Ik zie een verband.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:17 schreef BE het volgende:
[..]
Heel verleidelijk idd. Maar ik heb de dagen erna mijn fun al gehad met beschuitjes en een 3kg pot nutellaEn nu was dat lage getal echt een boost om te zeggen ‘all is not lost, nu doorpakken weer.’
Ik wil echt iig nog even 3kg eraf en dan door met nog eens 5 en nog eens en nog eens en nog eens en… :’)
Even checken of je dan via de us of de uk marketplace inlogt en account maakt.quote:Op woensdag 21 september 2022 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik op mijn lijstje staan, want er zijn een aantal boeken die ik graag wil beluisteren en die zijn niet via de bibliotheekapp te krijgen.
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
3 kilo Nutella? Damn womandoorzetter.
quote:
Ach moet kunnen toch? Zolang je maar genoeg beweegtquote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 kilo nutella aardig dicht in de buurt komt bij 1 kilo lichaamsvet ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ah kijk, goede tipquote:Op woensdag 21 september 2022 11:25 schreef Vanyel het volgende:
Even checken of je dan via de us of de uk marketplace inlogt en account maakt.
Andere collectie en andere prijzen.
quote:Op woensdag 21 september 2022 19:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach moet kunnen toch? Zolang je maar genoeg beweegtWe know who.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was milka volgens mij
disclaimer
ging meer over de userquote:Op woensdag 21 september 2022 20:08 schreef SQ het volgende:
[..]
We know who.
En dat was milka volgens mij
Geen andere fysio? Ik heb 2 'vaste' fysio's! kwam er zo vaakquote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef Lonaa het volgende:
Niet omdat ik niet fysio nodig had maar ze kreeg een baby
Was in december en januari nog wel bij een andere fysio onder behandeling voor ontstoken pees in schouder. Daar joepste ze stroom in met een naald.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen andere fysio? Ik heb 2 'vaste' fysio's! kwam er zo vaak
Hahaha omg. Wel uitkijken dat je nu geen uitgehongerde EAT ALL THE THINGS doet danquote:Op donderdag 22 september 2022 16:00 schreef BE het volgende:
Ik ben gewoon een soort van vergeten te eten nog vandaag!Dat ik dat ooit nog mee zou maken zeg!
Vanmorgen wilde ik niet en daarna ben ik druk geweest nu denk ik ineens: goh, wat heb ik een honger!![]()
Die pot Nutella bijv.quote:Op donderdag 22 september 2022 16:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha omg. Wel uitkijken dat je nu geen uitgehongerde EAT ALL THE THINGS doet dan
Wat verstandigquote:Op donderdag 22 september 2022 16:08 schreef BE het volgende:
[..]Nom!
Neuh, 2 boterhammen met gebakken eitjes en avocado.
Ik kan het wel!quote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 16:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik was vandaag bij de Only en de Esprit. Dat motiveert niet.Geef gewoon jeans in mijn maat. Ugh.
Dat er gewoon heel af en toe een 32 tussen ligt, maar geen 33 laat staan een 34.quote:
Wat, Esprit geen 33 meer?quote:Op donderdag 22 september 2022 16:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat er gewoon heel af en toe een 32 tussen ligt, maar geen 33 laat staan een 34.
Jeans blijft wel echt een uitdaging hoor, met zukke bovenbenen en bips, en dan een taille die ruim 30 cm slanker is.
Ze zullen vast wel van 1 of 2 modellen een 33 hebben liggen en de webshop vast ook, maar het zijn toch allemaal 28 t/m 32 maatjes.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, Esprit geen 33 meer?Die had ik laatst juist weer uit de kast getrokken omdat m'n 32 oncomfortabel krap zaten.
En ik weet niet of het m'n hormoonreset was of m'n stap om mee te doen met het afvalklasje van m'n bootcamptrainer, maar ik zit weer on track en een broek die in augustus nog net aan dicht kon (en dus niet echt draagbaar was, want ik wil ook kunnen zitten), zit nu weer perfect.
![]()
Hij hamert alleen nogal sterk op vrij veel eiwitten en dat blijft een uitdaging met m'n derp-darmen, maar verder sluit trainer z'n 'methode' echt perfect aan bij wat ik zelf fijn vind, geen kort dieet, maar langzaam duurzame aanpassingen maken, dus top.
Flauwe winkel.quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel van 1 of 2 modellen een 33 hebben liggen en de webshop vast ook, maar het zijn toch allemaal 28 t/m 32 maatjes.
Er past nooit iets om m'n bips.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Broeken kopen blijft kut. Er liggen er altijd 546 in maat 26 en die ene die wel om mijn reet past ligt er altijd alleen nog in lengtemaat 34
Lengtemaat 30 komt soberso al niet in mijn bilmaatquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik bestelde een nieuwe jeans bij WE en die valt behoorlijk goed en zit lekker. En high rise flared model. Ook lengtematen te bestellen, want ik moet lengtemaat 30 hebben
Bij WE gaat is tot 36/30.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Lengtemaat 30 komt soberso al niet in mijn bilmaat
Ik heb nu fijne pull-on pantalons van only, dat zijn eigenlijk 7/8 broeken maar perfect voor mij![]()
(Ik draag die shit op kantoor)
Ik zie ze wel steeds meer weerquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan is 33/32 of 32/32 wel rete(hihaho)makkelijk.
Tenminste, zolang ze de heupmodellen niet in de mode dwingen, die mot ik niet.
Ik vrees ook een beetje.quote:
Dat zag ik ook, inderdaad. Echt zo stom.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel weer een beetje jammer dat de lengtematen nvt zijn bij 34 t/m 42.
Meh, niet goed, niet slecht. Maar meestal is het geen goed teken als het hier rustig isquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:59 schreef MeisPluis het volgende:
Wat is het stil hier
Iedereen nog een beetje op de goede weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |