Ja en eventueel ft4.quote:
Wij hebben nog een oude meter die gewoon terugdraait dus wij bedenken nu net ineens hoe ze dat eigenlijk gaan doen met variabele tarieven?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:27 schreef Bami het volgende:
[..]
Same, maar ik heb net ontdekt dat BudgetEnergie per maand saldeert op je zonnepanelen dus ik vrees dat ik toch moet gaan overstappen want dat is echt mega ongunstig.![]()
Zo geen zin om hiermee bezig te zijn, en zou het zo graag gewoon voor een jaar vastzetten. Maarja, dat kan nergens.
Wij hebben net voor de vakantie de meter laten vervangen. Is toch nodig als we van het gas afwillen. En nu kon het nog kosteloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:01 schreef BE het volgende:
[..]
Wij hebben nog een oude meter die gewoon terugdraait dus wij bedenken nu net ineens hoe ze dat eigenlijk gaan doen met variabele tarieven?
Zij kunnen onmogelijk zien in welke maand we wat verbruiken.
F probeert juist zo lang mogelijk een slimme meter te vermijden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben net voor de vakantie de meter laten vervangen. Is toch nodig als we van het gas afwillen. En nu kon het nog kosteloos.
Overigens zijn wij lid geworden van de plaatselijke duurzaamheidsclub. Kost 10 euro en er is al een adviseur langs gekomen om ons huis te beoordelen en tips te geven.
225 kuub is wel redelijk klein, zeker met 5 man.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:42 schreef lily het volgende:
Ik had in juli 2021 een jaarcontract afgesloten bij Welkom energie. Gingen in november failliet. Toen meteen naar Vattenfall gegaan en daar per 1 januari een 3 jaar contract afgesloten voor 1,25 gas en 0,24 stroom.
Wij verbruiken wel heel veel. Vrijstaand huis van 225m3 met 5 personen.
We betalen nu 300 per maand en dan spelen we ongeveer quitte.
Dus als ons contract nu zou aflopen ….
Wel afgelopen jaar op de 1ste en 2de etage nieuwe kozijnen/ramen want nog enkel glas, een nieuwe voordeur want die was zo lek als een mandje, die kierde aan alle kanten en spouwmuur isolatie. Nu is geld op.
Ja dat wilde mijn man ook. De adviseur van hierboven had daar echter goede adviezen over. Dus hebben we dat gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:14 schreef BE het volgende:
[..]
F probeert juist zo lang mogelijk een slimme meter te vermijden.
Don’t ask me why… ik bemoei me er maar niet mee. Meestal weet ie wel wat ie doet.
Jij bent wel de allerlaatste lurker die ik hier had verwacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
225 kuub is wel redelijk klein, zeker met 5 man.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
225 kuub is wel redelijk klein, zeker met 5 man.
Het is enkel de topic titelquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij bent wel de allerlaatste lurker die ik hier had verwacht.
Welkom DanPy.
Edit ah je snapte hem al.quote:
quote:
Ik hou je niet tegen. Hoe oud is je kind inmiddels?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
toch heb ik "recht" om hier te zijn hea
Dennie hebt ook jong tegenwoordigquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij bent wel de allerlaatste lurker die ik hier had verwacht.
Welkom DanPy.
Dan zal het dat zijn geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:20 schreef exode het volgende:
Bij zonnepanelen is een slimme meter vanaf 1 januari 2023 verplicht. Dus ik zou met zonnepanelen sowieso geen Budget energie doen. Wordt je flink genaaid.
? Die ken ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet alleen die van bubbelbadmeisje.
Yuckquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:35 schreef lily het volgende:
Ik ging net nog even een lading badhanddoeken van de lijn halen.
Slippers zag ik even niet, licht aan, ach hoeft niet ben zo klaar.
Sta ik met mijn rechter blotevoet Fratsch, op een naaktslak
![]()
![]()
![]()
Ik heb me door kennissen in dezelfde situatie laten vertellen dat ze dan een schatting doen. Dus dan ben je dubbel genaaid.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:01 schreef BE het volgende:
[..]
Wij hebben nog een oude meter die gewoon terugdraait dus wij bedenken nu net ineens hoe ze dat eigenlijk gaan doen met variabele tarieven?
Zij kunnen onmogelijk zien in welke maand we wat verbruiken.
Bedankt, nu ga ik toch weer twijfelen over het Disney-kasteelquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:11 schreef exode het volgende:
[..]
Lego gaat ook omhoog vanaf 1 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |