Kans dat je hem terugstuurt is klein, dat is ook weer gedoe.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik vind het ook gewoon gedoe. Kan wel zo'n Emma proberen, weet niet of dat een goede is?
Ja kut is dat. Hier om de hoek zitten twee beddenzaken maar dan heb je meteen een koper in je nek hangen als je zo'n matras probeert.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kans dat je hem terugstuurt is klein, dat is ook weer gedoe.
ik heb gehoord dat auping goed is, maarja das een heel andere prijsklassequote:Op zondag 28 augustus 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik vind het ook gewoon gedoe. Kan wel zo'n Emma proberen, weet niet of dat een goede is?
soms kan je ze heel makkelijk afwimpelen maar soms ook heel erg kutquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Hier om de hoek zitten twee beddenzaken maar dan heb je meteen een koper in je nek hangen als je zo'n matras probeert.
Voor een nieuw kussen wil ik er nog wel naartoe, maar dat breng je ook wat makkelijker terug.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
soms kan je ze heel makkelijk afwimpelen maar soms ook heel erg kut
een nieuw kussen vind ik ook altijd een drama.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een nieuw kussen wil ik er nog wel naartoe, maar dat breng je ook wat makkelijker terug.
Ja, noem het dan 'Nightline' ofzo. Er komt geen jet aan te pas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso beetje raar om een trein 'Nightjet' te noemen
het enige goede uit deventer dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forensen doe ik al jaren niet meer met het OV. Het is een drama. Vroeger was het standaard tussen R'dam, Den Haag en Am*dam en ook naar Utrecht, jaren gedaan. Al een poos op hotel als ik ergens werk wat niet naast de deur is. Het is gewoon een onbetrouwbare dienst. Ik kom zelfs te laat op het werk als ze zondagaaf niet rijden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mijn part noem je die trein De Killende Kuttenlikker. Als ie niet rijdt heb je er niks aan.
Ik weet ook niet wat ik wil. Dus ik denk dat ik dan drie verschillende kussens leen en die een tijdje test.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
een nieuw kussen vind ik ook altijd een drama.
moet eigenlijk bij nieuwe bed ook 2 nieuwe kussens hebben maar dat heb ik nog even uitgesteld
beterbedserpentquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:39 schreef bitterbal het volgende:
matrassen zijn ook super lastig denk ik
Ja goedquote:
kan je toch doen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. De Picnic is er ook, de was is eindelijk klaar maar zit nog een uur in de drogerWil eigenlijk gewoon even de zonnebrand er af douchen en naar bed nu.
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. De Picnic is er ook, de was is eindelijk klaar maar zit nog een uur in de drogerWil eigenlijk gewoon even de zonnebrand er af douchen en naar bed nu.
Ledlampjes in je schoenenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
het leven is echt leuker met ledlampjes. Hebben jullie dat nou ook niet?
ja eigenlijk wel ook. Hang ik de was wel even op een rekje verder.quote:
ohh je hebt de was in de badkamer?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ook. Hang ik de was wel even op een rekje verder.
ja, is dat raar?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh je hebt de was in de badkamer?
Slaap lekker Flesquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
dus nou ja, welterusten vast en tot morgen kids
nee, is dat fijn werken? Heb er eigenlijk nooit achter gezeten.quote:
Ja begin vond ik het heel vervelend. Had er ook paar dagen spijt van, keek niet lekker maar dat is nu allemaal weg en super nice scherm. Weet niet of ik verschil zou merken met gewoon scherm, denk. ik eigenlijk nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, is dat fijn werken? Heb er eigenlijk nooit achter gezeten.
Zwager heeft zo'n (oude) Samsung Curved TV en dat vond ik niks
tandartsen hequote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou vroeger van die schoenen met skatewieltjes.
Mocht niet want “daar breek je je tanden op”
Ik ben keer over een stoeptegel gestruikeld en dat kostte me een deel van m'n voortand dus het kan altijd gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou vroeger van die schoenen met skatewieltjes.
Mocht niet want “daar breek je je tanden op”
Je kan ook geen melk drinkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.flair.nl/flai(...)AXpeLPR0aZQRvVdA-0TA
Nog iets wat ik verkeerd doe 🥳
Ja ik mocht ook geen skatestep, want toen dat een hype was waren mijn ouder elke week tanden aan het plakken van kinders die op hun bek waren geklapt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben keer over een stoeptegel gestruikeld en dat kostte me een deel van m'n voortand dus het kan altijd gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |