quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:25 schreef very het volgende:
...net alsof dat vertrouwen er ooit was![]()
![]()
![]()
Sigrid "hier scheiden onze wegen" Kaag
Kaag is zelf een huichelaar eerste klas.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:45 schreef laforest het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Puur verraad en populisme. Hopen dat een deel van mensen die BBB willen stemmen nu CDA gaan stemmen.
Doet niets aan de feiten af wat betreft het CDA. Nu val je haar persoonlijk aan, i.p.v. haar standpunt en uitspraken. Wat je ook van mevrouw vindt, ze heeft in deze gelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:49 schreef very het volgende:
[..]
Kaag is zelf een huichelaar eerste klas.
Het vertrouwen dat er niet was kan ook niet geschaad worden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Doet niets aan de feiten af wat betreft het CDA.
Nu val je haar persoonlijk aan, i.p.v. haar standpunt en uitspraken. Wat je ook van mevrouw vindt, ze heeft in deze gelijk.
Dat zal ongetwijfeld gebeuren. Die CDA stemmerij zit diep (helaas)quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:45 schreef laforest het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Puur verraad en populisme. Hopen dat een deel van mensen die BBB willen stemmen nu CDA gaan stemmen.
Ga eens een les logisch redeneren volgen. Je ad hominem is gewoon een slappe afleiding van het werkelijke probleem aangaande het verraad van het CDA.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:59 schreef very het volgende:
[..]
Het vertrouwen dat er niet was kan ook niet geschaad worden.
Alleen de schijn van vertrouwen kan doorbroken worden.
En ik val haar persoonlijk aan omdat zij een persoonlijk een groot aandeel heeft in het wantrouwen dat er heerst.
Ja, puur populisme.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:00 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld gebeuren. Die CDA stemmerij zit diep (helaas)
Nee dat heeft niets met populisme te maken.quote:
Logisch redeneren is mijn middelste naamquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga eens een les logisch redeneren volgen. Je ad hominem is gewoon een slappe afleiding van het werkelijke probleem aangaande het verraad van het CDA.
Truequote:Op maandag 22 augustus 2022 10:05 schreef very het volgende:
[..]
Logisch redeneren is mijn middelste naam
Zij verwijt een ander vertrouwensbreuk in een huwelijk dat nooit gebaseerd is op enig vertrouwen
Engels en Nederlands gaan bij mij nogal eens door elkaarquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:07 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
True
Maarreeuh:
'middelste' naam?![]()
Is het niet iets van de pot verwijt de ketel?quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Doet niets aan de feiten af wat betreft het CDA. Nu val je haar persoonlijk aan, i.p.v. haar standpunt en uitspraken. Wat je ook van mevrouw vindt, ze heeft in deze gelijk.
"Nieuw leiderschap"quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:45 schreef laforest het volgende:
Zullen we dit subforum maar meteen kaagbaak noemen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga eens een les logisch redeneren volgen. Je ad hominem is gewoon een slappe afleiding van het werkelijke probleem aangaande het verraad van het CDA.
Ohja, da's waar ook.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:14 schreef BasEnAad het volgende: