abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205701672
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Op het nachtkastje van Rachel, een Heineken flesje wat ze dagelijks vult met hysterische olie. :P
En een knakworst op batterijen.
pi_205701678
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
:D
  Spellchecker zondag 21 augustus 2022 @ 09:31:41 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205701683
quote:

[..]
_O-
  Miss 200.000.000! zondag 21 augustus 2022 @ 09:36:45 #279
367000 roos94
pi_205701709
quote:

[..]
:r
pi_205701718
Nieuwetijdskind. :')
Oftewel; kind heeft al op veel te jonge leeftijd aangeleerd om te anticiperen op de egocentrische karakters van zijn ouders. De gevoelens - stemmingen en energie komen niet vanuit een onzichtbare kosmos maar vanuit een disfunctioneel ouderschap.
En Mo maar denken dat ze iets bijzonders op de wereld heeft gezet, met haar kutkastje vol troep. :')
pi_205701759
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:20 schreef maily het volgende:

[..]
Geen foto van papa.
Ja, want het nachtkastje is de enige plek voor een foto. :?
pi_205701780
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 08:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gelukkig is de vakantie voorbij voor dreetje en kan hij weer naar school.
:D _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205701843
Wat moet je met een foto als je een look a like pop van je vader hebt? :{
https://www.100pmagazine.(...)et-zonder-zijn-papa/

Volgens mij had hij ook nog een kussen met een fotoprint van zijn altijd afwezige vader. Of een compleet dekbedset :') maar dat weet ik niet zeker meer.
pi_205701935
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 08:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gelukkig is de vakantie voorbij voor dreetje en kan hij weer naar school.
Hopelijk gaat hij als nieuwetijdskind dan wel naar een antroposofische vrije school toe. Of minimaal naar een montessori of Dalton onderwijs.
Nieuwetijdskinderen passen vaak niet binnen klassiek regulier onderwijs omdat ze dat niet aankunnen qua hoogsensitiviteit en moeite hebben met autoriteit. Daar krijgen ze een beschadigde aura van en kost ze teveel energie die ze nodig hebben om de wereld te verbeteren.
  Spellchecker zondag 21 augustus 2022 @ 10:36:58 #285
197773 crew  maily
pi_205702002
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:24 schreef quirina het volgende:

[..]
Hopelijk gaat hij als nieuwetijdskind dan wel naar een antroposofische vrije school toe. Of minimaal naar een montessori of Dalton onderwijs.
Nieuwetijdskinderen passen vaak niet binnen klassiek regulier onderwijs omdat ze dat niet aankunnen qua hoogsensitiviteit en moeite hebben met autoriteit. Daar krijgen ze een beschadigde aura van en kost ze teveel energie die ze nodig hebben om de wereld te verbeteren.
Krijgt hij nog een paar armbandjes erbij.
pi_205702016
Ja shambala armbanden om de chakra’s in balans te houden.
pi_205702022
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat moet je met een foto als je een look a like pop van je vader hebt? :{
https://www.100pmagazine.(...)et-zonder-zijn-papa/

Volgens mij had hij ook nog een kussen met een fotoprint van zijn altijd afwezige vader. Of een compleet dekbedset :') maar dat weet ik niet zeker meer.
Lijkt ook sprekend..... :X
pi_205702079
Lullig dat ook deze jongen een carrière in de showbizz in het verschiet heeft. Daar ga je dan met je sterk ontwikkelde energielevels. ;(
pi_205702091
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:48 schreef vencodark het volgende:
Lullig dat ook deze jongen een carrière in de showbizz in het verschiet heeft. Daar ga je dan met je sterk ontwikkelde energielevels. ;(
Laat het even aarden dat we ons hele leven zitten opgescheept met een Hazes telg. En misschien onze kinderen ook wel ;(
pi_205702112
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Laat het even aarden dat we ons hele leven zitten opgescheept met een Hazes telg. En misschien onze kinderen ook wel ;(
Aan de andere kant: alsof Rachel toelaat dat HET KIND VAN MO (ohja en haar oogappel) 1 cent zou mogen verdienen aan haar geliefde ex -dooie man.
  zondag 21 augustus 2022 @ 10:53:19 #291
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205702119
Ik geloof best in de werking van dingen op energetisch niveau en dat iemand wat meer kan aanvoelen dan gemiddeld, alleen geloof ik ook dat Monique een moeder is die dat helemaal loopt te pushen bij haar kind. Kind doet dat na want dat is het enige voorbeeld wat hij krijgt omdat papa nogal afwezig is. Gevolg is dat Monique nu denkt dat het een speciaal kind is terwijl het niet meer dan logisch is dat Andrie daar in geïnteresseerd is omdat mama dat loopt te pushen. Het kind moet wel van een heel sterk karakter getuigen als het zelf op die leeftijd al aangeeft dat moeders normaal moet doen en hij in andere dingen geïnteresseerd is.

Overigens is dit maar Insta-post en doet Monique er niet alles aan om een bepaald beeld van zichzelf te verkopen? Voor hetzefde geld speelt Andrie dus alleen maar met autootjes ofzo buiten beeld.
With love :*
pi_205702130
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik geloof best in de werking van dingen op energetisch niveau en dat iemand wat meer kan aanvoelen dan gemiddeld, alleen geloof ik ook dat Monique een moeder is die dat helemaal loopt te pushen bij haar kind. Kind doet dat na want dat is het enige voorbeeld wat hij krijgt omdat papa nogal afwezig is. Gevolg is dat Monique nu denk dat het een speciaal kind is terwijl het niet meer dan logisch is dat Andrie daar in geïnteresseerd is omdat mama dat loopt te pushen. Het kind moet wel van een heel sterk karakter getuigen als het zelf op die leeftijd al aangeeft dat moeders normaal moet doen en hij in andere dingen geïnteresseerd is.

Overigens is dit maar Insta-post en doet Monique er niet alles aan om een bepaald beeld van zichzelf te verkopen? Voor hetzefde geld speelt Andrie dus alleen maar met autootjes buiten beeld.
Nou…. Je kan wel merken dat Monique zweverig is om het maar een naam te geven.
pi_205702139
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:24 schreef quirina het volgende:

[..]
Laten ze nu toevallig dit schooljaar beginnen met een vrije school in Berkel…
https://casaschool.nl/praktische-info/toelating-en-aanmelding/

Dit wordt natuurlijk met de nek aangekeken door de Hekmoeders.
pi_205702140
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

Ik geloof best in de werking van dingen op energetisch niveau en dat iemand wat meer kan aanvoelen dan gemiddeld, alleen geloof ik ook dat Monique een moeder is die dat helemaal loopt te pushen bij haar kind. Kind doet dat na want dat is het enige voorbeeld wat hij krijgt omdat papa nogal afwezig is. Gevolg is dat Monique nu denkt dat het een speciaal kind is terwijl het niet meer dan logisch is dat Andrie daar in geïnteresseerd is omdat mama dat loopt te pushen. Het kind moet wel van een heel sterk karakter getuigen als het zelf op die leeftijd al aangeeft dat moeders normaal moet doen en hij in andere dingen geïnteresseerd is.

Overigens is dit maar Insta-post en doet Monique er niet alles aan om een bepaald beeld van zichzelf te verkopen? Voor hetzefde geld speelt Andrie dus alleen maar met autootjes ofzo buiten beeld.
Dit. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker zondag 21 augustus 2022 @ 10:56:28 #295
197773 crew  maily
pi_205702145
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Laten ze nu toevallig dit schooljaar beginnen met een vrije school in Berkel…
https://casaschool.nl/praktische-info/toelating-en-aanmelding/

Dit wordt natuurlijk met de nek aangekeken door de Hekmoeders.
Er is een wachtlijst!!!
pi_205702165
Dat is montessori-onderwijs
pi_205702203
Het is natuurlijk maar simpel gespeculeer van ons en geen van allen weet hoe het er dagelijks aan toe gaat.
Ik vind het vooral ‘interessant’ gelul voor reclame of sponsoren werven.
Wat ze thuis doet op dit gebied zal mij een (knak)worst zijn. Als er aandacht aan het kind wordt geschonken, ben je al een heel eind.
pi_205702212
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 11:00 schreef quirina het volgende:
Dat is montessori-onderwijs
Helemaal geweldig voor Dreetje.
pi_205702261
Mijn dochter zit ook op het Montessori en die voeden we vrij normaal op :+
pi_205702278
Vrije school of iederwijs onderwijs is het allerbeste voor nieuwtijds indigo kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')