Wie staat hoger in de pikorde, Zeroukki of die Scandinavi๋r.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:08 schreef ZKA het volgende:
Ik neem vanavond een podcast op, welke topics willen jullie iets over horen? Vragen zijn ook welkom
Een dankwoord aan Jens is wel op zijn plaats. Verder ben ik benieuwd of de selectie nu echt helemaal rond is. En iets over Benita zou ook wel leuk zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:08 schreef ZKA het volgende:
Ik neem vanavond een podcast op, welke topics willen jullie iets over horen? Vragen zijn ook welkom
Iets over Toornstra sowieso.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:08 schreef ZKA het volgende:
Erg mooi.quote:Het vertrek van de voormalig aanvoerder is van tijdelijke aard. Feyenoord en Toornstra spraken eerder al de intentie uit dat hij na zijn actieve voetballoopbaan in een andere functie terugkeert bij de club. Te Kloese: ‘Dat blijft de bedoeling, daar verandert echt niks aan door zijn vertrek, maar dat komt allemaal later wel. Voor nu wensen we Jens alle succes bij FC Utrecht.’
De Roon (maar onhaalbaar)quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk nog redelijke NEDERLANDSE opties in de leeftijdscategorie 27-33 ofzo op de positie van Aursnes?
Ik kom op Fer en Strootman
Fer is toch geen Nederlander?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk nog redelijke NEDERLANDSE opties in de leeftijdscategorie 27-33 ofzo op de positie van Aursnes?
Iets jonger en totaal onhaalbaar maar ik las dat Jerdy Schouten vanmiddag zijn contract ging verlengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Announce Jordy Clasiequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Hendrixquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Benita, Hartman en Naujoks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Jens
Toch wel zonde dit hoor. Op Bijlow, Geert en Kokcu na ook niemand in de selectie meer die al langer dan een jaar bij de club is toch?
Wat dat betreft was Jens wel perfect voor alle nieuwelingen natuurlijk. Die andere 3 "oudgedienden" zijn allemaal nog jong en hebben het druk zat met zichzelf.
Marten de Roon misschien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Showquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |