kans is grootquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Gooit leclerc Ferrari nou p5 weg!?!?!?
Als je pit om op soft nog even de snelste ronde te halen maar je timed het zo dat je positie verliest dan doe je echt alles fout.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:28 schreef MoreDakka het volgende:
Al dat gelul over Ferrari.. de auto werkt gewoon niet zo goed hier. Net als de Red Bull niets kon uitrichten in Oostenrijk.
Zeker met andere rijders in de buurtquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:30 schreef fietsie het volgende:
Hmmmmm zo'n finish daar hebben de stewards straks nog iets over te melden.
Belgjesquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:30 schreef spapaars het volgende:
De Belg over Max
Geboren in België, nog geen dag woonachtig in Nederland geweest.
Nee, die raakte te veel tijd kwijt met het gevecht met Alonso. Wat een faalactie weer @MoreDakkaquote:
De beste coureur in de beste auto.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:31 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb geen idee waar ik vandaag naar heb gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
In elk geval niks verloren met die actie. Behalve hun waardigheid, wellicht.quote:
Dus niets verloren, wat is het probleem?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, die raakte te veel tijd kwijt met het gevecht met Alonso. Wat een faalactie weer @:moredakka
Laten we hopen dat nonkel Octaaf snel een stoeltje voor Stoffel in de F1 weet te regelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:30 schreef spapaars het volgende:
De Belg over Max
Geboren in België, nog geen dag woonachtig in Nederland geweest.
Wat ben je toch weer grappig zeg ik lach me kapotquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:32 schreef TweedeKlum het volgende:
<16:31> @:Bot PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:32 schreef TweedeKlum het volgende:
<16:31> @:Bot PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |