Ik krijg het gewoon niet lekker ook. Of slap of sterk of bitter.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp wat je bedoeld maar misschien is zo'n pot ook teveel?
Nespresso halenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet lekker ook. Of slap of sterk of bitter.
Wat voor koffie heb je?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet lekker ook. Of slap of sterk of bitter.
Nou ja met zo'n filter kost het ook even om uit te zoeken wat je lekker vindt jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar laat ook maar, ik drink wel op wat ik heb onder werktijd de komende dagen en dan gebruik ik hem alleen nog als er visite komt of zo.
Ja dat slaat ook nergens op idd. Ook mee stoppen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ehm je geeft wel 20 euro uit aan een mexicano
Baristaserpentquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Die mocca is wel een van de donkere brandingen geloof ik?
Smaaksegment Intens, krachtige mokka koffie met een karaktervolle en intense smaak en accenten van specerijen en cacao
misschien kan je nog gewoon normale DE proberen? dat zijn die rode pakken
Ik ben momenteel dik tevreden over de combi cafetière en Lavazza-koffiequote:Op zondag 28 augustus 2022 15:47 schreef bitterbal het volgende:
dark roast wordt bv gebruikt voor latte's ofzo. Krachtige koffiesmaak
ik over de dolce budaquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben momenteel dik tevreden over de combi cafetière en Lavazza-koffie
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
‘Drink je buda, voel je zen’ is onze slogan
mnwoah is alleen wat je in de media ziet, leuk nummer welquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Jammer kanye zo'n. lul is want hij is wel goed![]()
Ik denk dat die echt niet spoortquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
mnwoah is alleen wat je in de media ziet, leuk nummer wel
kneusjes scquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink denk ik wel drie of vier liter koffie per dag, heb er nog geen spatje last van, kan ook om 23:53 koffie pakken en om 23:59 nog makkelijk slapen, wat zijn jullie lichamelijk zwak zeg.
Ja valt echt op, ook al die allergieën joh, gebrek aan borstvoeding of goedkope geurkaarsen in huis of pappa en mamma hadden nooit samen kindjes moeten maken.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja valt echt op, ook al die allergieën joh, gebrek aan borstvoeding of goedkope geurkaarsen in huis of pappa en mamma hadden nooit samen kindjes moeten maken.
jij spoort ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink denk ik wel drie of vier liter koffie per dag, heb er nog geen spatje last van, kan ook om 23:53 koffie pakken en om 23:59 nog makkelijk slapen, wat zijn jullie lichamelijk zwak zeg.
Spa touch of. Lemon deze keer. Afwisselend Lemon, Mint en Raspberry / Plumquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je dan drinken? Thee?
Gelukkig ben jij geestelijk dan weer NOGAL zwak en houdt het mekaar weer mooi in evenwicht hèquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geestelijk dan weer NOGAL zwak en houdt het mekaar weer mooi in evenwicht hè
zet je wel in het het rijtje van kanye west ,quote:
Alleen nog bierquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je dan drinken? Thee?
146 jonguhquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geestelijk dan weer NOGAL zwak en houdt het mekaar weer mooi in evenwicht hè
Die zit hier toch ook een op Fok!quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Een man die over de hele wereld cliënten in touwen vastknoopt en hen horizontaal aan een constructie hangt om ze naar eigen zeggen te healen, is deze week in Nederland. Vrouwen die eerder bij hem kwamen voor een betaalde sessie, beschuldigen hem van seksueel misbruik. Een actiegroep wil voorkomen dat Bodhi Zapha, zoals hij zichzelf noemt, meer slachtoffers maakt.
Volgens zijn website is 'shibari healing' bedoeld voor radicale zielen die hele en levendige wezens willen worden.
https://nos.nl/artikel/24(...)achtoffers-voorkomen
Gekkies? Ja genoegquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Een man die over de hele wereld cliënten in touwen vastknoopt en hen horizontaal aan een constructie hangt om ze naar eigen zeggen te healen, is deze week in Nederland. Vrouwen die eerder bij hem kwamen voor een betaalde sessie, beschuldigen hem van seksueel misbruik. Een actiegroep wil voorkomen dat Bodhi Zapha, zoals hij zichzelf noemt, meer slachtoffers maakt.
Volgens zijn website is 'shibari healing' bedoeld voor radicale zielen die hele en levendige wezens willen worden.
https://nos.nl/artikel/24(...)achtoffers-voorkomen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Dat topic over dat barbecuedrama is weer verzand in een en al speculaasies he.
Verbaasd?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Dat topic over dat barbecuedrama is weer verzand in een en al speculaasies he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |