Announce Jordy Clasiequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk nog redelijke NEDERLANDSE opties in de leeftijdscategorie 27-33 ofzo op de positie van Aursnes?
Ik kom op Fer en Strootman
Hendrixquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk nog redelijke NEDERLANDSE opties in de leeftijdscategorie 27-33 ofzo op de positie van Aursnes?
Benita, Hartman en Naujoks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Jens
Toch wel zonde dit hoor. Op Bijlow, Geert en Kokcu na ook niemand in de selectie meer die al langer dan een jaar bij de club is toch?
Wat dat betreft was Jens wel perfect voor alle nieuwelingen natuurlijk. Die andere 3 "oudgedienden" zijn allemaal nog jong en hebben het druk zat met zichzelf.
Marten de Roon misschien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Showquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:39 schreef Caland het volgende:
Marten de Roon toch wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)tinent_id=0&yt0=Show
Simpel antwoord nee
Hij is vooral compleet onhaalbaar, dus geen idee waarom die naam berhaupt ter sprake komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Marten de Roon toch wel?
Ik heb hem overigens nooit zo gevolgd, dus geen idee of hij een goede optie zou zijn hoor.
Ik wil dus niet beweren dat Marten de Roon een goede optie is, maar dat het een optie zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij is vooral compleet onhaalbaar, dus geen idee waarom die naam berhaupt ter sprake komt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wil dus niet beweren dat Marten de Roon een goede optie is, maar dat het een optie zou kunnen zijn.
Waarom zou hij compleet onhaalbaar zijn dan? Deze transferzomer lijkt alles en iedereen haalbaar voor Feyenoord.
Hij lijkt me geen speler van 8 of 10 miljoen hoor (maar dus minder dan dat).
Aursnes daarentegen is 100 miljoenmiljard waard ongeveer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb je niet helemaal door wat de staat van dienst is van de Roon.
Al jaren vaste basisspeler bij Atalanta, contract tot 2024, legio Champions League ervaring en ook nog redelijk vaste waarde in de selectie van het Nederlands elftal.
Ik denk dat je voor de Roon al snel boven de 10 miljoen betaalt hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wil dus niet beweren dat Marten de Roon een goede optie is, maar dat het een optie zou kunnen zijn.
Waarom zou hij compleet onhaalbaar zijn dan? Deze transferzomer lijkt alles en iedereen haalbaar voor Feyenoord.
Hij lijkt me geen speler van 8 of 10 miljoen hoor (maar dus minder dan dat).
Ik verbaas me er echt over dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat je de Roon voor 10mil of nog minder kan ophalen.quote:
Serieus? Die gast is 31 en heeft nog maar een 2 jarig contract?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor de Roon al snel boven de 10 miljoen betaalt hoor.
10 miljoen is tegenwoordig toch niet zoveel meer en het is wel echt een belangrijke speler voor Atalanta. Zijn waarde ligt rond de 17 miljoen volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Serieus? Die gast is 31 en heeft nog maar een 2 jarig contract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |