abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205770912
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:22 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Triest dit ;(

Mensen die vinden dat ze op een gevaarlijke plek een bbq hielden zijn niet helemaal lekker :')
Ah ik zie victim blaming is weer in trek vandaag
pi_205770941
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:26 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bijzonder, ik vind mensen die het normaal vinden om bbq's op plekken te houden waar een vrachtwagen naar binnen kan komen rijden niet helemaal lekker zijn.
Ik ken die omgeving wel een beetje en geloof niet dat het standaard is dat daar vrachtwagens rijden (zie mijn vorige post).
  zondag 28 augustus 2022 @ 09:34:55 #153
40566 Ericr
Livewrong
pi_205770959
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ken die omgeving wel een beetje en geloof niet dat het standaard is dat daar vrachtwagens rijden (zie mijn vorige post).
Dat vroeg ik me ook al af. Wat deed die vrachtwagen daar?
  zondag 28 augustus 2022 @ 09:40:19 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205771009
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:26 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bijzonder, ik vind mensen die het normaal vinden om bbq's op plekken te houden waar een vrachtwagen naar binnen kan komen rijden niet helemaal lekker zijn.
Je weet neem ik aan dat er meer plekken zijn in Nederland waar een vrachtwagen die verkeerd rijdt kan komen dan dat er plekken zijn waar dat niet kan?

Omdat dit qua risicoanalyse gewoon eigenlijk een kans van vrijwel nul is?

Achteraf in dit specifieke geval, met deze specifieke pech en omstandigheden...
Lang verhaal kort, ik snap je denkwijze niet

Net zoiets als vliegen over land verbieden omdat vliegtuigen naar beneden zouden kunnen komen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205771046
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien heeft het te maken met het feit dat de A29 het hele weekend dicht is na de afslag Numansdorp, dan is Nieuw-Beijerland een plek waar je terecht kan komen als je de weg kwijt bent.
Hell To The Liars
  zondag 28 augustus 2022 @ 09:47:05 #156
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205771066
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:44 schreef Droopie het volgende:
Misschien heeft het te maken met het feit dat de A29 het hele weekend dicht is na de afslag Numansdorp, dan is Nieuw-Beijerland een plek waar je terecht kan komen als je de weg kwijt bent.
Maar mocht hij verdwaald zijn, dan is er nog steeds geen goeie reden te bedenken om met een dot gas een buurt BBQ in te rijden. Ik snap er echt niks van (van deze actie).
  zondag 28 augustus 2022 @ 09:57:14 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205771144
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Je weet neem ik aan dat er meer plekken zijn in Nederland waar een vrachtwagen die verkeerd rijdt kan komen dan dat er plekken zijn waar dat niet kan?

Omdat dit qua risicoanalyse gewoon eigenlijk een kans van vrijwel nul is?

Achteraf in dit specifieke geval, met deze specifieke pech en omstandigheden...
Lang verhaal kort, ik snap je denkwijze niet

Net zoiets als vliegen over land verbieden omdat vliegtuigen naar beneden zouden kunnen komen
Zo onderaan de drukste weg in de omgeving lijkt me gewoon geen slimme plek (en dat bleek dus ook).

De meeste buurtfeesten worden gelukkig niet heuvelafwaarts langs doorgaande wegen gehouden, maar ergens op een woonerf of in een voor verkeer afgesloten zijstraat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 28 augustus 2022 @ 09:58:55 #158
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205771159
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:57 schreef Perrin het volgende:
Zo onderaan de drukste weg in de omgeving lijkt me gewoon geen slimme plek (en dat bleek dus ook). De meeste buurtfeesten worden dan ook helemaal niet heuvelafwaarts langs doorgaande wegen gehouden.
Ik vermoed dat ze daar bij de volgende BBQ ook wel rekening mee zullen houden.

Deze plek is na gisteren definitief afgevallen voor Nieuw Beijerland. En het is mogleijk ook een wake-up call voor andere evenementen die op een soortgelijke locatie worden gehouden. Ik moet ook gelijk denken aan die man die die kogel op zijn borst kreeg, en ter plekke overleedt bij zo'n Strong Fit event oid. Of zo'n musle car die het publiek per ongeluk inrijdt.

Misschien zijn mensen toch meer gefocussed op dat zoiets een leuke en gezellige aangelegenheid is en hebben daarbij onvoldoende focus voor risico's die zich mogelijk kunnen voordoen. En als je het al benoemd, ben je wss een zwartkijker.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 28-08-2022 10:04:25 ]
  zondag 28 augustus 2022 @ 10:01:54 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205771180
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze daar bij de volgende BBQ ook wel rekening mee zullen houden.

Deze plek is na gisteren definitief afgevallen voor Nieuw Beijerland.
Yep

Terwijl de kans dat er daar ooit nog iets gebeurt echt nihil is.

Dat je het niet meer op die plek doet gezien de herinneringen, dat lijkt me natuurlijk wel enorm logisch

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 28-08-2022 11:36:16 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205771293
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
En het is mogleijk ook een wake-up call voor andere evenementen die op een soortgelijke locatie worden gehouden. Ik moet ook gelijk denken aan die man die die kogel op zijn borst kreeg, en ter plekke overleedt bij zo'n Strong Fit event oid. Of zo'n musle car die het publiek per ongeluk inrijdt.

Dit was gewoon een gezellig buurtfeesten/IJsclub feestje.

Je haalt hier allemaal professionele evenementen aan, die in Nederland echt wel goed geregeld zijn. Organiseer zelf ook een evenement, en als je kijkt wat daar bij komt kijken kwa veiligheidsplan, sluit je zo'n beetje alles wel uit. Zeker na Haaksbergen.

Maar voor dit soort dingen kun je dat natuurlijk niet verwachten.
  zondag 28 augustus 2022 @ 10:24:53 #161
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_205771368
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:16 schreef PS. het volgende:

[..]
Dit was gewoon een gezellig buurtfeesten/IJsclub feestje.

Je haalt hier allemaal professionele evenementen aan, die in Nederland echt wel goed geregeld zijn. Organiseer zelf ook een evenement, en als je kijkt wat daar bij komt kijken kwa veiligheidsplan, sluit je zo'n beetje alles wel uit. Zeker na Haaksbergen.

Maar voor dit soort dingen kun je dat natuurlijk niet verwachten.
Eens ik organiseer evenementen voor een buurtvereniging en zelfs deze relatief kleine evenementen kennen een hoop papierwerk en maatregelen die je moet nemen. Gaat echt heel ver, zeker als we het op de openbare weg doen... dan is er bijvoorbeeld als afzetting op zijn minst dranghekken nodig.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_205771377
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:24 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Eens ik organiseer evenementen voor een buurtvereniging en zelfs deze relatief kleine evenementen kennen een hoop papierwerk en maatregelen die je moet nemen. Gaat echt heel ver, zeker als we het op de openbare weg doen...
Staat daar in, ga niet op een punt staan waar vrachtwagens een dijk af kunnen rijden?
Vakman pur sang
pi_205771380
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 23:10 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik vind de verslaggeving om te kotsen.

'hechte gemeenschap'
'iedereen kent elkaar'
'deze omgeving'

Alsof wonen in een mooi wijkje in de polder dit veroozaakt heeft :')

"Ja, had je maar in de stad moeten wonen, daar gebeuren dit soort domme dingen niet"

OK, beetje ovedreven, maar zo voelt het soms wel :{
Stedelingen hebben blijkbaar een beetje moeite met lokale verenigingen (anders dan Studievereniging met ge-emmer)
In de steden flikkeren ze altijd van het balkon.
pi_205771390
Bedrijf van vrachtwagen: Chauffeur moest uitwijken voor een busje
Het Spaanse bedrijf van de vrachtwagen die het drama bij Zuidzijde veroorzaakte, zegt dat de chauffeur moest uitwijken voor een busje.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-een-busje~a91beb7c/

Dat verklaart waarom de politie op zoek was naar de bestuurder van een wit busje.
pi_205771413
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bedrijf van vrachtwagen: Chauffeur moest uitwijken voor een busje
Het Spaanse bedrijf van de vrachtwagen die het drama bij Zuidzijde veroorzaakte, zegt dat de chauffeur moest uitwijken voor een busje.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-een-busje~a91beb7c/

Dat verklaart waarom de politie op zoek was naar de bestuurder van een wit busje.
Verkeerde keuze, had die beter het busje van de weg kunnen drukken.
Maar das achteraf lullen.
Vakman pur sang
  zondag 28 augustus 2022 @ 10:40:43 #166
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205771476
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Verkeerde keuze, had die beter het busje van de weg kunnen drukken.
Maar das achteraf lullen.
Misschien kon hij vanaf zijn positie bovenop die heuvel niet zien dat daar een BBQ werd gehouden met een man of 60?

Als hij bewust uitweek, zou dat wel kunnen verklaren waarom hij een dot gas gaf.

Maar hoe kun je vanuit stilstand een witte bus ontwijken? Klopt die verklaring wel? Dat bedrijf kiest natuurlijk automatisch de kant van die chauffeur, mag je verwachten.
pi_205771490
PUSHMEDLINGEN:

Zes doden en zeven gewonden.
pi_205771491
Zes doden en zeven gewonden bij vrachtwagendrama Nieuw-Beijerland

Bij het vrachtwagendrama in Nieuw-Beijerland van gisteravond zijn zes mensen om het leven gekomen. Ook zijn er zeven gewonden, van wie een zwaargewond. Dat meldt de politie.

De bestuurder van de vrachtwagen wordt verdacht van het veroorzaken van een dodelijk verkeersongeval. De Spanjaard van 46 had niet gedronken.

https://nos.nl/artikel/24(...)ama-nieuw-beijerland
pi_205771494
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:43 schreef Zipportal het volgende:
PUSHMEDLINGEN:

-O- :{ :'(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Spellchecker zondag 28 augustus 2022 @ 10:43:31 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205771495
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:43 schreef Zipportal het volgende:
PUSHMELDINGEN:

:'(
  zondag 28 augustus 2022 @ 10:46:05 #171
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205771514
Ook niet gedronken dus :? Maar hoelang zat hij al achter het stuur; was de man wel bekwaam genoeg om de juiste beslissingen te nemen op dat moment. Inmiddels kennen we het antwoord...

Fucking bizar dit. Dit soort ongelukken verwacht je op een snelweg waar 100 tot 130 km per uur wordt gereden. Niet in een landelijk gebied waar iemand vanuit stilstand zo het dorpsfeest inrijdt.
  zondag 28 augustus 2022 @ 10:47:24 #172
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205771519
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-gewonden-a4140046

quote:
Een seconde of twee, drie stil
De barbecue had twee jaar lang niet kunnen plaatsvinden vanwege corona. Een bestuurslid had net een speech gehouden. Over hoe fijn het was dat het nu weer kon, vertellen buurtbewoners die aanwezig waren. Een nieuw logo was aangekondigd. En rond een uurtje of vijf was de barbecue begonnen.

Na de klap was het een seconde of twee, drie stil, vertelt Marian. “Als ik niet net wat brood had gepakt, had ik onder die vrachtwagen gelegen.” Haar man Henk (61) belde meteen 112 en keek waar hij kon helpen. Als ambulancemedewerkers en politie aanwezig zijn, belt ze haar dochter in Spijkenisse. Die schrikt zich wezenloos en springt in haar auto.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_205771535
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:46 schreef Tengano het volgende:
Ook niet gedronken dus :? Maar hoelang zat hij al achter het stuur; was de man wel bekwaam genoeg om de juiste beslissingen te nemen op dat moment. Inmiddels kennen we het antwoord...
Als er iets makkelijk te zien is, zijn het wel de rijtijden tegenwoordig. Gewoon pasje uitlezen en klaar.

Ik denk toch nog steeds aan een onwelwording.
pi_205771537
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:46 schreef Tengano het volgende:
Nou, nee. Er is verder nog niets bekend over de toedracht. Al dat gespeculeer :N
pi_205771561
quote:
De vrachtwagenchauffeur, die vanuit stilstand is gaan rijden, is aangehouden. Hij had geen geen alcohol gedronken, zegt een woordvoerder.
Vanuit stilstand. Dus niet uitgeweken voor een busje
Geen alcohol

Gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')