Is ze zwanger?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:43 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Klinkt niet als een buikgriepje.
Dit moet haast wel het grootste cringe moment in de parlementaire geschiedenis zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:01 schreef Dutch_view het volgende:
Op naar het magische moment
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)last-debat~b41237d9/quote:Ook bij VVD en ChristenUnie bestaat er wrevel over Hoekstra’s publicitaire stunt, maar inhoudelijk gezien staat D66 nagenoeg alleen.
Jij bent niet bang voor verkiezingen vervolgens?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat dit kabinet svp klappen... en rap.
Met de puinhoop die er nu is? Wat is er nog te vrezen? Dat er een kabinet komt dat maling heeft aan Jan Modaal? Hebben we al sinds 2002, dus erger kan het niet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent niet bang voor verkiezingen vervolgens?
Eens hoor....quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laat dit kabinet svp klappen... en rap.
Ik verwacht geen wonderen van het volgende kabinet, maar als de chaos compleet wordt, creëert dat misschien wat hoop voor het kabinet dáárna.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent niet bang voor verkiezingen vervolgens?
Hopen dat de linkse partijen PvdA en SP eindelijk eens de handschoenen afdoen en een campagne inzetten op het terugdraaien van decennialang neoliberaal wanbeleid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:11 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Eens hoor....
En dan?
Dan zit je met een Kabinet in 'regeerakkoord-mode', en dan weer maanden lang verkiezingsvechten/formateren en dan...?
Antwoord: Ook wij hebben te maken met hogere kosten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ben benieuwd wat betreft werkgevers btw; volgende maand gaan we op mijn werk onderhandelen iig, doe ik ook aan mee.
Dat is het enige lichtpuntje als het nu klapt. Dat hopelijk mensen weer een beetje realiteitszin krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik verwacht geen wonderen van het volgende kabinet, maar als de chaos compleet wordt, creëert dat misschien wat hoop voor het kabinet dáárna.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met de puinhoop die er nu is? Wat is er nog te vrezen? Dat er een kabinet komt dat maling heeft aan Jan Modaal? Hebben we al sinds 2002, dus erger kan het niet worden.
Ik vind het riskant, krijg je populistische partijen in de regering, die zo weer valt en de problemen worden alleen maar groter. Plus iedere dag ophef.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik verwacht geen wonderen van het volgende kabinet, maar als de chaos compleet wordt, creëert dat misschien wat hoop voor het kabinet dáárna.
Dan moeten partijen als D66 natuurlijk wel hun handen ook volledig van een volgend kabinet afhouden om dat effect te bereiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Huh, zijn die niet nog het hardst van iedereen in de neoliberale wervelwind meegesleurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paars I en II waren de laatste fatsoenlijke kabinetten die Nederland gehad heeft.
D66 moet gewoon weer een marginaal partijtje worden; die club is het meest verantwoordelijk voor de huidige malaise.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dan moeten partijen als D66 natuurlijk wel hun handen ook volledig van een volgend kabinet afhouden om dat effect te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |