abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205741751
"Imagine" is voor de elite.

Maar op dezelfde LP staat ook dit nummer. Dit draag ik op aan de klootjessoldaten aan de frontlinies, die daar helaas bij bosjes sneuvelen

pi_205741789
Who Killed Daria Dugina?
The activist, a rising figure in the ultranationalist milieu in Russia, died in a car bombing that could alter the course of the war in Ukraine.

https://www.nytimes.com/2(...)sia-ukraine-war.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205741822
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:02:05 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_205741978
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Poetin ziet nazisme anders dan hoe wij het zien. Het lijkt er op dat hij het gewoonweg ziet als westers=nazisme. Ik kan anders ook niet verklaren waarom je zo veel overeenkomsten ziet in het nazisme en het moderne Rusland.
De Nazi's waren gewoon de laatste die Rusland binnenvielen. De genocide, jodenhaat, dictatoriale bestuur, concentratiekampen, imperialisme, jezelf een herrenvolk wanen die mindere volken mogen onderwerpen en alles mee doen wat je wil, alles van dat delen ze met de Nazi's, dus dat is niet hoe zij Nazi's erg vinden. Dat ze Rusland binnenvielen, dat is wat ze erg maakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205742036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:02 schreef speknek het volgende:

[..]
De Nazi's waren gewoon de laatste die Rusland binnenvielen. De genocide, jodenhaat, dictatoriale bestuur, concentratiekampen, imperialisme, jezelf een herrenvolk wanen die mindere volken mogen onderwerpen en alles mee doen wat je wil, alles van dat delen ze met de Nazi's, dus dat is niet hoe zij Nazi's erg vinden. Dat ze Rusland binnenvielen, dat is wat ze erg maakt.
Stalin viel van zijn stoel, en wilde niet geloven dat binnen een jaar en negen maanden het contract met Von Ribbentrop al eenzijdig en zonder voorafkondiging werd verbroken.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:16:06 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205742124
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:12 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ah, een reactie van jezelf op een andere user quoten, waarin je hetzelfde beweert over mij. Verder niets. Sterk argument! Heb je ook nog iets concreets? Maak jezelf nou niet zo volslagen belachelijk man, het is droevig. :')
Jij wilde een voorbeeld, nou hier is je voorbeeld. Je krijgt precies wat je vraagt. Om dat te bewijzen zal ik de moeite nemen om terug te bladeren en jouw post, waarin je die specifieke vraag stelt, te quoten.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 20:19 schreef Repentless het volgende:

[..]
Heb je wat voorbeelden hiervan?
Dat keur je af. En nu vraag je om niets. Je helpt jezelf hier niet mee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205742158
De Finse premier wordt ook aardig zwartgemaakt door de boze buurman
pi_205742159
quote:
Putin signs decree to increase size of Russian armed forces

(Reuters) - Russian President Vladimir Putin signed a decree on Thursday to increase the size of Russia's armed forces from 1.9 to 2.04 million, the RIA Novosti news agency reported.

The figure, which includes a 137,000 increase in the number of military personnel to 1.15 million, comes into effect on Jan 1.
De verliezen worden weer aangevuld mensuhh...
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:29:39 #11
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205742258
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Jij wilde een voorbeeld, nou hier is je voorbeeld. Je krijgt precies wat je vraagt. Om dat te bewijzen zal ik de moeite nemen om terug te bladeren en jouw post, waarin je die specifieke vraag stelt, te quoten.
[..]
Dat keur je af. En nu vraag je om niets. Je helpt jezelf hier niet mee.
Ik vraag je voorbeelden waarin ik me terugtrek uit de discussie met als argument dat mijn discussiepartner "te emotioneel" wordt, omdat dat volgens jou mijn modus operandi is. Je voorbeeld is een opmerking van jezelf gericht aan een andere user waarin je aangeeft dat ik dat doe.

Je vindt een eerdere soortgelijke bewering van jezelf, waarin wederom geen woord van mijn kant voorkomt, een goed voorbeeld van iets dat ik doe? Verder gaat het allemaal wel? :')
pi_205742271
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:19 schreef byah het volgende:
De Finse premier wordt ook aardig zwartgemaakt door de boze buurman
Ook door haar eigen Finse oppositie.

Die verwijten haar onnodig hoge energieprijzen (door vijandige houding naar buur) waardoor een deel van de fFinse bevolking nauwelijks meer rond kan komen, terwijl mevrouw, al dan niet onder invloed van drugs, stralend staat te feesten met haar rijke influencer-vriendjes..

Ik snap die boosheid van veel Finnen wel.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:31:26 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205742284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:29 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vraag je voorbeelden waarin ik me terugtrek uit de discussie met als argument dat mijn discussiepartner "te emotioneel" wordt, omdat dat volgens jou mijn modus operandi is. Je voorbeeld is een opmerking van jezelf gericht aan een andere user waarin je aangeeft dat ik dat doe.

Je vindt een eerdere soortgelijke bewering van jezelf, waarin wederom geen woord van mijn kant voorkomt, een goed voorbeeld van iets dat ik doe? Verder gaat het allemaal wel? :')
Je vroeg om een voorbeeld, en die kreeg je.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:31:44 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205742288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:30 schreef riazop het volgende:

[..]

Die verwijten haar onnodig hoge energieprijzen (door vijandige houding naar buur) waardoor een deel van de fFinse bevolking nauwelijks meer rond kan komen, terwijl mevrouw, al dan niet onder invloed van drugs, stralend staat te feesten met haar rijke influencer-vriendjes..

De luidruchtigste Finse oppositie wordt net als veel rechtse clubjes ruim betaald door de Russen. Dus dat komt op hetzelfde neer.

Zie o.a.:
We know Russia funds Europe's far Right. But what does it get in return?
Exclusive: Russia Backs Europe's Far Right
War puts Russian ties with EU radical parties on the spot
Why Britain's Tories are addicted to Russian money
Dancing with Putin: Has Europe finally had enough of politicians making big money from Russia?

Ze lopen er natuurlijk niet mee te koop, maar er is al vele jaren een heel duidelijk patroon te zien waarbij die schaamteloze clubjes goed betaald worden om Kremlin-propaganda te verspreiden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Perrin op 25-08-2022 15:09:18 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_205742304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
De luidruchtigste Finse oppositie wordt net als veel rechtse clubjes ruim betaald door de Russen. Dus dat komt op hetzelfde neer.
Dat is een flinke claim!

Heb je een bron of zelfs maar iets van een onderbouwing?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:34:45 #16
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205742313
quote:

[..]

Alsof het helpt als ze had afgezegd en thuis was gaan zitten :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205742319
quote:

[..]

Ze had een feestje. For crying out loud, wat een triest volk dat een ander niet een beetje plezier gunt.
En het was niet onder invloed van drugs, want de afgedwongen drugstest was negatief.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205742325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:02 schreef speknek het volgende:

[..]
Hoe is Oekraine Rusland binnengevallen dan, wat ze nazis maakt?
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:37:39 #19
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205742326
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je vroeg om een voorbeeld, en die kreeg je.
Ik vroeg om voorbeelden waarin ik dat argument gebruik om me uit de discussie terug te trekken, niet om een voorbeeld waarin jij tegen iemand anders zegt dat ik dat doe zonder ook maar een woord van mij daarin. Maar dat begrijp je zelf ook wel, mag ik hopen.
pi_205742332
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze had een feestje. For crying out loud, wat een triest volk dat een ander niet een beetje plezier gunt.
En het was niet onder invloed van drugs, want de afgedwongen drugstest was negatief.
Wie zegt dat het over misgunnen van plezier gaat?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:56:27 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_205742475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hoe is Oekraine Rusland binnengevallen dan, wat ze nazis maakt?
Niet natuurlijk, maar als Oekraine zich verenigd met de Europeanen en de Amerikanen, dan is dat allemaal een voorop gezet plannetje om Rusland weer binnen te kunnen vallen, daarom zijn het allemaal Nazis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205742477
quote:

[..]

AL DAN NIET ONDER INVLOED VAN DRUGS!!!

MET HAAR RIJKE VRIENDJES.

:'( :'( :'(

JANKEN!

:D
pi_205742493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:56 schreef speknek het volgende:

[..]
Niet natuurlijk, maar als Oekraine zich verenigd met de Europeanen en de Amerikanen, dan is dat allemaal een voorop gezet plannetje om Rusland weer binnen te kunnen vallen, daarom zijn het allemaal Nazis.
Dus dat Poetin zich bedreigd voelt omdat anderen misschien wel Rusland zouden binnenvallen, maakt dat die anderen nazis. Logisch.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:06:59 #24
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205742552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:56 schreef YStec het volgende:

[..]
AL DAN NIET ONDER INVLOED VAN DRUGS!!!

MET HAAR RIJKE VRIENDJES.

:'( :'( :'(

JANKEN!

:D
DIKKE BMW JONGONS
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:07:36 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_205742556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dus dat Poetin zich bedreigd voelt omdat anderen misschien wel Rusland zouden binnenvallen, maakt dat die anderen nazis. Logisch.
Niet echt, maar dat is waarom ze ze nazi's noemen zonder dat ze voor ons enige nazi kenmerken hebben. Dat is overigens niet de reden voor de oorlog, dat is gewoon ordinair landjepik, een zelfidentificatie als dat ze voortdurend in strijd zijn met het westen (dat is letterlijk hoe ze het bestaan van het Russische rijk rechtvaardigen), en vooral een angst dat Oekraine welvarender wordt dan Rusland, maar dat is hoe ze die angst verkopen aan het eigen volk. En waarom ze ze dus nazi's noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')