Of die andere. Die PSVer. Toen mijn cv genegeerd werd en die gast als vriendje van DonRaja VBL mod werd. Dinges.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de FA-versie van @:skysheriff dus
Smelt de kazen. Stut de dijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zag ik laatst posten in het Ajax-topic!
Toevallig eet ik vanavond ook geen foto'squote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (nee, geen foto's).
Jouw CV was een post-it note waar op stond dat je meegedaan had aan een voetbalquizquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of die andere. Die PSVer. Toen mijn cv genegeerd werd en die gast als vriendje van DonRaja VBL mod werd. Dinges.
Godverdomme ik moest weer lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig eet ik vanavond ook geen foto's
Niet zo maar een quizzquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw CV was een post-it note waar op stond dat je meegedaan had aan een voetbalquiz
Kom ik vanavond even op terug (tenzij ik het vergeet en ik vergeet het geheid)quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipfilet, bonen, noodles en een flinke dot pindasaus (dat heb ik wel verdiend).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het FOK! OMT heeft hem nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 16:37 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard nog wel even belangrijk dat je je account houdt.
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kipfilet, bonen, noodles en een flinke dot pindasaus (dat heb ik wel verdiend).
Drie sneetjes brood dopen in een emmer vet. LoetjeGoden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Ik ga vanavond eten bij Loetje #viesdik
Geen plakjes kaas @Drizztquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Drie sneetjes brood dopen in een emmer vet. LoetjeGoden.
zonde van je geld die ballentent maar eet smakelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daarquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonde van je geld die ballentent maar eet smakelijk
Ja, die mogen ze in de keuken houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook een vega biefstuk daar
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euroquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Het is een soort fabriek geworden maar vind ‘t eten wel prima eigenlijk.
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk prima vleesrestaurant doet het beter dan dat bord jus voor 35 euro
Met foto had ik je een like gegeven. Gemiste kans Drizzt!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |