Die vrouw met haar geiten op een Caraïbisch eiland (wat overigens ook geen succes was). Maar deze vrouw heeft het toch goed voor me kaar, dat trekt echt wel potentiële lovers.quote:Op maandag 10 april 2023 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoeveel boerinnen van 50+ hebben meegedaan? Ik heb een poging gedaan te tellen en kom op één uit (Saskia in 2018). Het probleem lijkt vooral te zijn dat ze zich niet opgeven, dat ze niet door de voorselectie komen of dat ze nauwelijks bestaan.
Wat een bitch is het ook hèquote:Op maandag 10 april 2023 10:17 schreef Remco het volgende:
De manier waarop Yvon reageerde op hoe oud Haico was en het feit dat die nog nooit een relatie had gehad vond ik echt vrij bijzonder. Kun je eigenlijk niet maken.
Vond het ook tenenkrommend hoe ze deed tegen die jongen. Wat een heks.quote:Op maandag 10 april 2023 14:11 schreef Magica het volgende:
[..]
Wat een bitch is het ook hè![]()
‘EN HOE OUD BEN JE???’
Het kan zijn dat ik niet meer weet hoe Yvon normaliter doet, maar deze lompheid herinner ik me niet. Wat flauw en onnodig.quote:Op maandag 10 april 2023 10:17 schreef Remco het volgende:
De manier waarop Yvon reageerde op hoe oud Haico was en het feit dat die nog nooit een relatie had gehad vond ik echt vrij bijzonder. Kun je eigenlijk niet maken.
quote:Op maandag 10 april 2023 14:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Vond het ook tenenkrommend hoe ze deed tegen die jongen. Wat een heks.
Ja wat een vervallen bende.quote:Op maandag 10 april 2023 14:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Slowakije qua natuur best mooi is, maar god, wat een naargeestigheid daar. Dan moet zo'n man wel een enorm lekkere gast zijn wil ik daar voor een kerel gaan wonen.
Ik ook maar ik zou het zelf niet op tafel zetten.quote:Op zondag 9 april 2023 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, zo heb ik 40+ jaar artisjok leren eten.... blaadje afhalen, in het sausje dopen en dan het lekkers aan de binnenkant van het blaadje eraf eten.
https://www.ah.nl/allerhande/informatie/artisjok
Speciaal even terug gekeken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
En hebben jullie gezien hoe Jaspers die aardappels schilt, die flikkert zo de helft in de kliko.
Opvallend dik geschild he.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 08:38 schreef Stepperoller het volgende:
Wat had hij op zijn hoofd dan? Mijn vriendin zei er ook iets over, maar ik zag alleen die muts
Dat kan echt niet, hup alles eraf dat is veel beter een leuke smoel heeft hij wel.quote:
Ja vind ik ook, weg met dat schaamplukje op zijn voorhoofd. Helemaal geen rare vent verder om te zien.Knap niet, maar hij heeft wel wat.quote:Op maandag 10 april 2023 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, hup alles eraf dat is veel beter een leuke smoel heeft hij wel.
Ja bij de eerste aardappel zag ik weinig verschil qua dikte in wat ze eraf schilde en de twee partjes die ze over hield.quote:
Doe haar dat niet aanquote:Op woensdag 5 april 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een boerin is Zweden.
Ik ga meteen schrijven
Past perfect bij de gemiddelde Fok!ker.quote:
Vrolijk, jeugdig gezicht.quote:Op maandag 10 april 2023 16:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, weg met dat schaamplukje op zijn voorhoofd. Helemaal geen rare vent verder om te zien.Knap niet, maar hij heeft wel wat.
Er zit wel een willetje en pit in haar, die gaat wel opbloeien.quote:Op maandag 10 april 2023 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Past perfect bij de gemiddelde Fok!ker.
Meisje doet niks behalve op de boerderij zitten en heel soms uiteten met vriendinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |