quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:51 schreef BE het volgende:
@:Leandra Ik heb ondertussen hier al weer anderhalve dag een panfluit in mijn hoofd dankzij jou met je Zamphir!![]()
Ik las het ja!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het een nummer van Richard Clayderman was
ik mis wonen in Rotterdam, elke soort keuken, elk restaurant wat je je maar kunt bedenken. Hier in schubbekuttenveen (tegen Rotterdam aan) is vooral pizza, patat en slechte sushiquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:21 schreef Aure het volgende:
Ik heb honderden keuzes als ik een willekeurige bezorgapp opendat maakt het bestellen ook wel makkelijk ofzo. Als het echt in de buurt is halen we het ook wel eens zelf af trouwens.
Een gezinsuitje, ja zo voelt het inderdaad! Ons allerfavoriet is denk ik in de zomer in de weekenden ontbijten bij Parqiet in het Parkdan gaan we daarna ook altijd nog een stukje wandelen.
Dat snap ik wel ja! Hoewel buiten de stad wonen ook wel weer voordelen heeft. Ik weet zelf niet of ik daar aan zou kunnen wennen. Ik ben wat dat betreft wel echt een stadsmeisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mis wonen in Rotterdam, elke soort keuken, elk restaurant wat je je maar kunt bedenken. Hier in schubbekuttenveen (tegen Rotterdam aan) is vooral pizza, patat en slechte sushi
Wat een leuke plek! Ik kende dat helemaal niet. Leuk om eens naartoe te gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:21 schreef Aure het volgende:
Ik heb honderden keuzes als ik een willekeurige bezorgapp opendat maakt het bestellen ook wel makkelijk ofzo. Als het echt in de buurt is halen we het ook wel eens zelf af trouwens.
Een gezinsuitje, ja zo voelt het inderdaad! Ons allerfavoriet is denk ik in de zomer in de weekenden ontbijten bij Parqiet in het Parkdan gaan we daarna ook altijd nog een stukje wandelen.
Dit helemaal ja. Ik voel me ook vrijer in een stad. Al loop je met de zomer in een kersttrui, niemand die het wat boeit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Dorpsmeisje tot mijn 18e. In een dorp met 200 inwoners. Daarna naar de stad en ik ga nooit meer terug. Zo lekker alle voorzieningen om je heen. En 130.000 inwoners, maar het voelt in deze buitenwijk best nog groot-dorps. (Genoeg winkels, maar niet de hysterische drukte van de binnenstad.
Woon jij in het dorp waar je op zondag eigenlijk de straat niet op mag? Daar woont een vriendin van mij en ik werd nog net niet het dorp uitgeduwd met mijn auto op zondag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mis ook het ov uit Rotterdamhier is alleen een buurtbuslijntje wat ook nog eens niet rijdt in de schoolvakanties en op zondag
![]()
en dan te bedenken dat ik binnen vijf minuten de stadgrenzen van Rotterdam over kan zijn met de auto, zo dichtbij, maar echt een wereld van verschil.
Ik fietste net 4 km enkele reis naar het centrum inderdaad. Tante woont in dezelfde stad op 8 km afstand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:48 schreef Donna het volgende:
Dorpsmeisje hier, maar wel met fatsoenlijke voorzieningen.
Ik woon buitenaf, maar ook maar 2km van het centrum. In sommige steden zit je verder van het centrum af dus wat dat betreft ideaal.
Een dagje stad maak je me ook echt niet blij mee.
En voor zijn vervolgopleiding.Die van ons zijn nog steeds in gebruik. Even in de wasmachine in de zomervakantie en dan weer vol aan de bak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 12:26 schreef Mushanga71 het volgende:
En eindelijk de doos met schoolboeken maar es uitgepakt. Hadden 9 rekbare boekenkaften gekocht. Heeft ie er maar 3 nodigRest zijn 2e delen van de 1e werkboeken en boeken die niet terug hoeven. Heeft ie voor de komende 6 jaar zat boekenkaften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |