Schoondochterquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die 32 jarige vrouw moet wel die zwangere dochter geweest zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vermoed dat je in zo'n toestand ook iets minder mobiel bent.
Iemand die nog niet geboren is kan ook niet dood gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:54 schreef PinkLow het volgende:
Er zijn niet 6 maar 7 doden. Ongeboren kind van 8 maanden.. verschrikkelijk allemaal.
Je zou toch maar zo je vrouw en (ongeboren) kind kwijt raken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die 32 jarige vrouw moet wel die zwangere dochter geweest zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vermoed dat je in zo'n toestand ook iets minder mobiel bent.
Nou, die man en ook zijn moeder is ook overleden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Je zou toch maar zo je vrouw en (ongeboren) kind kwijt raken.
Vreselijk. 32 jaar.
De vader is ook overleden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Je zou toch maar zo je vrouw en (ongeboren) kind kwijt raken.
Vreselijk. 32 jaar.
Dan zou die zoon die 41 jarige man moeten zijn toch?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vader is ook overleden.
3 mensen uit dezelfde familie: moeder, zoon, zwangere schoondochter.
Jep. Ik heb toevallig de namen, maar die ga ik hier niet delen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan zou die zoon die 42 jarige man moeten zijn toch?
Man wat lekker deugen hè.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze logica slaat wel degelijk iets op, de organisatoren hebben verantwoordelijkheid om dit soort evenementen op een zo veilig mogelijke plek te houden.
Heuvelafwaarts van de drukste weg in de omgeving is niet zo'n plek.
ja en dan lees je in de het nieuwsstukje dat onder deze melding staatquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou, die man en ook zijn moeder is ook overleden.
Pa leeft nog wel, die was vorige maand opa geworden... Nu is hij alles kwijt. Vrouw, kind, kleinkind en schoondochter.
Die ergens anders woont.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan zou die zoon die 41 jarige man moeten zijn toch?
Ik denk dat die vader nog vaak genoeg zal denken dat hij ook het liefst was gesneuveld in dit drama. Afschuwelijk als je op deze manier je hele gezin ziet ontvallen en jij 'overleeft' het. Wat voor leven heb je dan nog op die leeftijd...quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja en dan lees je in de het nieuwsstukje dat onder deze melding staat
Dat: Buitenslapers Ter Apel moeten onder 'vod' slapen bij 'verschrikkelijke kou'
![]()
![]()
![]()
Het zou je maar over komen dat je een nacht in de kou moet slapen.
Dat moeten we straks allemaal als we de rekeningen niet meer kunnen betalen , en de deuren, plinten en raamkozijnen al op verbrand hebben om het nog een beetje warm te krijgen.
Maar vreselijk voor de mensen die bij dit ongeluk betrekken waren en dan nog zo veel uit een gezin
![]()
![]()
Dat is waarschijnlijk puur administratief zo. Het is in elk geval wel een pasgetrouwd stel. Zij komt uit Oekraïne. Hij gewoon uit Nederland. Hij is in elk geval niet ouder dan 41.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ergens anders woont.
Vrouw in oud-Beijerland, man in Goudswaard.
En precies op het moment dat er een BBQ gaande was op die plek onderaan de dijk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:05 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe vaak schieten er überhaupt vrachtwagens van een dijk af?
Dit lijkt me echt pure pech.
En zijn moeder was dat die 75 jarige vrouw? of misschien tot die 57 jarige vrouw.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:10 schreef PS. het volgende:
Dat is waarschijnlijk puur administratief zo. Het is in elk geval wel een pasgetrouwd stel. Zij komt uit Oekraïne. Hij gewoon uit Nederland. Hij is in elk geval niet ouder dan 41.
Die obsessie met het zoeken van een schuldige is altijd zo triest.. je kan als organisatie niet rekening houden met alle shit die kan gebeuren..quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Man wat lekker deugen hè.
Snap niet dat je het op papier krijgt.
Als hij 41 is, zou 57 wel erg jong zijn. Maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
En zijn moeder was dat die 75 jarige vrouw? of misschien tot die 57 jarige vrouw.
Dan zou die vader dus om en na bij de 70 zijn.
Allemachtig, dat zou wel heel triest zijn als er mensen zijn geweest die hier al eerder voor gewaarschuwd hebben en hun bezwaren al vaker geuit hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar als dat verhaal klopt dat de buurt al jaren zeikt over dit punt en zwaar verkeer, dan is de keuze voor deze plek natuurlijk wel opvallend te noemen...
Godverdomme man.... Pffffft...quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou, die man en ook zijn moeder is ook overleden.
Pa leeft nog wel, die was vorige maand opa geworden... Nu is hij alles kwijt. Vrouw, kind, kleinkind en schoondochter.
Dat zeiden ze in Nieuw Beijerland ook.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:26 schreef Stoffa het volgende:
Lijkt haast alsof sommigen in dit topic vinden dat als je barbecuet aan de weg je er praktisch om vraagt door een vrachtwagen als jam over de weg te worden uitgesmeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |