meenemen als serieuze optie, ze verbruiken soms wel wat veel maar met de eco stand is dat schijnbaar goed op te lossen zonder echt veel in te boeten in performancequote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Troel het volgende:
Hoe is het tegenwoordig met de AMD processors? Mijn oudste heeft een nieuwe laptop nodig en ik ben eigenlijk altijd heel erg van de intel geweest, maar ik zie steeds meer gaminglaptops met AMD.
Moet ik dat als serieuze optie meenemen of links laten liggen?
En hoe moet ik het dan vergelijken? Als ik een rijtje maak van Intel i5, Intel i7 en de AMD ryzens?quote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
meenemen als serieuze optie, ze verbruiken soms wel wat veel maar met de eco stand is dat schijnbaar goed op te lossen zonder echt veel in te boeten in performance
goeie vraagquote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
En hoe moet ik het dan vergelijken? Als ik een rijtje maak van Intel i5, Intel i7 en de AMD ryzens?
Want ik twijfel dus al over de i5, maar heel veel gaminglaptops zit dus standaard de i5 in. i7 nog slechter leverbaar of eigenlijk gewoon niet nodig?
Ow, ik kijk ook wel degelijk naar prijs hoorquote:Op maandag 21 november 2022 21:55 schreef devzero het volgende:
Wij hebben recentelijk een aantal machines met AMD CPUs (Epyc 7543) gekocht en zijn er best tevreden over. Ik weet alleen niet hoe ze het doen met consumer/gaming laptops, maar ik zou gewoon wat reviews gaan lezen. Persoonlijk ben ik geen INTEL of AMD fan, ik kijk naar de prestatie en prijs.
Open maar een nieuwe want naar mijn weten is er geen centraal topicquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Is er ergens een centraal topic voor vragen over glasvezel / ziggo en de hele kl*tezooi? Of gewoon nieuw topic openen?
Ik wacht.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Is er ergens een centraal topic voor vragen over glasvezel / ziggo en de hele kl*tezooi? Of gewoon nieuw topic openen?
Het topic is GEOPENDquote:
Al geprobeerd?quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
Vraagje :
Ik heb een ING-app op een samsung android tablet.
Kan ik met die app een ING mobiele betaalpas activeren, zodat ik kan betalen.
Bijv in OV door tablet bij een scanner te houden ?
Ik dacht van niet met een tablet. Maar waarom ?
Ik zou zeggen, laat weten of het luktquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee... net gisteren aan gedacht. Ik vond deze pagina in de app (naam en rek nr heb ik verwijderd)
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 | filename hallo - .exe filetest . lol--121 . exe installer-121.exe installer-v122 .exe installer-v133 - . .exe dit is een naam - met puntjes . en meer tekst - . .exe |
String function denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:28 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand zo een regexje te schrijven die het volgende kan? (als het hier niet hoort, ik kan die verdomde php topics nooit terug vinden sinds FOK heeft besloten de developersfora te verplaatsen naar DIG)
Ik heb veel bestandsnamen voorbeeld:
[ code verwijderd ]
Nu wil ik alleen de laatste streepjes en puntjes voor de extensie verwijderen.. Iemand die een simpel truukje weet?
Hoe krijg je je koeler zo los? Met de kast schudden of zo?quote:
Goede vraag.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe krijg je je koeler zo los? Met de kast schudden of zo?
Als hij/zij het net heeft geïnstalleerd zou dat best kunnen. Maar gezien al het stof, draait deze setup al een tijdje.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede vraag.
Denk niet goed bevestigd en vervolgens een keertje tegenaan gestoten.
GeForce experience zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:28 schreef Troel het volgende:
whoopwhoop, al een tijdje kon ik de nieuwe driver van mijn grafische kaart niet upgraden. Stom gedoe. Maar door de driver gewoon vanaf de website te downloaden in plaats van zo'n vaag experiencegeval is het gelukt
ja klote ding. Snap ook niet waarom het bestaat. Geen idee waarom het nodig is.quote:
Data stelen. Je moet volgens mij ook verplicht met Facebook of Google inloggenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:32 schreef Troel het volgende:
[..]
ja klote ding. Snap ook niet waarom het bestaat. Geen idee waarom het nodig is.
heeeeel herkenbaar (helaas)quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:28 schreef Troel het volgende:
whoopwhoop, al een tijdje kon ik de nieuwe driver van mijn grafische kaart niet upgraden. Stom gedoe. Maar door de driver gewoon vanaf de website te downloaden in plaats van zo'n vaag experiencegeval is het gelukt
dat dus...quote:
Ik had nog nooit van Youtube Vanced gehoortquote:Op vrijdag 14 april 2023 00:16 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteravond kreeg ik ineens dat ik (de meeste) videos niet meer kon kijken in Youtube Vanced.![]()
Vandaag ReVanced geïnstalleerd en weer dóór!
DIG / [GUIDE] ReVancedquote:Op vrijdag 14 april 2023 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Youtube Vanced gehoortVolgens de vanced website wordt er niet meer aangewerkt en bevelen ze Adguard aan.
https://tweakers.net/nieu(...)atie-van-google.htmlquote:Op vrijdag 14 april 2023 04:18 schreef devzero het volgende:
Ik had nog nooit van Youtube Vanced gehoortVolgens de vanced website wordt er niet meer aangewerkt en bevelen ze Adguard aan.
Heb 'm wel deels gebruikt hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
DIG / [GUIDE] ReVanced
Mijn guide is helaas niet zo goed ontvangen hier.
Zo eens lezen. Jammer dat niemand er poste, maar het topic is nog open.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
DIG / [GUIDE] ReVanced
Mijn guide is helaas niet zo goed ontvangen hier.
nee joh, overdrijven is ook een kunst, gewoon wat te hard gegroeid en niet op tijd procedures en dergelijke erop aangepastquote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Video doet het niet. Wel als je erop klinkt. Gaat over Linus Tech Tips. Oftewel een bedrijf wat lijkt volledig in te storten.
Hoop dat het zo is. Ik gun Linus wel veel. Maar de behoefte om te grinden was te hoog. Zoals ze nota bene in hun eigen video al aangaven was er nooit tijd voor evaluatie. Wat waarschijnlijk ook een reden is dat ze zo gigantisch groot waren omdat hun output zo hoog was.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, overdrijven is ook een kunst, gewoon wat te hard gegroeid en niet op tijd procedures en dergelijke erop aangepast
Sick.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:25 schreef mschol het volgende:
ik juich even voor de huidige opslag prijzen 4tb nvme ssd voor slechts 189 euro
mja ik kan er altijd een heatsinkje opzetten, en ik heb 2 oude sata ssds ook overgezet naar nieuwe pc, maar ik kan het niet nog gekker maken met bv 8tb ssd erinofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sick.
Heb zelf nog lekker SATA'tjes in mijn systeem. Wordt minder heet. Weet niet of het veel boeit maar goed, zal geen kwaad kunnen
wat ik zo zag lijken de verhoudingen niet te kloppenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef Pino112 het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1636635/7
Tweakers heeft vernieuwde smilies, ik vind het nog maar wennen.
Die kritiekpunten bij die smileysquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef Pino112 het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1636635/7
Tweakers heeft vernieuwde smilies, ik vind het nog maar wennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |