Ze zullen vast wel van 1 of 2 modellen een 33 hebben liggen en de webshop vast ook, maar het zijn toch allemaal 28 t/m 32 maatjes.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, Esprit geen 33 meer?Die had ik laatst juist weer uit de kast getrokken omdat m'n 32 oncomfortabel krap zaten.
En ik weet niet of het m'n hormoonreset was of m'n stap om mee te doen met het afvalklasje van m'n bootcamptrainer, maar ik zit weer on track en een broek die in augustus nog net aan dicht kon (en dus niet echt draagbaar was, want ik wil ook kunnen zitten), zit nu weer perfect.
![]()
Hij hamert alleen nogal sterk op vrij veel eiwitten en dat blijft een uitdaging met m'n derp-darmen, maar verder sluit trainer z'n 'methode' echt perfect aan bij wat ik zelf fijn vind, geen kort dieet, maar langzaam duurzame aanpassingen maken, dus top.
Flauwe winkel.quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel van 1 of 2 modellen een 33 hebben liggen en de webshop vast ook, maar het zijn toch allemaal 28 t/m 32 maatjes.
Er past nooit iets om m'n bips.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Broeken kopen blijft kut. Er liggen er altijd 546 in maat 26 en die ene die wel om mijn reet past ligt er altijd alleen nog in lengtemaat 34
Lengtemaat 30 komt soberso al niet in mijn bilmaatquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik bestelde een nieuwe jeans bij WE en die valt behoorlijk goed en zit lekker. En high rise flared model. Ook lengtematen te bestellen, want ik moet lengtemaat 30 hebben
Bij WE gaat is tot 36/30.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Lengtemaat 30 komt soberso al niet in mijn bilmaat
Ik heb nu fijne pull-on pantalons van only, dat zijn eigenlijk 7/8 broeken maar perfect voor mij![]()
(Ik draag die shit op kantoor)
Ik zie ze wel steeds meer weerquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan is 33/32 of 32/32 wel rete(hihaho)makkelijk.
Tenminste, zolang ze de heupmodellen niet in de mode dwingen, die mot ik niet.
Ik vrees ook een beetje.quote:
Dat zag ik ook, inderdaad. Echt zo stom.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel weer een beetje jammer dat de lengtematen nvt zijn bij 34 t/m 42.
Meh, niet goed, niet slecht. Maar meestal is het geen goed teken als het hier rustig isquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:59 schreef MeisPluis het volgende:
Wat is het stil hier
Iedereen nog een beetje op de goede weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop