In je slaap kun je ook gasgeven of schrikken dat de vrachtwagen naar voren rijdt en ipv de rem druk je het gaspedaal in. Maar ja, het blijft gissen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:36 schreef Jojoke het volgende:
Je zou verwachten dat de chauffeur in slaap is gevallen. Eentje die dus met een gangetje rechtdoor is gereden. De getuigenverklaringen verklaren echter dat hij stopte en vervolgens op de BBQ inreed. Dat maakt het verwarrend. Afwachten wat uit het onderzoek blijkt.
Ja of onwel, drank, drugs. alles kan. Speculeren lijkt me niet echt nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In je slaap kun je ook gasgeven of schrikken dat de vrachtwagen naar voren rijdt en ipv de rem druk je het gaspedaal in. Maar ja, het blijft gissen.
Maak er twee van want vlak voor het einde van de stream kwam het volgende karretje...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:35 schreef PS. het volgende:
[..]
NOS eerder ook, maar die spreken nu ineens over meerdere doden.
Maar 1 is in elk geval zeker, die zagen we net live afgevoerd worden
Klinkt ook heel raarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:35 schreef Stupidisco het volgende:
Dat verhaal van het gas geven komt uit het AD zo te zien:
,,Het is niet te geloven hoe hij naar beneden reed. Ik hoorde hem gas geven,’’ blikt ze terug. Even daarvoor stond de vrachtwagen stil op de kruising. Hij leek te wachten op de witte bestelbus. ,,Die bestuurder hing uit zijn raam en maakte gebaren. Geen idee waarom.’’
bron: AD
Het is een soort victim blaming inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:23 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het is iets natuurlijks om dan maar de schuld te zoeken in de omstandigheden. Dan overkomt het je zelf in ieder geval niet, want zelf let je goed op. Ik zie niets vreemds aan deze plek, lijkt me niets anders dan wanneer mensen in de tuin zitten te bbq-en naast een weg.
Misschien de retarder in plaats van gas geven, dat maakt ook enorm kabaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:35 schreef Stupidisco het volgende:
Dat verhaal van het gas geven komt uit het AD zo te zien:
,,Het is niet te geloven hoe hij naar beneden reed. Ik hoorde hem gas geven,’’ blikt ze terug. Even daarvoor stond de vrachtwagen stil op de kruising. Hij leek te wachten op de witte bestelbus. ,,Die bestuurder hing uit zijn raam en maakte gebaren. Geen idee waarom.’’
bron: AD
Zie je niet vaak in Nederland. Spaanse vrachtwagen met Spaanse vrachtwagenchauffeur, zeker in een dorp.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:07 schreef PinkLow het volgende:
Het AD schrijft: 'minimaal 2 doden en
De bestuurder - een 46-jarige man uit Spanje - is aangehouden en meegenomen naar het bureau. Het forensisch onderzoek is momenteel gaande.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)-tent-heen~ab422cd2/
Vreemde reactie imo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:10 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik vind de verslaggeving om te kotsen.
'hechte gemeenschap'
'iedereen kent elkaar'
'deze omgeving'
Alsof wonen in een mooi wijkje in de polder dit veroozaakt heeft
"Ja, had je maar in de stad moeten wonen, daar gebeuren dit soort domme dingen niet"
OK, beetje ovedreven, maar zo voelt het soms wel
Stedelingen hebben blijkbaar een beetje moeite met lokale verenigingen (anders dan Studievereniging met ge-emmer)
Bbq = Hechte gemeenschap....quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:10 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik vind de verslaggeving om te kotsen.
'hechte gemeenschap'
'iedereen kent elkaar'
'deze omgeving'
Alsof wonen in een mooi wijkje in de polder dit veroozaakt heeft
"Ja, had je maar in de stad moeten wonen, daar gebeuren dit soort domme dingen niet"
OK, beetje ovedreven, maar zo voelt het soms wel
Stedelingen hebben blijkbaar een beetje moeite met lokale verenigingen (anders dan Studievereniging met ge-emmer)
Ik begrijp jouw reactie.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed punt. De zorg krijgt weer een klap in het gezicht. Verbieden dus dit soort feestjes.
Op een kruispunt? Dat is toch totaal niet logisch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Klimt dom maar denk dat de chauffeur uitstapte voor iets maar de vrachtwagen niet op de handrem had, daarna er snel ingesprongen maar te laat.
Bijzonder, ik vind mensen die het normaal vinden om bbq's op plekken te houden waar een vrachtwagen naar binnen kan komen rijden niet helemaal lekker zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:22 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Triest dit![]()
Mensen die vinden dat ze op een gevaarlijke plek een bbq hielden zijn niet helemaal lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |