Langs een snelweg worden geen bbqs gehouden voor zover ik weet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:46 schreef Tengano het volgende:
Fucking bizar dit. Dit soort ongelukken verwacht je op een snelweg waar 100 tot 130 km per uur wordt gereden. Niet in een landelijk gebied waar iemand vanuit stilstand zo het dorpsfeest inrijdt.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verkeerde keuze, had die beter het busje van de weg kunnen drukken.
Maar das achteraf lullen.
Nieuws niet in de gaten gehouden de afgelopen maanden?quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Langs een snelweg worden geen bbqs gehouden voor zover ik weet.
Daarom is die verkapte victimblaming van "wie houdt er dan ook een bbq op die plek" ook zo misplaatst imo. Ze zitten onderaan een dijk een flink stuk van de weg af, dat er net op die dag op net die plek een flinke vrachtauto van de weg bolt is een gruwelijk toeval, niet een kwestie van "je vroeg er ook eigenlijk een beetje om" alsof je midden op de A1 uitgebreid gaat zitten dineren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Alleen door boerenquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik woon in een gehucht van 800 inwoners en hier worden regelmatig buurt en/of straatfeesten gehouden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Eens ik organiseer evenementen voor een buurtvereniging en zelfs deze relatief kleine evenementen kennen een hoop papierwerk en maatregelen die je moet nemen. Gaat echt heel ver, zeker als we het op de openbare weg doen... dan is er bijvoorbeeld als afzetting op zijn minst dranghekken nodig.
Walgelijke reacties weer inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Daarom is die verkapte victimblaming van "wie houdt er dan ook een bbq op die plek" ook zo misplaatst imo. Ze zitten onderaan een dijk een flink stuk van de weg af, dat er net op die dag op net die plek een flinke vrachtauto van de weg bolt is een gruwelijk toeval, niet een kwestie van "je vroeg er ook eigenlijk een beetje om" alsof je midden op de A1 uitgebreid gaat zitten dineren.
Juist N-wegen en dergelijke zijn plekken waar veel auto-ongelukken gebeuren. De snelweg is een stuk veiliger.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:46 schreef Tengano het volgende:
Fucking bizar dit. Dit soort ongelukken verwacht je op een snelweg waar 100 tot 130 km per uur wordt gereden. Niet in een landelijk gebied waar iemand vanuit stilstand zo het dorpsfeest inrijdt.
Je kunt bijna wel spreken van 7 doden...quote:In de Bethelkerk in Oud-Beijerland is zondagmorgen bekendgemaakt dat drie dodelijke slachtoffers uit een familie komen. Het gaat om een moeder, een zoon en een acht maanden zwangere schoondochter. De familie was lid van de Bethelkerk.
Misschien niet standaard maar blijkbaar geregeld. Geheel toevallig gisteren op Googlemaps nog een vrachtwagen op dezelfde plek.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ken die omgeving wel een beetje en geloof niet dat het standaard is dat daar vrachtwagens rijden (zie mijn vorige post).
Dus een tuin is ook geen normale plek voor een bbq?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijzonder, ik vind mensen die het normaal vinden om bbq's op plekken te houden waar een vrachtwagen naar binnen kan komen rijden niet helemaal lekker zijn.
Weet niet hoe sterk pa in de schoenen staat, maar er zijn er die voor minder zelf besluiten er dan maar uit te stappen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:20 schreef PS. het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)anden-zwangere-vrouw
[..]
Je kunt bijna wel spreken van 7 doden...
Geen idee of pa er nog was, maar die is nu zijn vrouw, zoon, schoondochter en toekomstig kleinkind kwijt.... Brrr
Waar doe ik aan victim blaming?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ik zie victim blaming is weer in trek vandaag
Als die aan een doorgaande weg ligt, lijkt het me niet de beste locatie om een feest te houden nee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dus een tuin is ook geen normale plek voor een bbq?
Deze pa is lid van de Bethelkerk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weet niet hoe sterk pa in de schoenen staat, maar er zijn er die voor minder zelf besluiten er dan maar uit te stappen.![]()
Kom op deze logica slaat echt nergens op. Mensen moeten dus ook niet in hun voortuin staan/zitten omdat anders een auto hun kan aanrijden?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die aan een doorgaande weg ligt, lijkt het me niet de beste locatie om een feest te houden nee.
Deze logica slaat wel degelijk iets op, de organisatoren hebben verantwoordelijkheid om dit soort evenementen op een zo veilig mogelijke plek te houden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Kom op deze logica slaat echt nergens op. Mensen moeten dus ook niet in hun voortuin staan/zitten omdat anders een auto hun kan aanrijden?
😥 afschuwelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:20 schreef PS. het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)anden-zwangere-vrouw
[..]
Je kunt bijna wel spreken van 7 doden...
Geen idee of pa er nog was, maar die is nu zijn vrouw, zoon, schoondochter en toekomstig kleinkind kwijt.... Brrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |