Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik vind Gutierrez maar een brok matigheid of ligt dat aan mij?
Gio kwam de clubs in Rotterdam ook nooit binnen vanwege de security. Die moet wel iets gewend zijn.quote:
Alleen die goal met Chucky was mooi. Verder zie je m zelden idd. Maar alles beter dan Jorrit Hendrixquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik vind Gutierrez maar een brok matigheid of ligt dat aan mij?
Het alternatief is Marcel Maijerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Simon in godsnaam deze rol gekregen te hebben? Die presenteerde vroeger toch altijd computerspelletjes?
Hij is waarschijnlijk een pro in het werken met de ellenbogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Simon in godsnaam deze rol gekregen te hebben? Die presenteerde vroeger toch altijd computerspelletjes?
WE WANT KOERT FUCK VIAPLEEquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het alternatief is Marcel Maijer
Ziggo Sport Voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:35 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we het echt niet op een andere zender bekijken? Zowel presentator als analisten zijn extreem armoedig (met alle respect voor Jan maar dat kan niet meer in die rol).
Hoeveel likes?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik net in het PSV is een parodietopic geplaatst
“Ludiek”quote:
Ook hierin kan het voetbal nog veel leren van Rugby.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook behoorlijk vreemd dat bussen tegen houden, vuurwerk afsteken, brandalarmen af laten gaan etc tegenwoordig iedere keer gedaan lijkt te worden bij een Europees duel, niet alleen in Nederland overigens.
Vrij sneu.
Het valt PSV wel aan te rekenen dat ze na Ajax vorig jaar (?) de veiligheid van het uitspelende team nog steeds niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook behoorlijk vreemd dat bussen tegen houden, vuurwerk afsteken, brandalarmen af laten gaan etc tegenwoordig iedere keer gedaan lijkt te worden bij een Europees duel, niet alleen in Nederland overigens.
Vrij sneu.
Hey, ik dacht dat jij discozwemmen had vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook hierin kan het voetbal nog veel leren van Rugby.
Ik houd de kids in de gaten vanaf de kant.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat jij discozwemmen had vandaag
Ik dacht dat in die regionen papa gewoon meedoet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd de kids in de gaten vanaf de kant.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
''Kijk Guus Hiddink , Kijk dan kijk nou jongens !!!''
Ik ken deze regio niet zo goed als jij kennelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die regionen papa gewoon meedoet.
Altijd mooi jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Elke Ajaxcied na 3 potjes in Oranje.
Veerman moet nog 2 jaartjes bewijzen.
Je weet wie het zegt, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Het Calimero complexquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Buiten het stadion is voor de politie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt PSV wel aan te rekenen dat ze na Ajax vorig jaar (?) de veiligheid van het uitspelende team nog steeds niet kunnen garanderen.
Ik ken de omgeving een klein beetje en snap dat het lastig is, maar toch
Dat niet, maar met Wijnaldum geblesseerd lijkt het me logisch dat Veerman een uitnodiging krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
We moeten mensen die zich internationaal bewezen hebben inderdaad direct uit het elftal gooien als iemand 5 potjes in de Eredivisie leuk speelt.
Dat verwacht ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet, maar met Wijnaldum geblesseerd lijkt het me logisch dat Veerman een uitnodiging krijgt.
Die kunnen allebei echt niet meer. Clasie in oranje is altijd al hilarisch geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef GGMM het volgende:
Maar de laatste keer waren Clasie en Til geselecteerd, lijkt me eerder dat één van die gaat wieberen ipv Klaassen.
Clasie jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef GGMM het volgende:
Maar de laatste keer waren Clasie en Til geselecteerd, lijkt me eerder dat één van die gaat wieberen ipv Klaassen.
Ik vertrouw erop dat Paus Aloysius een verstandige keuze maakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef GGMM het volgende:
Je bent gewoon dik.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zweet in de bilnaad na zoveel spanning na 5 minuten, maar is dan ook warm in huis.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of er zou nog gescoord moeten worden maar dan mogen ze wel opschieten
De kraker tegen Barnsleyquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme dat mis ik weer
Sinigod
Nee, maar ik wilde even laten weten dat ik geen RTL7 kijk.quote:
Jaloersquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde even laten weten dat ik geen RTL7 kijk.
1.5mquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:11 schreef Minimunt het volgende:
Aftastend begin van beide partijen.
Ze laten PSV even uitrazen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:12 schreef Fosive het volgende:
Ik heb het tien minuten aangekeken, en dat Rangers is echt enorme middelmaat
Hoog tijd dat we de 1-0 voorsprong voor PSV noteren
Oh PSV speelt wel goed de eerste 10 minuten..quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:12 schreef Fosive het volgende:
Ik heb het tien minuten aangekeken, en dat Rangers is echt enorme middelmaat
Hoog tijd dat we de 1-0 voorsprong voor PSV noteren
Helemaal niks in Amsterdam...... Vanavond dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:13 schreef Enawh het volgende:
[..]
Oh PSV speelt wel goed de eerste 10 minuten..
Stadiongeluid staat op -10?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:14 schreef fetX het volgende:
Wel echt een KOLKEND Philips stadion vanavond!
Die dikke of Zipportal?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die ligt nog voor de bus van Rangers.
@Orientequote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je zometeen doen dan?
Speel niet met mijn privé.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je zometeen doen dan?
Ik zit vandaag thuis met zweet in de bilnaad, maar ja. Het is dan ook warm.quote:
Gehandicapten pot 4quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Je zal niet zeggen dat hier CL voetbal op het spel staat.
Het is als de WK finale, niemand wil een fout maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Je zal niet zeggen dat hier CL voetbal op het spel staat.
Vol met ploegjes die al weten dat ze maximaal 4 punten kunnen halen in een poulequote:
Doet de Duitse wereldkampioen mee ?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is als de WK finale, niemand wil een fout maken.
Dat zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:16 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie gaat vroeg naar bed omdat hij morgenochtend een belangrijke afspraak heeft.
Gelukkig zit jij op een forum.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vast weer een of andere fantasyserie en dat als volwassen vent van in de 30
Got - 30+quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vast weer een of andere fantasyserie en dat als volwassen vent van in de 30
Een lichtere huidskleur.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:18 schreef RipCity het volgende:
Wat heeft die Sabbari dat Bakayoko niet heeft?
Laat het niet weer gebeuren, anders ban ik je van dit forum.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit pakte minder goed uit dan ik hoopte.
Een grote dreigende familie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:18 schreef RipCity het volgende:
Wat heeft die Sabbari dat Bakayoko niet heeft?
Discriminatie!quote:
Rangers die uitspelen is meestal kut in Europa, beetje net als PSV wel.quote:
Ik zou bijdehand doen verder opgeven voor de rest van de avondquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
Wat een kutbal van Veerman.
Geen Oranje voor hem. Doe mij maar Klaassen.
Niet eens Clasie of Toornstra?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
Wat een kutbal van Veerman.
Geen Oranje voor hem. Doe mij maar Klaassen.
Laten we het niet persoonlijk maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou bijdehand doen verder opgeven voor de rest van de avond
Dit is niet verboden makker.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Dit doet mij denken aan het PSV onder Cocu.
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het niet persoonlijk maken.
Maar wel fijn die miljoenen. Verder wordt het idd gewoon een afgang helaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:26 schreef VEM2012 het volgende:
Dit is toch wel echt niveau EL. Of lager. Beiden heb je zo niets te zoeken in de CL.
stelling.jpgquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Als PSV vanavond verliest is Gakpo weg.
Sowieso wegquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
Dit PSV mist een type zaterdagavondwedstrijd.quote:
Gakpo zit liever de bank warm te houden?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
Tot nu toe is RuudGod er steeds mee weggekomen dus het komt vast nog goedquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV laat zich de kaas van het brood eten hoor. Dit gaat niet goed.
Giogodquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV laat zich de kaas van het brood eten hoor. Dit gaat niet goed.
Lekker dan, die Boeren daar denken ook al dat ze alles kunnen makenquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren er vorige keer nou echt mensen neergestoken of was dat onzin?
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was onzinquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Italiaantjes op de vlucht dit keerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:29 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Lekker dan, die Boeren daar denken ook al dat ze alles kunnen maken
Luuk kwam 50 cm tekort om in te koppen en de Rangers schoten 1 meter naast.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:33 schreef Sked het volgende:
Oh ja dit is ook vanavond
Al iets gebeurd?
De bus van Rangers FC stond 20 minuten vast omdat er wat boeren Celticliederen omheen stonden te zingenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:33 schreef Sked het volgende:
Al iets gebeurd?
Buiten dat @GGMM ontslag heeft genomen niet veelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:33 schreef Sked het volgende:
Al iets gebeurd?
Ja, ik heb nu zowaar het filmpje bekeken. Dus die gasten bovenaan de trap (italo's) staan te rellen en gooien vanaf boven, dit word gezien door enkele Twente supporters en vegen samen met andere twentenaren die trap ff leeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Italiaantjes op de vlucht dit keer
Lenny is anoniem.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:33 schreef Sked het volgende:
Al iets gebeurd?
Erg mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Buiten dat @:GGMM ontslag heeft genomen niet veel
Erg jammer.quote:
Ja leuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Een lichtere huidskleur.
@:pietjepuk2000
We vragen het even aan de anoniem expert @Scrummiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die is over een maandje wel weer terug.
Eensquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gakpo is toch gewoon een matige speler? Ik zie het niet bij hem.
Nee, af en toe laat hij wel echt mooie dingen zienquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij kan de druk blijkbaar gewoon niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, af en toe laat hij wel echt mooie dingen zien
Maar ik twijfel of het een vleugelspeler is.
Tot zover mijn eerste en enige voetbalinhoudelijke post van deze maand
Goedenavond Coco.quote:
Heel goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet altijd zijn eerste baltoets compenseren.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar af en toe mooie dingen laten zien staat toch wel redelijk gelijk aan een matige speler? En idd, hij is meer een 4-4-2 spits o.i.d.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schoot 'm in het veiligheidsvangnet speciaal aangelegd voor Jorrit Hendrix.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |