quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het klinkt als typische speculatie van de zijlijn inderdaad. Al kan ik me best voorstellen dat ie wat aanpassingsproblemen heeft, als het waar is laat hem dan maar een zelfde ontwikkeling doormaken als Senesi in z'n eerste maanden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe komt met hier nu weer bij dan?
Dit is zijn 2e wedstrijd waarin zijn grootste concurrent er in de eerste pot 2 maakte. Tuurlijk gooit die een talent als Gimenez niet gelijk voor de leeuwen. Dat die laat binnenkomt zegt ook weinig, want Slot is normaliter helemaal niet van het (vroeg) wisselen.
Ja als ik iemand in de voetbalanalistenwereld nu totaal NIET serieus neem is het Arno Fucking Vermeulen wel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Arno maakt Gimenez naar verluidt nog weinig indruk tijdens de trainingen.
Ik vind dat je Danilo ook wel iets te kort doet. Voorlopig (en ook op basis van zijn eerdere prestaties bij Twente en Ajax) heb je best veel aanwijzingen en hoop dat die tenminste van het niveau Dessers is. Haalt een goed rendement.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel net balen zijn als juist de spits uiteindelijk een van de mindere aankopen blijkt te zijn.
Als straks Lopez en die Bullaude bij de selectie zitten zal dat vast helpen bij het proces van die 3 jongens...quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klinkt als typische speculatie van de zijlijn inderdaad. Al kan ik me best voorstellen dat ie wat aanpassingsproblemen heeft, als het waar is laat hem dan maar een zelfde ontwikkeling doormaken als Senesi in z'n eerste maanden.
Dat wordt weer een hattrick tegen Emmen aankomend weekend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Voorlopig heb je best veel aanwijzingen dat Danilo niet kan voetballen en geen bal kan vasthouden.
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Danilo er geen ene klote van.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Voorlopig heb je best veel aanwijzingen dat Danilo niet kan voetballen en geen bal kan vasthouden.
Waarna Pietje zegt dat ie de rest van het seizoen een gegarandeerde basisplek moet krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat wordt weer een hattrick tegen Emmen aankomend weekend.
Dessers speelt tegen AS Roma over 10 minuten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarna Pietje zegt dat ie de rest van het seizoen een gegarandeerde basisplek moet krijgen
Vraag me af of Danilo uit de koker van Arnesen of Slot komt. Serieus slechte transfer.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat Danilo er geen ene klote van.
Beetje jammer dat het ook geen type is dat je kan inbrengen als het niet loopt om wat te forceren.
Die was er niet in Waalwijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
Wel fanatieke familie heeft ‘ie altijd bij die Danilo, die zaten gisteren ook weer te schreeuwen nadat ze eerder al in Arnhem zingend het stadion uit liepen.
Jammer genoeg dat kale wijf van Gimenez niet gespot
Mijn theorie is dat het een opportunistische transfer was om vroeg in de voorbereiding al een spits te hebben en wat meer tijd te kopen voor het zoeken van een eerste spits.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vraag me af of Danilo uit de koker van Arnesen of Slot komt. Serieus slechte transfer.
Erg jammerquote:
Dessers is echt 3 niveaus beter. Ik heb Danilo in 3 potten tijd 2 dingen goed zien doen en dat war die kopbal en die kaats waar de goal van Walemark uit kwam.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat je Danilo ook wel iets te kort doet. Voorlopig (en ook op basis van zijn eerdere prestaties bij Twente en Ajax) heb je best veel aanwijzingen en hoop dat die tenminste van het niveau Dessers is. Haalt een goed rendement.
Een penalty nemen kan hij ook.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dessers is echt 3 niveaus beter. Ik heb Danilo in 3 potten tijd 2 dingen goed zien doen en dat war die kopbal en die kaats waar de goal van Walemark uit kwam.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
AI-gegenereerde hoogtepunten voor al onze fans over de wereld
Zit Michael Bay hierachter?quote:
Voetballend is het nog niet fantastisch nee, maar goals tellen bij mij toch altijd wel zwaar. 3 prima goals nu al, die strafschop van gisteren was ook heerlijk. En dat voor een gratis speler.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dessers is echt 3 niveaus beter. Ik heb Danilo in 3 potten tijd 2 dingen goed zien doen en dat war die kopbal en die kaats waar de goal van Walemark uit kwam.
G.I. Jane 2, can't wait to see it.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
Jammer genoeg dat kale wijf van Gimenez niet gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |