abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 14:04:10 #81
382129 crew  Donna
pi_205703447
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Lunchen Bij Robert :9
Robert zelf lijkt helaas niet aanwezig, maar wel leuk om in de bakkerij te kunnen kijken.

Nu door naar Made en hopen op een mooi plekje.
Oehhhh super leuk!

Wij hadden vanochtend een verjaardag. Lekker buiten gezeten, vanuit het niks een stortbui. Ach wel een sfeertje op die manier. O+
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 16:56:56 #82
388664 crew  Dotteke
pi_205705000
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 11:44 schreef Cygne het volgende:

[..]
Beterschap!
Dank je. Ook al de hele morgen boezemfibrileren met een hartslag van 150. Net even de hap gebeld. Dokter gaat mij bellen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205710105
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je. Ook al de hele morgen boezemfibrileren met een hartslag van 150. Net even de hap gebeld. Dokter gaat mij bellen.
Hoe gaat het nu met je?
  Moderator maandag 22 augustus 2022 @ 09:41:01 #84
388664 crew  Dotteke
pi_205710160
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu met je?
Hoi hoi, lief dat je vraagt
Ben nog aan de diarree, ben al 3 kilo afgevallen ( niet verkeerd)
Boezemfibrileren is wel over alleen de naweeen er van nog heel moe zijn. En dat in samenhang met die heftige diarree moet ik een paar dagen mijn lijf rust geven van de dokter. ZIen dat ik weer op krachten komt.
Dat boezemfibrileren hakt er altijd best in.

Maar gelukkig dat hele erge diarree is over. Ik zat meer op de pot dan op de bank :D
Zelfs de hele nacht door.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205710415
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoi hoi, lief dat je vraagt
Ben nog aan de diarree, ben al 3 kilo afgevallen ( niet verkeerd)
Boezemfibrileren is wel over alleen de naweeen er van nog heel moe zijn. En dat in samenhang met die heftige diarree moet ik een paar dagen mijn lijf rust geven van de dokter. ZIen dat ik weer op krachten komt.
Dat boezemfibrileren hakt er altijd best in.

Maar gelukkig dat hele erge diarree is over. Ik zat meer op de pot dan op de bank :D
Zelfs de hele nacht door.
He wat akelig. Kan me voorstellen dat dat erin hakt. Gelukkig dat de heftige diarree voorbij lijkt. :*
pi_205710613
Sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205718918
Goedemorgen!

Hier eindelijk weer eens lekker geslapen. Even wakker worden en dan maar eens verder breien.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205728827
:W

Weer thuis na wat dagen logeren. Wat heb ik Noord-Holland gemist. O+

We hebben lekker gezwommen in zee, zandkastelen gebouwd, van het uitzicht genoten bij Petten, door de duinen bij Castricum en Schoorl gewandeld, ons van een klimduin gestort, het Archeologiemuseum Huis van Hilde bezocht (aanrader!), in Callantsoog ijs gegeten bij de beste ijssalon van Nederland (IJsie Prima, ook een aanrader), enz. :9

En hoewel ik daar ben opgegroeid voelde het echt als vakantie. :D Ik had nog vanalles mee aan breiwerk en boeken, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor gehad. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 09:45:41 #90
382129 crew  Donna
pi_205728918
:W :W

Klinkt super @Sumppi *O*

Ik ga vanavond lekker uit eten met een vriendin. Lang geleden. _O_
pi_205728976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
:W

Weer thuis na wat dagen logeren. Wat heb ik Noord-Holland gemist. O+

We hebben lekker gezwommen in zee, zandkastelen gebouwd, van het uitzicht genoten bij Petten, door de duinen bij Castricum en Schoorl gewandeld, ons van een klimduin gestort, het Archeologiemuseum Huis van Hilde bezocht (aanrader!), in Callantsoog ijs gegeten bij de beste ijssalon van Nederland (IJsie Prima, ook een aanrader), enz. :9

En hoewel ik daar ben opgegroeid voelde het echt als vakantie. :D Ik had nog vanalles mee aan breiwerk en boeken, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor gehad. :+
Ik zag je zwaaien. :Y

Klinkt goed! Dat zijn typisch van die dingen die zķ dichtbij zijn, dat ik er nooit kom. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205729235
:W

Niet geslapen vannacht, brak. Contact met hulpverleners
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205729243
Dat is wel herkenbaar. :D @IJsdraakje

Al ging ik als kind en puber wel graag op de fiets naar Schoorl, Petten, Sint Maartenszee en Callantsoog. :P

Ik heb nooit geweten dat elke provincie de taak heeft archeologische vondsten op te slaan voor onderzoek. Nooit over nagedacht dat dat zo geregeld is. Het is wel mooi dat ze er in Noord-Holland voor hebben gekozen een museum te beginnen (Huis van Hilde). Ik weet niet hoe het in andere provincies zit, maar dat ga ik later deze week of volgende week eens uitzoeken. Weten jullie daar iets over als het gaat om de provincie waar je woont?

Het was in ieder geval zeer interessant om zo door de geschiedenis te gaan en bijvoorbeeld de toegetakelde skeletten te zien van de Slag bij Vronen. Daar was in 1297 een opstand van de West-Friezen tegen de Hollanders na de dood van Floris V, waarbij de West-Friezen verloren. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205729258
Aha! Dus daar komt "Vroonermeer" vandaan. :+ (Is een redelijk nieuwe wijk in Alkmaar :+ )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205729279
Ja, want Vronen is nu Sint Pancras en ik lees net dat die wijk aan die kant ligt. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205729363
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:19 schreef Sumppi het volgende:
Ja, want Vronen is nu Sint Pancras en ik lees net dat die wijk aan die kant ligt. :D
Klopt ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205729370
En nu ga ik douchen, want ik ruik zelfs nog een beetje naar Noord-Holland. :D

Volgens mij krijgen we nog een paar hete dagen en is het volgende week lekker tussen de 20 en 25 graden hier. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205730145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:36 schreef Sumppi het volgende:
:W

Weer thuis na wat dagen logeren. Wat heb ik Noord-Holland gemist. O+

We hebben lekker gezwommen in zee, zandkastelen gebouwd, van het uitzicht genoten bij Petten, door de duinen bij Castricum en Schoorl gewandeld, ons van een klimduin gestort, het Archeologiemuseum Huis van Hilde bezocht (aanrader!), in Callantsoog ijs gegeten bij de beste ijssalon van Nederland (IJsie Prima, ook een aanrader), enz. :9

En hoewel ik daar ben opgegroeid voelde het echt als vakantie. :D Ik had nog vanalles mee aan breiwerk en boeken, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor gehad. :+
Klinkt als een fijne afsluiting van de vakantie :)
pi_205735223
Hello. Het is rustig hier. Allemaal last van de warmte?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205739287
Goedemorgen

Na een nacht niet slapen was ik gisteren echt te moe voor fok. Inmiddels een slaappil gehad, ben erg moe ervan.
Maar vandaag gamen, breien en filmpjes kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205739379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Na een nacht niet slapen was ik gisteren echt te moe voor fok. Inmiddels een slaappil gehad, ben erg moe ervan.
Maar vandaag gamen, breien en filmpjes kijken
Morguh Child
Heb het ook een paar dagen rustig gedaan. Die diarree in combi met dat boezemfibrileren hadden mij echt gesloopt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205739397
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Child
Heb het ook een paar dagen rustig gedaan. Die diarree in combi met dat boezemfibrileren hadden mij echt gesloopt.
Dat begrijp ik meis :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205739416
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat begrijp ik meis :*
Nu heeft Henk het.( buikgriep en gewone griep) We hebben de afspraak in het VU in Amsterdam af moeten zeggen. Zo jammer weer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205744674
Nou wij hebben ook net te horen gekregen wat we aan gas/stroom kwijt gaan zijn -O- gewoon meer dan het dubbele.
Dat gaat toch wel puzzelen worden.
pi_205745327
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Nou wij hebben ook net te horen gekregen wat we aan gas/stroom kwijt gaan zijn -O- gewoon meer dan het dubbele.
Dat gaat toch wel puzzelen worden.
Erg he allemaal. Waar gaan we naar toe. Ik zie al tegen de winter op.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205745484
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Erg he allemaal. Waar gaan we naar toe. Ik zie al tegen de winter op.
Je vraagt je inderdaad af waar het stopt....
Boodschappen zijn ook al zo veel duurder geworden.
  Moderator donderdag 25 augustus 2022 @ 19:47:51 #107
382129 crew  Donna
pi_205745540
Het is echt treurig. Wij proberen het komende jaar (we zitten nog 1 jaar vast) nog zoveel mogelijk te isoleren, want wonen op de ruimte (wind), vrijstaand en niet zo best geīsoleerd is een recept om failliet te gaan. Vattenfal had het al over ¤4,17 per kuub gas. Ik heb gisteren nog een berekening van een modelcontract gedaan en dan komen we uit op een maandlast van ¤830. En dan verbruiken we minder gas dan gemiddeld een gezin van 4 personen en helemaal minder dan andere gezinnen in een vrijstaande woning.
Ik vind het echt bizar!
We hebben het nu gewoon goed, maar als je van ¤180 (en geld terug krijgen) naar ¤830 gaat dan is dat 'goed' heel snel weg.
pi_205745729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 19:47 schreef Donna het volgende:
Het is echt treurig. Wij proberen het komende jaar (we zitten nog 1 jaar vast) nog zoveel mogelijk te isoleren, want wonen op de ruimte (wind), vrijstaand en niet zo best geīsoleerd is een recept om failliet te gaan. Vattenfal had het al over ¤4,17 per kuub gas. Ik heb gisteren nog een berekening van een modelcontract gedaan en dan komen we uit op een maandlast van ¤830. En dan verbruiken we minder gas dan gemiddeld een gezin van 4 personen en helemaal minder dan andere gezinnen in een vrijstaande woning.
Ik vind het echt bizar!
We hebben het nu gewoon goed, maar als je van ¤180 (en geld terug krijgen) naar ¤830 gaat dan is dat 'goed' heel snel weg.
Wij zitten qua verbruik er ook onder, moet je voorstellen hoe het inderdaad anders zou zijn......

Wij hebben geen geld voor grote verbouwingen maar misschien maar eens op zoek naar goedkope isolatie opties.


En ja dat is wel een heel groot verschil!
Hier is het 'maar' een paar honderd euro verschil.
  Moderator donderdag 25 augustus 2022 @ 20:06:44 #109
382129 crew  Donna
pi_205745763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij zitten qua verbruik er ook onder, moet je voorstellen hoe het inderdaad anders zou zijn......

Wij hebben geen geld voor grote verbouwingen maar misschien maar eens op zoek naar goedkope isolatie opties.

En ja dat is wel een heel groot verschil!
Hier is het 'maar' een paar honderd euro verschil.
Ik ga iig aan de slag met radiatorfolie en tochtstrips ook maar weer wat extra. Dat soort kleine dingen zullen ook wel wat helpen.
We zouden ooit het dak wel willen isoleren, maar we hebben nu ook geen geld voor een nieuw dak met isolatie.

Wat een drama gaat het worden. Je zou toch zeggen dat dit gewoon niet zo kan. Als ik de afrekening van vorig jaar bekijk ook dan bestaat het gas voor 2/3 uit belastingen. Bizar.
pi_205746931
Ik zou ook meer dan het dubbele kwijt zijn, alleen ik ben zo debiel zuinig geweest dit jaar dat het bedrag flink omlaag geschroefd is. De kachel nooit hoger dan 15 en koud douchen scheelt een boel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205750924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou ook meer dan het dubbele kwijt zijn, alleen ik ben zo debiel zuinig geweest dit jaar dat het bedrag flink omlaag geschroefd is. De kachel nooit hoger dan 15 en koud douchen scheelt een boel
Ja jij was wel er al heel goed mee bezig.
Ik moet nog even gaan nadenken op welke temperatuur we de verwarming gaan zetten. Nu het nog zo warm is binnen kan ik er even geen voorstelling van maken :+
pi_205751051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja jij was wel er al heel goed mee bezig.
Ik moet nog even gaan nadenken op welke temperatuur we de verwarming gaan zetten. Nu het nog zo warm is binnen kan ik er even geen voorstelling van maken :+
Ach het went wel hoor! Eerst de herfst laten komen en dan eens zien wanneer je het echt koud krijgt. En dan een beslissing nemen. Zo ehb ik het ook gedaan. En lekker warm kleden, went wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205751136
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach het went wel hoor! Eerst de herfst laten komen en dan eens zien wanneer je het echt koud krijgt. En dan een beslissing nemen. Zo ehb ik het ook gedaan. En lekker warm kleden, went wel :*
We gaan het zien :Y
pi_205751523
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 11:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We gaan het zien :Y
Ik had de kachel altijd op 22 en nu ben ik hieraan gewend ;)
Zelfde als met koud douchen, het is even wennen en vooral niet een keer warm douchen, want dan ben je het ontwent
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205751595
Nieuw niveau koukleum voorbij zien komen: Dikke winterjas aan, capuchon op... zweet al als ik het zie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205751972
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw niveau koukleum voorbij zien komen: Dikke winterjas aan, capuchon op... zweet al als ik het zie
Dat is wel next level :')
Ja het is bewolkt en wat koeler dan de vorige dagen maar ik vind het toch nog gewoon blote armen/benen weer.
pi_205752147
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 12:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel next level :')
Ja het is bewolkt en wat koeler dan de vorige dagen maar ik vind het toch nog gewoon blote armen/benen weer.
Ik vind het heerlijk weer. Joggingbroek en T-shirt, lekker ontspannen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:38:47 #118
382129 crew  Donna
pi_205752620
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 12:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel next level :')
Ja het is bewolkt en wat koeler dan de vorige dagen maar ik vind het toch nog gewoon blote armen/benen weer.
Ik was net te lunchen met m'n vriend, spontaan O+ en we zaten binnen, was echt behoorlijk warm en benauwd daar nog. Komen er 2 meiden binnen in dikke sweaters. |:)
Gelukkig waren wij bijna uitgegeten, want ik kreeg spontaan zweet op m'n rug.
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:39:36 #119
382129 crew  Donna
pi_205752635
En ik heb wat moois gezien, haakpakket. Hou me tegen;

pi_205752664
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:39 schreef Donna het volgende:
En ik heb wat moois gezien, haakpakket. Hou me tegen;

[ afbeelding ]
Die is wel heel mooi O+
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:44:16 #121
382129 crew  Donna
pi_205752698
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Die is wel heel mooi O+
Dit helpt niet. :9
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:41:18 #123
382129 crew  Donna
pi_205753386
5% extra korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Dus ik deed dat pakket in de winkelmand, code invoeren, en voerde de verkeerde beveiligingscode van m'n creditcard in. Kon niet terug om een andere betaalmethode te kiezen, dus maar gewoon terug in de browser en nu doet m'n 5% code het niet meer.

Het universum roept me al terug. 8)7
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:54:22 #124
388664 crew  Dotteke
pi_205753539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:39 schreef Donna het volgende:
En ik heb wat moois gezien, haakpakket. Hou me tegen;

[ afbeelding ]
Stop halt ho!!!!!
:P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:59:14 #125
382129 crew  Donna
pi_205754175
Mislukt. Besteld. O+
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:59:55 #126
388664 crew  Dotteke
pi_205754181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:59 schreef Donna het volgende:
Mislukt. Besteld. O+
Potjandorie sloof ik mij daar zo vooruit :P

Geintje

Leuk hoor Donna ben benieuwd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205754340
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:59 schreef Donna het volgende:
Mislukt. Besteld. O+
Goed zo :* Hij is prachtig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205754353
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:23:15 #129
382129 crew  Donna
pi_205754370
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)

[ afbeelding ]
Ah die setjes zijn zo leuk. Laat je ook eens foto's zien van de resultaten?
pi_205754634
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:23 schreef Donna het volgende:

[..]
Ah die setjes zijn zo leuk. Laat je ook eens foto's zien van de resultaten?
Jep, ben ook bezig met een, alleen als het ramen-dicht-weer is kan ik er pas mee verder. Anders ligt alles door heel de kamer ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205755431
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)

[ afbeelding ]
Die zijn leuk O+

Ik ben nog steeds kerstkaarten aan het borduren, maar moet soms wel even motivatie zoeken.
pi_205755653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 18:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Die zijn leuk O+

Ik ben nog steeds kerstkaarten aan het borduren, maar moet soms wel even motivatie zoeken.
Even afwisseling zoeken? Ik heb dat probleem met mijn kerststal

en knutselen in het algemeen. Energie heb ik eventjes niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205756715
Mooie deken Donna! En wel lekker om een stuk op schoot te hebben tijdens het haken deze herfst en winter. :+

En CotS ook met een leuk project. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205756745
Dotteke, je gaat het nog druk krijgen met een extra subforum.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205756772
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke, je gaat het nog druk krijgen met een extra subforum.
Dat dacht ik ook en het wordt denk ik ook wel een druk subforum
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205756780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Mooie deken Donna! En wel lekker om een stuk op schoot te hebben tijdens het haken deze herfst en winter. :+

En CotS ook met een leuk project. *O*
Dank!

Hahahah dat is het voordeel van dekens ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205756838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeau kopen omdat ik zo zuunig en geweest (heb meer dan 700¤ teruggekregen van de energie, de rest naar de spaarrekening)

[ afbeelding ]
Zo leuk!
Mijn man maakt zulke huisjes ook.
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:12:15 #138
382129 crew  Donna
pi_205756916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Mooie deken Donna! En wel lekker om een stuk op schoot te hebben tijdens het haken deze herfst en winter. :+

En CotS ook met een leuk project. *O*
Haha ja ideaal! O+
pi_205757009
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:07 schreef Cygne het volgende:

[..]
Zo leuk!
Mijn man maakt zulke huisjes ook.
Zwaar verslavend om te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205757201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Even afwisseling zoeken? Ik heb dat probleem met mijn kerststal

en knutselen in het algemeen. Energie heb ik eventjes niet
Wat ik hem qua afwisseling heb ik ook geen zin in :+
Luxe probleem, komt vanzelf wel weer goed.
pi_205757333
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat ik hem qua afwisseling heb ik ook geen zin in :+
Luxe probleem, komt vanzelf wel weer goed.
Herkenbaar....

Hier vooral zin in gamen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205757397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Herkenbaar....

Hier vooral zin in gamen :@
Dat heb ik ook wel veel zitten doen :Y

Achja moet soms kunnen. Zeker met dit warme weer.
pi_205757416
Ik voel me er erg schuldig over., Na het weekend is dit voorbij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205757447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me er erg schuldig over., Na het weekend is dit voorbij
Soms is het goed om even dom vermaak te hebben :* niet te streng op jezelf zijn
pi_205757465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Soms is het goed om even dom vermaak te hebben :* niet te streng op jezelf zijn
Ik game ook gewoon. En kijk vlogs
Ben gewoon zo moe de laatste tijd. Anders lukt me gewoon even niet. Volgende week bespreek ik dat met de begeleider
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:11:39 #146
382129 crew  Donna
pi_205757854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik game ook gewoon. En kijk vlogs
Ben gewoon zo moe de laatste tijd. Anders lukt me gewoon even niet. Volgende week bespreek ik dat met de begeleider
Komt ook door het weer hoor.
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 03:04:18 #147
388664 crew  Dotteke
pi_205760679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 21:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Komt ook door het weer hoor.
Klopt. Je hoort heel veel mensen zeggen dat ze moe zijn. Hier ook 1. Lag al om 21.30 in bed. Helaas nu al weer wakker.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205760776
Het voelt anders. Anyways ik benoem het gewoon bij hem als het zo blijft.

Dit weekend Groningen ontzet. Vandaag kijken hoe ze een veldslag naspelen, een optocht, een kampement bekijken en wat dies meer zij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 07:42:18 #149
388664 crew  Dotteke
pi_205760901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt anders. Anyways ik benoem het gewoon bij hem als het zo blijft.

Dit weekend Groningen ontzet. Vandaag kijken hoe ze een veldslag naspelen, een optocht, een kampement bekijken en wat dies meer zij
Lijkt mij een leuke dag te worden voor je. Have fun 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 07:48:01 #150
382129 crew  Donna
pi_205760917
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt anders. Anyways ik benoem het gewoon bij hem als het zo blijft.

Dit weekend Groningen ontzet. Vandaag kijken hoe ze een veldslag naspelen, een optocht, een kampement bekijken en wat dies meer zij
Okay dan idd benoemen.
Fijn weekend!
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 07:50:59 #151
382129 crew  Donna
pi_205760924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook en het wordt denk ik ook wel een druk subforum
Jaa dacht ik ook. Ik wil wel CRE mod worden haha. O+
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:37:13 #153
382129 crew  Donna
pi_205761339
:W

Wat zijn de weekendplannen?
pi_205761378
Volgende weekend wordt weer erg was zag ik, rond de 25 graden :r herfst waar blijft u! Zin in het laatste weekend van oktober, dan mag ik weer in de kerstsferen ;) daar heb ik echt zo'n zin in. En het eerste weekend van oktober logeren bij vrienden.

Dat duurt allemaal niet meer zo lang. Morgen denk ik miniaturen. Echt zo'n zin in *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:57:40 #155
388664 crew  Dotteke
pi_205761455
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgende weekend wordt weer erg was zag ik, rond de 25 graden :r herfst waar blijft u! Zin in het laatste weekend van oktober, dan mag ik weer in de kerstsferen ;) daar heb ik echt zo'n zin in. En het eerste weekend van oktober logeren bij vrienden.

Dat duurt allemaal niet meer zo lang. Morgen denk ik miniaturen. Echt zo'n zin in *O*
25 graden vind ik niet meer zo erg na die vele dagen tegen en over de 30
Vond het gisteren buiten gewoon fris en heb een vest aangetrokken _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205761465
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:37 schreef Donna het volgende:
:W

Wat zijn de weekendplannen?
Eerst op een pakketje wachten, als die op tijd is dan kunnen we nog even naar een bierwinkel :9

Verder alles voorbereiden op ons nieuw bier dat volgende week komt *O*

Jij nog leuke plannen?
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:01:52 #157
388664 crew  Dotteke
pi_205761478
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:03 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke, je gaat het nog druk krijgen met een extra subforum.
Valt best mee denk ik. Was ook MOD op BB forum.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:02:34 #158
388664 crew  Dotteke
pi_205761481
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:37 schreef Donna het volgende:
:W

Wat zijn de weekendplannen?
Geen plannen hier, nog steeds niet helemaal lekker in orde.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:03:01 #159
388664 crew  Dotteke
pi_205761482
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Eerst op een pakketje wachten, als die op tijd is dan kunnen we nog even naar een bierwinkel :9

Verder alles voorbereiden op ons nieuw bier dat volgende week komt *O*

Jij nog leuke plannen?
O jullie hebben een nieuw bier, leuk. Hopelijk gaat het goed lopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:11:37 #160
382129 crew  Donna
pi_205761522
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Eerst op een pakketje wachten, als die op tijd is dan kunnen we nog even naar een bierwinkel :9

Verder alles voorbereiden op ons nieuw bier dat volgende week komt *O*

Jij nog leuke plannen?
Klusjes.
Even naar Etos. Even een bladhark halen. Wassen draaien. De bladhark meteen maar even testen. Konijnenverblijf schoonmaken. Dat soort dingetjes. :7
Morgen F1!

Spannend nieuw bier. Succes!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')