Of supporters stoppen met antisemitismequote:Op maandag 22 augustus 2022 17:18 schreef fetX het volgende:
Over een paar jaar een stuk of 10 affiches zonder uitsupporters.
Antigenot.

Valt me nog tegen dat Femke niet begint over de homofobe spreekkoren van de Amsterdamse aanhang eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat "we bedoelen de echte joden niet" excuus is ook lachwekkend en een speler dood verwensen gaat sowieso te ver

niet helemaal mee eens, de aanpak is gewoon niet goed, het is te makkelijk om in de anonimiteit van alles te doen en te roepen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Burgemeesters en beleidsbepalers in Nederland waar doorgaans de angst regeert

ze heeft "alle boeren zijn homo" ook afgekeurdquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt me nog tegen dat Femke niet begint over de homofobe spreekkoren van de Amsterdamse aanhang eigenlijk

Nederland is wel by far het verste doorgeschoten als het gaat om repressieve maatregelen jegens ook goedwillende supporters. Er is volgens mij geen land ter wereld waar je met zoveel kansloze regelgeving te maken hebt als je een voetbalwedstrijdje wil bezoekenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens, de aanpak is gewoon niet goed, het is te makkelijk om in de anonimiteit van alles te doen en te roepen.

Gelukkig, ik schrok al.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze heeft "alle boeren zijn homo" ook afgekeurd

Oh ja zeker als je met spreekkoren komt als “hamas hamas” slaat dat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat "we bedoelen de echte joden niet" excuus is ook lachwekkend en een speler dood verwensen gaat sowieso te ver

Maar dat is dus het probleem, je wordt als vee behandeld en dan krijg je ook beestachtig gedrag, maar zolang ze het als een groep blijven benaderen wordt het nooit wat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland is wel by far het verste doorgeschoten als het gaat om repressieve maatregelen jegens ook goedwillende supporters. Er is volgens mij geen land ter wereld waar je met zoveel kansloze regelgeving te maken hebt als je een voetbalwedstrijdje wil bezoeken

Waarheid.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is dus het probleem, je wordt als vee behandeld en dan krijg je ook beestachtig gedrag, maar zolang ze het als een groep blijven benaderen wordt het nooit wat.

Hou op, joh. Het is juist lachwekkend als volwassen mensjes ‘kakkerlakken’ gaan roepen. Echt nog nooit mee gezeten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:26 schreef Zorro het volgende:
Jezelf Joden noemen en dan verbaasd zijn dat er Jodenliedjes worden gezongen
Dan is "kakkerlakken" tegen Feyenoorders veel kwalijker, dat is niet zelf gekozen en gewoon schelden.

Ik heb ook altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als iemand boven de 12 “pisvee” zegt ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou op, joh. Het is juist lachwekkend als volwassen mensjes ‘kakkerlakken’ gaan roepen. Echt nog nooit mee gezeten.
Hamassen en spelers doodwensen is toch van een hele andere orde. Niet dat ze in Amsterdam zo braaf zijn of zo.

Pisvee, hoerenveen, kakkerlakken, neuzen, halve duitsersquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als iemand boven de 12 “pisvee” zegt ja.

“FC neuzenvreugd”quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Pisvee, hoerenveen, kakkerlakken, neuzen, halve duitsers

ik ook niet maar er staat hier wel watquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zijn er opnames van wat er gezongen is? Ik kan me niet herinneren iets gehoord te hebben tijdens de wedstrijd.
https://www.telegraaf.nl/(...)ivisie-duel-met-ajax (gratis)quote:Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas’, ’alle Joden moeten dood’, ’Samen verbranden zij Joden, want Joden branden het best’, ’Schop, schop, schop ze neer, schop die Joden neer’ en ’Steven Bergwijn vieze vuile kankerjood ga maar lekker dood’

Football culture maakte ooit een teletekst ranglijst met kutnamen, oa met Sperma Rottedarmquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Pisvee, hoerenveen, kakkerlakken, neuzen, halve duitsers

Ben wel benieuwd of Ajax dan wel welkom gaat zijn in Eindhoven. We weten allemaal dat spreekkoren bij topwedstrijden iets is dat er eenmaal is, en ook altijd aanwezig is geweest. Kan me weinig voorstellen dat ze niet iets kunnen vinden (in retrospect) dat door de Ajax aanhang is gezongen dat niet door de beugel kan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou op, joh. Het is juist lachwekkend als volwassen mensjes ‘kakkerlakken’ gaan roepen. Echt nog nooit mee gezeten.
Hamassen en spelers doodwensen is toch van een hele andere orde. Niet dat ze in Amsterdam zo braaf zijn of zo.

Ach ja. Wat moet je er mee als een geuzennaam wordt omarmd door de supporters van de tegenstander. Ik vind die Hamas en gas verwijzing te ver gaan, maar verder vind ik het vooral zielig en kinderachtig dit soort liedjes en leuzen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar er staat hier wel wat
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ivisie-duel-met-ajax (gratis)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |