SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zou mijn huisarts dus zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:13 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ja, ik zal die zegening tellen. Maar ik ga toch een keer bij de huisarts langs.
Oh nou zie, dan valt het dus meequote:Op zondag 28 augustus 2022 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al het hele jaar last van mijn knie? Soms even paar dagen niet maar loop er sinds januari mee.Ben van een trap gesprongen.
Hoe is het nou met je oor?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou mijn huisarts dus zeggen.
Wanneer is die?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed opzich, geen last van nu, maar wacht wel op de operatie.
Ja denk je? Niet broedstoof of baarkloek of zo?quote:
Er is niks heel knap aan die vrouw behalve de sterke buikspieren.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:21 schreef Karzai het volgende:
Ging altijd met het tuig van het vmbo om
quote:Dit is het liveblog over de Grand Prix van België, op het beroemde circuit Spa-Francorfranche.
waarom?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had nooit die nieuwe koffiezetter moeten kopen. Gewoon helemaal moeten stoppen met koffie.
verstandigquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had nooit die nieuwe koffiezetter moeten kopen. Gewoon helemaal moeten stoppen met koffie.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
troep is gewoon niet te huffen man
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb het nooit echt lekker gevonden. net als bier.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet maar dat je er na al die tijd achter komt dat je het niet lekker vindtquote:
Net nog eentje opquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus kan geen kwaad hoor een paar kopjes
Op zich apart jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet maar dat je er na al die tijd achter komt dat je het niet lekker vindt
Ik krijg het gewoon niet lekker ook. Of slap of sterk of bitter.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp wat je bedoeld maar misschien is zo'n pot ook teveel?
Nespresso halenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet lekker ook. Of slap of sterk of bitter.
Wat voor koffie heb je?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet lekker ook. Of slap of sterk of bitter.
Nou ja met zo'n filter kost het ook even om uit te zoeken wat je lekker vindt jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar laat ook maar, ik drink wel op wat ik heb onder werktijd de komende dagen en dan gebruik ik hem alleen nog als er visite komt of zo.
Ja dat slaat ook nergens op idd. Ook mee stoppen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ehm je geeft wel 20 euro uit aan een mexicano
Baristaserpentquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Die mocca is wel een van de donkere brandingen geloof ik?
Smaaksegment Intens, krachtige mokka koffie met een karaktervolle en intense smaak en accenten van specerijen en cacao
misschien kan je nog gewoon normale DE proberen? dat zijn die rode pakken
Ik ben momenteel dik tevreden over de combi cafetière en Lavazza-koffiequote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef bitterbal het volgende:
dark roast wordt bv gebruikt voor latte's ofzo. Krachtige koffiesmaak
ik over de dolce budaquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben momenteel dik tevreden over de combi cafetière en Lavazza-koffie
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
‘Drink je buda, voel je zen’ is onze slogan
mnwoah is alleen wat je in de media ziet, leuk nummer welquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Jammer kanye zo'n. lul is want hij is wel goed![]()
Ik denk dat die echt niet spoortquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
mnwoah is alleen wat je in de media ziet, leuk nummer wel
kneusjes scquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink denk ik wel drie of vier liter koffie per dag, heb er nog geen spatje last van, kan ook om 23:53 koffie pakken en om 23:59 nog makkelijk slapen, wat zijn jullie lichamelijk zwak zeg.
Ja valt echt op, ook al die allergieën joh, gebrek aan borstvoeding of goedkope geurkaarsen in huis of pappa en mamma hadden nooit samen kindjes moeten maken.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja valt echt op, ook al die allergieën joh, gebrek aan borstvoeding of goedkope geurkaarsen in huis of pappa en mamma hadden nooit samen kindjes moeten maken.
jij spoort ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink denk ik wel drie of vier liter koffie per dag, heb er nog geen spatje last van, kan ook om 23:53 koffie pakken en om 23:59 nog makkelijk slapen, wat zijn jullie lichamelijk zwak zeg.
Spa touch of. Lemon deze keer. Afwisselend Lemon, Mint en Raspberry / Plumquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je dan drinken? Thee?
Gelukkig ben jij geestelijk dan weer NOGAL zwak en houdt het mekaar weer mooi in evenwicht hèquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geestelijk dan weer NOGAL zwak en houdt het mekaar weer mooi in evenwicht hè
zet je wel in het het rijtje van kanye west ,quote:
Alleen nog bierquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je dan drinken? Thee?
146 jonguhquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geestelijk dan weer NOGAL zwak en houdt het mekaar weer mooi in evenwicht hè
Die zit hier toch ook een op Fok!quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Een man die over de hele wereld cliënten in touwen vastknoopt en hen horizontaal aan een constructie hangt om ze naar eigen zeggen te healen, is deze week in Nederland. Vrouwen die eerder bij hem kwamen voor een betaalde sessie, beschuldigen hem van seksueel misbruik. Een actiegroep wil voorkomen dat Bodhi Zapha, zoals hij zichzelf noemt, meer slachtoffers maakt.
Volgens zijn website is 'shibari healing' bedoeld voor radicale zielen die hele en levendige wezens willen worden.
https://nos.nl/artikel/24(...)achtoffers-voorkomen
Gekkies? Ja genoegquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Een man die over de hele wereld cliënten in touwen vastknoopt en hen horizontaal aan een constructie hangt om ze naar eigen zeggen te healen, is deze week in Nederland. Vrouwen die eerder bij hem kwamen voor een betaalde sessie, beschuldigen hem van seksueel misbruik. Een actiegroep wil voorkomen dat Bodhi Zapha, zoals hij zichzelf noemt, meer slachtoffers maakt.
Volgens zijn website is 'shibari healing' bedoeld voor radicale zielen die hele en levendige wezens willen worden.
https://nos.nl/artikel/24(...)achtoffers-voorkomen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Dat topic over dat barbecuedrama is weer verzand in een en al speculaasies he.
Verbaasd?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal vrachtwagenchauffeurs die nog nooit schade gereden hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Biertje op balkon dan maar?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook: weer niks ook maar half boeiends. Vijf minuten geleden ook al niet.
eBay: Nja. niet echt wat leuks. Eigenlijk geen budget ook.
Mail: Durf ik niet te openen. Zit vast weer een computergezeikje van m'n moeder in.
Maar weer wandelen dan? Meh, schoenen al uit.
kloteleef
Nee geen bier vandaag, morgen vroeg op. nulnulletje kan wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Biertje op balkon dan maar?
Is het weer een complot?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Zwemmen is vrij relaxedquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:46 schreef Karzai het volgende:
Kunnen mensen ook niet meer tegenwoordig he, genieten van de rust ipv de hele dag op sociaal media te zitten en te shoppen
Mien God uit jouw mond.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:46 schreef Karzai het volgende:
Kunnen mensen ook niet meer tegenwoordig he, genieten van de rust ipv de hele dag op sociaal media te zitten en te shoppen
ik was binnen de minuutquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu even niet. Te laat, zoiets moet binnen de minuut.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu even niet. Te laat, zoiets moet binnen de minuut.
Ben je weer Fred aan het luisteren en wordt het wat te heet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
is voor het eerst dt ik de fan hoor in de macbook
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Fucking tuig![]()
Werd net op straat door twee jongens klem gezet, vroegen eerst een aansteker, dus ik zeg ik rook niet. Ging er eentje helemaal aan me zitten, over mijn schouder wrijven, aan mijn bh bandje, aan mijn haar, wou doorlopen gingen ze er voor staan.
Toen kwam er gelukkig een man die ze weg duwde.
Zit half te janken.
nee hij is aan het renderen :pquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer Fred aan het luisteren en wordt het wat te heet?
Fucking tuig![]()
Werd net op straat door twee jongens klem gezet, vroegen eerst een aansteker, dus ik zeg ik rook niet. Ging er eentje helemaal aan me zitten, over mijn schouder wrijven, aan mijn bh bandje, aan mijn haar, wou doorlopen gingen ze er voor staan.
Zit half te janken.
Ja echt fijn dat sommige mensen nog ingrijpenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat naarWel tof dat die man je heeft geholpen.
Sorryquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:46 schreef Karzai het volgende:
naar dimmyquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja echt fijn dat sommige mensen nog ingrijpen
Fucking tuig![]()
Zit half te janken.
Fucking tuig![]()
Zit half te janken.
Sommige mensen denken dat ze alles kunnen makenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp je niet he, dat mensen dat gewoon zo doen
Werd er ingegrepen net zoals op station Hoorn?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Fucking tuig![]()
Zit half te janken.
Mja blijkbaar leek ik op Madonna.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp je niet he, dat mensen dat gewoon zo doen
Helaasquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Werd er ingegrepen net zoals op station Hoorn?
dat zeiden ze?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja blijkbaar leek ik op Madonna.
Raarquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja,
Weet overigens niet of dat nou zo’n compliment is
Nou ja toen kon ik er langs en ben ik snel weggelopenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:15 schreef bitterbal het volgende:
en toen die man ze wegduwde gingen ze ook gewoon?
Oke.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja toen kon ik er langs en ben ik snel weggelopen
Hebben ze geen jaartal genoemd?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja,
Weet overigens niet of dat nou zo’n compliment is
Je lijkt op Madonna 1998!quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze geen jaartal genoemd?
Doen ik ook maar vlees moet garen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Los ga eens buiten grillen gewoon joh triesteling
Die was meer uit jouw tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Like a virgin…touched for the very first timeeeee
Ja en als de politie komt krijg jij op je donder.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:39 schreef Karzai het volgende:
Waardeloos dimmy, gelukkig iemand ingegrepen, anders pepperspray bestellen uit Duitsland voor dit soort aangelegenheden
ja die doen niks voor je, lekker de tiefus laten krijgen je moet jezelf beschermenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en als de politie komt krijg jij op je donder.
Dat is minder erg dan bruine piel in je arie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en als de politie komt krijg jij op je donder.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan bruine piel in je arie.
hoe is de inktvip bereid?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Inktvip vandaag met selbstgemachte ravigottesaus.
Edit: En een licht groentesoepj0n vooraf.![]()
Veel liever gewoon een witte ja.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan bruine piel in je arie.
Fucking tuig![]()
Zit half te janken.
Fucking tuig![]()
Zit half te janken.
Hoe oud is je matras?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IKEA?
Ik denk dat ik gewoon maar weer dezelfde koop
Fucking tuig![]()
Zit half te janken.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IKEA?
Ik denk dat ik gewoon maar weer dezelfde koop
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
en daarna een knietje en dan kijken hoe ze kermend over de grond kruipen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
En dan ben je snel naar je auto gelopen en rij je er een paar keer overheen.
las hele week blijft lastigquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Blij dat ik morgen nergens heen moet met de trein.
BalCarmageddonquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar voor en dan weer in zijn reverse er overheen.
je kan altijd met de metroquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik naar Den Haag en donderdag ook. Maar ik zie wel.
Er gaat een bus naar Zuidplein. Heb ik weleens genomen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanuit dordrecht? is denk ik wat lang?
ja was even vergeten dat je een auto hebtquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever met de budabolide.
hoe lang duurt dat wel niet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaat een bus naar Zuidplein. Heb ik weleens genomen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was even vergeten dat je een auto hebt
vandaag nog?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mag zo weer van stal voor een ritje naar Brabant
Ja. Even naar de nieuwe auto van mijn broer kijken en kopje koffie drinken en hondje knuffelen bij mijn paquote:
mja ben snel wagenziekquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind bussen wel tof. Vroeger met mijn OV nam ik vaak de Interliner
Ligt dat ook niet aan de chauffeur?quote:
bal is on firequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
En dan ben je snel naar je auto gelopen en rij je er een paar keer overheen.
ja die kan het wel erger maken jaquote:
En als je zelf zou rijden?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kan het wel erger maken jamaar in de basis wordt ik vrij snel misselijk in de auto of bussen
Ik krijg alleen wagenziekte als ik ga lezen. Gek genoeg heb ik dat in treinen, vliegtuigen en op schepen nietquote:
Misschien zou je als passagier er naast moeten zitten met ook een stuurtje in de handquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan dus nooit
maar ik weet dan wat ik ga doen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zou je als passagier er naast moeten zitten met ook een stuurtje in de hand
ja kan idd niet naar beneden kijken. Denk dat je evenwichtsorgaan het dan niet helemaal goed registreert meerquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik krijg alleen wagenziekte als ik ga lezen. Gek genoeg heb ik dat in treinen, vliegtuigen en op schepen niet
Gewoon zo ernaast gaan zittenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo ernaast gaan zitten
[ afbeelding ]
Om te laten zien dat het ook voor volwassenen zoals jij geschikt isquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo heeft een volwassen persoon dat vast voor de foto?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om te laten zien dat het ook voor volwassenen zoals jij geschikt is
Dat jij er dan zo naast zit en ook allemaal autogeluidjes gaat zitten makenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
stel je voor dat dat het gewoon oplost
Door een staking in Noord-Holland. Man man manquote:De Nightjet vanuit Wenen rijdt morgen niet verder dan Keulen.
De Nightjet vanuit Zürich rijdt morgen niet verder dan Frankfurt.
*sluit ramen en deuren*quote:
Sowieso beetje raar om een trein 'Nightjet' te noemenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door een staking in Noord-Holland. Man man man
En dan ook heel serieusquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat jij er dan zo naast zit en ook allemaal autogeluidjes gaat zitten maken
Al het op- en afschakelen en geklik van de richtingaanwijzers meedoenquote:
Ik zit al in de kelder. Al zal Buda niet tot Eindhoven reizen vermoed ikquote:
om de schouder kijken voor de dode hoekquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al het op- en afschakelen en geklik van de richtingaanwijzers meedoen
Kan ook nergens meer tegen de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele dag sport kijken zorgt wel dat ik nu spierpijn heb.
En ik vind het ook gewoon gedoe. Kan wel zo'n Emma proberen, weet niet of dat een goede is?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
vorige matras ook, ik ken niet anders...
er zullen voor mij vast wel betere opties zijn, maarja centjes groeien niet aan de boom
Kans dat je hem terugstuurt is klein, dat is ook weer gedoe.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik vind het ook gewoon gedoe. Kan wel zo'n Emma proberen, weet niet of dat een goede is?
Ja kut is dat. Hier om de hoek zitten twee beddenzaken maar dan heb je meteen een koper in je nek hangen als je zo'n matras probeert.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kans dat je hem terugstuurt is klein, dat is ook weer gedoe.
ik heb gehoord dat auping goed is, maarja das een heel andere prijsklassequote:Op zondag 28 augustus 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik vind het ook gewoon gedoe. Kan wel zo'n Emma proberen, weet niet of dat een goede is?
soms kan je ze heel makkelijk afwimpelen maar soms ook heel erg kutquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Hier om de hoek zitten twee beddenzaken maar dan heb je meteen een koper in je nek hangen als je zo'n matras probeert.
Voor een nieuw kussen wil ik er nog wel naartoe, maar dat breng je ook wat makkelijker terug.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
soms kan je ze heel makkelijk afwimpelen maar soms ook heel erg kut
een nieuw kussen vind ik ook altijd een drama.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een nieuw kussen wil ik er nog wel naartoe, maar dat breng je ook wat makkelijker terug.
Ja, noem het dan 'Nightline' ofzo. Er komt geen jet aan te pas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso beetje raar om een trein 'Nightjet' te noemen
het enige goede uit deventer dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forensen doe ik al jaren niet meer met het OV. Het is een drama. Vroeger was het standaard tussen R'dam, Den Haag en Am*dam en ook naar Utrecht, jaren gedaan. Al een poos op hotel als ik ergens werk wat niet naast de deur is. Het is gewoon een onbetrouwbare dienst. Ik kom zelfs te laat op het werk als ze zondagaaf niet rijden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mijn part noem je die trein De Killende Kuttenlikker. Als ie niet rijdt heb je er niks aan.
Ik weet ook niet wat ik wil. Dus ik denk dat ik dan drie verschillende kussens leen en die een tijdje test.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
een nieuw kussen vind ik ook altijd een drama.
moet eigenlijk bij nieuwe bed ook 2 nieuwe kussens hebben maar dat heb ik nog even uitgesteld
beterbedserpentquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:39 schreef bitterbal het volgende:
matrassen zijn ook super lastig denk ik
Ja goedquote:
kan je toch doen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. De Picnic is er ook, de was is eindelijk klaar maar zit nog een uur in de drogerWil eigenlijk gewoon even de zonnebrand er af douchen en naar bed nu.
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. De Picnic is er ook, de was is eindelijk klaar maar zit nog een uur in de drogerWil eigenlijk gewoon even de zonnebrand er af douchen en naar bed nu.
Ledlampjes in je schoenenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
het leven is echt leuker met ledlampjes. Hebben jullie dat nou ook niet?
ja eigenlijk wel ook. Hang ik de was wel even op een rekje verder.quote:
ohh je hebt de was in de badkamer?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ook. Hang ik de was wel even op een rekje verder.
ja, is dat raar?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh je hebt de was in de badkamer?
Slaap lekker Flesquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
dus nou ja, welterusten vast en tot morgen kids
nee, is dat fijn werken? Heb er eigenlijk nooit achter gezeten.quote:
Ja begin vond ik het heel vervelend. Had er ook paar dagen spijt van, keek niet lekker maar dat is nu allemaal weg en super nice scherm. Weet niet of ik verschil zou merken met gewoon scherm, denk. ik eigenlijk nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, is dat fijn werken? Heb er eigenlijk nooit achter gezeten.
Zwager heeft zo'n (oude) Samsung Curved TV en dat vond ik niks
tandartsen hequote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou vroeger van die schoenen met skatewieltjes.
Mocht niet want “daar breek je je tanden op”
Ik ben keer over een stoeptegel gestruikeld en dat kostte me een deel van m'n voortand dus het kan altijd gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou vroeger van die schoenen met skatewieltjes.
Mocht niet want “daar breek je je tanden op”
Je kan ook geen melk drinkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.flair.nl/flai(...)AXpeLPR0aZQRvVdA-0TA
Nog iets wat ik verkeerd doe 🥳
Ja ik mocht ook geen skatestep, want toen dat een hype was waren mijn ouder elke week tanden aan het plakken van kinders die op hun bek waren geklapt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben keer over een stoeptegel gestruikeld en dat kostte me een deel van m'n voortand dus het kan altijd gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |