SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Was dat toen Rooks de bolletjestrui won?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb Rooks en Teunisse in 1987 (??) op de Champs Elysees voorbij zien sjeesen.
Twaalf uur voor in de bus gezeten…![]()
Of een rondje rond de kerk na de Tour, elke ronde dezelfde foto maken…
Zie net dat het 1989 was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat toen Rooks de bolletjestrui won?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:48 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
straks weer eens golfen; ik ben door iemand uitgenodigd om met een toernooi mee te doen
Dan kijk ik wel af bij degene waar ik mee speelquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Als je het nou maar niet verleerd bent.
Je mag helemaal niet spieken!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel af bij degene waar ik mee speel
heb jij nog plannen voor vandaag of gewoon de routine zaterdaag?
Ik zal wel moeten, zij kent de baan en ik ken de baan niet goedquote:
Routine zaterdag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel af bij degene waar ik mee speel
heb jij nog plannen voor vandaag of gewoon de routine zaterdag?
Oh gezellig!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Routine zaterdag.
Ik heb mijn vader uitgenodigd om morgen mee uit eten te gaan.
Nieuwe baan. Dat is best leuk, toch? Weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, zij kent de baan en ik ken de baan niet goed
Zeker.quote:
zo, dan, dat ziet er bijzonder en bijzonder smakelijk uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:54 schreef Melting het volgende:
Doe ik 1 keer per jaar. We gaan hier naartoe:
https://www.promessa.nl/
Ik heb daar gegeten met mijn 25 jarig jubileum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
zo, dan, dat ziet er bijzonder en bijzonder smakelijk uit
Iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb daar gegeten met mijn 25 jarig jubileum.
Het is erg lekker.
Dus dat wordt genieten.
Is het weer wat koeler en weekend dus zou ik in theorie wat kunnen uitslapen word ik haast nog eerder wakker als op een werkdag.quote:
Dat doe ik ook vaak op zaterdag. Heel verstandig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is het weer wat koeler en weekend dus zou ik in theorie wat kunnen uitslapen word ik haast nog eerder wakker als op een werkdag.
Anders wellicht vanmiddag nog even gaan liggen.
De kat hequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:13 schreef Melting het volgende:
![]()
Goedemorgen livelink.
Je bent er vroeg bij vandaag.
Onze jongste kater is dat sinds gisteren niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
De kat he![]()
Maar ben daarna wel weer terug naar bed gegaan.
Ach, arm beestje. Dat ze dan ook even zo wiebelig lopen (dat zag er dan ondanks het zielige wel weer komisch uit kan ik me herinneren).quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Morning!
[..]
Onze jongste kater is dat sinds gisteren niet meer.
Hij was gisteren erg suf en zielig, maar hij rent nu alweer door het huis…
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
De kat he![]()
Maar ben daarna wel weer terug naar bed gegaan.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Morning!
[..]
Onze jongste kater is dat sinds gisteren niet meer.
Hij was gisteren erg suf en zielig, maar hij rent nu alweer door het huis…
Dat, ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, arm beestje. Dat ze dan ook even zo wiebelig lopen (dat zag er dan ondanks het zielige wel weer komisch uit kan ik me herinneren).
Oh jee, hoe moet dat dan zijn als jullie straks verhuisd zijn, dan krijg je toch ook klussende buren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, de oude buren zijn nog bezig met verhuizen, maar de nieuwe bewoners zijn al volop aan het klussen, ik werd mijn bed uit getimmerd. Dat wordt niet zoals gepland lekker in de tuin zitten vandaag. Er staat zelfs een cementmolen in de tuin, dus er zijn grootse plannen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat, ja.
Hij heeft al een soort van O-achterpoten, dus hij heeft sowieso een apart loopje.
Misschien is dat na de ingreep gisteren nu minder…
Nee joh, dan krijgen we geen klussende buren, wij verhuizen als een van de laatsten en we zitten straks maar aan 1 huis vast, dus dat vreselijke doordreunen door de hele rij daar zijn we vanaf. En ik ga er niet vanuit dat er meteen hele gevels en vloeren uitgeramd worden bij een nieuwbouwhuis dat net opgeleverd is. De buren waar we aan vast zitten hebben nog geen 3 weken voordat ze er gaan wonen, dus dat is lang voordat wij er wonen dat ze een zolderraam gaan maken en de zolder in kamers opdelen en een keuken gaan plaatsen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee, hoe moet dat dan zijn als jullie straks verhuisd zijn, dan krijg je toch ook klussende buren?
Dan vandaag maar ergens een rustig plekje opzoeken!
[..]![]()
Dat overweeg ik wel eens met alle flarden van gesprekken die we onder ons slaapkamerraam opvangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:50 schreef Fogel het volgende:
Mooie remix maken van de klusgeluiden en als kunst verkopen
Stop je buren in de cementmolen?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat overweeg ik wel eens met alle flarden van gesprekken die we onder ons slaapkamerraam opvangen.
Ik heb gevraagd of de muziek zachter kon en toen werd gelukkig 100% NL geheel de nek omgedraaid. Inmiddels is de cementmolen klaar, dus ik ga weer eens een poging tot buitenzitten wagen
Ja, echt he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat woon je toch in een vreselijk land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, echt he?
Probleem is alleen dat het zo ver van alles vandaan is.Och jee, wat een verandering opeens. Kleine kinderen worden grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ging even erg snel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och jee, wat een verandering opeens. Kleine kinderen worden groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Programma voor vandaag
19:08 uur: DJ11 - Seven Eight Nine
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister denk +/- 1 uur mee
Ah kijk is aan, nog plannen voor je vakantie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien mijn vakantie is begonnen () ...
Madonna - Holiday
Vooral rustig aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah kijk is aan, nog plannen voor je vakantie?
Of meer rustig aan?
Wel mooi gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:32 schreef DJ11 het volgende:
"Moving bricks to Brixton" hoor ik nu ineens. Dat is echt puur toeval, die twee nummers achter elkaar.
Dat is dan lijkt me behoorlijk productief 3 albums in een jaar tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp heeft het tweede deel van Profound Mysteries uitgebracht. Of anders gezegd: hun tweede album dit jaar. En er komt later dit jaar ook nog een derde deel.
Op deeltje 2 staan weer twee zeer geslaagde samenwerkingen met onze Suus, waarvan dit er eentje is:Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Oh, Lover
Klopt. Zijn ze wel een aantal jaartjes mee bezig geweest, maar de resultaten mogen er zijn. Deel 2 is nu dus uit en de eerste fragmenten van deel 3 zijn ook al gelanceerd als teasers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is dan lijkt me behoorlijk productief 3 albums in een jaar tijd
Caravan Palace is best wel tof, beetje in de zelfde stijl als Caro Emerald, althans toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Liedje dat een paar jaar geleden in m'n jaarlijst stond. Ik had er weer eens zin in:Caravan Palace - Supersonics
Ja, ik vind ze ook erg leuk. Het album waar dit nummer op staat, bevat meerdere leuke tracks. Ben vooral fan van Moonshine.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Caravan Palace is best wel tof, beetje in de zelfde stijl als Caro Emerald, althans toch?
Bedankt voor het luisteren, fijne avond nog.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben er vandoor,
Fijne avond nog
Fijne avond aRd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ben er vandoor,
Fijne avond nog
Zeker. Leuk gedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
Dit blijft toch een bijzonder nummer.
Wat deed jij achter in de kast?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam de cd-single hiervan vandaag bij toeval achter in de kast tegen....Chaka Demus & Pliers - Tease Me (radio edit)
Ik kon er met m'n handen bijquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat deed jij achter in de kast?
En ben je uit de kast gekomen?
Toch kan ik me deze versie niet herinneren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Afkomstig van de soundtrack van de film Elvis:Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
Ik was die dag zo moe dat ik het niet erg vond dat het einde wat afgeraffeld wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:15 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ik heb Elvis ook gezien. Ik vond de film wel vermakelijk, maar het einde is maar wat afgeraffeld in mijn ogen.
Er had meer in gezeten, denk ik.
Moet zeggen dat je Tom Hanks bijna niet herkende.
Geen idee of -ie feitelijk in de film zit. Maar hij staat zeker weten op de soundtrackquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch kan ik me deze versie niet herinneren.
Ik denk dat het ook niet echt in de film zat. Misschien bij de intro of aftiteling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch kan ik me deze versie niet herinneren.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was die dag zo moe dat ik het niet erg vond dat het einde wat afgeraffeld was![]()
Het was het verhaal van Colonel Parker en Elvis, niet per definitie het verhaal van Elvis. Ik vond dat wel een origineel uitgangspunt, maar had Elvis eigenlijk ook wel wat beter leren kennen, ja.
Klinkt wel heel vaag bekend. Maar kan ook generiek zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit totaal onbekende disconummer (ongeveer uit 1980) kwam ik dan weer op YouTube tegen. Het beviel me meteen.Zen feat. Jimmy Thomas - Just A Matter Of Time
Ik vind het wel een lekkere trackquote:
Ik wilde juist zeggen dat dit het enige nummer van Björk is dat ik wel te pruimen vind. Maar ben het wel deels met je eens.quote:
En hier dat andere nummer:quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Röyksopp heeft het tweede deel van Profound Mysteries uitgebracht. Of anders gezegd: hun tweede album dit jaar. En er komt later dit jaar ook nog een derde deel.
Op deeltje 2 staan weer twee zeer geslaagde samenwerkingen met onze Suus, waarvan dit er eentje is:Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Oh, Lover
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Karen Young - Hot Shot (vocal long version)
Wist ik ook niet. Te jong.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze dame is blijkbaar maar 39 jaar geworden vanwege een maagzweercomplicatie.
Gestorven in 1991 al.
Maar wel een fijne erfenis met dit nummer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze dame is blijkbaar maar 39 jaar geworden vanwege een maagzweercomplicatie.
Gestorven in 1991 al.
Nummer is al uit 1978. One-hit-wonder dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel een fijne erfenis met dit nummer.
Die tempoverlaging zit in deze specifieke mix. Er is ook een identieke mix zonder die tempoverlaging erinquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Hoorde die tempoverlaging erbij of ben jij aan het mixen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik zeg alvast dat de slottrack van Nederlandse bodem is, vorige keer ook gedraaid is en inmiddels ook volkomen terecht Radio 2 TopSong is. Tweede week op rij dat ik me goed kan vinden in de keuze van Radio 2Stop de persen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik zeg alvast dat de slottrack van Nederlandse bodem is, vorige keer ook gedraaid is en inmiddels ook volkomen terecht Radio 2 TopSong is. Tweede week op rij dat ik me goed kan vinden in de keuze van Radio 2Stop de persen.
Zeg dat maar eens tegen een vrouw die aan het bevallen is.quote:
Dank voor de fijne muziek, DJ11.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Seven Eight Nine
01 Madonna - Holiday
02 Erasure - Love To Hate You (Paul Dakeyne mix)
03 Jessie Ware - Free Yourself
04 Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'
05 Pet Shop Boys - The Truck-Driver And His Mate
06 Robbie Williams - Candy
07 Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Oh, Lover
08 David Bowie - Golden Years
09 Chad Jackson - Hear The Drummer (Get Wicked) (radio edit)
10 U.S. Girls - So Typically Now
11 M People - Itchycoo Park (radio edit)
12 Caravan Palace - Supersonics
13 B.F.I. - Why Not Jazz? (Doop Doop Doop) (station edit)
14 Tessa Violet - Kitchen Song
15 Edelweiss - Bring Me Edelweiss
16 Global Kryner - Y'Así
17 Sam Ryder - Somebody
18 Elton John with Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart
19 Chaka Demus & Pliers - Tease Me (radio edit)
20 Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
21 Zen feat. Jimmy Thomas - Just A Matter Of Time
22 Björk - Big Time Sensuality
23 Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Tell Him
24 Karen Young - Hot Shot (vocal long version)
25 Right Said Fred - Love For All Seasons
26 Laid Back - Sunshine Reggae (Funkstar's Pool Party De Luxe mix radio)
27 Babylon Zoo - All The Money's Gone
28 Celeste - Stop This Flame
29 Duncan Laurence - Electric Life
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen een vrouw die aan het bevallen is.
ingeschakeld tijdens Hot Shot. Prima halfuurtje (ongeveer)quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Seven Eight Nine
01 Madonna - Holiday
02 Erasure - Love To Hate You (Paul Dakeyne mix)
03 Jessie Ware - Free Yourself
04 Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'
05 Pet Shop Boys - The Truck-Driver And His Mate
06 Robbie Williams - Candy
07 Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Oh, Lover
08 David Bowie - Golden Years
09 Chad Jackson - Hear The Drummer (Get Wicked) (radio edit)
10 U.S. Girls - So Typically Now
11 M People - Itchycoo Park (radio edit)
12 Caravan Palace - Supersonics
13 B.F.I. - Why Not Jazz? (Doop Doop Doop) (station edit)
14 Tessa Violet - Kitchen Song
15 Edelweiss - Bring Me Edelweiss
16 Global Kryner - Y'Así
17 Sam Ryder - Somebody
18 Elton John with Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart
19 Chaka Demus & Pliers - Tease Me (radio edit)
20 Elvis Presley - Can't Help Falling In Love (Mark Ronson remix)
21 Zen feat. Jimmy Thomas - Just A Matter Of Time
22 Björk - Big Time Sensuality
23 Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Tell Him
24 Karen Young - Hot Shot (vocal long version)
25 Right Said Fred - Love For All Seasons
26 Laid Back - Sunshine Reggae (Funkstar's Pool Party De Luxe mix radio)
27 Babylon Zoo - All The Money's Gone
28 Celeste - Stop This Flame
29 Duncan Laurence - Electric Life
De laatste tijd zit ik vaak op zaterdag, maar soms veranderen dingen nog last minute. Ik hoop snel ook weer wat meer op doordeweekse avonden te draaien. Heb nu vakantie, dus misschien de komende 3 weken wat vakerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:59 schreef BasEnAad het volgende:
Bedankt 11!
Ik heb vaak wel tijd even te luisteren op zaterdagavond, maar kom er altijd laat achter dat je draait
Dit klonk goed!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een uitermate geslaagd liedje. Zowel melancholisch als een prettige jaren 70-sfeer oproepend. Goed bezig, deze man. En hij is NPO Radio 2 TopSong deze week. Volkomen terecht.Duncan Laurence - Electric Life
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ingeschakeld tijdens Hot Shot. Prima halfuurtje (ongeveer)
Welkom Bos.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ingeschakeld tijdens Hot Shot. Prima halfuurtje (ongeveer)
Had het eerst aangekondigd, geschrapt (kwam iets tussen) en daarna toen ik weer thuis was, alsnog besloten om te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klonk goed!
Dank je wel DJ11. Had wat laat door dat je draaide vanavond.
Someday (I'll be coming back)quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit is Lisa Stansfield. Titel vergeten.
Ja, ik had de aankondiging en schrappen nog wel meegekregen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had het eerst aangekondigd, geschrapt (kwam iets tussen) en daarna toen ik weer thuis was, alsnog besloten om te doen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
Dit zijn de Dolly Dots volgens mij.
Extreem duidelijk ja. Zelfs de zanglijn is hetzelfde als in dat andere nummer.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zou dit nummer The CandyMan heten??
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jimmy Nail - Ain't NO Doubt
Ik denk dat je de titel wel kan raden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit wordt een O jaatje qua artiest
Ja, dat wel dat was net als bij Sammy Davis Jr, wel erg makkelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je de titel wel kan raden.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat wel dat was net als bij Sammy Davis Jr, wel erg makkelijk
Shadow on the Wall van Mike Oldfield (heb ik opgezocht)
Goede avond just me.quote:
Het duurde inderdaad erg lang maar wel lekker gespeeld! Toen ik thuiskwam moest ik nog etenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond just me.
En de bal nog goed kunnen raken vandaag, of heb je zo lang naar de bal gezocht?
Als het maar gezellig is geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Het duurde inderdaad erg lang maar wel lekker gespeeld! Toen ik thuiskwam moest ik nog eten
Niets te klagen en over het weer ook nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is geweest.
Dan heb je nu wel een wijntje verdiend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Niets te klagen en over het weer ook niet
Ik zit nog aan de koffie, mijn eten zit er net inquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je nu wel een wijntje verdiend.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffie, mijn eten zit er net in
Jep, ik speel nog steeds graagquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog steeds een golffanaat Just Me??
Toch Mouth and MacNeal. Ik twijfelde te veel om het maar te roepen.quote:
Dat doe je vaker, en 9 van de 10 keer zit je dan toch goed. Ik vind het knap hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch Mouth and MacNeal. Ik twijfelde te veel om het maar te roepen.
Misschien moet ik toch de rekening dan maar betalenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch de rekening dan maar betalen
Net zolang wachten tot je de deurwaarder aan de deur krijgtquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch de rekening dan maar betalen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Net zolang wachten tot je de deurwaarder aan de deur krijgt
Hier woont geen R49. Fijne dag nog verderquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Net zolang wachten tot je de deurwaarder aan de deur krijgt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier woont geen R49. Fijne dag nog verder
https://radio49.radio12345.com werkt niet ?quote:
Ik luister via winamp, gebruikelijke adres doet het niet en deze klapt er toch wel steeds uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
https://radio49.radio12345.com werkt niet ?
fijn dat je er bentquote:
Deze komen van bij jou om de hoek.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nummertje klinkt![]()
![]()
Maar er gaat geen bel rinkelen
oh waar die een nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze komen van bij jou om de hoek.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
oh waar die een noggeweest is hier
Ik bedacht me net dat Raf weer weggelopen isquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat Raf weer weggelopen is
Je hebt nog flink wat energie, zo te zien.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maneater - van Hall and Oates (dacht ik)
Ik vind dit ook een mooi nummer wel.quote:
om lekker bij weg te dromenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een mooi nummer wel.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit Toute la vie van .....
Helemaal fout dus. Ik ken het wel en vind het mooi.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een Madame Tussauds waxbeeld hoofd.
Ik moest aan Ken van Barbie denkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een Madame Tussauds waxbeeld hoofd.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest aan Ken van Barbie denken
[ afbeelding ]
De Barbie-film komt net iets te laat voor hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest aan Ken van Barbie denken
[ afbeelding ]
quote:
Dat dacht Icarus ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Randy crawford one day i’ll fly away
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En meteen 0 punten van me afpakken
Fly me to the moon sun….quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dacht Icarus ook.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Randy crawford one day i’ll fly away
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ah de “zangeres” met twee sterke punten
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Twee flinke jongens?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
uitstekende jongensquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Haarlem hebben ze er zelfs een biermerk naar vernoemd.
Jopen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zat jij daar afgelopen september aan de lurken?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Eén van beste, meest gewiekste slipstreamhits ooit.
Vengaboys - We Like To Party
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:37 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja en dan wil ik natuurlijk weten waar je het zo druk mee hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vorige nummer dus toch Journey. vermoedde ik al. Maar ik was met andere dingen bezig/te druk om even te posten..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan wil ik natuurlijk weten waar je het zo druk mee had
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
Boys Town Gang - Can't take my eyes off of you
Nee, zegt me niets.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Melting, ken je deze?
[ afbeelding ]
Auto van een b (of lager)-merk "lego" bouwstenen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan wil ik natuurlijk weten waar je het zo druk mee had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Veltins komt toch een beetje uit de Duitse grensstreek van Overijssel? Ik kom het daar in elk geval vaak tegen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Melting, ken je deze?
[ afbeelding ]
Oh ja..... daar ben jij wel liefhebber van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Meegenomen uit Duitsland.
Erg lekker![]()
Is uit de Veltins brouwerij
de Veltins Arena is/was de naam van het Stadion van Schalke 04 in Gelsenkirchenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veltins komt toch een beetje uit de Duitse grensstreek van Overijssel? Ik kom het daar in elk geval vaak tegen.
Het komt uit Grevenstein in het Sauerlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veltins komt toch een beetje uit de Duitse grensstreek van Overijssel? Ik kom het daar in elk geval vaak tegen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Auto van een b (of lager)-merk "lego" bouwstenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Klopt, en ze zijn weer terug uit de Bundesliga..quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
de Veltins Arena is/was de naam van het Stadion van Schalke 04 in Gelsenkirchen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Auto van een b (of lager)-merk "lego" bouwstenen.GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |