Ledlampjes in je schoenenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
het leven is echt leuker met ledlampjes. Hebben jullie dat nou ook niet?
ja eigenlijk wel ook. Hang ik de was wel even op een rekje verder.quote:
ohh je hebt de was in de badkamer?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ook. Hang ik de was wel even op een rekje verder.
ja, is dat raar?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh je hebt de was in de badkamer?
Slaap lekker Flesquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
dus nou ja, welterusten vast en tot morgen kids
nee, is dat fijn werken? Heb er eigenlijk nooit achter gezeten.quote:
Ja begin vond ik het heel vervelend. Had er ook paar dagen spijt van, keek niet lekker maar dat is nu allemaal weg en super nice scherm. Weet niet of ik verschil zou merken met gewoon scherm, denk. ik eigenlijk nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, is dat fijn werken? Heb er eigenlijk nooit achter gezeten.
Zwager heeft zo'n (oude) Samsung Curved TV en dat vond ik niks
tandartsen hequote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou vroeger van die schoenen met skatewieltjes.
Mocht niet want “daar breek je je tanden op”
Ik ben keer over een stoeptegel gestruikeld en dat kostte me een deel van m'n voortand dus het kan altijd gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou vroeger van die schoenen met skatewieltjes.
Mocht niet want “daar breek je je tanden op”
Je kan ook geen melk drinkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.flair.nl/flai(...)AXpeLPR0aZQRvVdA-0TA
Nog iets wat ik verkeerd doe 🥳
Ja ik mocht ook geen skatestep, want toen dat een hype was waren mijn ouder elke week tanden aan het plakken van kinders die op hun bek waren geklapt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben keer over een stoeptegel gestruikeld en dat kostte me een deel van m'n voortand dus het kan altijd gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |