quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:25 schreef very het volgende:
...net alsof dat vertrouwen er ooit was![]()
![]()
![]()
Sigrid "hier scheiden onze wegen" Kaag
Kaag is zelf een huichelaar eerste klas.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:45 schreef laforest het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Puur verraad en populisme. Hopen dat een deel van mensen die BBB willen stemmen nu CDA gaan stemmen.
Doet niets aan de feiten af wat betreft het CDA. Nu val je haar persoonlijk aan, i.p.v. haar standpunt en uitspraken. Wat je ook van mevrouw vindt, ze heeft in deze gelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:49 schreef very het volgende:
[..]
Kaag is zelf een huichelaar eerste klas.
Het vertrouwen dat er niet was kan ook niet geschaad worden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Doet niets aan de feiten af wat betreft het CDA.
Nu val je haar persoonlijk aan, i.p.v. haar standpunt en uitspraken. Wat je ook van mevrouw vindt, ze heeft in deze gelijk.
Dat zal ongetwijfeld gebeuren. Die CDA stemmerij zit diep (helaas)quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:45 schreef laforest het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Puur verraad en populisme. Hopen dat een deel van mensen die BBB willen stemmen nu CDA gaan stemmen.
Ga eens een les logisch redeneren volgen. Je ad hominem is gewoon een slappe afleiding van het werkelijke probleem aangaande het verraad van het CDA.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:59 schreef very het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat er niet was kan ook niet geschaad worden.
Alleen de schijn van vertrouwen kan doorbroken worden.
En ik val haar persoonlijk aan omdat zij een persoonlijk een groot aandeel heeft in het wantrouwen dat er heerst.
Ja, puur populisme.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:00 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld gebeuren. Die CDA stemmerij zit diep (helaas)
Nee dat heeft niets met populisme te maken.quote:
Logisch redeneren is mijn middelste naamquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga eens een les logisch redeneren volgen. Je ad hominem is gewoon een slappe afleiding van het werkelijke probleem aangaande het verraad van het CDA.
Truequote:Op maandag 22 augustus 2022 10:05 schreef very het volgende:
[..]
Logisch redeneren is mijn middelste naam
Zij verwijt een ander vertrouwensbreuk in een huwelijk dat nooit gebaseerd is op enig vertrouwen
Engels en Nederlands gaan bij mij nogal eens door elkaarquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:07 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
True
Maarreeuh:
'middelste' naam?![]()
Is het niet iets van de pot verwijt de ketel?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Doet niets aan de feiten af wat betreft het CDA. Nu val je haar persoonlijk aan, i.p.v. haar standpunt en uitspraken. Wat je ook van mevrouw vindt, ze heeft in deze gelijk.
"Nieuw leiderschap"quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:45 schreef laforest het volgende:
Zullen we dit subforum maar meteen kaagbaak noemen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga eens een les logisch redeneren volgen. Je ad hominem is gewoon een slappe afleiding van het werkelijke probleem aangaande het verraad van het CDA.
Ohja, da's waar ook.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:14 schreef BasEnAad het volgende:
Je mag geen kwaad spreken over Kaag, dat is vrouwenhaat!!!
"Voortschrijdend inzicht"quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er ligt een, ook door het CDA, ondertekend coalitie-akkoord en daar hebben ze zich aan te houden. Het is eenvoudigweg verraad van Hoekstra met als reden potentièle stemmers op BBB terug te winnen.
You sprech tout languages through each other heen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:13 schreef very het volgende:
[..]
Engels en Nederlands gaan bij mij nogal eens door elkaar
in wie in de politiek heb je wel vertrouwen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:59 schreef very het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat er niet was kan ook niet geschaad worden.
Alleen de schijn van vertrouwen kan doorbroken worden.
En ik val haar persoonlijk aan omdat zij een persoonlijk een groot aandeel heeft in het wantrouwen dat er heerst.
Eigenlijk in niemand. Maar ik heb het over hun onderlinge vertrouwen. Het vertrouwen van het volk is al lang weg.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:24 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
in wie in de politiek heb je wel vertrouwen?
En hoe kan het opgelost worden?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:28 schreef very het volgende:
[..]
Eigenlijk in niemand. Maar ik heb het over hun onderlinge vertrouwen. Het vertrouwen van het volk is al lang weg.
Zo'n succesvolle vrouw moeten de misogynistjes onder ons toch weer wekelijks proberen te ondermijnen (en even D666 mekkeren).quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:31 schreef capricia het volgende:
Oh hier is het wekelijkse Kaag-bash-topic.
Was je d'r actief naar opzoek?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:31 schreef capricia het volgende:
Was het wekelijkse topic alweer vergeten. Maar opeens was ie daar weer..zomaar.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Was je d'r actief naar opzoek?
Het is wel schitterend dat Kaag zo'n enorme boeman is onder de boze teleurgestelde menschen. Zie dat ze, as we speak, ook weer trending is op twitter, de reacties daar over haar zijn ook altijd wel om te smullen zo ziedend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:31 schreef capricia het volgende:
Wat is precies links aan d66 dan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:39 schreef T-zooi het volgende:
Whehehe, de linkse droom valt meer en meer in deugen. Kunnen ze lekker gaan janken die Kaag en haar adepten maar ze zullen nooit winnen. Heerlijk dit.
Duigenquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:39 schreef T-zooi het volgende:
Whehehe, de linkse droom valt meer en meer in deugen. Kunnen ze lekker gaan janken die Kaag en haar adepten maar ze zullen nooit winnen. Heerlijk dit.
Drogredenering.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:01 schreef HSG het volgende:
Sigrid Kaag is zo betrouwbaar
Sigrid tegen Mark: "Hier scheiden onze wegen
2 weken later: gaat weer met Rutte samenwerken.
Mark Rutte heeft besloten om aan te blijven als minister-president na ernstige vertrouwensschade n.a.v. Peter Omzigt functie elders.
Sigrid Kaag: Ik had iets anders gekozen
*Een paar maanden later*
Sigrid Kaag deed net alsof ze niet wist over over de wanpraktijken van Frans van Drimmelen. Tevens had ze het slachtoffer meerdere keren weggebonjourd nadat ze geklaagd had over Frans van Drimmelen. Nadat het slachtoffer naar de media was gegaan had ze ineens spijt.
Parlementair onderzoek naar onterechte beschuldiging van fraude naar toeslagenouders
Sigrid Kaag ramt met plezier een paar dolken in de rug van Omzigt.
Nog een lachertje nadat Wilders kritiek op Kaag gaf tegen Rob Jetten.
Rob Jetten: het is zo'n dappere vrouw
Consistence is keyquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Was het wekelijkse topic alweer vergeten. Maar opeens was ie daar weer..zomaar.
"whataboutism"...het woke woordje voor "hypocrisie" en/of "meten met twee maten"quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Drogredenering.
Wat je ook van Kaag vindt, of wat ze gedaan heeft, haar opmerking gaat over het CDA en daar heeft ze gewoon gelijk ik.
Whataboutisme.
'Woke'; het woordje voor politieke correctheid en dus foutief gebruikt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:22 schreef very het volgende:
[..]
"whataboutism"...het woke woordje voor "hypocrisie" en/of "meten met twee maten"
Haar opmerking kan niet waar zijn, want er was om te beginnen al geen vertrouwen om weg te nemen.
Ik zie niet in waarom dat foutief gebruikt zou zijn in dezequote:Op maandag 22 augustus 2022 12:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
'Woke'; het woordje voor politieke correctheid en dus foutief gebruikt.
Jammer voor je, ik zie dat wel. Het is eerder 'turbotaal'quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:43 schreef very het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat foutief gebruikt zou zijn in deze
Jij denkt iets te zien...dat is wat anders.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik zie dat wel. Het is eerder 'turbotaal'
Nee, ik stel vast door de bron/betekenis van woorden te kennen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:44 schreef very het volgende:
[..]
Jij denkt iets te zien...dat is wat anders.
Ik ken de bron/betekenis van de woorden die ik gebruik ook en stel vast dat jouw commentaar foutief is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ik stel vast door de bron/betekenis van woorden te kennen.
quote:
Whataboutism is in geen geval het politiek correcte woord voor drogreden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik ken de bron/betekenis van de woorden die ik gebruik ook en stel vast dat jouw commentaar foutief is.
Verder ga ik het niet uitleggen hoe ik het bedoel, je hebt het er maar mee te doen dat de door mij gekozen woorden ook mijn boodschap uitdragen. Dat jij dit anders ziet moet je vooral zelf weten.
Je hebt gelijk. Het zou dagelijks moeten zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:31 schreef capricia het volgende:
Wat niet? Ze zijn uber progressief en links.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is precies links aan d66 dan?
Dus wat er links aan is, is oa dat ze links zijn. lol. Wel makkelijk om zo simplistish te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:43 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Wat niet? Ze zijn uber progressief en links.
Cirkelredenatie inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dus wat er links aan is, is oa dat ze links zijn. lol. Wel makkelijk om zo simplistish te denken.
Goed verhaal.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:43 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Wat niet? Ze zijn uber progressief en links.
lol, ja. 'Het is gewoon zo.' vind ik ook altijd zo'n mooie. Argumenten zijn helemaal niet nodig.quote:
Wie kan dat niet dan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
Je bent wel een beetje een narcist als je onderling vertrouwen en jouw vertrouwen in het kabinet niet van elkaar kan onderscheiden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |