abonnement Unibet Coolblue
pi_205695557
Marc-Marie Huijbregts (57) wil 'kudos' geven aan Roxeanne Hazes (29) na haar optreden in de eerste aflevering van 'Beste Zangers'. Daarin vertelde de zangeres meer over haar jeugdtrauma's en hoe haar heimwee is ontstaan. Ondanks dat Marc-Marie de aflevering naar eigen zeggen niet heeft gezien, wil hij in de podcast 'Marc-Marie & Aaf Vinden Iets' Rox een hart onder de riem steken.

Er is namelijk ophef ontstaan na de bewuste aflevering. Roxeanne vertelde dat ze een 'enorme knauw' heeft gehad na het overlijden van haar vader. "De grootste klap is gekomen op het moment dat mijn vader overleed, mijn moeder besloot om een boek te schrijven en ik mijn moeder negen maanden niet bij me heb gehad", vertelt ze. "Juist op het moment dat je haar zo nodig hebt om te rouwen. Ik heb elke avond een foto van mijn vader en moeder bij me gehad, elke avond huilend tegen gesproken: 'Kom alsjeblieft terug.'"

Rachel Hazes nam 'vol verbazing' kennis van de uitspraken van haar dochter. De weduwe van volkszanger André Hazes zegt dat ze er altijd vanuit was gegaan dat 'binnen ons gezin alles bespreekbaar was'. 'Dat ik dit dan nu indirect via een programma te horen krijg vind ik onbegrijpelijk. Ik weet mij gelukkig gesteund door mensen die nog wel weten hoe het zit, getuige ook de vele lieve reacties die ik van iedereen heb gekregen.'


Over de zangeres zegt hij: "Ik vind haar ten eerste super beleefd, lief en aardig. Ze laat normaal heel dat Hazes-drama aan zich voorbij gaan, maar Roxeanne heeft in Beste Zangers wat verteld over haar verleden, wat ze nooit doet." Hetgeen dat ze over Rachel zegt, vindt Marc-Marie 'lief en aardig'. "Toen is Rachel, die geestelijk ook niet helemaal in orde is, ontzettend tekeer gegaan. Ik wil Roxeanne een hart onder de riem steken, dat ze zich nergens iets van aan moet trekken."

Rachel ontkent de uitspraken van haar dochter. Veel woorden wil ze er niet aan vuil maken, maar Rachel laat weten dat de gebeurtenissen volgens haar niet hebben plaatsgevonden. 'Laten we het erop houden dat het vooral de rijke fantasie is van een toen nog jong meisje.' Marc-Marie trekt het statement openlijk in twijfel. "Rachel heeft zelfs gezegd dat ze na het sterven van André veel is gaan drinken. Ze leefde op yoghurt en bessenjenever."


Marc-Marie denkt dat Roxeanne refereert naar de gezondheidsproblemen van haar moeder na het overlijden van André zonder het letterlijk zo te benoemen in het programma. "Ik vind het zielig. Ik ben team Roxeanne. Ze is een superleuke vrouw", sluit hij af.

Rachel en Roxeanne hebben al langere tijd een slechte relatie met elkaar. Zo probeert Rachel haar dochter te laten getuigen in een rechtszaak die ze heeft aangespannen tegen twee voormalige zakenpartners. Hoewel de rechter heeft besloten dat Roxeanne moet getuigen, heeft zij meermaals gezegd niet van plan te zijn om te komen.


https://www.rtlboulevard.(...)-voor-roxeanne-hazes

Marc-Marie doet ook nog even zijn plasje ruim een week na dato :|W
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:56:18 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205695625
Ik quote even een stukje uit het AD van 2 jaar geleden, toen Rachel in een wandel-met-de-schaapherder programma ontboezemingen zou gaan doen:

quote:
Fles bessen

Rachel kent die dalen maar al te goed.,,Na de dood van André heb ik tien maanden op yoghurt geleefd”, vertelt ze. ,,En gedronken, dat had -ie leuk gevonden. Ik was goed voor een fles bessen per dag. Ik was 12 kilo afgevallen en woog nog maar 45 kilo. En ik was al niet dik. Dat is wat stress met je doet.”

De geboren Rotterdamse liep vervolgens weken rond met zelfmoordplannen. ,,Op een gegeven moment was het te veel, dan zie je geen licht meer aan het einde van de tunnel. Wat er over me werd geschreven in die tijd was allemaal niet waar. Ik was moegestreden, ik dacht: ik ga naar André en naar mijn moeder”, aldus een geëmotioneerde Rachel. ,,Ik heb twee weken van tevoren een mes gekocht, contant betaald zodat ik niet getraceerd kon worden. Ik heb een brief aan mijn kinderen geschreven en ik dacht: ik doe het in de badkamer, dan hebben ze er het minste last van als ze me vinden.”
Een fles bessen per dag, zelfmoordplannen en dan nu beweren dat het niet klopt dat je kind zich verlaten voelde?
Zelfs "in het belang van de kinderen" overwegen in de badkamer zelfmoord te plegen zodat ze er het minst last van hebben als ze je vinden?
WTF?? Je wilt zelfmoord plegen op een plek waar je kinderen je gaan vinden?? Hoe de fuck overweeg je dat? En dan ook nog doen alsof ze er dan het minst last van hebben??

Vliegende tering zeg, als je werkelijk met je kinderen begaan bent en het van belang vindt dat ze het minst last hebben van jouw zelfmoord dan zorg je dat je kinderen je niet vinden, maar iemand anders.
Neem voor mijn part een hotel, maar dit is echt te achterlijk voor woorden, dat ze denkt dat ze daarmee een beslissing als "goede moeder" neemt.

Anyhow, en dan is ze nu zo totaal verontwaardigd omdat haar kind zich verlaten voelde?
En dat terwijl ze de eerste 3 jaar na de dood van haar bijna ex-man ook nog eens bij haar zus woonde met de kinderen?
Of het verhaal van 2 jaar geleden was totaal gelul, of het verhaal van 2 jaar geleden klopt (deels) en dan heeft Roxeanne gewoon alle reden om zich verlaten te voelen.

Iemand die een fles bessen per dag drinkt is geen goede moeder, gewoon niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205695654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:56 schreef Leandra het volgende:

Anyhow, en dan is ze nu zo totaal verontwaardigd omdat haar kind zich verlaten voelde?
Is ze niet gewoon vreselijk pissig omdat haar dochter nooit een woord van kritiek uitte (dat gedoe met een rechtszaak en zeggen dat je je moeder niet in een negatief daglicht wil plaatsen) en nu ineens all out is gegaan?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:34:06 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205695807
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 16:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Is ze niet gewoon vreselijk pissig omdat haar dochter nooit een woord van kritiek uitte (dat gedoe met een rechtszaak en zeggen dat je je moeder niet in een negatief daglicht wil plaatsen) en nu ineens all out is gegaan?
Ik geloof er niets van dat ze all out is gegaan, het is niet zo dat ze enorm dirt heeft zitten spillen, ze heeft alleen maar aangegeven dat ze zich vreselijk eenzaam voelde en waarom.
Als ze haar moeder werkelijk te kijk had willen zetten dan denk ik dat ze meer dan genoeg heeft waarbij dit niet eens in de buurt komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205696397
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:25 schreef quirina het volgende:

[..]
Aantrekker trok het zich nogal aan.
Gheghe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205696401
Kunnen afspreken dat we Marc 'piepkuiken' Marie doodzwijgen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205696422
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
Kunnen afspreken dat we Marc 'piepkuiken' Marie doodzwijgen?
waarom?
pi_205696423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ik quote even een stukje uit het AD van 2 jaar geleden, toen Rachel in een wandel-met-de-schaapherder programma ontboezemingen zou gaan doen:
[..]
Een fles bessen per dag, zelfmoordplannen en dan nu beweren dat het niet klopt dat je kind zich verlaten voelde?
Zelfs "in het belang van de kinderen" overwegen in de badkamer zelfmoord te plegen zodat ze er het minst last van hebben als ze je vinden?
WTF?? Je wilt zelfmoord plegen op een plek waar je kinderen je gaan vinden?? Hoe de fuck overweeg je dat? En dan ook nog doen alsof ze er dan het minst last van hebben??

Vliegende tering zeg, als je werkelijk met je kinderen begaan bent en het van belang vindt dat ze het minst last hebben van jouw zelfmoord dan zorg je dat je kinderen je niet vinden, maar iemand anders.
Neem voor mijn part een hotel, maar dit is echt te achterlijk voor woorden, dat ze denkt dat ze daarmee een beslissing als "goede moeder" neemt.

Anyhow, en dan is ze nu zo totaal verontwaardigd omdat haar kind zich verlaten voelde?
En dat terwijl ze de eerste 3 jaar na de dood van haar bijna ex-man ook nog eens bij haar zus woonde met de kinderen?
Of het verhaal van 2 jaar geleden was totaal gelul, of het verhaal van 2 jaar geleden klopt (deels) en dan heeft Roxeanne gewoon alle reden om zich verlaten te voelen.

Iemand die een fles bessen per dag drinkt is geen goede moeder, gewoon niet.
Precies, die verdraait de waarheid zoals het haar uitkomt. Het ene moment wil ze overkomen als de toegewijde vrouw die gek is van verdriet vanwege het verlies van haar Grote Liefde, het andere moment als de toegewijde moeder die haar kinderen voor alles laat gaan. Rasnarcist.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:07:01 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205696915
Ze zijn in oktober 91 getrouwd, zij was toen 21.
Hij overleed in 2004. Ze waren nog geen 13 jaar getrouwd.

Inmiddels is het 18 jaar geleden dat hij overleed, zelfs als ze op haar 16de een iets met hem kreeg is hij nu langer dood dan ze een relatie hadden.

Maar omdat ze zelf ook stelt dat ze met haar andere grote liefde Marco Eijk, die ook in 2004 overleed, een leuke tijd heeft gehad in de jaren tachtig, moet dat voor iemand uit 1971 wel in de tweede helft van de jaren 80 zijn geweest.

Ergo, Hazes Sr is al langer dood dan ze een relatie hadden en ieder jaar lijkt ze harder te liegen dat ze een fantastische relatie hadden.

Ik overweeg alleen nog dat ze soort van Stockholm syndrome heeft, doordat ze zo jong al min of meer door haar ouders op Hazes gedwongen is, want als je naar haar andere grote liefde kijkt dan is het lastig hard te maken dat een dikke oude alcoholist haar type was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:17:54 #260
22592 crew  Ole
pi_205696983
Oh ja.. waar ook nog. Ze is jonger dan ik 8)7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:25:29 #261
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205697030
Ik begrijp niet dat Rachel haar best doet zich zo in de media te verdedigen in plaats van aan de gevoelens van haar dochter te denken.

Ook al ziet Rachel het heel anders, het feit dat je dochter openbaart dat ze pijn heeft en zich jaren alleen heeft gevoeld is genoeg redenen om begrip te tonen en te zeggen dat je het nooit heb geweten en het nooit de bedoeling was. Zeggen dat roxanne liegt is wel de ergste zet wat je kan doen :')
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_205697242
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:25 schreef britneycheers het volgende:
Ik begrijp niet dat Rachel haar best doet zich zo in de media te verdedigen in plaats van aan de gevoelens van haar dochter te denken.

Advocaat van de duivel: misschien had Rachel gewild dat ze het haar zélf had verteld ipv op een programma met miljoen kijkers te vertellen.
Fraai zou ik het ook niet noemen. Maar ik kijk geen Beste Zangers, dus geen idee op wat voor manier dit ter sprake kwam.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205697302
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:25 schreef britneycheers het volgende:
Ik begrijp niet dat Rachel haar best doet zich zo in de media te verdedigen in plaats van aan de gevoelens van haar dochter te denken.

Ook al ziet Rachel het heel anders, het feit dat je dochter openbaart dat ze pijn heeft en zich jaren alleen heeft gevoeld is genoeg redenen om begrip te tonen en te zeggen dat je het nooit heb geweten en het nooit de bedoeling was. Zeggen dat roxanne liegt is wel de ergste zet wat je kan doen :')
Omdat ze ontzettend egoïstisch is en weinig empathie heeft voor anderen.
Geld is haar alles.
pi_205699301
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Advocaat van de duivel: misschien had Rachel gewild dat ze het haar zélf had verteld ipv op een programma met miljoen kijkers te vertellen.
Fraai zou ik het ook niet noemen. Maar ik kijk geen Beste Zangers, dus geen idee op wat voor manier dit ter sprake kwam.
Het kwam ter sprake omdat Rox uitleg gaf waarom haar man mee was. Dat ze niet kon slapen door de heimwee en er letterlijk ziek van wordt. En dat dat komt omdat haar vader overleed en haar moeder 9 maanden aan een boek moest schrijven en ze daardoor 's avonds met een foto van haar vader en moeder zat te huilen of ze alsjeblieft terug wilden komen. Het kwam totaal niet aanvallend of veroordelend over zoals Rox het vertelde, gewoon een soort van mededeling.
Ook het feit dat ze steeds uit huis moest als haar vader een optreden tegemoet ging heeft bijgedragen aan dat gevoel. Zat ze ineens naast een vreemde naakte 'pleegvader' bijvoorbeeld.
pi_205699928
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Advocaat van de duivel: misschien had Rachel gewild dat ze het haar zélf had verteld ipv op een programma met miljoen kijkers te vertellen.
Fraai zou ik het ook niet noemen. Maar ik kijk geen Beste Zangers, dus geen idee op wat voor manier dit ter sprake kwam.
Ik heb hier geheel toevallig de story van een week voor dit gevalletje liggen, laat daar nou een artikel instaan over "dat Rachel denkt dat het met Rox misschien binnenkort allemaal weer goedkomt"...
Strekking van het verhaal was Rox bij Beste zangers over haar jeugd had gepraat,zich beter in haar vel voelt en nu misschien wel openstaat voor mams.

Wat voor een hoge, onrealistische verwachtingen zal Rachel gehad hebben, en wat een teleurstelling en genant voor haar.

Vandaar misschien de onderdachte reactie?

https://www.story.nl/verz(...)%26utm_medium%3Dpush

[ Bericht 2% gewijzigd door ikbent op 21-08-2022 00:32:13 ]
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:46:58 #266
22592 crew  Ole
pi_205700145
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:20 schreef praadje het volgende:

[..]
Het kwam ter sprake omdat Rox uitleg gaf waarom haar man mee was. Dat ze niet kon slapen door de heimwee en er letterlijk ziek van wordt. En dat dat komt omdat haar vader overleed en haar moeder 9 maanden aan een boek moest schrijven en ze daardoor 's avonds met een foto van haar vader en moeder zat te huilen of ze alsjeblieft terug wilden komen. Het kwam totaal niet aanvallend of veroordelend over zoals Rox het vertelde, gewoon een soort van mededeling.
Ook het feit dat ze steeds uit huis moest als haar vader een optreden tegemoet ging heeft bijgedragen aan dat gevoel. Zat ze ineens naast een vreemde naakte 'pleegvader' bijvoorbeeld.
Heb het toevallig gezien. Rox deed het netjes.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Miss 200.000.000! zondag 21 augustus 2022 @ 07:51:14 #267
367000 roos94
pi_205701343


Nieuwetijdskind even gegoogled.

Een nieuwetijdskind of indigokind is een kind of een volwassene met spirituele gaven. Een volwassene kan dus ook een nieuwetijdskind zijn. Nieuwetijdskinderen staan open voor stemmingen, gevoelens en energieën om zich heen. Ze hebben een sterke intuïtie en zijn gevoelig voor de zichtbare en onzichtbare wereld om zich heen.

Over indigokinderen bestaan allerhande opvattingen, gaande van het geloof dat zij een volgende stap in de menselijke evolutie zouden zijn,[1][2] dat zij paranormale gaven zoals telepathie[2] zouden hebben, tot het idee dat ze gewoon meer empathie[2] en creativiteit[bron?] zouden hebben dan hun niet-indigo leeftijdsgenoten.
pi_205701429
Jammer dat het jongetje niet tijdens de pandemie geboren is. Anders had ze daar nog een # aan vast kunnen maken.
pi_205701430
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 07:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwetijdskind even gegoogled.

Een nieuwetijdskind of indigokind is een kind of een volwassene met spirituele gaven. Een volwassene kan dus ook een nieuwetijdskind zijn. Nieuwetijdskinderen staan open voor stemmingen, gevoelens en energieën om zich heen. Ze hebben een sterke intuïtie en zijn gevoelig voor de zichtbare en onzichtbare wereld om zich heen.

Over indigokinderen bestaan allerhande opvattingen, gaande van het geloof dat zij een volgende stap in de menselijke evolutie zouden zijn,[1][2] dat zij paranormale gaven zoals telepathie[2] zouden hebben, tot het idee dat ze gewoon meer empathie[2] en creativiteit[bron?] zouden hebben dan hun niet-indigo leeftijdsgenoten.
Gelukkig is de vakantie voorbij voor dreetje en kan hij weer naar school.
pi_205701438
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 07:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwetijdskind even gegoogled.

Een nieuwetijdskind of indigokind is een kind of een volwassene met spirituele gaven. Een volwassene kan dus ook een nieuwetijdskind zijn. Nieuwetijdskinderen staan open voor stemmingen, gevoelens en energieën om zich heen. Ze hebben een sterke intuïtie en zijn gevoelig voor de zichtbare en onzichtbare wereld om zich heen.

Over indigokinderen bestaan allerhande opvattingen, gaande van het geloof dat zij een volgende stap in de menselijke evolutie zouden zijn,[1][2] dat zij paranormale gaven zoals telepathie[2] zouden hebben, tot het idee dat ze gewoon meer empathie[2] en creativiteit[bron?] zouden hebben dan hun niet-indigo leeftijdsgenoten.
Dreetje gaat een vervelend ventje worden.
U MAD?
pi_205701444
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 07:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwetijdskind even gegoogled.

Een nieuwetijdskind of indigokind is een kind of een volwassene met spirituele gaven. Een volwassene kan dus ook een nieuwetijdskind zijn. Nieuwetijdskinderen staan open voor stemmingen, gevoelens en energieën om zich heen. Ze hebben een sterke intuïtie en zijn gevoelig voor de zichtbare en onzichtbare wereld om zich heen.

Over indigokinderen bestaan allerhande opvattingen, gaande van het geloof dat zij een volgende stap in de menselijke evolutie zouden zijn,[1][2] dat zij paranormale gaven zoals telepathie[2] zouden hebben, tot het idee dat ze gewoon meer empathie[2] en creativiteit[bron?] zouden hebben dan hun niet-indigo leeftijdsgenoten.
Ik zou hier vrij onrustig van worden, zoveel zooi bij elkaar. Maar whatever floats her boat enzo.
pi_205701584
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:07 schreef Leandra het volgende:
Ze zijn in oktober 91 getrouwd, zij was toen 21.
Hij overleed in 2004. Ze waren nog geen 13 jaar getrouwd.

Inmiddels is het 18 jaar geleden dat hij overleed, zelfs als ze op haar 16de een iets met hem kreeg is hij nu langer dood dan ze een relatie hadden.

Maar omdat ze zelf ook stelt dat ze met haar andere grote liefde Marco Eijk, die ook in 2004 overleed, een leuke tijd heeft gehad in de jaren tachtig, moet dat voor iemand uit 1971 wel in de tweede helft van de jaren 80 zijn geweest.

Ergo, Hazes Sr is al langer dood dan ze een relatie hadden en ieder jaar lijkt ze harder te liegen dat ze een fantastische relatie hadden.

Ik overweeg alleen nog dat ze soort van Stockholm syndrome heeft, doordat ze zo jong al min of meer door haar ouders op Hazes gedwongen is, want als je naar haar andere grote liefde kijkt dan is het lastig hard te maken dat een dikke oude alcoholist haar type was.
Als je het zo op een rijtje ziet is het wel verbazingwekkend. Ze was dus pas 34 toen hij dood ging! :o

Dan had ze makkelijk een nieuwe relatie kunnen krijgen, zelfs nog een paar nieuwe kinderen. Ze was nog jong genoeg voor een opleiding en de start van een gewone werkzame loopbaan.

Dat mens had met gemak een totaal nieuw leven kunnen opbouwen. Wat een keuze maak je dan om je met leugens rond te blijven wentelen in je weduwe-status op die leeftijd.
pi_205701610
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:13 schreef Pippalena het volgende:

Dat mens had met gemak een totaal nieuw leven kunnen opbouwen. Wat een keuze maak je dan om je met leugens rond te blijven wentelen in je weduwe-status op die leeftijd.
Op het nachtkastje van Rachel, een Heineken flesje wat ze dagelijks vult met hysterische olie. :P
  Spellchecker zondag 21 augustus 2022 @ 09:20:11 #274
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205701624
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 08:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou hier vrij onrustig van worden, zoveel zooi bij elkaar. Maar whatever floats her boat enzo.
Geen foto van papa.
pi_205701660
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:20 schreef maily het volgende:

[..]
Geen foto van papa.
Krijgt die toch alleen maar nachtmerries van.
pi_205701672
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Op het nachtkastje van Rachel, een Heineken flesje wat ze dagelijks vult met hysterische olie. :P
En een knakworst op batterijen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205701678
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En een knakworst op batterijen.
:D
  Spellchecker zondag 21 augustus 2022 @ 09:31:41 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Miss 200.000.000! zondag 21 augustus 2022 @ 09:36:45 #279
367000 roos94
pi_205701709
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En een knakworst op batterijen.
:r
pi_205701718
Nieuwetijdskind. :')
Oftewel; kind heeft al op veel te jonge leeftijd aangeleerd om te anticiperen op de egocentrische karakters van zijn ouders. De gevoelens - stemmingen en energie komen niet vanuit een onzichtbare kosmos maar vanuit een disfunctioneel ouderschap.
En Mo maar denken dat ze iets bijzonders op de wereld heeft gezet, met haar kutkastje vol troep. :')
pi_205701759
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 09:20 schreef maily het volgende:

[..]
Geen foto van papa.
Ja, want het nachtkastje is de enige plek voor een foto. :?
pi_205701780
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 08:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gelukkig is de vakantie voorbij voor dreetje en kan hij weer naar school.
:D _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205701843
Wat moet je met een foto als je een look a like pop van je vader hebt? :{
https://www.100pmagazine.(...)et-zonder-zijn-papa/

Volgens mij had hij ook nog een kussen met een fotoprint van zijn altijd afwezige vader. Of een compleet dekbedset :') maar dat weet ik niet zeker meer.
pi_205701935
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 08:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gelukkig is de vakantie voorbij voor dreetje en kan hij weer naar school.
Hopelijk gaat hij als nieuwetijdskind dan wel naar een antroposofische vrije school toe. Of minimaal naar een montessori of Dalton onderwijs.
Nieuwetijdskinderen passen vaak niet binnen klassiek regulier onderwijs omdat ze dat niet aankunnen qua hoogsensitiviteit en moeite hebben met autoriteit. Daar krijgen ze een beschadigde aura van en kost ze teveel energie die ze nodig hebben om de wereld te verbeteren.
  Spellchecker zondag 21 augustus 2022 @ 10:36:58 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205702002
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:24 schreef quirina het volgende:

[..]
Hopelijk gaat hij als nieuwetijdskind dan wel naar een antroposofische vrije school toe. Of minimaal naar een montessori of Dalton onderwijs.
Nieuwetijdskinderen passen vaak niet binnen klassiek regulier onderwijs omdat ze dat niet aankunnen qua hoogsensitiviteit en moeite hebben met autoriteit. Daar krijgen ze een beschadigde aura van en kost ze teveel energie die ze nodig hebben om de wereld te verbeteren.
Krijgt hij nog een paar armbandjes erbij.
pi_205702016
Ja shambala armbanden om de chakra’s in balans te houden.
pi_205702022
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat moet je met een foto als je een look a like pop van je vader hebt? :{
https://www.100pmagazine.(...)et-zonder-zijn-papa/

Volgens mij had hij ook nog een kussen met een fotoprint van zijn altijd afwezige vader. Of een compleet dekbedset :') maar dat weet ik niet zeker meer.
Lijkt ook sprekend..... :X
pi_205702079
Lullig dat ook deze jongen een carrière in de showbizz in het verschiet heeft. Daar ga je dan met je sterk ontwikkelde energielevels. ;(
pi_205702091
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:48 schreef vencodark het volgende:
Lullig dat ook deze jongen een carrière in de showbizz in het verschiet heeft. Daar ga je dan met je sterk ontwikkelde energielevels. ;(
Laat het even aarden dat we ons hele leven zitten opgescheept met een Hazes telg. En misschien onze kinderen ook wel ;(
pi_205702112
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Laat het even aarden dat we ons hele leven zitten opgescheept met een Hazes telg. En misschien onze kinderen ook wel ;(
Aan de andere kant: alsof Rachel toelaat dat HET KIND VAN MO (ohja en haar oogappel) 1 cent zou mogen verdienen aan haar geliefde ex -dooie man.
  zondag 21 augustus 2022 @ 10:53:19 #291
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205702119
Ik geloof best in de werking van dingen op energetisch niveau en dat iemand wat meer kan aanvoelen dan gemiddeld, alleen geloof ik ook dat Monique een moeder is die dat helemaal loopt te pushen bij haar kind. Kind doet dat na want dat is het enige voorbeeld wat hij krijgt omdat papa nogal afwezig is. Gevolg is dat Monique nu denkt dat het een speciaal kind is terwijl het niet meer dan logisch is dat Andrie daar in geïnteresseerd is omdat mama dat loopt te pushen. Het kind moet wel van een heel sterk karakter getuigen als het zelf op die leeftijd al aangeeft dat moeders normaal moet doen en hij in andere dingen geïnteresseerd is.

Overigens is dit maar Insta-post en doet Monique er niet alles aan om een bepaald beeld van zichzelf te verkopen? Voor hetzefde geld speelt Andrie dus alleen maar met autootjes ofzo buiten beeld.
With love :*
pi_205702130
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik geloof best in de werking van dingen op energetisch niveau en dat iemand wat meer kan aanvoelen dan gemiddeld, alleen geloof ik ook dat Monique een moeder is die dat helemaal loopt te pushen bij haar kind. Kind doet dat na want dat is het enige voorbeeld wat hij krijgt omdat papa nogal afwezig is. Gevolg is dat Monique nu denk dat het een speciaal kind is terwijl het niet meer dan logisch is dat Andrie daar in geïnteresseerd is omdat mama dat loopt te pushen. Het kind moet wel van een heel sterk karakter getuigen als het zelf op die leeftijd al aangeeft dat moeders normaal moet doen en hij in andere dingen geïnteresseerd is.

Overigens is dit maar Insta-post en doet Monique er niet alles aan om een bepaald beeld van zichzelf te verkopen? Voor hetzefde geld speelt Andrie dus alleen maar met autootjes buiten beeld.
Nou…. Je kan wel merken dat Monique zweverig is om het maar een naam te geven.
pi_205702139
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:24 schreef quirina het volgende:

[..]
Hopelijk gaat hij als nieuwetijdskind dan wel naar een antroposofische vrije school toe. Of minimaal naar een montessori of Dalton onderwijs.
Nieuwetijdskinderen passen vaak niet binnen klassiek regulier onderwijs omdat ze dat niet aankunnen qua hoogsensitiviteit en moeite hebben met autoriteit. Daar krijgen ze een beschadigde aura van en kost ze teveel energie die ze nodig hebben om de wereld te verbeteren.
Laten ze nu toevallig dit schooljaar beginnen met een vrije school in Berkel…
https://casaschool.nl/praktische-info/toelating-en-aanmelding/

Dit wordt natuurlijk met de nek aangekeken door de Hekmoeders.
pi_205702140
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

Ik geloof best in de werking van dingen op energetisch niveau en dat iemand wat meer kan aanvoelen dan gemiddeld, alleen geloof ik ook dat Monique een moeder is die dat helemaal loopt te pushen bij haar kind. Kind doet dat na want dat is het enige voorbeeld wat hij krijgt omdat papa nogal afwezig is. Gevolg is dat Monique nu denkt dat het een speciaal kind is terwijl het niet meer dan logisch is dat Andrie daar in geïnteresseerd is omdat mama dat loopt te pushen. Het kind moet wel van een heel sterk karakter getuigen als het zelf op die leeftijd al aangeeft dat moeders normaal moet doen en hij in andere dingen geïnteresseerd is.

Overigens is dit maar Insta-post en doet Monique er niet alles aan om een bepaald beeld van zichzelf te verkopen? Voor hetzefde geld speelt Andrie dus alleen maar met autootjes ofzo buiten beeld.
Dit. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker zondag 21 augustus 2022 @ 10:56:28 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205702145
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Laten ze nu toevallig dit schooljaar beginnen met een vrije school in Berkel…
https://casaschool.nl/praktische-info/toelating-en-aanmelding/

Dit wordt natuurlijk met de nek aangekeken door de Hekmoeders.
Er is een wachtlijst!!!
pi_205702165
Dat is montessori-onderwijs
pi_205702203
Het is natuurlijk maar simpel gespeculeer van ons en geen van allen weet hoe het er dagelijks aan toe gaat.
Ik vind het vooral ‘interessant’ gelul voor reclame of sponsoren werven.
Wat ze thuis doet op dit gebied zal mij een (knak)worst zijn. Als er aandacht aan het kind wordt geschonken, ben je al een heel eind.
pi_205702212
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 11:00 schreef quirina het volgende:
Dat is montessori-onderwijs
Helemaal geweldig voor Dreetje.
pi_205702261
Mijn dochter zit ook op het Montessori en die voeden we vrij normaal op :+
pi_205702278
Vrije school of iederwijs onderwijs is het allerbeste voor nieuwtijds indigo kinderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')