quote:
Ja 1 keer is meestal wel zat voor dat soort smaakjes.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:29 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die satesaus heb ik geprobeerd. Wel okay voor een keertje.
Vorig weekend had ik pizza pepperoni chips. Ook okay voor een keertje.
Gaat echt lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:32 schreef chufi het volgende:
Maar we pakken goud en brons op kogelstoten zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergetekende aan de klimwand
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergetekende aan de klimwand
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:42 schreef tonja het volgende:
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.En vandaag een bbq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Oh nee die stomme team-medailles van de marathon gooien roet in de stand ... En Israel hoort nog steeds niet bij Europa, dus die tellen niet met import Ethiopiersquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. we zijn de beste van dag 1 op de atletiek in Europa
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.Een aanlooppoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas een zeldzame verschijning als je 7-hoog woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.Eerst een haai, en nu een zeehondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Zo noemen ze bij de luchtmacht mariniers, hoorde ik onlangs.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerst een haai, en nu een zeehond
Zeker! Leuke dag gehad.quote:
Vanaf nu welquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets dat in me op zou komen
Wij hebben lekker gamba's op de bbq gegooid.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets dat in me op zou komen
Is goed ... iedereen speeltquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
je draaid altijd verkeerd
ik zei de film het
spel me dat glied to de dood
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een aanlooppoes.![]()
Helaas een zeldzame verschijning als je 7-hoog woont.
Het is de kat van de buren waarmee ik een balkon deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga straks even luisteren, thanks!!![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerst een haai, en nu een zeehond
Oeh, gamba's moet ik ook weer een keer doen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben lekker gamba's op de bbq gegooid.![]()
Lekker flesje ijskoude rode sancerre erbij
Komt er trouwens nog een nieuw seizoen Tekenshow?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is de kat van de buren waarmee ik een balkon deel.
Ik ga straks even luisteren, thanks!!
Ook niet verkeerd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Oeh, gamba's moet ik ook weer een keer doen.
Ik heb een Kasteel Rouge en een stokbroodje met camembert.
De ideeën zijn een beetje opgedroogd. Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen maanden niet echt heb geprobeerd om op ideeën te komen. Ik speel heel veel gitaar en heb daar lol in.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt er trouwens nog een nieuw seizoen Tekenshow?
Deze was goed te doen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Aparte klimwand wel, maar das wel beter te doen voor meer mensen lijkt me
Teken het nummer ?!quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
De ideeën zijn een beetje opgedroogd. Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen maanden niet echt heb geprobeerd om op ideeën te komen. Ik speel heel veel gitaar en heb daar lol in.
Te makkelijk. Als mensen al weten dat het een nummer is is het zo geraden. Been there, done that.quote:
Teken een bekende of minder bekende FOK!erquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Te makkelijk. Als mensen al weten dat het een nummer is is het zo geraden. Been there, done that.
Das tong verkeerdquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Teken een bekende of minder bekende FOK!er
We hebben vannacht lekker buiten op balkon gezeten tot zonsopgang.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
De ideeën zijn een beetje opgedroogd. Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen maanden niet echt heb geprobeerd om op ideeën te komen. Ik speel heel veel gitaar en heb daar lol in.
Intimiderendquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben vannacht lekker buiten op balkon gezeten tot zonsopgang.
Met deze heerlijke gitarist op de achtergrond.![]()
Ik heb net de airco aangezet in de slaapkamer. Even de kou erin gooien. Afgelopen nacht heb ik ook al geen oog dicht gedaan met die gore warmtequote:Op maandag 15 augustus 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds niet echt afgekoeld
wordt weer een fijne nacht
Oef. Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb net de airco aangezet in de slaapkamer. Even de kou erin gooien. Afgelopen nacht heb ik ook al geen oog dicht gedaan met die gore warmte
Lekker als dat kanquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb net de airco aangezet in de slaapkamer. Even de kou erin gooien. Afgelopen nacht heb ik ook al geen oog dicht gedaan met die gore warmte
Airco lijkt je vreselijk?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oef. Lijkt me vreselijk.![]()
Doet een beetje denken aan mijn jeugd, cheapass hotelletjes in Parijs waar je trouwens toen al de hoofdprijs betaalde.
Nee!! Wij hebben het door het hele huis.quote:
Ohhh ja echt he? Er stond een ventilator te blazen maar dat was gewoon warme lucht wat daar vanaf kwam. Ik zet de airco echt zo weinig mogelijk aan, maar nu vind ik dat het mag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee!! Wij hebben het door het hele huis.![]()
Ik bedoel de ervaring dat je niet kan slapen door de warmte.
Nog even doorbijten dan. Vanaf woensdag wordt het weer koeler. Het ergste hebben we gehadquote:
In de regio waar jij woont hebben ze net de automobiel uitgevondenquote:
De ramen kunnen nog open hoorquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in een warme trein te zweten. (Op dit tijdstip ja.)
Vroeger kon je nog een raampje openzetten
Klopt, die in Delft zijn echt te debiel om maar zelfs het wiel te ontdekken. En dat noemen ze dan een tuquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de regio waar jij woont hebben ze net de automobiel uitgevonden
Ze hebben de termen waar Tu voor staat verkeerd begrepenquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die in Delft zijn echt te debiel om maar zelfs het wiel te ontdekken. En dat noemen ze dan een tu
Dacht ik alquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben de termen waar Tu voor staat verkeerd begrepen
Das voor je deur ...quote:
quote:
Nee ... ben te wakker ... zit in een Spaanse programmaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. En nu door naar bed?
Dan kun je ook niet teleur gesteld worden daarinquote:
Ja zoiets idd en wat ik nu kijk/luister duurt meestal nog wel evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet teleur gesteld worden daarin
Ik ga toch nog maar even proberen wat slaap te pakken, over een paar uur loopt de wekker weer af helaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets idd en wat ik nu kijk/luister duurt meestal nog wel even
dat mag, succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga toch nog maar even proberen wat slaap te pakken, over een paar uur loopt de wekker weer af helaas.
slaap zacht, straksquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 02:00 schreef engine het volgende:
Afgelopen nacht al zo slecht geslapen dat ik denk dat het wel moet lukken vannacht. Heb nu in ieder geval behoorlijk moeite om de ogen open te houden.
Morguh GG.quote:
Morguh Tong meneer.quote:
Da's fijn. Hier niet zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG.
Hier redelijk geslapen deze nacht
Dan hebben we samen en toch apart lekker geslapen 🌜quote:
Ik heb een ventilator naast het bed. Heerlijk. En deze maakt bjjna geen geluid dat is nog fijnerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb behoorlijk geslapen, raam open en een klein luchtkoelertje in de buurt die minimaal iets koelere lucht over je heen blaast
Deze maakt ook nauwelijks geluid, van dat harde blazen en herrie slaap je ook niet, deze werkt perfekt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator naast het bed. Heerlijk. En deze maakt bjjna geen geluid dat is nog fijner
Lekker dat ze die dingen hebben uitgevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze maakt ook nauwelijks geluid, van dat harde blazen en herrie slaap je ook niet, deze werkt perfekt.
Heb ik ook niet,quote:
Verkeerde kamer gebeld ofzo. Toen ik op nam werd er niks gezegd.quote:
Helemaal kutquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Verkeerde kamer gebeld ofzo. Toen ik op nam werd er niks gezegd.
Was het geen wekservice?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Verkeerde kamer gebeld ofzo. Toen ik op nam werd er niks gezegd.
Terechtquote:
quote:
Ging geloof ik ook niet echt snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niet verwacht want hij was de laatste wedstrijden ver beneden maats
EK atletiekquote:
Ik kijk bij de Belgen dusquote:
Lieke was tweede en zit in de finalequote:
Geen idee wie dat isquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Lieke was tweede en zit in de finale
Heb je al gevonden waar je het kan kijken?quote:
Ja maar via de ziggo site werkt t niet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je al gevonden waar je het kan kijken?
Man3quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar via de ziggo site werkt t niet..En geen zin om de tv aan te doen
Ze hebben toen geupdate en nu werkt gewoon baggerquote:
Hm ja zou ook nog kunnen. Zal eens kijken zo.quote:
Nja ben er over een maand of twee hopelijk vanafquote:
Dan stop je er mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ben er over een maand of twee hopelijk vanaf
Stap dan over naar andere provider + glasvezel..quote:
OKquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stap dan over naar andere provider + glasvezel..
Gelukkig voor haarquote:
Al een nieuwe provider gekozen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ben er over een maand of twee hopelijk vanaf
Yep, maar tis nu wachten tot ze komen aansluiten..duurt wat langer dan ze dachten..quote:
Dan beginnen ze al goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar tis nu wachten tot ze komen aansluiten..duurt wat langer dan ze dachten..
Nou ze moeten heel veel straten/wijken kabels aan leggen en er waren een paar bij die er mee kapte om kabels te leggen.. dus hadden ze mensen te kortquote:
Voor mij was het dat wachten waard. Betaal ongeveer hetzelfde en nooit problemen. Nooit meer ziggo klantenservicequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar tis nu wachten tot ze komen aansluiten..duurt wat langer dan ze dachten..
Femke heeft het ook makkelijk gehaaldquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ze moeten heel veel straten/wijken kabels aan leggen en er waren een paar bij die er mee kapte om kabels te leggen.. dus hadden ze mensen te kort
Ik ben iets goedkoper uit.. en hopen op nog sneller internetquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het dat wachten waard. Betaal ongeveer hetzelfde en nooit problemen. Nooit meer ziggo klantenservice
Ik heb Ziggo en eigenlijk nooit problemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het dat wachten waard. Betaal ongeveer hetzelfde en nooit problemen. Nooit meer ziggo klantenservice
De gelukkige uitzondering denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo en eigenlijk nooit problemen
26 gradenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
Mag die pokkehitte nou eindelijk weg?![]()
Ik moest een eind lopen, zweet me de ******.quote:
Wel je totaal gehaald?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moest een eind lopen, zweet me de ******.
Doe maar even een paar dagen 18 graden en regen.
Nee, maar dat was nu ook niet de opzet.quote:
OK dan komt het goed, maar doe het maar rustig aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar dat was nu ook niet de opzet.
En heb wel genoeg gelopen om het totaal vandaag met gemak te halen.
Ben wel klaar met dat rustig aan doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan komt het goed, maar doe het maar rustig aan
Dat is aan jezelf idd ... Als je denkt dat het kan , dan doe je het lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben wel klaar met dat rustig aan doen.
Het fietsverbod ga ik ook niet volledig naleven.
Zal wel moeten, anders kom ik vrijdag amper bij de vampierenfabriek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is aan jezelf idd ... Als je denkt dat het kan , dan doe je het lekker
Waar is dat dan ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel moeten, anders kom ik vrijdag amper bij de vampierenfabriek.
En heb in mijn lies echt nergens last van.
Hier aan de andere kant van het dorp.quote:
Om de hoekquote:
Geen idee wat die fabriek is of heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier aan de andere kant van het dorp.
Alle tussenliggende locaties zijn gesloten. Erheen lopen gaat me meer dan een uur kosten (heen en terug).
Vampieren in alle kleuren en maten denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat die fabriek is of heeft
Daar stelen ze bloedquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat die fabriek is of heeft
Heb al ruzie met ze dat ik later kom, dus gok van nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
ah op die manier ... kunnen ze niet ff wachten
Heeft het te maken met je ingreep?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb al ruzie met ze dat ik later kom, dus gok van niet
Nee en ja. Moet toch al door eerdere medische problemen. Nu moest ik volgens hun alleen extra vroeg (vorige week al). Ziekenhuis dacht daar iets anders over.quote:
Vanaf morgen zou het beter moeten worden zeggen ze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:47 schreef chufi het volgende:
Hoop dat het weer dan iig wat dragelijker is
Moet toegeven dat het wat zweteriger is dan ikeerst dachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:47 schreef chufi het volgende:
Hoop dat het weer dan iig wat dragelijker is
Die vraagt er omquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
Boehoe het is warm, ja deal er mee. Dit is wel grappig Politie zoekt man die masturberend tegenover vrouw (22) in trein van Leeuwarden naar Groningen zat
Kenmerkend is dat de man een opvallende tatoeage van een spin in zijn gezicht heeft.. Nou
Hij solliciteert al héél lang, tja..quote:
ok... bij de NS ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij solliciteert al héél lang, tja..
Bahquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
Boehoe het is warm, ja deal er mee. Dit is wel grappig Politie zoekt [b]man die masturberend tegenover vrouw (22) in trein van Leeuwarden naar Groningen zat
[/b]
Kenmerkend is dat de man een opvallende tatoeage van een spin in zijn gezicht heeft.. Nou
Er zijn er best veel !!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bah![]()
![]()
Met zo'n tattoo vinden ze hem vast snel
Nou slim ben je niet natuurlijk, alle spinnenwebben zijn uniek. Dus die gozer zou wel eens de sjaak kunnen zijnquote:
Ik denk dat ze hem zo vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou slim ben je niet natuurlijk, alle spinnenwebben zijn uniek. Dus die gozer zou wel eens de sjaak kunnen zijn
Spiderman !! Spiderman !!.........quote:
Wat een kneuzenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oepsie
https://nos.nl/artikel/24(...)st-door-fout-politie
Ik dacht precies dat...quote:
Ha een launchquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
Vannacht de Artemis 1 SLS rollout . De 29e de launch, spannend allemaal.
Naar de maanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha een launch
Wat gaat hij doen die raket?
Been there done thatquote:
wie weet kijk ik wel ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
Vannacht de Artemis 1 SLS rollout . De 29e de launch, spannend allemaal.
Die launch is de 29e , vannacht of vanavond is de rollout.quote:
Ik kijk wel als ik toevallig thuis benquote:
Net als mijn spaargeldquote:
Awwwquote:
Volgende week dinsdag 30 woensdag 32 donderdag 33 vrijdag 30 zaterdag zondag en maandag 34quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog even doorbijten dan. Vanaf woensdag wordt het weer koeler. Het ergste hebben we gehad
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag 30 woensdag 32 donderdag 33 vrijdag 30 zaterdag zondag en maandag 34
We zijn er nog niet van af helaas
Weer&radar. Die hadden het de laatste keer ook eerder online staan dan buienradarquote:
Leuk die beha adsquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer&radar. Die hadden het de laatste keer ook eerder online staan dan buienradar
[ afbeelding ]
Ja kan er niets aan doen. Overal krijg je reclame bij tegenwoordig.quote:
Heb je geen adblocker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen. Overal krijg je reclame bij tegenwoordig.
Nee gebruik ik niet.quote:
Marlies Dekkers is toch duur ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer&radar. Die hadden het de laatste keer ook eerder online staan dan buienradar
[ afbeelding ]
Mogelijk is haar spaargeld ook opquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij allang failliet was
In die reclame te zien valt het wel meequote:
Ik heb er niets meequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Geen
[..]
In die reclame te zien valt het wel mee
Welke serie dan ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
Fijne serie wel die ik kijk (ja, ik loop zwaar achter), heb zoveel nieuwe manier om iets te martelen of doden geleerd
Ik heb een hoop manieren geleerd om ze stil te krijgen,quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
Schreeuwende kutkinderen achter bij mijn balkonHet wordt dat ze weer naar school gaan
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een hoop manieren geleerd om ze stil te krijgen,
interesse?
Weet je het zeker? Het is niet allemaal even 'kindvriendelijk'quote:
HBO, zoals ik zeg, loop wat achter maar verveelde me.quote:
Ik ben ook niet heel erg kindvriendelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is niet allemaal even 'kindvriendelijk'
Heb je een goede set scherpe messen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel erg kindvriendelijk![]()
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
Vanmiddag joints roken en nu vuurtje stoken ... ben er ook klaar mee
Oh neequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een goede set scherpe messen?
Misschien dat ik het laatste jaar misschien eens opnieuw moet kijken.. Dat zag er met mn staar niet echt uit ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HBO, zoals ik zeg, loop wat achter maar verveelde me.
Er komt binnenkort weer iets nieuws van uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik het laatste jaar misschien eens opnieuw moet kijken.. Dat zag er met mn staar niet echt uit ...
Je was omsingeld door joints?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
hier ergens op een balkon van de buren ... onder boven links rechts ...
Ah op die fiets. Ik blow zelf ook weleens , dus ik kan daar weinig over zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
hier ergens op een balkon van de buren ... onder boven links rechts ...
Ik heb er niets op tegen, maar om het te moeten ruiken in je eigen huis ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik blow zelf ook weleens , dus ik kan daar weinig over zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er niets op tegen, maar om het te moeten ruiken in je eigen huis ...Dat is minder idd, zeker als je er niet aan kan ontkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat geloof ik zeker ja. Smerig spul.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ruik het in mn huis en das niet wat ik wil
Ik ook niet.quote:
Van de rook alleen wordt ik niet highquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is minder idd, zeker als je er niet aan kan ontkomen
Hier gaan ze volgende week weer naar school.quote:
I know.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de rook alleen wordt ik niet high
Hier vast ook dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaan ze volgende week weer naar school.
Normaliter houden dat soort dingen mij niet eens bezig, maar de laatste weken iedere dag kinderen die vlak achter mijn balkon lopen te schreeuwen , op containers klimmen en een tyfus herrie maken : ben er helemaal klaar meequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef chufi het volgende:
Zal tijd worden ... Nah heb er weinig last van
Ja dat wordt vanaf straks elke middag na schooltijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Normaliter houden dat soort dingen mij niet eens bezig, maar de laatste weken iedere dag kinderen die vlak achter mijn balkon lopen te schreeuwen , op containers klimmen en een tyfus herrie maken : ben er helemaal klaar mee
Dit leek er meer op dat ze er niet helemaal blij mee waren dat de metro aan het overstromen was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
Als de grond te droog is wordt het vocht niet goed geabsorbeerd en richt meer schade aan downstream
`Water kiest het laagste punt dus bij wateroverlast ... Get as fast as you can out of the metroquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit leek er meer op dat ze er niet helemaal blij mee waren dat de metro aan het overstromen was.
Zoiets voor de kinderoverlast?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Normaliter houden dat soort dingen mij niet eens bezig, maar de laatste weken iedere dag kinderen die vlak achter mijn balkon lopen te schreeuwen , op containers klimmen en een tyfus herrie maken : ben er helemaal klaar mee
Das wat zei met teveel regen in frankrijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
Had ik het hier toevallig al over ?
https://cdn.jwplayer.com/previews/L2LckfBw
quote:
Niet zwemmen in zo'n geval is pas niet verstandigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja misschien niet verstandig. Wel verkoelend
Voortaan met duik uitrusting in de metroquote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zwemmen in zo'n geval is pas niet verstandig
Gewoon niet met de metro is nog veiligerquote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:12 schreef engine het volgende:
[..]
Voortaan met duik uitrusting in de metro
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon niet met de metro is nog veiliger
Alleen op Den Haag CS ga je 2 roltrappen OP om bij de metro te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:15 schreef engine het volgende:
[..]Nog het beste idee.
Als je soms ziet hoe diep die roltrappen gaan zit je behoorlijk opgesloten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen op Den Haag CS ga je 2 roltrappen OP om bij de metro te komen
Tegen de tijd dat ie op Rotterdam CS is is het 2 roltrappen omlaag jequote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hoe dat dan? Duikt die metro als een achbaan omlaag daarna?
Ah zo… maar vanuit Den Haag kun je alleen naar rotterdam met de metro? Is maar één lijn dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ie op Rotterdam CS is is het 2 roltrappen omlaag je
Hij gaat in Den Haag 1 niveau omlaag naar het volgende station, blijft dus boven de grond.
In Rotterdam gaat ie pas onder de grond.
Ja, den haag heeft eigenlijk geen metro. Dit is aangelegd op een spoorlijn die er al lag. Grotendeels dan, een stukje hebben verbouwd.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo… maar vanuit Den Haag kun je alleen naar rotterdam met de metro? Is maar één lijn dus?
Jawelquote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hoest verder in Deutschland, vermaak je je nog een beetje tussen?
Stuk gemaakt?quote:
dat niet denk ik, hoogstens vies gemaakt. heeeeel viesquote:
Oh dat weet ik niet. Die paar keer dat ik er kijk zie ik vooral topics waar net 20 reacties op komen en een sc is er ook niet echt meer. Dooie bende.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat niet denk ik, hoogstens vies gemaakt. heeeeel vies
ja er is een ONZ SC die we nog levend proberen te houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 02:56 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Die paar keer dat ik er kijk zie ik vooral topics waar net 20 reacties op komen en een sc is er ook niet echt meer. Dooie bende.
Misschien een spel element aan toe voegen zodat mensen er dag en nacht willen posten?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 02:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja er is een ONZ SC die we nog levend proberen te houden
nou, deze is bijna vol dus we kunnen hier DTS van maken?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 03:07 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien een spel element aan toe voegen zodat mensen er dag en nacht willen posten?
Hier kan ook wel beetje leven gebruiken dus lijkt me een uitstekend planquote:Op woensdag 17 augustus 2022 03:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou, deze is bijna vol dus we kunnen hier DTS van maken?
Je hebt aardig kunnen doorslapen?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 03:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou, deze is bijna vol dus we kunnen hier DTS van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |