Dat winkeltje waar je amper je kont kunt keren? En met 2 klanten binnen vol staat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, ik had vooral meetzoekers in m'n hoofd
Ik was laatst in Frankfurt a/M in de Leica store/gallerij. Poah wat stond daar ook veel moois.
Die wil ik dan welquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
De meubels van mijn ouders hoef ik niet te erven in elk geval. Die hebben het hele huis met wit Interlubke.
Ik vind het op marktplaats zo lastig in te schatten of het écht een beetje mooi is. Ik vind ze altijd allemaal leuk, maar sommige zijn gewoon instant liefde. Daarom juist eens fijn om naar een plek te gaan waar ze heel veel opties hebben. En ik ben er nu achter dat ik die ronde hoeken het allertofste vind.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:48 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben ook een pastoe kast![]()
Maar dat soort dingen altijd via marktplaats gevonden. Soms moet je een eindje rijden voor een goede prijs.
Nee, geen museum want ze verkopen ook nieuw spul. Qua formaat geen KameraExpress of zo maar als er vier/vijf mensen zijn mijn je nog prima door de winkel lopen. Zit vlakbij het geboortehuis van Goethe.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat winkeltje waar je amper je kont kunt keren? En met 2 klanten binnen vol staat?
Daar ben ik ook nog even binnen geweest. Net een museum.
Alle drogisterijproducten zijn beduidend goedkoper bij DM. De merken al, maar het huismerk Balea zeker. Wij kopen er ook altijd badschuim bijvoorbeeld, dat kan je in Nederland sowieso bijna nergens krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
DM Drogist
Halbblatt keukenrol (aanrader!)
Tissues
Deodorant
Shampoo
Douchegel
Dagcreme Balea
Scheermesjes Balea (aanrader! Zo veel beter dan Gilette)
Scheergel Balea
Navulverpakkingen handzeep Balea
Diverse schoonmaakmiddelen van Frosch (ook in supermarkt)
Muggenstekker
Lactasetabletten (scheelt veel!)
Gevulde zuurtjes met sleedoorn en duindoorn
Biologische tomatenpuree
Biologische passata
Biologische tomatenstukjes
Amandeltofu
(Mijn vriendin koopt er ook wattenschijfjes en allerlei voetverzorging, peelinggel, body butter en kattensnoepjes. Weet niet of de prijs beter is dan hier)
Ik heb deze deo gekocht, voor het eerst. Je maakt het nat en rolt het dan onder je oksel. Gaat heel lang mee. Na een dag enorm zweten rook ik nog uitstekend.
@Clubsoda, ik heb deze dagcreme gekocht. Helaas niet in een potje maar ik heb toevallig nog wat potjes waar ik het in doe. Kijken of dat werkt.
Feestelijk en verrassend? LLMP post #34 Muck in CUL / [FOK!-kookboek] Brood & Banket ging er altijd goed in.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:34 schreef Celestien het volgende:
Even een vraagje: wat is jullie favoriete taart? Om te trakteren als je familie op visite komt, bijv.
Schwarzwälder Kirschtortequote:Op zondag 21 augustus 2022 12:34 schreef Celestien het volgende:
Even een vraagje: wat is jullie favoriete taart? Om te trakteren als je familie op visite komt, bijv.
Geen taart.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:34 schreef Celestien het volgende:
Rijstevlaai.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:34 schreef Celestien het volgende:
Ik vraag me ineens af of ik verkeerd heb gekeken. Ik ga dat straks even uit zitten. Ik zit helemaal klaar voor de Vuelta die straks langs mijn huis raast.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:20 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
dank @:Lucky_Strike!!
Op de fressnapf site zijn de animonda carny goedkoper dan de premiere meat menu, maar de ingrediënten daarvan zien er ook goed uit idd! In de winkel dus andersom?
Klein verschil. Er is hier geen equivalent van schmand, daar niet van creme fraiche.quote:
Oh ja, zonnebrandcreme. Dit jaar niet gekocht want nog genoeg voorrraad.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Alle drogisterijproducten zijn beduidend goedkoper bij DM. De merken al, maar het huismerk Balea zeker. Wij kopen er ook altijd badschuim bijvoorbeeld, dat kan je in Nederland sowieso bijna nergens krijgenEn daar voor weinig geld enorme potten. En zonnebrandcreme
De meeste huismerkproducten zijn ook dierproef- en microplasticvrij.
Die dagcreme heeft mijn lief ook en is daar heel tevreden over
Ik koop in Duitsland ook altijd SchwippSchwapp Zero en Almdudler.
Nee maar de bus zat best volquote:Op zondag 21 augustus 2022 12:27 schreef AnneX het volgende:
Lucky…die lijstheb je een filiaal geopend?
Lekker! Wat hebben jullie gegeten? Wij hebben er vorig jaar spullen voor een picknick gekocht. Het is daar dit jaar helaas niet van gekomen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef Sarabi het volgende:
Lunchen Bij Robert
Robert zelf lijkt helaas niet aanwezig, maar wel leuk om in de bakkerij te kunnen kijken.
Edeka heeft van het eigen merk Gut& Gunstig zowel Schmand als crème fraiche.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klein verschil. Er is hier geen equivalent van schmand, daar niet van creme fraiche.
Pokémon Go?quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staan allemaal mensen rond mijn huis. Heel vreemd.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:13 schreef Blues het volgende:
Misschien geocaching?
Ik deed vanmiddag ook een leuk rondje om een cache te vinden.
Onder het bankje waar ik op zat vond ik hem.
Dit was mijn uitzicht.
[ afbeelding ]
(Elswout)
Vueltaquote:
Ah ja.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker! Wat hebben jullie gegeten? Wij hebben er vorig jaar spullen voor een picknick gekocht. Het is daar dit jaar helaas niet van gekomen.
Hoe was het gisteren in Den Bosch?
Na 5 minuten is alles opeens weer leegquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus ze zijn al bij jullie voorbij? Ik heb de tv aan om te zien of ik je zou zien staanquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het leuk om eens mee te maken. Het was gezellig, zo met zijn allen langs de weg. Er is nog een meerijdende wielrenner bij ons naar het toilet geweest. Hij was op zijn tweede stop en sneed steeds een stuk van de route af.
Er rijden meer volgvoertuigen dan renners mee geloof ik.
We waren niet op tv, ze lieten precies iets anders zien.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus ze zijn al bij jullie voorbij? Ik heb de tv aan om te zien of ik je zou zien staan
Veel plezier met kijken!quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af of ik verkeerd heb gekeken. Ik ga dat straks even uit zitten. Ik zit helemaal klaar voor de Vuelta die straks langs mijn huis raast.
Overigens zijn alle smaken los verkrijgbaar in de winkel, niet in trays zoals op de website.
We hebben allebei gelijk. De Premiere 200g zit qua kiloprijs tussen de Animonda 200g en Animonda 400g in. Piep heeft altijd heel moeilijk gedaan over natvoer dus ik durfde het nog niet aan om veel blikken van 400g te kopen. Een dag voor we weggingen besloot Piep om weer haar eten te weigeren dus het was al risicovol om de blikken die ik kocht te kopen. Er zijn trouwens ook blikken van 800g Animonda.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken!
Ah, misschien is dat dan wel het verschil, losse blikken ipv 6 of 12x400g. Ben wel benieuwd wat jij dan betaald hebt zodat ik kan kijken hoeveel dat scheelt met zo'n 12x400g mixpakket, maar heeft geen haast hoor! En begrijp ik je goed dat ze die mixpakketten ook helemaal niet hebben in de winkel, maar alleen losse blikken?
Ja, dat blijft maar op de achtergrond hangen hè.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat wel, speelt wel constant door je hoofd.
Weet nu ook de plaats/dag/tijd uitvaart. Het is in Dieren (voor het laatst daar geweest bij de uitvaart van mijn vader). Er is een buurtbus die ca 3 minuten lopen stopt, ook op zaterdag maar begint pas te rijden om 11.30(en de uitvaart start om 11.15. De bushaltes voor mijn deur zijn ruim een week buiten gebruik vanaf morgen en het gaat regenen.
Moet dus in Dieren een eindje lopen in de regen (heb zo'n hekel aan parapluis) , ben er om 10.16 (er gaat op zaterdag maar 1 bus per uur). Ga er maar vanuit dat ik wel binnen kan wachten, was ooit eens ergens waar dat niet kon
quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:33 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zat zomaar met @:Vanyel's mevrouw op een kleedje in het park vanmiddag
Ik zie pas vanaf vrijdag regen. Is de fiets mee in de trein geen optie als het droog is?quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat wel, speelt wel constant door je hoofd.
Weet nu ook de plaats/dag/tijd uitvaart. Het is in Dieren (voor het laatst daar geweest bij de uitvaart van mijn vader). Er is een buurtbus die ca 3 minuten lopen stopt, ook op zaterdag maar begint pas te rijden om 11.30(en de uitvaart start om 11.15. De bushaltes voor mijn deur zijn ruim een week buiten gebruik vanaf morgen en het gaat regenen.
Moet dus in Dieren een eindje lopen in de regen (heb zo'n hekel aan parapluis) , ben er om 10.16 (er gaat op zaterdag maar 1 bus per uur). Ga er maar vanuit dat ik wel binnen kan wachten, was ooit eens ergens waar dat niet kon
* Vanyel vond dit een tikje vreemde gang van zakenquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:33 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zat zomaar met @:Vanyel's mevrouw op een kleedje in het park vanmiddag
Uitvaart is zaterdagquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie pas vanaf vrijdag regen. Is de fiets mee in de trein geen optie als het droog is?
Sorry, ja dat had ik ook wel gelezen. Gewoon in m'n hoofd teveel uitgegaan van de "gebruikelijke" 5 dagenquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uitvaart is zaterdag![]()
Ik kijk tegen die tijd wel even. Nog wel gedacht aan een OV fiets, maar daar hebben ze 0 voorraad dus dat schiet niet op.
Ja, ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel vond dit een tikje vreemde gang van zaken
* Vanyel s mevrouw sprak overigens erg vrindlijk over jou en de jouwe.
Hier in de omgeving rijdt een Regiotaxi. Ik weet niet precies hoe het werkt maar ze rijden tegen gereduceerd tarief vanaf stations. Soms deel je dan de taxi.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Uitvaart is zaterdag![]()
Ik kijk tegen die tijd wel even. Nog wel gedacht aan een OV fiets, maar daar hebben ze 0 voorraad dus dat schiet niet op.
Volgens mij falen jullie behoorlijk in het plan om anoniem te blijven voor elkaarquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik ookgeen vooropgezet plan.
Ik vond jouw mevrouw ook leuk
Och, Vanyel en ik hebben elkaar nog altijd weten te ontlopenquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij falen jullie behoorlijk in het plan om anoniem te blijven voor elkaar
Hier ook zoiets, maar daarvoor moet je een indicatie hebben. En dan heel erg duimen dat je op tijd bent (en nadien niet lang moet wachten totdat hij komt).quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier in de omgeving rijdt een Regiotaxi. Ik weet niet precies hoe het werkt maar ze rijden tegen gereduceerd tarief vanaf stations. Soms deel je dan de taxi.
Hier is het zonder indicatie. J neemt die taxi wel eens na het uitgaan. Het is een gewone taxi, niet zo'n buurtbus of bejaardenbus die van ziekenhuis naar verpleeghuis rijdt zeg maar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, maar daarvoor moet je een indicatie hebben. En dan heel erg duimen dat je op tijd bent (en nadien niet lang moet wachten totdat hij komt).
Er is dus wel de buurttaxi die door de week van 7,30-18.30 is, maar op zaterdag van 11.30-14-30 (terug ga ik zeker een poging doen)
Dat kan, net even opgezocht, zou op 100 euro komen. Dan gebruik ik die stomme plu welquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:12 schreef Molo het volgende:
Je kunt een gewone taxi toch gewoon van tevoren bestellen voor welke reis dan ook van A naar B?
Die zijn in Nederland toch hartstikke duur. Of is dat alleen in het weekend? Ik ben een aantal keren in NL met een taxi geweest toen ik nog geen rijbewijs had, dat was toen ¤40 voor een kilometer of 10quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:12 schreef Molo het volgende:
Je kunt een gewone taxi toch gewoon van tevoren bestellen voor welke reis dan ook van A naar B?
De weersverwachting kan nog 15 keer veranderenquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat kan, net even opgezocht, zou op 100 euro komen. Dan gebruik ik die stomme plu wel
Ik vergeet nooit meer, jaren geleden. Ging van Schiphol naar Arnhem met de trein, 14 euro. Op het station reed mijn bus net weg en het was zo ontzettend bloedheet en vochtig en ik was helemaal kapot. Dus ipv 30 minuten wachten (het was een zondag) heb ik een taxi genomen. Da's 2,5 km, en ik was ook 14 euro kwijt. Nooit meer een taxi genomen in mijn eentjequote:Op zondag 21 augustus 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland toch hartstikke duur. Of is dat alleen in het weekend? Ik ben een aantal keren in NL met een taxi geweest toen ik nog geen rijbewijs had, dat was toen ¤40 voor een kilometer of 10
Ja arbeid is duur hè. Je wilt zelf ook betaald worden voor je werk neem ik aanquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland toch hartstikke duur. Of is dat alleen in het weekend? Ik ben een aantal keren in NL met een taxi geweest toen ik nog geen rijbewijs had, dat was toen ¤40 voor een kilometer of 10
Ik zei ook niet te duur. Maar ik wil het er niet voor betalen zeker omdat ik geen hekel heb aan autorijden, zelf een auto heb en toch niet drink.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja arbeid is duur hè. Je wilt zelf ook betaald worden voor je werk neem ik aan
Dan lijkt het me ook niet echt een dienst die boeiend of passend is voor jouquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zei ook niet te duur. Maar ik wil het er niet voor betalen zeker omdat ik geen hekel heb aan autorijden, zelf een auto heb en toch niet drink.
Oh, ik dacht dat het maar om een paar kilometer ging.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat kan, net even opgezocht, zou op 100 euro komen. Dan gebruik ik die stomme plu wel
Dan was ik wel gaan fietsen inderdaad. Maar het is 18 km en ik denk niet dat mijn knie dat trektquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het maar om een paar kilometer ging.
In Nederland niet nee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan lijkt het me ook niet echt een dienst die boeiend of passend is voor jou
Volgens mij is de Regiotaxi in de plaats gekomen van de Treintaxi. Dat was ook zoiets waarbij je soms met meerdere mensen een taxi deelde. Daardoor kunnen ze goedkoper zijn dan de gewone taxi.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het zonder indicatie. J neemt die taxi wel eens na het uitgaan. Het is een gewone taxi, niet zo'n buurtbus of bejaardenbus die van ziekenhuis naar verpleeghuis rijdt zeg maar.
Is afspreken met een normale taxi op het station een optie? Misschien vindt je op de uitvaart iemand die je terug kan brengen naar het station.
10 jaar geleden ook wel, maar dat lukt nu echt niet meer, 10 heen, dan een paar uur niet fietsen en 10 terug is al lastig de volgende dagen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is de Regiotaxi in de plaats gekomen van de Treintaxi. Dat was ook zoiets waarbij je soms met meerdere mensen een taxi deelde. Daardoor kunnen ze goedkoper zijn dan de gewone taxi.
18 km was ik op de fiets gegaan overigens. Alleen als het gaat regenen enals je dan naar een uitvaart moet niet echt een geweldige combinatie. En je hebt last van je knie, ook niet ideaal.
Weet niet precies wat je hebt, maar wanneer ik me zo onzeker voel in combinatie met beroerd voelen, verzet ik geen stap zonder telefoon in m’n hand of broekzak. Telefoon ligt tijdens douchen op de wasmand etcquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Lastig zo die logistieke onhandigheid, @:Kaatje1! Hopelijk schuift de regen op en is het gewoon droog zaterdag..
Ik ga morgen maar eens de huisarts bellen, want elke keer dat ik denk dat ik me wat beter voel is dat ofwel als ik net wakker ben ofwel een halfuur tot uurtje na de dosis paracetamol. Inmiddels duurt het al vier dagen, dus toch even kijken of de huisarts er iets mee kan. Ik hoop van wel want ben er erg klaar mee. Ik voel me fysiek slecht maar ik raak er ook mentaal onrustig van omdat ik ook last van mijn hoofd heb en me raar voel en dat triggert mijn 'straks is het wel iets ernstigs en dan ben ik hier alleen en ben ik te laat en lig ik dood in de gang' oid gedachtentrein. Ik moet zeggen dat ik vind dat ik het best goed doe met mezelf afleiden en als het toch gebeurt dat zo snel mogelijk herkennen en niet door in paniek laten raken/mezelf weer kalmeren, maar fijn is het niet.
Wacht maar tot ik je vertel dat de vrouw me aanmoedigde jullie nu samen uit te nodigen voor gin tonicsquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Och, Vanyel en ik hebben elkaar nog altijd weten te ontlopen
quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je vertel dat de vrouw me aanmoedigde jullie nu samen uit te nodigen voor gin tonics
FTFYquote:Op maandag 22 augustus 2022 07:12 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens goedemorgen. Weer werken na twee weken vakantie is niet mijn hobby
Hopelijk kan je snel terecht en helpt de huisarts je verderquote:Op maandag 22 augustus 2022 07:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!
Succes weer @:Clubsoda
Ik voel me een beetje een repeterende grammofoonplaat, maar ik werd om 2u wakker van de pijn in m'n nek, super stijf, weer twee paracetamol gepakt, tot 5u wakker gelegen. Nog 40 min wachten tot ik huisarts kan bellen.. ik hoop eigenlijk dat ik vandaag, en liefst zo vroeg mogelijk vandaag, langs mag komen want het is echt geen doen zo. Als ik m'n kin op borst probeer te leggen doet dat pijn tot aan halverwege m'n rug.. en het lijkt ook alleen maar erger te worden ipv minder.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, sowieso, maar deze stap is wel erg groot
Omg die 'nekpijn' heb ik nu ook al 2 dagen. Als ik naar beneden kijk echt pijn, en als ik mijn haar kamquote:Op maandag 22 augustus 2022 07:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!
Succes weer @:Clubsoda
Ik voel me een beetje een repeterende grammofoonplaat, maar ik werd om 2u wakker van de pijn in m'n nek, super stijf, weer twee paracetamol gepakt, tot 5u wakker gelegen. Nog 40 min wachten tot ik huisarts kan bellen.. ik hoop eigenlijk dat ik vandaag, en liefst zo vroeg mogelijk vandaag, langs mag komen want het is echt geen doen zo. Als ik m'n kin op borst probeer te leggen doet dat pijn tot aan halverwege m'n rug.. en het lijkt ook alleen maar erger te worden ipv minder.
Wow, goede ochtend dus!quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Wij hebben een uitzonderlijke ervaring vandaag. 5 minuten voor deadline zit alles in de juiste tassen, hebben de kinderen allebei nog tijd over voor even gamen en kunnen wij nog even niks doen met laatste koffie![]()
@:vlindertje89 huisarts open precies nu.
Als je je zorgen maakt kun je ook altijd de huisartsenpost bellen hè.
Aah wat stom! Hopelijk snel weer over..quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg die 'nekpijn' heb ik nu ook al 2 dagen. Als ik naar beneden kijk echt pijn, en als ik mijn haar kam
Ik was best lekker op dreef totdat ik opeens geattendeerd werd op een kikker in ons huisquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Wij hebben een uitzonderlijke ervaring vandaag. 5 minuten voor deadline zit alles in de juiste tassen, hebben de kinderen allebei nog tijd over voor even gamen en kunnen wij nog even niks doen met laatste koffie![]()
@:vlindertje89 huisarts open precies nu.
Als je je zorgen maakt kun je ook altijd de huisartsenpost bellen hè.
SPOILER: Ivm eventuele niet ingelogde meelezersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |