Het kan zijn dat ik niet meer weet hoe Yvon normaliter doet, maar deze lompheid herinner ik me niet. Wat flauw en onnodig.quote:Op maandag 10 april 2023 10:17 schreef Remco het volgende:
De manier waarop Yvon reageerde op hoe oud Haico was en het feit dat die nog nooit een relatie had gehad vond ik echt vrij bijzonder. Kun je eigenlijk niet maken.
quote:Op maandag 10 april 2023 14:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Vond het ook tenenkrommend hoe ze deed tegen die jongen. Wat een heks.
Ja wat een vervallen bende.quote:Op maandag 10 april 2023 14:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Slowakije qua natuur best mooi is, maar god, wat een naargeestigheid daar. Dan moet zo'n man wel een enorm lekkere gast zijn wil ik daar voor een kerel gaan wonen.
Ik ook maar ik zou het zelf niet op tafel zetten.quote:Op zondag 9 april 2023 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, zo heb ik 40+ jaar artisjok leren eten.... blaadje afhalen, in het sausje dopen en dan het lekkers aan de binnenkant van het blaadje eraf eten.
https://www.ah.nl/allerhande/informatie/artisjok
Speciaal even terug gekeken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
En hebben jullie gezien hoe Jaspers die aardappels schilt, die flikkert zo de helft in de kliko.
Opvallend dik geschild he.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 08:38 schreef Stepperoller het volgende:
Wat had hij op zijn hoofd dan? Mijn vriendin zei er ook iets over, maar ik zag alleen die muts
Dat kan echt niet, hup alles eraf dat is veel beter een leuke smoel heeft hij wel.quote:
Ja vind ik ook, weg met dat schaamplukje op zijn voorhoofd. Helemaal geen rare vent verder om te zien.Knap niet, maar hij heeft wel wat.quote:Op maandag 10 april 2023 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, hup alles eraf dat is veel beter een leuke smoel heeft hij wel.
Ja bij de eerste aardappel zag ik weinig verschil qua dikte in wat ze eraf schilde en de twee partjes die ze over hield.quote:
Doe haar dat niet aanquote:Op woensdag 5 april 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een boerin is Zweden.
Ik ga meteen schrijven
Past perfect bij de gemiddelde Fok!ker.quote:
Vrolijk, jeugdig gezicht.quote:Op maandag 10 april 2023 16:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, weg met dat schaamplukje op zijn voorhoofd. Helemaal geen rare vent verder om te zien.Knap niet, maar hij heeft wel wat.
Er zit wel een willetje en pit in haar, die gaat wel opbloeien.quote:Op maandag 10 april 2023 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Past perfect bij de gemiddelde Fok!ker.
Meisje doet niks behalve op de boerderij zitten en heel soms uiteten met vriendinnen.
Hoezoquote:Op maandag 10 april 2023 18:05 schreef lily het volgende:
Onze zonen van 18 en 22 zullen er minder blij van worden.
Slowakije is zwaar deprimerend. Misschien als het zonnig is ofzo. Ik zou het niet trekkenquote:Op maandag 10 april 2023 18:05 schreef lily het volgende:
Wij zapte er pas in bij de boer in Slowakije. Leuke vent maar die omgeving zal niet veel mensen trekken. Poeh.
Het meisje uit Zweden. Tja, prachtig daar, de omgeving, mooi bedrijf. Vrije natuur. Gespreid bedje.
Voor mij dan als 51 jarige![]()
Onze zonen van 18 en 22 zullen er minder blij van worden.
Genoeg “Bernices” in Nederland voor ze. Meer dan ze lief isquote:
Dat viel me dus ook opquote:Op maandag 10 april 2023 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
En hebben jullie gezien hoe Jaspers die aardappels schilt, die flikkert zo de helft in de kliko.
Boer Richard zit met zijn akkerbouwbedrijf in Horne Oresany – ongeveer een uur rijden ten noordoosten van Bratislava.quote:
Vandaar dat het zo snel ging.quote:Op maandag 10 april 2023 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Richard is samen met zijn broer, vader en moeder in Slowakije gestart, ben benieuwd of dat de familie er ook nog wonen.quote:Op maandag 10 april 2023 16:08 schreef Magica het volgende:
Dacht ook bij die gast in Slowakije, dat ze zeiden dat ie daar met zijn pa en zijn broer zat? Maar miss wilden ze niet in beeld…
Ja is verder niks over gezegdquote:Op maandag 10 april 2023 20:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Richard is samen met zijn broer, vader en moeder in Slowakije gestart, ben benieuwd of dat de familie er ook nog wonen.
Las op de site dat Richard nu drie mensen in dienst heeft, zijn rechterhand Lenka, zij doet alle administratie. En twee trekkerchauffeurs zijn in dienst, die zijn er de hele dag.quote:
Ja in de herfst en winter meteen een depressie. Wat een treurige bedoeningquote:Op maandag 10 april 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Slowakije is zwaar deprimerend. Misschien als het zonnig is ofzo. Ik zou het niet trekken
Mooie vleespet.quote:
dat is echt een delicatesse hoor!quote:Op maandag 10 april 2023 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zou het zelf niet op tafel zetten.
Ga je schrijven?quote:Op maandag 10 april 2023 20:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind Haico leuk! Volgens mij echt een lieve vent
Welnee. Pam straalt humor en sex uit. Deze Bernice totaal niet. Geen van beiden.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef patat het volgende:
Ik vond Bernice een beetje lijken op Pam Beesly van The Office![]()
Ben toch benieuwd naar dit seizoen!
Ze doet ook net alsof ze tegen een stelletje laagbegaafden aan het praten is.quote:Op maandag 10 april 2023 14:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Yvon gaat ook steeds harder schreeuwen. Echt, wat bezielt die vrouw.
Ik vond het er juist behoorlijk in scene gezet uit zien, of geknipt. Vooral dat hij daarna dan zo weg liep.quote:Op maandag 10 april 2023 10:17 schreef Remco het volgende:
De manier waarop Yvon reageerde op hoe oud Haico was en het feit dat die nog nooit een relatie had gehad vond ik echt vrij bijzonder. Kun je eigenlijk niet maken.
Ze lijkt wel in een soort contante blinde paniek beland te zijn. Dat begon al toen ze aan een talkshowtafel de ouders van Anne Faber vertelde hoe zwaar háár leven wel niet was en lijkt zich sindsdien al maar ernstiger te ontvouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze doet ook net alsof ze tegen een stelletje laagbegaafden aan het praten is.
Er blijven echt nog wel wat boeren over hoor in Nederland, ook na 2030 of 2035quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:12 schreef Duderinnetje het volgende:
terwijl het programma misschien, door allerlei ontwikkelingen, wel wat uit de tijd geraakt
Nou, schrijven!quote:Op maandag 10 april 2023 20:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind Haico leuk! Volgens mij echt een lieve vent
Dat was Aletta en zij was indertijd (in 2013/2014) geen 50+ maar begin 40.quote:Op maandag 10 april 2023 14:02 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die vrouw met haar geiten op een Caraïbisch eiland (wat overigens ook geen succes was). Maar deze vrouw heeft het toch goed voor me kaar, dat trekt echt wel potentiële lovers.
Ze deed wel moeilijk wat ik me ervan kan herinneren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was Aletta en zij was indertijd (in 2013/2014) geen 50+ maar begin 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |