https://www.rtlnieuws.nl/(...)nd-meerdere-gewondenquote:Een ernstig ongeluk in Nieuw-Beijerland. Daar is een vrachtwagen van een dijk gereden. Daarbij zijn meerdere mensen gewond geraakt.
Heavy shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef Treinhoer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)n-massaal-uitgerukt/
Volgens een ooggetuige, meerdere doden.
Stond wel vrij snel op Twitter dat screenshot.. de bijbehorende tekst geeft mij ook niet het gevoel dat het betrouwbare info is..quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:07 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot van ooggetuige (onbevestigd).
Ik hoop het net zo inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Stond wel vrij snel op Twitter dat screenshot.. de bijbehorende tekst geeft mij ook niet het gevoel dat het betrouwbare info is..
Hopelijk is het een goed teken dat maar één van de drie opgeroepen traumahelikopters daadwerkelijk is geland...
Vandaar dat ik hoop dat het een positief teken is... Als in verwondingen vallen mee en arts is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:15 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Traumaheli komt niet voor mensen die overleden zijn.
Wat heeft een kruispunt te maken met een vrachtwagen die van een dijk komt zetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:48 schreef the-eye het volgende:
Lijkt me sowieso niet zo snugger om op een kruispunt te gaan zitten bbq'en
Voor een buurt bbq?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:55 schreef Evertjan het volgende:
waarom hebben ze de weg niet afgezet met zeecontainers als een soort van barrière
Lijkt me meer dat de chauffeur naar het feestje wilde kijken en vervolgens het stuur ook (onbewust) die kant opzwaaide.quote:
Zal je net zien dat zo'n barriere met containers bij zo'n ongeval voor meer slachtoffers zorgt (ik zou even niet weten hoe, leeg zijn ze te licht ofzo, en vormt een stormfront van 14 meter, ipv 5)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:55 schreef Evertjan het volgende:
waarom hebben ze de weg niet afgezet met zeecontainers als een soort van barrière
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |