Je zit duidelijk in de overgang.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik daar ineens ook niet meer tegen, de afgelopen dagen al meerdere keren uit het niks ineens een joekel van een 'hot flash', alsof ik een 50-jarige vrouw ben![]()
Twee seconden van een beetje stress en *bam*![]()
Zo moet het wel voelen denk ik jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je zit duidelijk in de overgang.
Dat is wel vervelend voor je inderdaad. Nouja hier is het alweer volledig bewolkt inmiddels, dus tis vooral beetje klammig maar de zon laat het afweten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo moet het wel voelen denk ik ja
Maar echt niet fijn, ik heb warm weer altijd matig gevonden, maar daar bleef het ook wel bij. Nu in nog geen week tijd al vier keer zo'n gare 'hitte-aanval' gehad die ik eigenlijk zelden eerder heb gehad (ook niet tijdens die dikke hittegolf tijdje terug), net moest ik echt naar huis ipv verder het dorp in, puur daarom
het is juist een vrij goede zomer. Hebben mien veel uren zon. mag ook wel eens een keer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:25 schreef Haags het volgende:
Voor straf voor deze waardeloze ruk zomer zou het vanaf half september tot en met half maart alleen maar grijs, bewolkt en regenachtig moeten zijn.
Klagen over iets maar dan met Carice op de proppen komenquote:
Beetje afvallen misschien?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo moet het wel voelen denk ik ja
Maar echt niet fijn, ik heb warm weer altijd matig gevonden, maar daar bleef het ook wel bij. Nu in nog geen week tijd al vier keer zo'n gare 'hitte-aanval' gehad die ik eigenlijk zelden eerder heb gehad (ook niet tijdens die dikke hittegolf tijdje terug), net moest ik echt naar huis ipv verder het dorp in, puur daarom
Koutisten unitequote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben er echt helemaal klaar meestap je uit de douche, gutst het zweet weer je bilnaad in. Laat die herfst aub zsm komen
Ik zou enorm blij zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:25 schreef Haags het volgende:
Voor straf voor deze waardeloze ruk zomer zou het vanaf half september tot en met half maart alleen maar grijs, bewolkt en regenachtig moeten zijn.
Zal m’n kaplaarzen alvast klaarzettenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:25 schreef Haags het volgende:
dit is echt elk jaar. elk jaar is het in het herfst "halfjaar" minimaal 5 maanden grijs, vochtig en vrij frisquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou enorm blij zijn.
De hele herfst regen zou het watertekort iig weer wat aanvullen.
Ik dacht dat we nu in een chronisch tekort zaten wat de herfst en winter al een paar jaar niet meer kunnen opvangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dit is echt elk jaar. elk jaar is het in het herfst "halfjaar" minimaal 5 maanden grijs, vochtig en vrij fris
We zijn deze zomer aangevangen met een wateroverschot.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik dacht dat we nu in een chronisch tekort zaten wat de herfst en winter al een paar jaar niet meer kunnen opvangen.
Vorig jaar half oktober tot begin maart dit jaar toen het zo zonnig werd.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik dacht dat we nu in een chronisch tekort zaten wat de herfst en winter al een paar jaar niet meer kunnen opvangen.
Wel fijn dat de oogsten gedeeltelijk zijn mislukt door regentekort.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wel fijn dat de zomer na een zomer die stuk was (‘21) gewoon weer leek te lukken. Dat geeft de mens hoop.
Ik ben een zomerliefhebber pur sang, maar ik kan er niet meer van genieten. Ik zie elke dag de stand van de rijn, Waal en IJssel. Ik rijd door bergen gele bladeren vanwege de droogte..quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wel fijn dat de zomer na een zomer die stuk was (‘21) gewoon weer leek te lukken. Dat geeft de mens hoop.
Maar je zou zeggen dat het dan in al die hete zomers in voorgaande jaren hetzelfde zou moeten zijn geweest, maar er is echt niks anders dan in andere jaren of zelfs anders dan in juli ofzo.quote:
Hoe kan het dan wel, dokter?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je zou zeggen dat het dan in al die hete zomers in voorgaande jaren hetzelfde zou moeten zijn geweest, maar er is echt niks anders dan in andere jaren of zelfs anders dan in juli ofzo.
Ja het is natuurlijk niet of ik daarom sta te juichen, ik had het even simpel over zonuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wel fijn dat de oogsten gedeeltelijk zijn mislukt door regentekort.
we worden ouderquote:
Dat heb ik juist helemaal niet meer. Dan denk ik terug aan die tyfushitte in de zomer waar ik snakte naar verkoeling en geniet ik des te meer van de frisse luchtquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
In december verlangen we terug naar augustus
Ja wel mee eens. Ik zie de stand van die rivieren dan wel niet maar de natuur is echt kapot. Behoorlijk zorgelijk vind ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben een zomerliefhebber pur sang, maar ik kan er niet meer van genieten. Ik zie elke dag de stand van de rijn, Waal en IJssel. Ik rijd door bergen gele bladeren vanwege de droogte..
Jij bent een zomerhater, dus dat is gewoon gelul van jequote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Ik zie de stand van die rivieren dan wel niet maar de natuur is echt kapot. Behoorlijk zorgelijk vind ik.
Uhm, mag ik daar juli van maken? Augustus vind ik toch even wat minderquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
In december verlangen we terug naar augustus
Dat is niet helemaal waar. Maar de zomer in Nederland vind ik inderdaad 9 van de 10 keer niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent een zomerhater, dus dat is gewoon gelul van je
De hele zomer in zuid Spanje gezeten? Nu nog?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Maar de zomer in Nederland vind ik inderdaad 9 van de 10 keer niks.
Dit jaar in Spanje doorgebracht en dat vind ik gewoon echt beter uit te houden.
Lijkt wel herfst hier met al die bladeren op de grond.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Ik zie de stand van die rivieren dan wel niet maar de natuur is echt kapot. Behoorlijk zorgelijk vind ik.
Lekker tot 23.00 tennissen met dit weer en daarna een glaasje rosé drinken, hmmm lekkerquote:
Verschil in klimaat/luchtvochtigheidquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Maar de zomer in Nederland vind ik inderdaad 9 van de 10 keer niks.
Dit jaar in Spanje doorgebracht en dat vind ik gewoon echt beter uit te houden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt wel herfst hier met al die bladeren op de grond.
Papoeaquote:
Gaan we scheldenquote:
Naja zeg papoea is geen scheldwoordquote:
Je bent zelf een papoeaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naja zeg papoea is geen scheldwoord![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |