waarom is mijn topic op slot gegaan?quote:
De vraag is hier natuurlijk meer of dit daadwerkelijke naamverbasteringen zijn. Bij een naamverbastering moet je meer denken aan iets als 'Demoncraten' in plaats van 'Democraten'. 'Rood' en 'blauw' zijn woorden die ook daadwerkelijk worden gebruikt binnen de Amerikaanse politiek, denk aan 'red states' en 'blue states', 'voting blue & voting red', 'blue wave & red wave'. Er zit natuurlijk ook geen negatieve connotatie aan zulke woorden het zijn slechts kleuren. Het doet me een beetje denken aan ophef die er soms is over het woord 'links' (of 'rechts'). Dat zijn ook woorden die je moeilijk kunt verbannen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zullen we dan ook Democraten weer Democraten noemen en Republikeinen Republikeinen ipv "blauwen" en "roden"?
Verplaatstquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:05 schreef Dries4Ever het volgende:
omdat het oude topic op slot is en de mod van dienst nog geen antwoord heeft gegeven post ik mijn vraag nog een keer
[..]
waarom is mijn topic op slot gegaan?
En het is historisch gezien juist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De vraag is hier natuurlijk meer of dit daadwerkelijke naamverbasteringen zijn. Bij een naamverbastering moet je meer denken aan iets als 'Demoncraten' in plaats van 'Democraten'. 'Rood' en 'blauw' zijn woorden die ook daadwerkelijk worden gebruikt binnen de Amerikaanse politiek, denk aan 'red states' en 'blue states', 'voting blue & voting red', 'blue wave & red wave'. Er zit natuurlijk ook geen negatieve connotatie aan zulke woorden het zijn slechts kleuren. Het doet me een beetje denken aan ophef die er soms is over het woord 'links' (of 'rechts'). Dat zijn ook woorden die je moeilijk kunt verbannen.
Het is natuurlijk volstrekt duidelijkdat je het daar vanaf geleid hebt en het is uiteraard niet denigrerend zoals beschreven in de MED post van Danny, maar het komt wel over als een stukje vaag gezuig wat je aan je oeuvre hebt toegevoegd in de loop der tijd, net zoals elke derde post te beginnen met "Hihi" als je iets vreemd vindt, maar weet dat zeggen dat een ander naar jouw mening gek is je strafpunten zou kosten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De vraag is hier natuurlijk meer of dit daadwerkelijke naamverbasteringen zijn. Bij een naamverbastering moet je meer denken aan iets als 'Demoncraten' in plaats van 'Democraten'. 'Rood' en 'blauw' zijn woorden die ook daadwerkelijk worden gebruikt binnen de Amerikaanse politiek, denk aan 'red states' en 'blue states', 'voting blue & voting red', 'blue wave & red wave'. Er zit natuurlijk ook geen negatieve connotatie aan zulke woorden het zijn slechts kleuren. Het doet me een beetje denken aan ophef die er soms is over het woord 'links' (of 'rechts'). Dat zijn ook woorden die je moeilijk kunt verbannen.
Hier ga ik de komende tijd meer op letten.quote:Ga niet in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is. Gun ieder z'n eigen interesse en verziek het niet doelbewust voor anderen.
Hé dat wist ik niet, interessantquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
(@:yvonne) Historisch gezien waren blauw en rood overigens afwisselend gebruikt voor zowel Democraten en Republikeinen. Zie bv. hier.
Van CBS uit 1980:
[ [url=https://th-thumbnailer.cdn-si-edu.com/Atz-UYtVNNz54l2W_VBI-Zy7_T0=/1000x750/filters:no_upscale()/https://tf-cmsv2-smithson(...)2-631.jpg]afbeelding[/url] ]
Altijd leuk jou in BNW te zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:19 schreef yvonne het volgende:
En nu ga ik zitten.
Docu over John Mcafee op Netflix
Ja geweldig joh! Apetrots ben ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Altijd leuk jou in BNW te zienspijtig dat het steeds bij troubles is :/
Hoe gaat het met de kleine spruit?
De volgende post gaat weliswaar over corona maar je zou het ook toe kunnen passen op het topic van de boerenprotesten, klimaathysterie ectquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:52 schreef yvonne het volgende:
En deze hele discussie?
Serieus?
En door mensen die hier heel goed weten hoe het werkt?
Ga buiten spelen man.
Ja blabla, regels, blabla, policy, soms kan het wel, soms kan het niet, wees blij dat ieder subforum een beetje buiten de lijntjes kleurt en we geen groot uniform FOK! hebben.
En verder ben ik de POL en NWS topics wel een beetje beu, alleen nog hier als het evident bij BNW hoort en anders niet.
Credits to _I voor het maken van deze postquote:Op maandag 22 november 2021 06:52 schreef _I het volgende:
Niet om het een of ander, maar dit is het summum van alle Bilderberg en NWO onderwerpen.
Eugenics, Een “lek” vaccin, “operation lockstep” over de hele wereld, het event 201, Bill Gates die overal tussenzit, Klaus Schwab met zn EU agenda en de WEF, zweden die laag staat in de statistieken maar dezelfde QR agenda er doorramt met zn nieuwe WEF-puppet aan het roer, Rob Jetten is een Rockfeller Fellow, vaccinactie, john hopkins, de spaanse griep…
Dit is de apotheose van al die conspiracies.
En de andere komen samen in de rechtszaak van Ghislaine Maxwell; Pizzagate en de Epstein/Prince Andrew kronieken.
Het leest misschien weg alsof het “alleen om corona gaat”, maar dan mis je een enorm gedeelte van het verhaal. Dan mis je de gelden die gaan van Pfizer en Bill gates naar de media in de US, de geheime contracten die gelekt zijn, de synchronisatie van pers conferenties (pandemie van de ongevaccineerden, deur voor deur, vaccination is de enige weg uit de pandemie, ..) of de jacht op werkende medicatie als ivermectin (Paardenmiddel), hcq en fluoxetine..
Als je zit te wachten op de laatste conspiracies omtrent de NWO en de Illumitatie/satanisten, dan kan je juist helemaal uitleven!
Dus omdat er weer maar es NWS’ertjes komen stoken in een BNW topic, gaat “ons” topic maar gesloten worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:52 schreef Ali_boo het volgende:
Kijk later wel of ik hem weer opengooi
Zeg dat andersom nou ook eens in NWS, dat zou je heel wat geloofwaardiger maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:05 schreef sp3c het volgende:
laat NWS er nu een keer buiten joh, vraag hem gewoon waarom het dicht is en doe niet zo kinderachtig de hele tijd
andersom vallen er bans voor dit soort bullshitquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zeg dat andersom nou ook eens in NWS, dat zou je heel wat geloofwaardiger maken.
Liefde.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:36 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ipv noten en weghalen en bij de FA's melden zal ik de volgende keer weer eens in het topic melden dat het niet de bedoeling is
om jou blij te maken
en voor zo'n opmerking krijgen wij een note.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:05 schreef sp3c het volgende: en doe niet zo kinderachtig de hele tijd
Doe ik netjes, zoals het hoort, een TR op volgende postquote:Ga niet in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is. Gun ieder z'n eigen interesse en verziek het niet doelbewust voor anderen.
Ipv deze persoon van een gepast antwoord te voorzien.quote:Het wordt tijd dat jij je bij een psychiater aanmeldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |