1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Of er waren meer ouderen aanwezig op die betreffende plek.
Völlig losgelöst
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
Opvallend dat het vooral wat oudere mensen zijn die het niet overleefd hebben.
Hoezo? :?

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like

En ouderen zijn ook gewoon kwetsbaarder dan jongeren. Zo opvallend vind ik het niet.
Squeek
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
En ouderen zijn ook gewoon kwetsbaarder dan jongeren. Zo opvallend vind ik het niet.
Als er een vrachtwagen op je valt maakt leeftijd niet zo veel uit.

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Als er een vrachtwagen op je valt maakt leeftijd niet zo veel uit.
:')

Ook bij lichtere verwondingen overlijden oudere mensen makkelijker dan jongere. Het is echt geen raketwetenschap.
Dit ligt op een terrein een paar panden verderop aan die dijk. Iedereen weet wel waarvoor dat gebruikt wordt... Maargoed nogmaals, dat is allemaal achteraf. Maar kan me wel voorstellen dat iemand er nog aan gedacht heeft.

Het is alleen zo cru dat dit op het terrein ligt waar het gezin woonde waarvan er 3 zijn omgekomen.

84447fdfbbb0c65e85477a129fe35ac4.jpg
Try not to think of me
Ik denk zelf dat jonge mensen sneller kunnen anticiperen en ook sneller weg kunnen komen.

Van wat ik begreep kwam die vrachtwagen ook niet met 100 km/h aanrijden. Er was op zich nog enigzins ruimte om te reageren.
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:39 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]
:')

Ook bij lichtere verwondingen overlijden oudere mensen makkelijker dan jongere. Het is echt geen raketwetenschap.
ja duh maar dit was een vrachtwagen waar men tegenaan kopt. Dan maakt leeftijd echt vrij weinig uit.

Daarnaast zie ik iemand van begin 30 en begin 40 en volgens mij ook wat vijftigers. Zegt genoeg (dat de leeftijden dus echt niks uitmaken en totaal niet opvallend zijn)
Try not to think of me
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:45 schreef Malavita het volgende:
ja duh maar dit was een vrachtwagen waar men tegenaan kopt. Dan maakt leeftijd echt vrij weinig uit.

Daarnaast zie ik iemand van begin 30 en begin 40 en volgens mij ook wat vijftigers. Zegt genoeg (dat de leeftijden dus echt niks uitmaken en totaal niet opvallend zijn)
Die 32 jarige vrouw moet wel die zwangere schoondochter geweest zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vermoed dat je in zo'n toestand ook iets minder mobiel bent.

Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 28-08-2022 12:57:51
Gewoon doorgaan.
Er zijn niet 6 maar 7 doden. Ongeboren kind van 8 maanden.. verschrikkelijk allemaal.

Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.

Maak dat de kat wijs!!
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die 32 jarige vrouw moet wel die zwangere dochter geweest zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vermoed dat je in zo'n toestand ook iets minder mobiel bent.
Schoondochter

"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin

0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:54 schreef PinkLow het volgende:
Er zijn niet 6 maar 7 doden. Ongeboren kind van 8 maanden.. verschrikkelijk allemaal.
Iemand die nog niet geboren is kan ook niet dood gaan.
User under construction
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die 32 jarige vrouw moet wel die zwangere dochter geweest zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vermoed dat je in zo'n toestand ook iets minder mobiel bent.
Je zou toch maar zo je vrouw en (ongeboren) kind kwijt raken.
Vreselijk. 32 jaar.
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Vreselijk. 32 jaar.
Nou, die man en ook zijn moeder is ook overleden.

Pa leeft nog wel, die was vorige maand opa geworden... Nu is hij alles kwijt. Vrouw, kind, kleinkind en schoondochter.
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Vreselijk. 32 jaar.
De vader is ook overleden.

3 mensen uit dezelfde familie: moeder, zoon, zwangere schoondochter.
Try not to think of me
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
De vader is ook overleden.

3 mensen uit dezelfde familie: moeder, zoon, zwangere schoondochter.
Dan zou die zoon die 41 jarige man moeten zijn toch?
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:01 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan zou die zoon die 42 jarige man moeten zijn toch?
Jep. Ik heb toevallig de namen, maar die ga ik hier niet delen.

Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2022 13:02:06
$
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Deze logica slaat wel degelijk iets op, de organisatoren hebben verantwoordelijkheid om dit soort evenementen op een zo veilig mogelijke plek te houden.

Heuvelafwaarts van de drukste weg in de omgeving is niet zo'n plek.
Man wat lekker deugen hè.
Snap niet dat je het op papier krijgt.

Vakman pur sang

Hoe vaak schieten er überhaupt vrachtwagens van een dijk af?
Dit lijkt me echt pure pech.
Alleen maar feiten
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou, die man en ook zijn moeder is ook overleden.

Pa leeft nog wel, die was vorige maand opa geworden... Nu is hij alles kwijt. Vrouw, kind, kleinkind en schoondochter.
ja en dan lees je in de het nieuwsstukje dat onder deze melding staat
Dat: Buitenslapers Ter Apel moeten onder 'vod' slapen bij 'verschrikkelijke kou'

:X :X :X
Het zou je maar over komen dat je een nacht in de kou moet slapen.
Dat moeten we straks allemaal als we de rekeningen niet meer kunnen betalen , en de deuren, plinten en raamkozijnen al op verbrand hebben om het nog een beetje warm te krijgen.

Maar vreselijk voor de mensen die bij dit ongeluk betrekken waren en dan nog zo veel uit een gezin
:'( :'( :'(

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."

User under construction
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:01 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan zou die zoon die 41 jarige man moeten zijn toch?
Die ergens anders woont.

Vrouw in oud-Beijerland, man in Goudswaard.
$
In Hengelo viel toen een F16 in een woonwijk, gelukkig was daar niemand aan het bbqen.
Dat doe je toch ook niet zo vlakbij vliegveld Twente.

Vakman pur sang

Godverdomme wat een dramatisch en vreselijk nieuws.
Try not to think of me
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:06 schreef RAVW het volgende:

[..]
ja en dan lees je in de het nieuwsstukje dat onder deze melding staat
Dat: Buitenslapers Ter Apel moeten onder 'vod' slapen bij 'verschrikkelijke kou'

:X :X :X
Het zou je maar over komen dat je een nacht in de kou moet slapen.
Dat moeten we straks allemaal als we de rekeningen niet meer kunnen betalen , en de deuren, plinten en raamkozijnen al op verbrand hebben om het nog een beetje warm te krijgen.

Maar vreselijk voor de mensen die bij dit ongeluk betrekken waren en dan nog zo veel uit een gezin
:'( :'( :'(
Ik denk dat die vader nog vaak genoeg zal denken dat hij ook het liefst was gesneuveld in dit drama. Afschuwelijk als je op deze manier je hele gezin ziet ontvallen en jij 'overleeft' het. Wat voor leven heb je dan nog op die leeftijd...
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Die ergens anders woont.

Vrouw in oud-Beijerland, man in Goudswaard.
Dat is waarschijnlijk puur administratief zo. Het is in elk geval wel een pasgetrouwd stel. Zij komt uit Oekraïne. Hij gewoon uit Nederland. Hij is in elk geval niet ouder dan 41.
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:05 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe vaak schieten er überhaupt vrachtwagens van een dijk af?
Dit lijkt me echt pure pech.
En precies op het moment dat er een BBQ gaande was op die plek onderaan de dijk.
Dat zal vast ook niet elke dag het geval zijn.

Dubbel pech dus. Vrij bizar.
Try not to think of me
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:10 schreef PS. het volgende:
Dat is waarschijnlijk puur administratief zo. Het is in elk geval wel een pasgetrouwd stel. Zij komt uit Oekraïne. Hij gewoon uit Nederland. Hij is in elk geval niet ouder dan 41.
En zijn moeder was dat die 75 jarige vrouw? of misschien tot die 57 jarige vrouw.

Dan zou die vader dus om en na bij de 70 zijn. Want hij is toch wel een grootste slachtoffer van dit drama.
Putin is een klootzak
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Man wat lekker deugen hè.
Snap niet dat je het op papier krijgt.
Die obsessie met het zoeken van een schuldige is altijd zo triest.. je kan als organisatie niet rekening houden met alle shit die kan gebeuren..

Maar als dat verhaal klopt dat de buurt al jaren zeikt over dit punt en zwaar verkeer, dan is de keuze voor deze plek natuurlijk wel opvallend te noemen...

The name is Putler, Vladimir Putler

0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:13 schreef Tengano het volgende:

[..]
En zijn moeder was dat die 75 jarige vrouw? of misschien tot die 57 jarige vrouw.

Dan zou die vader dus om en na bij de 70 zijn.
Als hij 41 is, zou 57 wel erg jong zijn. Maar het zou kunnen natuurlijk.

Ik vermoed, dat de zoon is ingeschreven op het adres van zijn vader, aangezien daar een bedrijf zit met woonhuis. En hun gewoon samen wonen is Goudswaard.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo