quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als mannen ongesteld zouden worden
Was er allang een wonderpil uitgevonden
DJMO's Travel Stories. Het is een DJ TT, dus ergens wel een DTS TTquote:
O weer een weetje erbijquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als dat zo is; ff 1 of 2 liter water drinken, heb zelf ooit dat advies gehad toen ik zei dat ik duizelig was en hoofdpijn had door de hitte. En ik had helemaal geen dorst en had ook wel wat glazen water opgedronken, maar toen ik dus met tegenzin 2 grote glazen water wegklokte kwam ineen keer mijn energie weer terug
O dat kut slapen is ellende, hopelijk zakt het snel wegquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:36 schreef DJMO het volgende:
en wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan mijn lijfvier dagen te vroeg ongesteld
[..]
gewoon kut geslapen. Te diep denk ik.
ja was wel blij dat ie het vertelde want het was op de tennisclub bij de bardienst en anders moest ik ziek naar huisquote:
Hoe zoiets simpels dan zo snel kan werken hequote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja was wel blij dat ie het vertelde want het was op de tennisclub bij de bardienst en anders moest ik ziek naar huis
maar wa echt een rare gewaarwording, voelde me net een duracell konijntje dat weer energie kreeg
Denk dat er genoeg mods zijn hier. Zo druk is het nu ook weer niet dat er een bij moet komenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:46 schreef Maanvis het volgende:
wat vinden jullie trouwens van het idee van @:sked als ONZ MOD
tis ook voor de gezelligheid hequote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg mods zijn hier. Zo druk is het nu ook weer niet dat er een bij moet komen
Maar van mij mag hij, indien nodig hoor. Het is een toffe gast
Bier lijkt mij geen goed idee, niet iedereen gaat er goed op. En dat zorgt er dan weer voor dat de mod meer werk heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:54 schreef Maanvis het volgende:
en een goede mod zet bier en nootjes op de tafel als wij komen
dan heeft het modje wel meer te doen hequote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bier lijkt mij geen goed idee, niet iedereen gaat er goed op. En dat zorgt er dan weer voor dat de mod meer werk heeft
Prima plan!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:54 schreef Maanvis het volgende:
en een goede mod zet bier en nootjes op de tafel als wij komen
Dan zetten we er ook alcoholvrije biertjes neer. Iedereen moet zich welkom voelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bier lijkt mij geen goed idee, niet iedereen gaat er goed op. En dat zorgt er dan weer voor dat de mod meer werk heeft
Dat is een goed idee,quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zetten we er ook alcoholvrije biertjes neer. Iedereen moet zich welkom voelen.
GOED BESIGquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zetten we er ook alcoholvrije biertjes neer. Iedereen moet zich welkom voelen.
Werkt dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit
Foutjequote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, hallo! Ik had de quote weg gelaten en daar iets anders voor in de plaats gezet.
Lees eerst even voordat je wat verwijdert, kuttekop!
Aloa doet het gewoon eventjesquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aloa doet het gewoon eventjes
Ja klopt, is een oudere die ik nog tussen mijn UI's had staan.quote:
wat vooor UI wil je danquote:
Kwartiertje maar?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, het is weer het bekende GIF kwartiertje van ons visje
wil je langer? dan moet je bijbetalenquote:
3 keer een 3e maar maanvis krijg een vriendenprijsje van 2 keer de helft.quote:
idd zoals altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
3 keer een 3e maar maanvis krijg een vriendenprijsje van 2 keer de helft.
zo opgewonden ben ik niet vandaagquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wil je langer? dan moet je bijbetalen
begrijpelijk met de hittequote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo opgewonden ben ik niet vandaag
Thanks man!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb hem even ge-editeerd
ja alleen d enaam fout zie ik nuquote:
DrRabbit vind ik leuk eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja alleen d enaam fout zie ik nu
https://ezgif.com/resize mgoed deze site dus kan je lalemaal trukjes doen
Lekker ambigue met dr.mikeyquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DrRabbit vind ik leuk eigenlijk
Zou niet weten waarvoorquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:49 schreef Maanvis het volgende:
kom op reageeer eens schobbejakken
is @:freshfruit weer ge-ejaculeerd?
je weet het nooitquote:
pauze!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet jij niet hard aan het werk zijn?
Ik neem graag lange pauzesquote:
* DJMO steekt hand opquote:
Jij werkt voor FOK!quote:
Geniet er van , ik wacht nog ff tot vanavondquote:
Vrijwilligerswerk jaquote:
Alcoholvrij kan altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geniet er van , ik wacht nog ff tot vanavond
waarvoor je gewoon betaald zou moeten wordenquote:
alleen mijn lulquote:
Ik stikte bijna in m'n broodjequote:
ja, zie ONZ / [centraal] Schetentopiquequote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je reetgat heeft dus ook werk zat
Nee, een bakkersbol van de AH met halfomgehakt van de keurslager.quote:
De glimlach van een worst doet je beseffen dat je leeftquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn mondhoekjes gingen ook bij uitzondering lichtjes omhoog bij een maanvisgarp
quote:
deze versie is nog beterquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:14 schreef Maanvis het volgende:
Truusje komt aanlopen en zegt tegen haar moeder “Mam, ik krijg al een beetje haar op mijn kutje” Haar moeder schrikt op en zegt: “Truusje, dan mag je niet meer zeggen met die woorden. Je moet dan zeggen: ik krijg al een beetje haar op mijn aapje” Een paar uurtjes later komt Truusje's grote zus thuis van school. Truusje gaat naar haar toe en zegt “Ik krijg al een beetje haar op mijn aapje” Waarop haar zus zegt: “Dat is toch nog niks, mijn aapje eet zelfs al bananen.”
Die gebruik ik zoo vaakquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:37 schreef DJMO het volgende:
Lang leve CTRL + Shift + T![]()
Ipv één tabblad te sluiten sloot ik per ongeluk heel m'n browser af.
Ja, maar wist je dat je ook twintig tabbladen tegelijk terug opent als je per ongeluk je browser afsluit ipv één tabblad ?quote:
ja dat doet die functiequote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar wist je dat je ook twintig tabbladen tegelijk terug opent als je per ongeluk je browser afsluit ipv één tabblad ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:00 schreef DJMO het volgende:
Het lijkt wel alsof ik last heb van een inwendige slagaderlijke bloeding #ongesteld![]()
Geen idee overigens waarom ik altijd aan @:yvonne moet denken als ik tijdens m'n menstruatie in de pot kijk voor ik doortrek
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:36 schreef Paul het volgende:
Komt allemaal door @:papabear
KLB / Mijn mod-collega pest mij
Dat is niet zo gek hoor. Doe ik elke ochtend, maar dan niet tijdens m'n menstruatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:00 schreef DJMO het volgende:
Geen idee overigens waarom ik altijd aan @:yvonne moet denken als ik tijdens m'n menstruatie in de pot kijk voor ik doortrek
Je denkt iedere ochtend aan Yvonne?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor. Doe ik elke ochtend, maar dan niet tijdens m'n menstruatie.
Het kan een ieder dus overkomen
Ieder z'n eigen fetishquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt iedere ochtend aan Yvonne?
Inmiddels vast een leuke volwassen dame geworden. Mijn oudste jongens zijn ook al volwassen gewordenquote:
BONKJES EN SLIERTJESquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:00 schreef DJMO het volgende:
Het lijkt wel alsof ik last heb van een inwendige slagaderlijke bloeding #ongesteld![]()
En die staallucht.quote:
Is meer een steekje naar de Friese studentenvereniging Bernlef in Grun denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 03:04 schreef chufi het volgende:
Ja ik versta ze niet... maar is dat nodig ?
EEn hele goedemorgen.quote:
Nog wakker,u bent vroeg.quote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog wakker,u bent vroeg.![]()
Was eindelijk weer eens een leuk nachtje.
Werk ze,wel de mooie uren en rustig met de kraan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 04:34 schreef PLY het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijdvan dat mis je dat dts wel een beetje. Moet half 6 beginnen maar lekker om 14.00 weer thuis
tot later maat, ga rijden
Hey FFquote:
Zus van Soul is een baas.Dankje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FF
Ik was ff in RLS kijken naar die nieuwe show
Kan er niet uit ophalen of het op streams komt
Beterschap voor de zus van Soul
Maar toch covid en BDO is niet niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zus van Soul is een baas.Dankje.
Deze al gezien?
Jij gaat MOD zijn? In de COS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch covid en BDO is niet niks.
Hopelijk heeft ze het niet de erg
Ja, die had je link net gekeken vandaar dat ik even RLS in dook, thnx
Is het al bekend of er streams zijn dan?quote:
quote:
Gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap
quote:
quote:
Nou nou, das wel erg grof geweld hoorquote:
quote:
" De Herder is myn redder" is een uitspraak.Als het goed is heb ik er nog 2 van liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou nou, das wel erg grof geweld hoor
Het is allemaal wat. Doe jij ook mee aan die hype met een omgekeerde vlag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een BS ,een omgekeerde vlag is geen boertjesvlag.
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf Dot?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Doe jij ook mee aan die hype met een omgekeerde vlag.
Goedemorgen maatje,dat was wel mijn eerste reactie ook.Maar die blindedarmontsteking toch niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:53 schreef Maanvis het volgende:
Beterschap voor de soulzusIets opgelopen in preston palace?
dat 2e moest ik ff uitvogelen, wist niet wat die afkorting wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen maatje,dat was wel mijn eerste reactie ook.Maar die blindedarmontsteking toch niet?
Doet ze dubbel: En covid en de niet ziende darm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat 2e moest ik ff uitvogelen, wist niet wat die afkorting was. (was alleen uit de context van Dotteke aan het lezen)
Heer aloa.quote:
denk dat een bbdo (beginnende blinde darm ontsteking) ook niet goed voor je weerstand is en dat als al die witte bloedcelltjes daar bezig zijn dat dan covid meer vat heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet ze dubbel: En covid en de niet ziende darm.
g0dm0rg0n discocatquote:
Wat ik hoorde was het al vergevorderd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
denk dat een bbdo (beginnende blinde darm ontsteking) ook niet goed voor je weerstand is en dat als al die witte bloedcelltjes daar bezig zijn dat dan covid meer vat heeft
Ga zo even appelkoeken halen.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:18 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]er komt nog een tijd dat foodtrucks op de woke cancellijst komen
quote:
Is ie doodquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een gedoe .ik heb ze geteld en het waren bijna 80 topics.
[ afbeelding ]
Nee joh. Na een goede acclimatiseer sessie op de porseleinen troon 3 dagen later komt hij weer tot leven.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Na een goede acclimatiseer sessie op de porseleinen troon 3 dagen later komt hij weer tot leven.
watte?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een gedoe .ik heb ze geteld en het waren bijna 80 topics.
[ afbeelding ]
haha liefquote:
Wat vroeg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:18 schreef Maanvis het volgende:
@:ama @:ijsdraakje @:budapestenaar @:4everblackeyed @:haags @:citizen.erased @:bitterbal @:tamieke @:dr_flash @:uitstraling @:ltvdk @:franticdj @:recce
HOI Buren!!!
Jullie zijn allemaal uitgenodigd op ons feestje!!!!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom snel, er is bier!!
ja tis eigenlijk de afterparty voor degenen die nog wakker zijn!!!quote:
Ik denk het niet. Jij bent niet zo meelopert.quote:
Gelukkig maar. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft wel even een test gedaan.Zoals ze is inmer negatief.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:18 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]er komt nog een tijd dat foodtrucks op de woke cancellijst komen
Neem jij een schaal,bitterballen mee 😉quote:
Hopelijk ben jij net zo negatief op dat punt 🤣quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:23 schreef Maanvis het volgende:
wat een negatief mens is soul toch ook
dat zal wel moeten, ik zie bijna geen andere mensenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij net zo negatief op dat punt 🤣
Worden we wel thuisgebracht met een zakje snoep?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:28 schreef Maanvis het volgende:
@:datismijnmening @:ijsdraakje komen jullie op ons feestje
we zeggen niet wat we gaan doen maar je moet wel je zwemspullen meenemen en een goed humeur!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden we wel thuisgebracht met een zakje snoep?
Oehhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we zeggen niet wat we gaan doen maar je moet wel je zwemspullen meenemen en een goed humeur!
huhquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Soow,hier vraagt een psych 150 euro voor.
laatst had ik een keer de luisterlijn gebeld om 4u des nachts, was echt een mooi gesprek waardoor ik de volgende dag lekker genoeg in mijn vel zat om te doen wat ik moest doenquote:
Ik lees mee vriend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laatst had ik een keer de luisterlijn gebeld om 4u des nachts, was echt een mooi gesprek waardoor ik de volgende dag lekker genoeg in mijn vel zat om te doen wat ik moest doen
En je hebt ook een akelig goed geheugenquote:
netjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had net even of nou ja even ,bijna een uur een goed gesprek met een buur.Ik kan dat best heel goed.
Nee,deze is een andere die ik nog nooit zo gesproken heb.Maar het was een mooi gesprek wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
netjesja je hebt ook voldoende levenservaring
was dat die buur die je al eerder hebt proberen te helpen maar die je in een situatie sleepten die niet zo goed voor jou was?
mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,deze is een andere die ik nog nooit zo gesproken heb.Maar het was een mooi gesprek wel.
Dat is straatwaarde in het buitenland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:08 schreef Maanvis het volgende:
o het was 427 kg pillen met straatwaarde van 120 miljoen euro
idd niet in NLquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is straatwaarde in het buitenland.
Hier zijn ze goedkoper dan een runcola.quote:
niemand drinkt nog rumcola.... da's een baco tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zijn ze goedkoper dan een runcola.
Ik ben blij dat ik die tijd heb meegemaakt.En was zelf een deler,kon er leuk van op stap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:12 schreef Maanvis het volgende:
wat was de tijd toch fijn dat we nog gewoon naar drugs als spannend en leuk konden kijken, of zelfs gevaarlijk en eng.. ipv als een onderdeel van de maatschappij en op elke hoek wel een delert
de deler in mijn straat is gelukkig verhuisd, die maakte echt misbruik van me af en toe!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die tijd heb meegemaakt.En was zelf een deler,kon er leuk van op stap.
Ja dat is triestquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
Heb wel een soort van medeleven nu met de kippenboeren.
Ik weet er een klein beetje van,je bent te goed soms...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de deler in mijn straat is gelukkig verhuisd, die maakte echt misbruik van me af en toe!
tis in dit geval meer dat ie wist wanneer ik mijn salaris had en daarom maar vast wat ging voorschieten zonder dat ik er om vroeg en aan de deur kwam er mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet er een klein beetje van,je bent te goed soms...
Dat ging bij ook wel zo ,quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis in dit geval meer dat ie wist wanneer ik mijn salaris had en daarom maar vast wat ging voorschieten zonder dat ik er om vroeg en aan de deur kwam er mee.
maar hij verdiende er maar 400e per maand mee, heb 'm verteld dat ie dan beter kon stoppen dus hij is ook gestopt
foei da's gewoon misbruik maken van mensenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging bij ook wel zo ,![]()
Alleen het was wel vaak mooi wanneer we binnenkwamen op een feestje.
Deze al gezien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
foei da's gewoon misbruik maken van mensen
veel mensen kunnen er gewoon goed vanaf blijven tot je het voor hun neus houdt
ja IRL ook, en gisteren nog een berichtje op facebook dat begin 2000 mitsubishi 1 van de populairste automerken in de UK was maar at er gek genoeg niet veel meer auto's verkocht werdenquote:
Ik moest ze niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja IRL ook, en gisteren nog een berichtje op facebook dat begin 2000 mitsubishi 1 van de populairste automerken in de UK was maar at er gek genoeg niet veel meer auto's verkocht werden
zall wel namaak geweest zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
Had er ooit op de Hemkade een zooi mee,en iedereen werd gek.Ik vond het maar rare pillen.
Deze waren wel de echte.Maar mij te wous.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:12 schreef Maanvis het volgende:
Gvd ik dacht ik ga ook eens trainspotting kijken, maar dat is dan wel de 1e film waar ze een trigger warning op mogen zetten van me...
Nouja ik dacht dat ik trainspotting al gezien had, maar die dode baby in het ledikant 40 min in de film waar ze dan ook nog een lang shot op hebben, dat doet toch wel zeer zegmaar pffquote:
Thnx voor de waarschuwing. Klinkt als een film die ik niet hoef te zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja ik dacht dat ik trainspotting al gezien had, maar die dode baby in het ledikant 40 min in de film waar ze dan ook nog een lang shot op hebben, dat doet toch wel zeer zegmaar pff
nouija tis gewoon drugsgebruik criminaliteit en mensen die d'r aan dood gaan he, maarja baby's die dan in zo'n huis overlijden en er ook echt realistisch uit zien als een overleden baby (of althans mijn herinnering daaraan) is wel een graadje erger voor mij..quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Thnx voor de waarschuwing. Klinkt als een film die ik niet hoef te zien
Hey Plyquote:
Er is ook een deel 2.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja ik dacht dat ik trainspotting al gezien had, maar die dode baby in het ledikant 40 min in de film waar ze dan ook nog een lang shot op hebben, dat doet toch wel zeer zegmaar pff
Topfilmquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Thnx voor de waarschuwing. Klinkt als een film die ik niet hoef te zien
Nou, mooi is datquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey PlyEn dag gelijk maar weer, ga mijn laptop uitzetten
Ga even eitje bakken en broodje eten en kijk dan straks wel weer ff op de ipadquote:
Eetze alvast. Ben ook weer wegquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga even eitje bakken en broodje eten en kijk dan straks wel weer ff op de ipad
die staat al op mijn hd.. toch geen babies erin he?quote:
Ze hebben het wel over dat stuk van de vorige film.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die staat al op mijn hd.. toch geen babies erin he?
ooh das geen prob was voor mij meer het beeld waar ik van schrokquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben het wel over dat stuk van de vorige film.
🤣🤣quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Eindelijk, een foodtube video over @:freshfruit
Vakantie heeft Roddelpraat goed gedaan sterke uitzendingen sinds ze er weer zijn.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Eindelijk, een foodtube video over @:freshfruit
Klopt.Ze zijn er weer en goed bezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vakantie heeft Roddelpraat goed gedaan sterke uitzendingen sinds ze er weer zijn.
Nee ik zit niet in de kerk.quote:
Landal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rara waar ben ik.
Nein.quote:
Morguh Plyquote:
tis vruug!!!quote:
Maar wel lekkuh koel ff jonguhhhhquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel lekkuh koel ff jonguhhhh
17 graden voelt gewoon als 'koud' aan nu
Full disclosure:quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben het wel over dat stuk van de vorige film.
SPOILER: trigger warningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ha hij springt hier nu ook net naar 18 gradenquote:
ja voor mij ook, het wordt maar niet koud in huis (op zich wel gaaf want blijkbaar zijn onze huizen dan toch heel goed geisoleerd). Maar meestal doe ik de verwarming uit in februari en dan gaat ie niet meer aan. Deze foto is van mei 2013 en toen heb ik toch maar de verwaring aangezet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha hij springt hier nu ook net naar 18 graden
Lekker hoor wat mij betreft mag het zo blijven
O dat is niet lekker om in te zitten. Op een gegeven moment moet je ook wel je huis verwarming voor het vocht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja voor mij ook, het wordt maar niet koud in huis (op zich wel gaaf want blijkbaar zijn onze huizen dan toch heel goed geisoleerd). Maar meestal doe ik de verwarming uit in februari en dan gaat ie niet meer aan. Deze foto is van mei 2013 en toen heb ik toch maar de verwaring aangezet.[ afbeelding ]
ja dat was toen het in mei nog sneeuwdequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lekker om in te zitten. Op een gegeven moment moet je ook wel je huis verwarming voor het vocht.
Bleef in de winter de warmte maar zo lang binnen, maar dan moet je wel iedere dag de kachel aan zetten om het redelijk op temp te houden.
Krijg hier de warmte er ook niet uit hoe ik ook mijn best doe, In de winter is de warmte er wel snel uit
Nu ben ik niet zo koukleum en staat hij hier meestal op een graad of 17/17,5 in de avond zette ik hem altijd wel naar de 18/19 graden. Maar goed mijn huis was natuurlijk erg tochtig omdat ze de isolatie niet goed gedaan hebben. Ben heel benieuwd wat het deze winter gaat doen
Sneeuw, gaan wij dat ooit nog zien in Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat was toen het in mei nog sneeuwde![]()
jawel, ben je dement ofzo, het sneeuwde nog zijn best in begin 2021quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuw, gaan wij dat ooit nog zien in Nederland
Ik mis die winters wel met dikke pakken sneeuw,
Dat kan je toch geen sneeuw noemen, ik bedoel echt een dik pak sneeuwquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 06:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel, ben je dement ofzo, het sneeuwde nog zijn best in begin 2021
het was toch een dik pak sneeuw in begin 2021? of was het begin 2020quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je toch geen sneeuw noemen, ik bedoel echt een dik pak sneeuw
Geen idee, ben dement denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was toch een dik pak sneeuw in begin 2021? of was het begin 2020
quote:
Ik weet dat wij dikke pakken gehad hebben maar weet het jaartal echt niet meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
In 1979 was pas een flink pak sneeuw.
https://nos.nl/artikel/22(...)u-dichter-bie-mekoarquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat wij dikke pakken gehad hebben maar weet het jaartal echt niet meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |