Nee dat ga je dus niet zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan zien of dat de juiste keuze is, zaterdag-woensdag zou echt geen probleem moeten zijn, dat AZ en Twente dit weekend ook niet spelen is nog absurder
dus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee dat ga je dus niet zien.
Als PSV verliest woensdag ligt het aan alles behalve die wedstrijd die is verzet, en als PSV wint kwam het natuurlijk doordat die wedstrijd verzet was.
Feit is dat je dit weekend niet in een wedstrijd tegen blessures op kunt lopen, al kan dat nog steeds op een training wel gebeuren.
En puntverlies in de competitie is niet te vergelijken want de opstelling zoals die beoogd was voor morgen kan zomaar anders zijn als dat die is voor de 31e.
Ik vind dat ook op zijn minst vreemd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan zien of dat de juiste keuze is, zaterdag-woensdag zou echt geen probleem moeten zijn, dat AZ en Twente dit weekend ook niet spelen is nog absurder
Denk dat jij wedstrijdritme een beetje onderschat, wedstrijden uitstellen in dit stadium van het seizoen is gewoon niet nodig zeker als er voldoende tijd voor herstel tussen zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, dat ga je dus niet zien achteraf.
?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat jij wedstrijdritme een beetje onderschat, wedstrijden uitstellen in dit stadium van het seizoen is gewoon niet nodig zeker als er voldoende tijd voor herstel tussen zit.
nee ik vind het bij voorbaat al een slecht besluit los van het resultaat woensdagquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Ik zeg toch niet dat het wel of geen goede beslissing is geweest? Ik zeg alleen dat je dat achteraf niet kunt concluderen op basis van het resultaat tegen de Rangers.
Of wil jij zeggen dat bij winst PSV was het een goed besluit en bij verlies PSV was het een slecht besluit?
Dat kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik vind het bij voorbaat al een slecht besluit los van het resultaat woensdag
Als je geen europees speelt, speel je toch ook gewoon één wedstrijd per week? Wil je beweren dat clubs in het rechterrijtje geen wedstrijdritme hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik vind het bij voorbaat al een slecht besluit los van het resultaat woensdag
zeker in het begin van het seizoen klopt dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je geen europees speelt, speel je toch ook gewoon één wedstrijd per week? Wil je beweren dat clubs in het rechterrijtje geen wedstrijdritme hebben?
Ik denk dat het zeker nu er op woensdag gespeeld wordt een voordeel is om meer ritme op te doen. Maar goed, het is nu wat het is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je geen europees speelt, speel je toch ook gewoon één wedstrijd per week? Wil je beweren dat clubs in het rechterrijtje geen wedstrijdritme hebben?
PSV heeft vanaf 19 juli (dus de laatste maand) 8 wedstrijden gespeeld. Ritme zal het niet aan liggen, de angst voor een tweede helft zoals uit tegen Monaco zal voorkomen willen worden, daarnaast is er altijd kans op blessures natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker nu er op woensdag gespeeld wordt een voordeel is om meer ritme op te doen. Maar goed, het is nu wat het is.
Daar kan ik echt niet mee zitten, na 34 wedstrijden dat telt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:38 schreef Gutanoth het volgende:
Wel jammer dat je nu dus voorlopig even geen koploper van de eredivisie gaat zijn door nu al een wedstrijd te missen
Dat boeit vast helemaal niemand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:38 schreef Gutanoth het volgende:
Wel jammer dat je nu dus voorlopig even geen koploper van de eredivisie gaat zijn door nu al een wedstrijd te missen
Dat is wel toppunt van autistisch denken hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:38 schreef Gutanoth het volgende:
En dan spelen jullie ook nog eens meer uitwedstrijden zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:38 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou minimaal wachten tot na woensdag.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gakpo na dinsdag toch maar proberen te verkopen zou ik zeggen, al wordt het wel verdraaid lastig om nog snel een vervanger te halen. Maar als United bereid is om ook hiervoor debiele bedragen (50+) neer te leggen dan zou ik het altijd doen. Zo goed is hij nou ook weer niet.
Ik zou tegen ManU zeggen dat als ze 85 miljoen over hebben voor een Pipo als Antony, we inmiddels minimaal 100 miljoen wensen voor Gakpo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gakpo na dinsdag toch maar proberen te verkopen zou ik zeggen, al wordt het wel verdraaid lastig om nog snel een vervanger te halen. Maar als United bereid is om ook hiervoor debiele bedragen (50+) neer te leggen dan zou ik het altijd doen. Zo goed is hij nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |