Ja,quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe: het kots loopt me in de mond? BAH!
Doet-ie zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:52 schreef Fascination het volgende:
André gaat altijd door de moeilijkste periode van z’n leven.
Even voor de serieusheid, mocht er ooit een knakworst op batterijen komen: I called itquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En een knakworst op batterijen.
Laat me raden, bruin met oranje zeker?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even voor de serieusheid, mocht er ooit een knakworst op batterijen komen: I called it
Zal ik alvast patent gaan aanvragen ?
#ikvraagditvoormezelf
quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even voor de serieusheid, mocht er ooit een knakworst op batterijen komen: I called it
Zal ik alvast patent gaan aanvragen ?
#ikvraagditvoormezelf
Ik verstond: kmoet dweilen, kmoet dweilen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:33 schreef quirina het volgende:
Door bergen en dalen.. haalt ze nou een oud kinderliedje aan?
ja erg jammer. Hoopte op wat slimme tips om onze 2 nu volwassen kinderen wat sneller de deur uit te krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele statement was inderdaad puur een vehikel om die docu en Holland Zingt Hazes te promoten, de treurnis
Ik heb het even voor je opgezocht:quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:53 schreef Prego het volgende:
Sinds wanneer is « toxische » een woord?
Prachtig toeval he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:44 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat hij een jaar lang door bergen en dalen ging om af te kicken en zichzelf weer te vinden en dat dat gesponsord is door Videoland?
Die waren toevallig precies op het juiste moment en de juiste plekken om dat vast te leggen, het is niet dat hij ze gebeld heeft om er een slaatje uit te slaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:44 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat hij een jaar lang door bergen en dalen ging om af te kicken en zichzelf weer te vinden en dat dat gesponsord is door Videoland?
Wel bijzonder dat hij juist bezig was zichzelf te vinden terwijl hij een jaar gevolgd werd.quote:
Britney did it betterquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat hij juist bezig was zichzelf te vinden terwijl hij een jaar gevolgd werd.
Gelukkig is de naam "Crossroads" ook helemaal toepasselijk.
Alleen jammer dat hij ondanks alles nog steeds niet snapt dat zijn moeder het grootste gif in zijn leven is.
Het is voor een betaalzender toch? Dat helpt alquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:35 schreef vencodark het volgende:
Ik hoop zo dat die docu zo keihard flopt.
Die docu gaat wel een succes worden ja. Maar niet omdat mensen hem zo'n toffe kerel vinden. Daarom weet ik niet of het nog goed komt met zijn muzikale carriére.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het halve topic al gaat kijken.
Ik ga die hele shit actief vermijden dus ik draag mijn steentje bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben hypocriet dus ik ga zeker even een abonnement afsluiten om het te kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:53 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ga die hele shit actief vermijden dus ik draag mijn steentje bij
Maarja, als iemand het wel kijkt en hier van alles post, dan lees ik het uiteraard weer wel.
Ik vrees dat ik het ook niet kan weerstaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben hypocriet dus ik ga zeker even een abonnement afsluiten om het te kijken.
Net als bij Barbie sla ik even over. Ik lees het hier wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mogen dan hier verslag uitbrengen zodat ik ook op de hoogte ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een nummer van hem gehoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef Piperidine het volgende:
Huiskamervraag.
Kunnen jullie naast Leef een ander liedje opnoemen van Jr. dat op de radio te horen is?
Nopquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef Piperidine het volgende:
Huiskamervraag.
Kunnen jullie naast Leef een ander liedje opnoemen van Jr. dat op de radio te horen is?
Het heeft zelfs best lang geduurd voor ik wist dat dat nummer van hem was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef Piperidine het volgende:
Huiskamervraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |