Lol, amateurquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Foodello pakket binnen
[ link | afbeelding ]soms niet bewust dat het om meer dan 1 ging, dus heb nog meer dan ik dacht ook
Ja ben ook benieuwd, probleem is wel dat als ze lekker zijn ze waarschijnlijk nergens te koop zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel KitKat chuncy popcorndat klinkt lekker!
Wat leuk! Ik wil ook Foodello'en. Want ik heb gelukkig niet voor honderden euro's aan voorraad gekocht gisteren. Er kan altijd meer bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:37 schreef gcjoel het volgende:
Foodello pakket binnen
[ link | afbeelding ]soms niet bewust dat het om meer dan 1 ging, dus heb nog meer dan ik dacht ook
ja, je wilt vooral niet dat de wond in de vaatwand waar ze door naar binnen zijn gegaan weer open gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Op zich hoeft ie alleen maar 3 uurtjes in een kassahuisje te zitten. Dat zou kunnen.
Maar.. wat ik net ook al zei tegen m is, dat als er in het wandelbos bijv een hert gesignaleerd is, moeten de honden die daar los mogen aan de lijn.
Daarvoor is er een zwaar hek met een bord HONDEN AAN DE LIJN op wielen die dan voor een ingang gerold moet worden.
Dat is vrij zwaar en lijkt me niet verstandig.
Hij denkt er nog ff over na
Haha ja ik heb het echt bij die 30 euro minimum gehouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol, amateur
Leuke bestelling en prima houdbaar toch?
Oh ja, dat wilde ik nog vragen. Wat voor dingen koop je dan in Duitsland?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil ook Foodello'en. Want ik heb gelukkig niet voor honderden euro's aan voorraad gekocht gisteren. Er kan altijd meer bij.
Leven in het hier en nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Lonaa dat je iig iets meer uitgeslapen bent. Nou was dat volgens mij ook niet heel moeilijk na de voorgaande nachten, maar toch.. veel succes met de to do lijst vandaag!
@:Tele6 yey voor beter voelen! Hopelijk ook reuk snel terug. En goed van je teamleider!
Ik sliep al om 22.00![]()
wel beetje onrustige nacht, paar keer wakker. Maar ook wel weer redelijk snel in slaap steeds. Beter dan de 2x 2.5u of de 1x 5u van gister en eergister!
Ik had vanalles op to do lijst voor vandaag, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin, dus ik ben lekker EKs vanaf gistermiddag aan het terugkijken en dan straks dat van vandaag. Laatste week vakantie en ik had een week extra (wat eigenlijk ook de bedoeling was, week eerder al vrij zijn) toch wel heel fijn gevonden, want merk dat ik eigenlijk nu al wel met m'n hoofd toch wat bij volgende week al zit. Helaas volgende week alweer vanalles op programma incl een hertentamen van het vak waar ik coördinator van ben, dus kan echt niet nog een week eraan plakken. Nouja. Proberen nog even 5 dagen te genieten ipv alweer na te denken over volgende week.
Alleen het ding bij Foodello is wel dat het in principe bijna over datum is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wil ook Foodello'en. Want ik heb gelukkig niet voor honderden euro's aan voorraad gekocht gisteren. Er kan altijd meer bij.
Ja, daar ben ik inderdaad erg goed in. Dat verder vooruit kijken dan nodig is en me te druk maken dan, dat leven in het hier en nu wat minderquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leven in het hier en nu![]()
Herkenbaar wel hoor. Ik kijk ook vaak verder vooruit dan nodig is. Of maak me net wat te druk. Vanmorgen gewerkt voor een ander team, op papier leek het een route met lastige cliënten maar ze bleken gewoon heel aardig te zijn en alles liep op rolletjes.
Alvast je volgende vakantie plannen en daar naar uitkijken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inderdaad erg goed in. Dat verder vooruit kijken dan nodig is en me te druk maken dan, dat leven in het hier en nu wat minder
Ik doe niet zo aan houdbaarheidsdata eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen het ding bij Foodello is wel dat het in principe bijna over datum is.
Dus als voorraad wel minder handig.
Maar die jam en kokosroom zijn bijvoorbeeld nog minstens tot 2023 houdbaar volgens de datum ( en dus ook nog ruim daarna)
Dus daar het meeste een beetje op uitgezocht wel.
Hadden ze nog bijzondere dingen? Mooie stukjes BBQ-voer enzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom ik op terug. Ik moet even moed verzamelen om de keuken in de gaan om te bekijken wat ik allemaal heb gekocht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog vragen. Wat voor dingen koop je dan in Duitsland?
Ik zou best een keer naar Kleve willen rijden gewoon om het een keer meegemaakt te willen hebbenen ik weet dat de fressnapf daar de animonda carny blikken goedkoper heeft dan ik ze hier kan bestellen (de Duitse versie v bitiba nog goedkoper, maar dat kun je alleen laten bezorgen op Duits adres) maar alleen voor het kattenvoer haal ik de benzinekosten er niet uit. Dus wat moet ik daar dan halen wat me geld gaat schelen?
Nee met dit soort producten doe ik er ook niet moeilijk over. Maar ik ga er ook weer geen jaarvoorraad van inslaan als de datum binnen 1 maand verloopt. Zou het ook zonde vinden als het wel minder lekker wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan houdbaarheidsdata eigenlijkAl die dingen op jouw foto zijn nog ruim na de datum prima eetbaar wat mij betreft.
Maar goed, het is niet zo dat ik dingen nodig heb ofzo. Het enige dat ik denk nodig te hebben is ene pakje nori en gecondenseerde kokosmelk.
Met de korting van Cat kan dat gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt al 20x een mandje gevuld met op Foodello. Maar kom elke keer tot de conclusie dat ik gewoon een lading zooi aan het bestellen ben die ik helemaal niet nodig heb om aan het bedrag te komen. En dat dan voor een paar aanbiedingen die toevallig wel handig zijn.
LOLquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt al 20x een mandje gevuld met op Foodello. Maar kom elke keer tot de conclusie dat ik gewoon een lading zooi aan het bestellen ben die ik helemaal niet nodig heb om aan het bedrag te komen. En dat dan voor een paar aanbiedingen die toevallig wel handig zijn.
Ja, dat is lastigquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alvast je volgende vakantie plannen en daar naar uitkijken!
Wc papier, keukenrollen en badkamer producten zijn een stuk goedkoper. Bakspullen heb je veel meer keus. En in mijn herinnering ook vlees, meer keuze en goedkoper.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zou best een keer naar Kleve willen rijden gewoon om het een keer meegemaakt te willen hebbenen ik weet dat de fressnapf daar de animonda carny blikken goedkoper heeft dan ik ze hier kan bestellen (de Duitse versie v bitiba nog goedkoper, maar dat kun je alleen laten bezorgen op Duits adres) maar alleen voor het kattenvoer haal ik de benzinekosten er niet uit. Dus wat moet ik daar dan halen wat me geld gaat schelen?
Krijg hier al bijna paniek van dit alleen al lezen. Pff ik ben dan toch altijd wel blij met mijn beteknisloze kantoorbaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig![]()
Ik begin per september één dag in de week bij uni in Amsterdam. Dan heb ik ook nog één dag in de week bij uni in Leiden, en drie dagen in de week bij uni in Utrecht. Vanaf 7 september geef ik 7 weken lang elke woensdagavond en donderdagochtend werkgroepen in Amsterdam, en daarna één week niet, en dan volgt nieuwe blok en ik weet nog niet welk onderwijs ik daarin kan geven. Voor Utrecht moet ik eind november twee onderzoeksprojecten afgerond hebben, wat betekent sowieso 1 rapport en 2 artikelen, en bij voorkeur ook nog 1 a 2 andere artikelen (want als niet af, moet ik dat daarna in eigen tijd doen). En ik kan nog niet goed inschatten hoe haalbaar dat is. Misschien dat ik de helft van het rapport en de artikelen volgende week al heb liggen na m'n twee geblokte schrijfdagen, maar de kans is ook groot dat dat niet zo isen dat ik dus tm eind november gewoon heel hard moet werken om alles af te krijgen.
Kerstvakantie, die staat wel vast. Neem allebei de weken dan. Maar dat voelt nog zooooo ver weg!
Maar ik probeer wel om tussen nu en kerst toch wel iets vrij te nemen nog, als enigszins haalbaar. Al is het twee keer een lang weekend oid.. en misschien valt het erg mee bij Utrecht en kan ik gewoon nog een weekje vrij in de tentamenweek bij Amsterdam oid. Of van donderdagmiddag tot woensdagmiddag een keer ofzo.
Hoe ver is dat fietsen voor jou? Ik heb wel eens gekeken naar de trein vanuit Arnhem, volgens mij naar Emmerich. Weet eigenlijk niet of die nog in bedrijf is, en dan sjouw ik me alsnog een breuk. Fietsen is mij wat te verquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:00 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben ook allerlei hartstikke interessante vegan producten in Duitsland. Was laatst naar de DM gefietst, allerlei vegan worstjes gekocht.![]()
Dat is niet echt jouw ding @:vlindertje89 maar misschien zit er toch wat bij qua biologische/gezonde artikelen.
En als je naar Kleve rijdt, kom je dan eerst hier op de koffie?![]()
![]()
Wat ongelooflijk specifiek ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Of van donderdagmiddag tot woensdagmiddag een keer ofzo.
Ja, die is nog in gebruik. Zit een Aldi vlakbij het station in Emmerich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ver is dat fietsen voor jou? Ik heb wel eens gekeken naar de trein vanuit Arnhem, volgens mij naar Emmerich. Weet eigenlijk niet of die nog in bedrijf is, en dan sjouw ik me alsnog een breuk. Fietsen is mij wat te ver
Hoort dat niet standaard bij online shoppen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:55 schreef Myraela het volgende:
Dank, dan ga ik eens kijken (wanneer de temperatuur te handelen is. Ben al weer naar binnen gevluchtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, die is nog in gebruik. Zit een Aldi vlakbij het station in Emmerich.
De dichtstbijzijnde DM is een kleine 15 km fietsen. Mooie route dus ik deed het graag. En het viel me mee hoe heuvelachtig het was, omdat je soort van met de heuvelrug mee fietst dus je hoeft maar één keer omhoogquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ver is dat fietsen voor jou? Ik heb wel eens gekeken naar de trein vanuit Arnhem, volgens mij naar Emmerich. Weet eigenlijk niet of die nog in bedrijf is, en dan sjouw ik me alsnog een breuk. Fietsen is mij wat te ver
De RE19 rijdt. ¤9 ticket is helaas pas vanaf de grens geldig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, ik geef op woensdagavond en donderdagochtend dus werkgroepen, dus dat is de enige manier om bijna een week vrij te kunnen zijn in september of oktober, op de tentamenweek van Amsterdam naquote:
Ja, ik dus ook, dat is het onhandigequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg hier al bijna paniek van dit alleen al lezen. Pff ik ben dan toch altijd wel blij met mijn beteknisloze kantoorbaan.
Het is ook niet alleen maar vegan spul wat ik zag, ook veel biologische crackers, theetjes, bakmixen, sapjes, etc. Ook best veel dingen die ik mensen wel cadeau zou willen doen, dus als je erheen gaat ook handig om een lijstje te hebben van mensen die je nog iets wilt gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik geef op woensdagavond en donderdagochtend dus werkgroepen, dus dat is de enige manier om bijna een week vrij te kunnen zijn in september of oktober, op de tentamenweek van Amsterdam na
[..]
Ja, ik dus ook, dat is het onhandigemaar het komt vast allemaal goed uiteindelijk!
Thanks ook @:Kaatje1 en @:Tele6 voor de tips! Ik eet niet per se alleen maar vegan, maar heb ook niks tegen vegan, eet best regelmatig dingen die dat zijn. En een vriendinnetje en haar vriend eten wel vegan, dus zou evt ook wat voor haar mee kunnen nemen dan, dus goede tip! En als ik idd keer die kant op ga zal ik je berichtje sturen Tele!
Dat boemeltje mag en kan anders gewoon 160km/u.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde DM is een kleine 15 km fietsen. Mooie route dus ik deed het graag. En het viel me mee hoe heuvelachtig het was, omdat je soort van met de heuvelrug mee fietst dus je hoeft maar één keer omhoog
Er rijdt inderdaad nog steeds een boemeltje vanuit Arnhem naar Duitsland, ik wil die trein ook nog eens nemen gewoon omdat ie bestaat
Ik klik dan toch wel meestal weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoort dat niet standaard bij online shoppen?
Heb je dan ook het gevoel dat je minder hebt uitgegeven cq veel hebt bespaard door twee paar te komen die beiden goedkoper waren dan normaal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hou dus niet van shoppen voor kleding enzo. Maar ik geloof dat ik ineens wel snap wat mensen er leuk aan vinden.
Ik moet wegens hielspoor andere slippers voor binnen en buiten. Ik heb Crocs en Timberlands gekocht. Allebei met flinke korting wegens uitverkoop. Plus korting wegens aanmelden op nieuwsbrief. Plus cashback via CashbackXL
Datquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hou dus niet van shoppen voor kleding enzo. Maar ik geloof dat ik ineens wel snap wat mensen er leuk aan vinden.
Ik moet wegens hielspoor andere slippers voor binnen en buiten. Ik heb Crocs en Timberlands gekocht. Allebei met flinke korting wegens uitverkoop. Plus korting wegens aanmelden op nieuwsbrief. Plus cashback via CashbackXL
Gevoelsmatig heb ik dat wel. Praktisch gezien klopt het niet altijd, als de optelsom van de goedkope paren hoger uitvalt dan één paar voor normale prijs. Maar wel twee paar schoenen dus toch winstquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je dan ook het gevoel dat je minder hebt uitgegeven cq veel hebt bespaard door twee paar te komen die beiden goedkoper waren dan normaal?
In dit geval wel want ik heb daadwerkelijk 2 paar nodig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je dan ook het gevoel dat je minder hebt uitgegeven cq veel hebt bespaard door twee paar te komen die beiden goedkoper waren dan normaal?
Als ik in een kledingwinkel loop moet ik echt een doel hebben anders word ik wat naar van al die rekken. Ik vind niks leuk, weet niet wat me staat en ik heb 'geen smaak'quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vind je online winkelen dan niet veel makkelijker? Dan kun je veel gerichter zoeken en is het ook makkelijker om te passen direct met items uit je kast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik in een kledingwinkel loop moet ik echt een doel hebben anders word ik wat naar van al die rekken. Ik vind niks leuk, weet niet wat me staat en ik heb 'geen smaak'![]()
Dus thuis zie ik dan dat ik een bijv broek, bloesje,T-shirt, hemdje wil van die en die kleur want dat combineert dan weer goed met dingen die ik nog heb hangen en zoek ik dat op bij een winkel in de hoop dat ik gericht kan kopen daar en met gierende bandjes weer weg![]()
En jouw hielspoor![]()
hopelijk lukt t beter met je nieuwe slippers.
Gaat echt over hoormaar heeft ook tijd nodig.
Ja doe ik meestal hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:02 schreef Myraela het volgende:
Vind je online winkelen dan niet veel makkelijker? Dan kun je veel gerichter zoeken en is het ook makkelijker om te passen direct met items uit je kast.
Au! Ik voel dit gewoon in mijn buik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was net bezig met wat snijwerk voor m’n jurk, had het idee dat het rolmes niet meer scherp was. Toen sneed ik per ongeluk in mijn vinger en ik weet nu dat die voorlopig niet vervangen hoeft te worden
Mes was gelukkig goed scherp, zolang ik niet ergens tegenaan kom geen pijn. Maar de stof is auqa en blauw en rode vlekken vond ik niet passen. Maar nu maar weer op de bank met boek, dikke pleister werkt niet lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:15 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Au! Ik voel dit gewoon in mijn buik.
LOLquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, daarom ook zijn mijn messen scheermesscherp, behalve dat ze dan goed snijden, als je er je vingers mee snijdt doet dat nauwelijks pijn en het wondje zit snel weer dicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mes was gelukkig goed scherp, zolang ik niet ergens tegenaan kom geen pijn. Maar de stof is auqa en blauw en rode vlekken vond ik niet passen. Maar nu maar weer op de bank met boek, dikke pleister werkt niet lekker
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe erg je je in je vingers jast, of het snel weer dicht zit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, daarom ook zijn mijn messen scheermesscherp, behalve dat ze dan goed snijden, als je er je vingers mee snijdt doet dat nauwelijks pijn en het wondje zit snel weer dicht.
Oh ja, helemaal vergeten, ook een keer daarvoor in het ziekenhuis geweest. Om middernacht m’n ouders uit bed gebeld om me naar t ziekenhuis te brengen, iedereen aanwezig had teveel gedronken of geen auto mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe erg je je in je vingers jast, of het snel weer dicht zit.
* Lonaa herinnert zich minstens 1 uitstapje ziekenhuis voor hechtingen.
Auwquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe erg je je in je vingers jast, of het snel weer dicht zit.
* Lonaa herinnert zich minstens 1 uitstapje ziekenhuis voor hechtingen.
He ja, zo ben ik nog eens naar de huisartsenpost gefietst met een theedoek om de hand.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten, ook een keer daarvoor in het ziekenhuis geweest. Om middernacht m’n ouders uit bed gebeld om me naar t ziekenhuis te brengen, iedereen aanwezig had teveel gedronken of geen auto mee.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, daarom ook zijn mijn messen scheermesscherp, behalve dat ze dan goed snijden, als je er je vingers mee snijdt doet dat nauwelijks pijn en het wondje zit snel weer dicht.
Dit was een scherpe keukenschaar die iemand op een andere plek had gelegd en ik wilde m zonder te kijken dichtdoen en op de normale plek neerleggen. Maar toen zat mijn vinger er tussen. En vanuit dat huis naar het ziekenhuis fietsen was echt niet te doen (flinke heuvel op). Kreeg ook een zeer indrukwekkend verband om en een mitella. Dacht dat mijn vader flauw viel toen hij me terugzag (jas uit dus bebloed shirt was goed zichtbaar)quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
He ja, zo ben ik nog eens naar de huisartsenpost gefietst met een theedoek om de hand.
Hoefde uiteindelijk geen hechtingen (er viel niet zoveel te hechten want er lag gewoon een flap vel af) maar ze konden me wel iets geven wat de bloeding verminderde + een drukverbandje (auw). Ik heb er nu nog een litteken van.
Dat mes was iets aan de botte kant en ik probeerde een dikke prei te snijden
Ik had achteraf eigenlijk ook niet moeten gaan fietsen, het was donker en een goede 20 min fietsen of zo. Maar ik was in m'n eentje en wist niet goed wat anders te doen. Je gaat ook niet zomaar bloedend als een rund in de bus zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit was een scherpe keukenschaar die iemand op een andere plek had gelegd en ik wilde m zonder te kijken dichtdoen en op de normale plek neerleggen. Maar toen zat mijn vinger er tussen. En vanuit dat huis naar het ziekenhuis fietsen was echt niet te doen (flinke heuvel op). Kreeg ook een zeer indrukwekkend verband om en een mitella. Dacht dat mijn vader flauw viel toen hij me terugzag (jas uit dus bebloed shirt was goed zichtbaar)
Ieuw, die hadden ze lang kunnen zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, dat had ook heel anders kunnen aflopen
https://www.gelderlander.(...)e-staddijk~ab8a40fc/
Dat dacht ik ook. Hoop dat ze er een flink hek om zettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ieuw, die hadden ze lang kunnen zoeken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik had een keer een bloedneus, die wilde niet stoppen, naar het ziekenhuis (midden in de nacht). konden het ook niet fixen, met een ambulance naar ander ziekenhuis waar een KNO arts dienst had, toen ik daar binnenkwam schrokken mensen. De KNO Arts was een schatje, die brande de boel dicht.
Daarnee keek ik in de spiegel om me een beetje schoon te maken, zag er uit als een Vampier na een 12 gangen maaltijd. Hele gezicht en overhemd onder bloed en korsten.
Omg zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, dat had ook heel anders kunnen aflopen
https://www.gelderlander.(...)e-staddijk~ab8a40fc/
Als je de pallet blikvoer zelf komt halen weet ik wel een adres in Duitslandquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat de trein in Duitsland bij elke melkkan stopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:25 schreef fietsie het volgende:
Ludolf je onderschat de risico's van de blaadjes he, de blaadjes, en de grasjes.
Ja, heeft dat ding onderweg wel de tijd om een beetje op snelheid te komen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat de trein in Duitsland bij elke melkkan stopt.
Las laatst iets over de Gentse feesten. Een hamburgerkraam verkocht beyond burgers ipv vleesburgers zonder het te vermelden. Geen een klacht. Ze hadden lang gezocht en dit was volgens hen de beste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik had laatst Beyond Meatballs uit de kortingsbak van de Jumbo. Ze heten "Italian style" dus ik ben pasta rode saus erbij aan het maken. Ben benieuwd. Ze zijn in ieder geval héél vettig voor een vleesvervanger
Jan, Jansquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Doet me denken aan een Jan, Jans en de Kinderen, Jans had 800 gulden uitgegeven in de uitverkoop en beweerde dat ze veel bespaard hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Normaal drinken we doordeweeks niets maar nu hebben we een goed excuus
Donderdag gaan de nieuwe labels naar de drukker en er moet nog een goede smaakomschrijving op. Dus nu moeten de 2 bieren even geproefd worden.
Beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Las laatst iets over de Gentse feesten. Een hamburgerkraam verkocht beyond burgers ipv vleesburgers zonder het te vermelden. Geen een klacht. Ze hadden lang gezocht en dit was volgens hen de beste.
https://www.pzc.nl/gent/d(...)-voor-meer~aaaef60c/
En, ist wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Normaal drinken we doordeweeks niets maar nu hebben we een goed excuus
Donderdag gaan de nieuwe labels naar de drukker en er moet nog een goede smaakomschrijving op. Dus nu moeten de 2 bieren even geproefd worden.
Dit zijn de homebrews dus we weten nog niet 100% of de echte bieten hetzelfde zijn geworden. Maar tot nu toe gaat dat eigenlijk altijd boven verwachting goed.quote:
Lijkt me goede tip voor alles wat je hoopt te nuttigen - eerst kijken of je het lekker vindt voordat je veelvouden inslaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou tippen de Jever te proeven voor het kopen in bulk. Na de jubel hier probeerde ik laatst een fun en ik vond het echt nauwelijks weg te krijgen.
Moet wel je ding zijn.
Weizenbock ook goedgekeurd, wel aan de zoetere kant dus de gewone Bock heeft mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zijn de homebrews dus we weten nog niet 100% of de echte bieten hetzelfde zijn geworden. Maar tot nu toe gaat dat eigenlijk altijd boven verwachting goed.
We zitten nu aan de vernieuwde bock, met een beetje rookmout. En ik moet zeggen dat deze heel goed gelukt is
Zometeen de weizenbock.
Oh, goed dat je het zegt. Neem ik van de Weizen wat minder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weizenbock ook goedgekeurd, wel aan de zoetere kant dus de gewone Bock heeft mijn voorkeur.
Omg bloedsinaasappelquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 1x Jever Fun op en dat was lekker. Ik heb nu een 6 pack Fun en Fun Blutorange. Ben benieuwd.
Helaas hadden ze Franziskaner Weissen Grapefruit niet meer
Bijzonder wel, vind het echt niet te vreten datquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Las laatst iets over de Gentse feesten. Een hamburgerkraam verkocht beyond burgers ipv vleesburgers zonder het te vermelden. Geen een klacht. Ze hadden lang gezocht en dit was volgens hen de beste.
https://www.pzc.nl/gent/d(...)-voor-meer~aaaef60c/
In Zweden paar keer Jever gedronken, was best lekkere zut bij een visjequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:35 schreef sigme het volgende:
Ik ben in Duitsland altijd extra veel geld kwijt aan boodschappen. Halfbladafritskeukenpapier, het beste wc-papier, ganzevet, Duitse advocaat, Jever, jever en jever (pils, light en fun), vlierbessensap, biologische knakworsten, dikke bruine tuinbonen in pot, linzen met soepgroente, vette speisekwark. Zoveel lekkernijen die je in Nederland niet kan kopen![]()
![]()
![]()
Boh!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit zijn de homebrews dus we weten nog niet 100% of de echte bieten hetzelfde zijn geworden. Maar tot nu toe gaat dat eigenlijk altijd boven verwachting goed.
We zitten nu aan de vernieuwde bock, met een beetje rookmout. En ik moet zeggen dat deze heel goed gelukt is
Zometeen de weizenbock.
Ik moest inderdaad al aan jou denkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Neem ik van de Weizen wat minder.
Ik vind ze ook niet lekker maar kan me nog wel voorstellen dat met de juiste toppings en zo'n broodje die hamburger er mee weg komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijzonder wel, vind het echt niet te vreten dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |