Hebben ze geen jaartal genoemd?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja,
Weet overigens niet of dat nou zo’n compliment is
Je lijkt op Madonna 1998!quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze geen jaartal genoemd?
Doen ik ook maar vlees moet garen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Los ga eens buiten grillen gewoon joh triesteling
Die was meer uit jouw tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Like a virgin…touched for the very first timeeeee
Ja en als de politie komt krijg jij op je donder.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:39 schreef Karzai het volgende:
Waardeloos dimmy, gelukkig iemand ingegrepen, anders pepperspray bestellen uit Duitsland voor dit soort aangelegenheden
ja die doen niks voor je, lekker de tiefus laten krijgen je moet jezelf beschermenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en als de politie komt krijg jij op je donder.
Dat is minder erg dan bruine piel in je arie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en als de politie komt krijg jij op je donder.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan bruine piel in je arie.
hoe is de inktvip bereid?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Inktvip vandaag met selbstgemachte ravigottesaus.
Edit: En een licht groentesoepj0n vooraf.![]()
Veel liever gewoon een witte ja.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan bruine piel in je arie.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
Fucking tuig![]()
Werd net op straat door twee jongens klem gezet, vroegen eerst een aansteker, dus ik zeg ik rook niet. Ging er eentje helemaal aan me zitten, over mijn schouder wrijven, aan mijn bh bandje, aan mijn haar, wou doorlopen gingen ze er voor staan.
Toen kwam er gelukkig een man die ze weg duwde.
Zit half te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |