quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Ach, dat is toch allemaal één pot natquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En een land volgens mij. Is een Algerijn toch
Nou nou nouquote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:23 schreef DonRaja het volgende:
Zoveel tropische verrassingen
Al moeten die lijpen met sombreros wel optyfen naar het Philips stadion.
Ik hoop vooral dat hij er volgend jaar ook nog is. Je kunt nu echt aan iets moois gaan bouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:20 schreef Binge-watch het volgende:
Kan niet wachten totdat dit elftal op elkaar ingespeeld is. Moet genieten worden onder Slot, kan haast niet anders.
Weer 3e?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij er volgend jaar ook nog is. Je kunt nu echt aan iets moois gaan bouwen.
Hier kan zelfs de photoshopstagiair van AD Sportwereld niet aan tippen.quote:
mis leonardo in het plaatjequote:
6 miljoen is ook een redelijk bedrag denk ik. Wel excl bonussen maar als die worden betaald dan heeft die het normaliter goed gedaan. Daarnaast communiceert elke club excl bonussen dus we gaan gewoon uit van 6 miljoen en zitten we dus 'pas' op 25 miljoen aan inkomende transfers tov 55 miljoen aan verkopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Meer vertrouwen in Hancko dan in Igor eerlijk gezegd.
Maar blij dat ie er is dit was wel ff nodig.
Humor is Vjenne niet vreemd.quote:
Die ligt geblesseerd op de grondquote:
Je zou toch maar waarde op de bank hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 07:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zullen weer een aantal users woest om worden.
*potentiële basisspeler.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:54 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, blijft wel bijzonder hoe snel mensen het normaal zijn gaan vinden dat Feyenoord 7+ miljoen gaat neertellen voor een bankzitter.
Op dit moment niemand. Volgend seizoen als we Kokcu en Szymanski mogelijk gaan missen? Raar he, beleid voor meer dan 1 jaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus, wie wil je gaan banken om Bullaude in de basis te krijgen?
Eens..je kan beter goedkope spelers als Mark Diemers, Bart Ramselaar en Davy Propper halen als back up…mischien wil Vormer wel terug..quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:54 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, blijft wel bijzonder hoe snel mensen het normaal zijn gaan vinden dat Feyenoord 7+ miljoen gaat neertellen voor een bankzitter.
Misschien schuift Szymanski wel door naar rechtsbuiten en gaat Dilrosun banken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus, wie wil je gaan banken om Bullaude in de basis te krijgen?
Ondertussen weet niemand hoe en wat dit aangepakt wordt. Maar als de verhalen kloppen dat van elk binnenkomende geldstroom een bepaald percentage de schulden instroomt lijkt mij dat een dikke prima. Komend seizoen wordt redelijk belangrijk om in die top 2 te eindigen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:10 schreef Pistolero het volgende:
Zucht..
Beleid dat op de toekomst gericht is is hartstikke prima, en Feyenoord lijkt wat dat betreft eindelijk eens de goede weg ingeslagen.
Punt is dat ze niet tè hard van stapel moeten lopen en wat stappen overslaan in de weg naar volledig sportief en financieel herstel. Ik vind dat Feyenoord nu nog niet in de (financiele) positie is om dit soort aankopen te doen.
Punt is ook dat jij (net als wij) helemaal geen reet weet van de financiële positie. Tot nu toe is nog niet de helft uitgegeven van wat er is binnengekomen. En dan heb je waarschijnlijk ook nog 15+ miljoen voor Aursnes wat erbij komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:10 schreef Pistolero het volgende:
Zucht..
Beleid dat op de toekomst gericht is is hartstikke prima, en Feyenoord lijkt wat dat betreft eindelijk eens de goede weg ingeslagen.
Punt is dat ze niet tè hard van stapel moeten lopen en wat stappen overslaan in de weg naar volledig sportief en financieel herstel. Ik vind dat Feyenoord nu nog niet in de (financiele) positie is om dit soort aankopen te doen.
Als vervanger van Aursnes?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:31 schreef Caland het volgende:
Ik zie Kokcu nog wel iets naar achteren gezet worden ook.
Van de huidige middenvelders wel de enige die dat redelijk zou kunnen invullen denk ikquote:
Ja, eens, denk ik ook wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Van de huidige middenvelders wel de enige die dat redelijk zou kunnen invullen denk ik
Vergeet de inkomsten uit Europa niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Punt is ook dat jij (net als wij) helemaal geen reet weet van de financiële positie. Tot nu toe is nog niet de helft uitgegeven van wat er is binnengekomen. En dan heb je waarschijnlijk ook nog 15+ miljoen voor Aursnes wat erbij komt.
Dus prima beleid en met geld word er zeker niet gesmeten
Is waarschijnlijk gewoon uit de scouting gekomen als speler die je nu nog betaalbaar vast kan leggen en voor over een jaar zeer waardevol kan worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap de aankoop van argentijntje niet.
7 miljoen voor een vervanger van Basset!
Voor een wisselspeler je kan ook doorslaan natuurlijk.
Ik denk dat we toch een beetje aan deze bedragen moeten gaan wennen als je in de toekomst wilt investeren. Andere kant van het verhaal is natuurlijk dat je je eigen spelers zelden meer voor <10 moet gaan verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap de aankoop van argentijntje niet.
7 miljoen voor een vervanger van Basset!
Voor een wisselspeler je kan ook doorslaan natuurlijk.
Het valt wel op dat ze wat verder gaan dan puur noodzakelijk (vooral als die Bullaude daadwerkelijk komt), maar zo lang het binnen de financiële mogelijkheden valt vind ik dat juist een goed teken. Ik denk dat ze bewust zijn van de druk om snel aan te haken bij PSV zodat je in de komende 2 seizoenen een keer CL haalt, anders haak je juist af. Dan is het ook makkelijker om Slot te behouden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:10 schreef Pistolero het volgende:
Zucht..
Conteh was een goedkope gok toen er geen geld was en de rest kan nog doorbreken. Alleen Antonucci kan je een fout noemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat beleid op de toekomst gericht kennen we toch wel Ayoub en Tapia halen als vervanger van Vilhena die toen nog helemaal niet weg was.
Basset, Die jongen van Volendam, Wallemark, conteh, Balde, Dermane, ik geloof niet meer zo in aankopen voor de toekomst helemaal als ze nu 7 miljoen moeten gaan kosten.
Het gros van die spelers zijn gehaald in een periode dat er niet tot nauwelijks scouting was. En Walemark en Dermane nu alweer afschrijven is ook wel erg opportunistisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat beleid op de toekomst gericht kennen we toch wel Ayoub en Tapia halen als vervanger van Vilhena die toen nog helemaal niet weg was.
Basset, Die jongen van Volendam, Wallemark, conteh, Balde, Dermane, ik geloof niet meer zo in aankopen voor de toekomst helemaal als ze nu 7 miljoen moeten gaan kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |