van te maken?
Beetje zoals ie vorig jaar aan het einde races won tot ie de laatste race niet meer won?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lewis won tot ie de laatste twee races het niet meer won.
Max van p14 naar p1 Perez van p2 naar p2. Met ook nog eens bijna 20sec voorsprong voor Max op de finish. Goed gemanaged van Perez idd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En Perez hoefde niet te managen? Bovendien stond hij op een totaal andere strategie
Heb gehoord dat hij verdwaald is, ze zijn nu met Mercedes helikopter aan het zoekenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is die al terug of loopt die nog rond te dolen tussen de varens?
+1000000000000quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:03 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Max van p14 naar p1 Perez van p2 naar p2. Met ook nog eens bijna 20sec voorsprong voor Max op de finish. Goed gemanaged van Perez idd.
Gemist dat Perez op geel eerder naar binnen moest dan Max op rood?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:03 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Max van p14 naar p1 Perez van p2 naar p2. Met ook nog eens bijna 20sec voorsprong voor Max op de finish. Goed gemanaged van Perez idd.
Perez had een nogal vreemde strategie.quote:
Ja, maar hoe dan? Max had continu verkeer en moest iedereen inhalen, terwijl Pérez alleen maar achter Sainz hoefde te hangen (of 'm in te halen). De pace van Max was ook nog eens veel hoger. En toch kon Verstappen langer met z'n softs doen dan Sergio met z'n mediums.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gemist dat Perez op geel eerder naar binnen moest dan Max op rood?
Dusquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gemist dat Perez op geel eerder naar binnen moest dan Max op rood?
Waardoor-ie ook niet naar de hards hoefde, want hij kon lang genoeg met de mediums doen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:06 schreef greysbones het volgende:
Max heeft langer op de softs gereden dan de meesten op geel de eerste stint
Ze hebben het weer beter voor elkaar bij Maxquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waardoor-ie ook niet naar de hards hoefde, want hij kon lang genoeg met de mediums doen.
Echt bizar hoe Verstappen hier zoveel meer pace had én minder last had van bandenslijtage.
Hij voelt het gewoon perfect aan. Het is bijna onnatuurlijk, hoe goed hij aanvoelt of iets klopt of niet, en hoe hij moet managen. Echt ongelofelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waardoor-ie ook niet naar de hards hoefde, want hij kon lang genoeg met de mediums doen.
Echt bizar hoe Verstappen hier zoveel meer pace had én minder last had van bandenslijtage.
Zijn auto raakte de sweet spot en dan kun je doen en laten wat je wilt. Dan ben je bizar veel sneller dan de rest en heb je de minste bandenslijtage.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zijn ook races waarbij dat niet zo gingquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij voelt het gewoon perfect aan. Het is bijna onnatuurlijk, hoe goed hij aanvoelt of iets klopt of niet, en hoe hij moet managen. Echt ongelofelijk.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:01 schreef gbm het volgende:
[..]
Beetje zoals ie vorig jaar aan het einde races won tot ie de laatste race niet meer won?![]()
Laat Hamilton nog maar een paar jaar rijden. Hoe meer hij zich aanstelt en hoe langer hij irrelevant voor een kampioenschap is, des te leuker is hetquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef tripel7 het volgende:
Tijd om Hamilton om met pensioen te sturen, geeft aan long covid te hebben, moest in Baku uit z'n auto getilt worden, geeft nu aan een bijna gebroken rug te hebben, duidelijk dat de medische situatie van de heer Hamilton hem niet in staat stelt om veilig een motorvoertuig te bedienen. Dan kan de geest nog wel willen, maar duidelijk dat het lichaam dat niet aankan. Maar goed, hij kan vast een leuk baantje in Hollywood krijgen van Tom Cruise als ie genoeg aan 'de kerk' doneert.
klopt. Het moet er een beetje langzaam uit zien zonder veel stuurbewegingen. Dan heb je een goed rondje te pakkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:12 schreef fietsie het volgende:
Je zag dat eigenlijk ook goed in Max' kwalificatierondje.
Er was eigenlijk niets te zien, het was bijna saai te noemen. En dat is dan dus snel, dus minder slijtage veroorzakend enz.
Ferrari heeft ingeleverd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:13 schreef Ferdii het volgende:
Het mooiste van dit weekend blijft dat na de, door Mercedes afgedwongen, regel verandering Mercedes weer vooraan zou meedoen en de valsspelers Ferarri en Red Bull flink zouden moeten inleveren.
De waarheid blijkt anders, Red Bull pakt een nog grotere voorsprong![]()
Zoals ik al zei, je leeft in een alternatieve werkelijkheid want dat is nooit gebeurd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat ik begreep ergens in alle berichten dat hij die pas later krihgtquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:15 schreef fietsie het volgende:
Maar nu heb ik nog nergens het antwoord gezien (of gelezen, of ik heb het gemist) of Max nu reed met de nieuwe lichtere monocoque of dat die later komt?
Nog snellerquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik begreep ergens in alle berichten dat hij die pas later krihgt
Wat een zeurpiet met zijn bijna gebroken rug wel weigeren om even onderzocht te worden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:57 schreef tripel7 het volgende:
Ergens op TikTok stond een video waarin iemand die claimde in de wereld van carbonfiber te werken die wist te vertellen waarom RedBull mechanisch gezien dingen kan die andere teams niet voorelkaar krijgen (waardoor je dus draadeinden toegepast ziet worden): anders geweven koolstofvezels.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik begreep ergens in alle berichten dat hij die pas later krihgt
Normaal gesproken is ie ook de achterste auto die de voorste eraf tikt...quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:16 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet. Heel mooi dat hij nu zelf een keer het slachtoffer is van zn domme acties.
dit is zo duidelijk beeld idd, hoe hij verwacht dat alonso voor hem het grind wel in zal gaan (of wat er rechts ook maar naast dat groene zit)quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:16 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet. Heel mooi dat hij nu zelf een keer het slachtoffer is van zn domme acties.
Ik hoop dat ze de witte livery weer te voorschijn halen. Was wel erg mooi vorig jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Top race, leuke acties en genoten.
Max kan/gaat kampioen worden in Japan, zou Red Bull de ballen hebben om er een Honda feestje van te maken?
nee, die schijnt pas in Singapore te komenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:15 schreef fietsie het volgende:
Maar nu heb ik nog nergens het antwoord gezien (of gelezen, of ik heb het gemist) of Max nu reed met de nieuwe lichtere monocoque of dat die later komt?
Het begint vooral erg ziekelijk te worden hoe hij ongelukken veroorzaakt, en het dan zo probeert te draaien alsof hij het slachtoffer is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:18 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet met zijn bijna gebroken rug wel weigeren om even onderzocht te worden.
En de Engelsen gaan erin meequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Het begint vooral erg ziekelijk te worden hoe hij ongelukken veroorzaakt, en het dan zo probeert te draaien alsof hij het slachtoffer is.
“1.8?”quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:13 schreef Ferdii het volgende:
Het mooiste van dit weekend blijft dat na de, door Mercedes afgedwongen, regel verandering Mercedes weer vooraan zou meedoen en de valsspelers Ferarri en Red Bull flink zouden moeten inleveren.
De waarheid blijkt anders, Red Bull pakt een nog grotere voorsprong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |