Vette hap die al uren in de jus heeft liggen sudderenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
wat kun je zoal krijgen in de kantine
jammyquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vette hap die al uren in de jus heeft liggen sudderen
Nouja dit is gewoon een pauze hok. Flesjes water en ijs lollies maar verder neem ik m’n eten zelf mee. Is nog wel een kantine ergens maar die is savonds gesloten.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
wat kun je zoal krijgen in de kantine
Ja overdag wel. Zou ook 's avonds wel buiten het terrein ergens eten kunnen halen als ik wil maar de collega waar ik mee ben doet dat ook niet. Gaan wel soms samen naar de supermarkt en halen daar brood enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
`maar niet in een Duitse kantine .... Wurst?
Is er een oven of magnetron , zodat je nog wat zelf kunt bereiden / opwrmenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja overdag wel. Zou ook 's avonds wel buiten het terrein ergens eten kunnen halen als ik wil maar de collega waar ik mee ben doet dat ook niet. Gaan wel soms samen naar de supermarkt en halen daar brood enzo.
Ik ga meestal wat eten in de super halen als ik op kantoor werk of ik neem eten van thuis mee. Maar wij hebben helemaal geen kantine.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja overdag wel. Zou ook 's avonds wel buiten het terrein ergens eten kunnen halen als ik wil maar de collega waar ik mee ben doet dat ook niet. Gaan wel soms samen naar de supermarkt en halen daar brood enzo.
Ja magnetron, tosti ijzer, koffie apparaat en koelkast. Neem ook wel eens zo'n magnetron maaltijd mee. Maar loop meestal 's middags naar een restaurant om daar wat te eten voor m'n dienst en dan 's avonds gewoon brood.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er een oven of magnetron , zodat je nog wat zelf kunt bereiden / opwrmen
Ik vond alleen de eerste twee seizoenen echt goed. Ben deze week pas met seizoen 5 begonnen en zit alweer over de helft op dit momentquote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:18 schreef engine het volgende:
VI inside kijken![]()
Prison break ook wel leuk trouwens
De mogelijkheden zullen per locatie en tijden verschillen..quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja magnetron, tosti ijzer, koffie apparaat en koelkast. Neem ook wel eens zo'n magnetron maaltijd mee. Maar loop meestal 's middags naar een restaurant om daar wat te eten voor m'n dienst en dan 's avonds gewoon brood.
Zat vanmiddag om 1 uur aan een doner met frietdacht een keer wat anders maar toch ook niet echt van genoten.
Ja is ook wel zo. Is ook een seizoen in een gevangenis in Mexico of zo.. vond ik ook nog wel leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond alleen de eerste twee seizoenen echt goed. Ben deze week pas met seizoen 5 begonnen en zit alweer over de helft op dit moment
Dat was seizoen 3, die was nog wel prima te doen al vond ik dat seizoen minder sterk dan de eerste twee.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo. Is ook een seizoen in een gevangenis in Mexico of zo.. vond ik ook nog wel leuk.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
De mogelijkheden zullen per locatie en tijden verschillen..
Het blijft schipperen dus ... ja zo is hetquote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik werk hier voor een bedrijf dat een eigen werkplaats heeft op het terrein maar andere bedrijven nemen containers mee waarin ze douchen, kantoor hebben en ook eigen pauze hokken. Verschilt iedere keer weer.
Heb je die nieuwe voetbal talkshow met vd meyde en Sneijder al gezien?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:01 schreef chufi het volgende:
Prison brake nooit gevolgd echt..
soms wel VI whatever,... omdat ik natuurlijk Johan ken en de oom en neefjes van Gijp..
Denk het niet ... Ik heb vorige week maandag wel een soort show gezienquote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:05 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe voetbal talkshow met vd meyde en Sneijder al gezien?
Was afgelopen maandag de 1e aflevering van. Heb vanmiddag een stukje gekeken en was wel vermakelijk maar ook niks bijzonders.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet ... Ik heb vorige week maandag wel een soort show gezien
lopen er 3 of 4 dubbel qua uitzendtijd ... en deze week heb ik daar geen tijd voorquote:Op donderdag 18 augustus 2022 01:20 schreef engine het volgende:
[..]
Was afgelopen maandag de 1e aflevering van. Heb vanmiddag een stukje gekeken en was wel vermakelijk maar ook niks bijzonders.
Dat is wel vrolijkquote:
Dat was kort dan...succesquote:
Alles open...nog steeds 25.0 binnenquote:
Hier ookquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles open...nog steeds 25.0 binnen
Tsja. Maar het weekend is alweer in beeld...quote:
Koelkast nog dicht zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles open...nog steeds 25.0 binnen
Ff tijd om fatsoenlijk lucht te happenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb zin in vandaag. Eindelijk normale temperaturen.
Hier ook.quote:
Ik vond het gister wel weer genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook.
Al mag het best nog wel even regenen.
Dan toch lekker niet bij jouquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vond het gister wel weer genoeg
Zuid- en Noord-Holland dus, andere provincies hoeven op dit moment nietquote:
We hebben het niet voor het zeggen gelukkig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuid- en Noord-Holland dus, andere provincies hoeven op dit moment niet
Al mag het van mij in Limburg ook al.
Jij misschien nietquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
We hebben het niet voor het zeggen gelukkig.
Hier en daar zijn al Vuelta-rijders gesignaleerd die het parcours verkennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:43 schreef chufi het volgende:
Is het al een beetje Spaans gezellig in Utrecht?
Ja ik zat ook al eea langskomenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier en daar zijn al Vuelta-rijders gesignaleerd die het parcours verkennen.
Ja, we hebben de Giro d’Italia en de Tour de France hier ook gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:53 schreef pullup het volgende:
Wel bijzonder dat Utrecht steeds erbij is
Maar nu eerst Femkequote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef pullup het volgende:
Oh vanavond komen alle ploegen met bootjes door de grachten![]()
Dat is nog wel geinig, even over nadenken![]()
Pciesquote:
Hoeveel gaan er kapseizen? Dan wordt het pas echt grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef pullup het volgende:
Een waterfiets is ook een fietsquote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef pullup het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2015 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
Zaterdag, kort voor de start:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ik ga ergens langs het parcours staan. Leuk om mee te maken.quote:
Rustigquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:05 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn foto’s van de Tour de France:
[..]
Leuk hoor, ik heb er toen niets van gezienquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:05 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn foto’s van de Tour de France:
[..]
wanneer moet zequote:
Ze is zo snel dat ze al over de finish isquote:
Is dat een heuveltje bij Amerongen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:10 schreef pullup het volgende:
Lol de Amerongse berg krijgt bergpunten
Ja die zit in elk rondje dat elke prutwielrenner vanuit Utrecht voltooid ookquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een heuveltje bij Amerongen?
ze zou toch 400 nog moeten doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is zo snel dat ze al over de finish is
Tweequote:
Met hordes.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zou toch 400 nog moeten doen?
ok ik onthoudquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Met hordes.
Dit was net de halve finale dus je hebt morgen nog een kans om haar te zien![]()
Finale 21.45
Jij weet vast wanneer en hoe die is ontstaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De renners steken de Nederrijn over en komen over de Amerongse Berg. Op het klimmetje van 2,1 kilometer ā 2,4% zijn de eerste bergpunten van de Vuelta te winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk van welquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij weet vast wanneer en hoe die is ontstaan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk vanavond anders ff bij de NOS dan krijg je een uur hordenles met Sedoc
bergpuntenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
De renners steken de Nederrijn over en komen over de Amerongse Berg. Op het klimmetje van 2,1 kilometer ā 2,4% zijn de eerste bergpunten van de Vuelta te winnen.
Hilarisch, ik las dat de etappe erna ook bij een soort veredeld viaduct van 25 meter bergpunten te verzamelen zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
bergpunten![]()
![]()
Ik heb de Amerongse berg als trainingsvoorbereiding voor de Kili gedaan. Ik was bovenop de "berg" maar dacht dat de berg nog moest komen![]()
Ik ga op de brug over de Nederrijn staan om te kijken
Tussen 14 en 15:30 komen ze daar waarschijnlijk langsquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
bergpunten![]()
![]()
Ik heb de Amerongse berg als trainingsvoorbereiding voor de Kili gedaan. Ik was bovenop de "berg" maar dacht dat de berg nog moest komen![]()
Ik ga op de brug over de Nederrijn staan om te kijken
Ja ik weet wat linzen kunnen doenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is met de kleinen schlimmen viezbonen
dat gevt muziek
Hij kan nog wat lessen van de Finse premier gebruikenquote:
Ja toch maar ff doorgekliktquote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan nog wat lessen van de Finse premier gebruiken
Ik verloor ooit bijna mn petjequote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
T gaat wel goed deze zomer in de pretparken
https://www.hln.be/binnen(...)gemaakt-is~a56976b7/
goed geheugen..quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En later op een eiland definitief
Dat is nog niet zolang terug dat je dat zeiquote:
Oh ja ? een week ?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zolang terug dat je dat zei
Zoiets, heel veel meer zal het niet geweest zijnquote:
Oh noquote:
Zo best kunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets, heel veel meer zal het niet geweest zijn
Gok op 11 augustus
Dat is een mooi onweersgebiedquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat flink tekeer in zuid Europa..
Zou het het verloren zijn toen hij zat was?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel of zn internet hetniet meer doet
Met zijn mazzel zou me dat niet verbazenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:17 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel of zn internet hetniet meer doet
Voor de staat wel...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Eindelijk een land dat toegeeft dat alcohol WEL belangrijk voor je is
https://www.ad.nl/buitenl(...)ote-zorgen~ad7a4f93/
`jajaquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Eindelijk een land dat toegeeft dat alcohol WEL belangrijk voor je is
https://www.ad.nl/buitenl(...)ote-zorgen~ad7a4f93/
Zomerstampotjequote:
Ziet er wal apart uit, maar toch zie wel dat het een Piramide isquote:
Beetje een rommeltje daar bovenopquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet er wal apart uit, maar toch zie wel dat het een Piramide is
https://mixedgrill.nl/de-(...)it-een-drone-gezien/
Wel handig zo'n drone.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:51 schreef pullup het volgende:
Yep piramide van Gizeh, helemaal van boven gezien
Wat deed ze?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
Een beetje beschamend die Sharon Dijksma ...
Dacht dat ze wel wat ervaring had in openbaar sprekenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
voorlezen van een wat papiertjes in slecht Engels
quote:
Die scenes zijn echt hilarischquote:
Uh nee, klopt volledig.quote:
Nepperijquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
Ah die wielrenners gaan gewoon rond in een degelijke sloep
Goed zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
Even kijken of we Domni kunnen spotten
Ja het gaat om de ploeg bij elkaar houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:05 schreef pullup het volgende:
Pittig parcours morgen
[ afbeelding ]
Dan ben ik blij dat ik niet toch uit nieuwsgierigheid daarheen ben gegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk half want ik vind het erg beschamend
quote:
Oranje pakjes en nog net geen Snollebollekes, maar dat kan nog komen ..quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet toch uit nieuwsgierigheid daarheen ben gegaan
Idem ditoquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet toch uit nieuwsgierigheid daarheen ben gegaan
Je kunt beter morgenavond ff kijken .. je krijgt dan alle ploegen nog een keer te zien ... Moet je wel ergens aan het parcours gaan staan natuurlijkquote:
Ze spelen de Titanic naquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt beter morgenavond ff kijken .. je krijgt dan alle ploegen nog een keer te zien ... Moet je wel ergens aan het parcours gaan staan natuurlijk
Je weet maar nooit.. gestrand op een fiets in de grachtquote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze spelen de Titanic na
[ afbeelding ]
Dat ga ik ook doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt beter morgenavond ff kijken .. je krijgt dan alle ploegen nog een keer te zien ... Moet je wel ergens aan het parcours gaan staan natuurlijk
Godsamme jaquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Sedoc is al een kwartier aan het oreren
Ja echt ....quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:07 schreef pullup het volgende:
Gaat ie weer, wat hem betreft giet en onweert het de hele avond daar
Wowquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Topgearachtige opnamen in Nederland dit
https://www.ad.nl/video/p(...)ver-de-ijssel-322026
Neem toch aan dat het rad al leeg wasquote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:40 schreef chufi het volgende:
Je zal er maar inzitten ...
https://cdn.jwplayer.com/previews/bLp96JVu
Ā la nage. Verse gebakken amandeltjes eroverheen, verse frietjes in ossenwit gebakken. Frivool wit wijntje erbij...quote:
Waar bak je dat wijntje in?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ā la nage. Verse gebakken amandeltjes eroverheen, verse frietjes in ossenwit gebakken. Frivool wit wijntje erbij...
Mjah. Kan ermee door.
Ze gaat hard omhoogquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je maar nie druk PB heeft steil
Mwah, lijkt me ook nog wel eens leuk.quote:
Het verklaart wel de radiostiltequote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
Nou gaat lekker daar in marioland
https://nos.nl/artikel/24(...)-hevige-onweersbuien
Hele roei equipe zit op hoogte in Oostenrijk nu. Elke dag enorm veel Instaspam maar ook daar is er aparte radiostilte nuquote:
Bij Volkermarkt ?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele roei equipe zit op hoogte in Oostenrijk nu. Elke dag enorm veel Instaspam maar ook daar is er aparte radiostilte nu
Leuk man, die klimaatverandering.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:19 schreef pullup het volgende:
Nou gaat lekker daar in marioland
https://nos.nl/artikel/24(...)-hevige-onweersbuien
Terwijl dit nou eens interessante instaspam zou zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele roei equipe zit op hoogte in Oostenrijk nu. Elke dag enorm veel Instaspam maar ook daar is er aparte radiostilte nu
Nee in iets dat Lodge am Krippenstein heet ( of zoiets). Geen idee of het daar ook los is gegaan hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Volkermarkt ?
Maar het is sws bar en boos her en der ... die bosbranden overal .. Heb jij daar nog last van gehad toen je rond de Pyreneen bivakeerde?
Geen idee... maar om 23 uur gaan de bar dicht zie ikquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee in iets dat Lodge am Krippenstein heet ( of zoiets). Geen idee of het daar ook los is gegaan hoor.
Ja beter dan al die wandelfoto's van de afgelopen dagen. Die waren wat sufquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terwijl dit nou eens interessante instaspam zou zijn
Oepsquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
6 doden op Corsica al door het noodweer.
Terechtquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
En de wereld gek geworden,
Bod van Ī 80 mln op Antony afgeslagen.
Samenvatting?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:51 schreef chufi het volgende:
https://www.rtve.es/notic(...)-siglo/2396782.shtml
'bosbranden deze eeuwquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Samenvatting?
Lees iets met brand denk ik?
Dan zijn het er best veel jaquote:
Nee... die ik laatst plaatste is nog steeds actief en beslaat al 13.000 hectare ... treintraject onderbroken en dus ook gewondenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn het er best veel ja
Al is een bosbrand niet perse erg.
Das die trein van van de week, dat er eruit gingen?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee... die ik laatst plaatste is nog steeds actief en beslaat al 13.000 hectare ... treintraject onderbroken en dus ook gewonden
Ja die ... Mensen hebben de ramen kapot geslagen om er uit te komen ... Paniek en vage situatie , geen conducteur op de trein , alleen de machinist ... (heb wel eens fotos gepost vanuit die plek) Ja mn zwager rijd ook die trein soms ...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das die trein van van de week, dat er eruit gingen?
Denk ook niet dat die conducteur veel had kunnen doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ... Mensen hebben de ramen kapot geslagen om er uit te komen ... Paniek en vage situatie , geen conducteur op de trein , alleen de machinist ... (heb wel eens fotos gepost vanuit die plek) Ja mn zwager rijd ook die trein soms ...
Ja moeilijke situaties .. Had de trein uberhaupt door mogen rijden ? Ik zag ook beelden van brandweerlieden die bezig waren bij het bestrijden en door plotseling aangewakkerde wind/vuur bijna overvallen werden en moesten rennen voor hun leven ...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die conducteur veel had kunnen doen.
En deze mensen hebben, achteraf, een foute keuze gemaakt.
Of ze nog mochten rijden zal zeker onderwerp worden van onderzoek gok ikquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moeilijke situaties .. Had de trein uberhaupt door mogen rijden ? Ik zag ook beelden van brandweerlieden die bezig waren bij het bestrijden en door plotseling aangewakkerde wind/vuur bijna overvallen werden en moesten rennen voor hun leven ...
jajaja onderzoeken zijn inmiddels aangekondigdquote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ze nog mochten rijden zal zeker onderwerp worden van onderzoek gok ik
Wel eens van die brandweermannen gezien met zo'n vuurdeken?quote:
Ik heb wel eens brandlessen gevolgd ...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens van die brandweermannen gezien met zo'n vuurdeken?
In blussen of aansteken?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens brandlessen gevolgd ...
Dan stond je te dichtbijquote:
Sherlock.quote:
met de deken ja ...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan stond je te dichtbij
[..]
Sherlock.
Donnie Brasco,Alls je die nog niet hebt gekeken.quote:
200 niet , maar wel extra , weet niet meer precies hoeveel , was wel goed verdienen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
Krijg je dan ook 200% omdat je in de nacht werkt?
Ik niet, het vol krijgen van het tpoicquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
zo laat nog ... das wel het voordeel van thuis
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
Krijg je dan ook 200% omdat je in de nacht werkt?
En hoe ziek voel je je nu?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet, het vol krijgen van het tpoic
ik zit nog 'ziek' thuis
Gisteren en vandaag is niet goedquote:
Hey Engine.quote:
Zatquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Engine.
Jij zit weer in de kantine?
Hmmm balen Marcquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag is niet goed
Als het morgen niet beter is maar weer eens bellen
werk zequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zatnet pauze gehad. Vandaag toevallig wel druk.
Sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag is niet goed
Als het morgen niet beter is maar weer eens bellen
Ook wel eens lekker toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zatnet pauze gehad. Vandaag toevallig wel druk.
De ekte kunnen dat.quote:
2 dingen tegelijk ... sterkte .. hoop dat het apart opgelost wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Soul haar zus treft het ook niet;die ligt in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking en covid.
Dan kon je in de COS lezen wanneer er iets gebeurde?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd en dan had ik de Hidiho ministreams van DGK in een windowtje mee lopen
Hopelijk valt de covid mee, die blindedarmontsteking zouden ze dan snel moeten kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Soul haar zus treft het ook niet;die ligt in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking en covid.
Het is een sterke dame,maar deze combi is wel lastig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
2 dingen tegelijk ... sterkte .. hoop dat het apart opgelost wordt
je en half zien of anders gewoon de stream openen.. Excuus als netwerkbeheerder bij een internetprovidider ,,,, internet moet je overal testenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kon je in de COS lezen wanneer er iets gebeurde?
Thanks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk valt de covid mee, die blindedarmontsteking zouden ze dan snel moeten kunnen oplossen.
Sterkte iig
Ja ze zal ook niet voor niets in het ziekenhuis liggen .... Kusje voor Soul ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is een sterke dame,maar deze combi is wel lastig.
Dat is lief.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze zal ook niet voor niets in het ziekenhuis liggen .... Kusje voor Soul ook
Nog niet gecheckt en ik wacht gewoon nog evenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
Die nieuwe RLS staat me nu al tegen wat bewoners betreft.
Ik zag een intro,en dat was gelijk van dik hout zaagt men planken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt en ik wacht gewoon nog even
Als ze dat nou eens echt doen gaan de kijkcijfers wel omhoogquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag een intro,en dat was gelijk van dik hout zaagt men planken.
Veel van: Ik ga over lijken en kom voor de hoofdprijs.
Hahaha,dit gaat wel een jaar duren.Althans dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens echt doen gaan de kijkcijfers wel omhoog
nog een week of 2 voordat het echt begint ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag een intro,en dat was gelijk van dik hout zaagt men planken.
Veel van: Ik ga over lijken en kom voor de hoofdprijs.
4 of 5 September.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
nog een week of 2 voordat het echt begint ?
Een jaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hahaha,dit gaat wel een jaar duren.Althans dat is de bedoeling.
Dan vind ik dit al een beetje rare start. Om gelijk zo hoog van de toren te blazen.
Zo heet het: Een jaar van je leven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een jaar?![]()
Wat is daar de lol van
En dan doe je er dat meequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo heet het: Een jaar van je leven.
Dat wel.quote:
Ja hoor. Lekker gewerktquote:
Ja dat wel een beetje. Maar verder heb ik er eigenlijk wel weer zin in. Gewoon een kans geven...dat afzeiken voordat er een minuut uitgezonden is schiet ook niet echt op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
Een nieuwe RLS????quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAquote:
Is ook niet als afzeiken bedoeld, het viel me vooral op dat ze gelijk zo op de winst gejaagd waren.Zie het eerst maar eens een jaar vol te houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel een beetje. Maar verder heb ik er eigenlijk wel weer zin in. Gewoon een kans geven...dat afzeiken voordat er een minuut uitgezonden is schiet ook niet echt op.
Hoop dat het wat wordt
quote:
Oh cool, dat klinkt best wel een beetje als De Gouden Kooi!!quote:
Als je de intro ziet zeker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh cool, dat klinkt best wel een beetje als De Gouden Kooi!!
Ah thanks! Ik volg het topic nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je de intro ziet zeker.
RLS / Een Jaar Van Je Leven (vanaf najaar 2022 op SBS6)
Maar dan zonder de luxe.
Ik heb de Gouden Kooi nooit gevolgd, wel veel verhalen over gehoord toen ik weet-ik-veel-welke-rls-ook-alweer ging volgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je de intro ziet zeker.
RLS / Een Jaar Van Je Leven (vanaf najaar 2022 op SBS6)
Maar dan zonder de luxe.
DGK alleen op TV,toen Utopia begon kwam FOK! in beeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb de Gouden Kooi nooit gevolgd, wel veel verhalen over gehoord toen ik weet-ik-veel-welke-rls-ook-alweer ging volgen.
Ik heb Studio Vlemmix ook gevolgd destijds. Ik denk dat ik daar de meeste DGK diehards heb ontmoet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DGK alleen op TV,toen Utopia begon kwam FOK! in beeld.
Daar heb ik weleens iets van terug gekeken.De bunker toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb Studio Vlemmix ook gevolgd destijds. Ik denk dat ik daar de meeste DGK diehards heb ontmoet.
Nee dat was later volgens mij, of daarvoor. Ik weet het niet meer. Maar studio vlemmix was een stream van het gedoe in Soestdijk 2 in Eindhoven. Bij de Bunker zaten er een paar in een kelder RLS'je te spelen. Oder so etwasquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens iets van terug gekeken.De bunker toch?
Duidelijk dat ik een Newbie ben dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat was later volgens mij, of daarvoor. Ik weet het niet meer. Maar studio vlemmix was een stream van het gedoe in Soestdijk 2 in Eindhoven. Bij de Bunker zaten er een paar in een kelder RLS'je te spelen. Oder so etwas
Het viel mij vooral tegen dat mensen ze al herkennen uit andere programma’s.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook niet als afzeiken bedoeld, het viel me vooral op dat ze gelijk zo op de winst gejaagd waren.Zie het eerst maar eens een jaar vol te houden.
Dit filmpje had ik ook nog niet gezien. Word hier toch wel enthousiast vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |