quote:
Ja 1 keer is meestal wel zat voor dat soort smaakjes.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:29 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die satesaus heb ik geprobeerd. Wel okay voor een keertje.
Vorig weekend had ik pizza pepperoni chips. Ook okay voor een keertje.
Gaat echt lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:32 schreef chufi het volgende:
Maar we pakken goud en brons op kogelstoten zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergetekende aan de klimwand
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondergetekende aan de klimwand
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:42 schreef tonja het volgende:
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.En vandaag een bbq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Oh nee die stomme team-medailles van de marathon gooien roet in de stand ... En Israel hoort nog steeds niet bij Europa, dus die tellen niet met import Ethiopiersquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. we zijn de beste van dag 1 op de atletiek in Europa
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.Een aanlooppoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas een zeldzame verschijning als je 7-hoog woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik had een insluiper in mijn huis gisteren.Eerst een haai, en nu een zeehondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Zo noemen ze bij de luchtmacht mariniers, hoorde ik onlangs.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerst een haai, en nu een zeehond
Zeker! Leuke dag gehad.quote:
Vanaf nu welquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets dat in me op zou komen
Wij hebben lekker gamba's op de bbq gegooid.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald iets dat in me op zou komen
Is goed ... iedereen speeltquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
je draaid altijd verkeerd
ik zei de film het
spel me dat glied to de dood
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een aanlooppoes.![]()
Helaas een zeldzame verschijning als je 7-hoog woont.
Het is de kat van de buren waarmee ik een balkon deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga straks even luisteren, thanks!!![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerst een haai, en nu een zeehond
Oeh, gamba's moet ik ook weer een keer doen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben lekker gamba's op de bbq gegooid.![]()
Lekker flesje ijskoude rode sancerre erbij
Komt er trouwens nog een nieuw seizoen Tekenshow?quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is de kat van de buren waarmee ik een balkon deel.
Ik ga straks even luisteren, thanks!!
Ook niet verkeerd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Oeh, gamba's moet ik ook weer een keer doen.
Ik heb een Kasteel Rouge en een stokbroodje met camembert.
De ideeën zijn een beetje opgedroogd. Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen maanden niet echt heb geprobeerd om op ideeën te komen. Ik speel heel veel gitaar en heb daar lol in.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt er trouwens nog een nieuw seizoen Tekenshow?
Deze was goed te doen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Aparte klimwand wel, maar das wel beter te doen voor meer mensen lijkt me
Teken het nummer ?!quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
De ideeën zijn een beetje opgedroogd. Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen maanden niet echt heb geprobeerd om op ideeën te komen. Ik speel heel veel gitaar en heb daar lol in.
Te makkelijk. Als mensen al weten dat het een nummer is is het zo geraden. Been there, done that.quote:
Teken een bekende of minder bekende FOK!erquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Te makkelijk. Als mensen al weten dat het een nummer is is het zo geraden. Been there, done that.
Das tong verkeerdquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Teken een bekende of minder bekende FOK!er
We hebben vannacht lekker buiten op balkon gezeten tot zonsopgang.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
De ideeën zijn een beetje opgedroogd. Al moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen maanden niet echt heb geprobeerd om op ideeën te komen. Ik speel heel veel gitaar en heb daar lol in.
Intimiderendquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben vannacht lekker buiten op balkon gezeten tot zonsopgang.
Met deze heerlijke gitarist op de achtergrond.![]()
Ik heb net de airco aangezet in de slaapkamer. Even de kou erin gooien. Afgelopen nacht heb ik ook al geen oog dicht gedaan met die gore warmtequote:Op maandag 15 augustus 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds niet echt afgekoeld
wordt weer een fijne nacht
Oef. Lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb net de airco aangezet in de slaapkamer. Even de kou erin gooien. Afgelopen nacht heb ik ook al geen oog dicht gedaan met die gore warmte
Lekker als dat kanquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb net de airco aangezet in de slaapkamer. Even de kou erin gooien. Afgelopen nacht heb ik ook al geen oog dicht gedaan met die gore warmte
Airco lijkt je vreselijk?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oef. Lijkt me vreselijk.![]()
Doet een beetje denken aan mijn jeugd, cheapass hotelletjes in Parijs waar je trouwens toen al de hoofdprijs betaalde.
Nee!! Wij hebben het door het hele huis.quote:
Ohhh ja echt he? Er stond een ventilator te blazen maar dat was gewoon warme lucht wat daar vanaf kwam. Ik zet de airco echt zo weinig mogelijk aan, maar nu vind ik dat het mag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee!! Wij hebben het door het hele huis.![]()
Ik bedoel de ervaring dat je niet kan slapen door de warmte.
Nog even doorbijten dan. Vanaf woensdag wordt het weer koeler. Het ergste hebben we gehadquote:
In de regio waar jij woont hebben ze net de automobiel uitgevondenquote:
De ramen kunnen nog open hoorquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in een warme trein te zweten. (Op dit tijdstip ja.)
Vroeger kon je nog een raampje openzetten
Klopt, die in Delft zijn echt te debiel om maar zelfs het wiel te ontdekken. En dat noemen ze dan een tuquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de regio waar jij woont hebben ze net de automobiel uitgevonden
Ze hebben de termen waar Tu voor staat verkeerd begrepenquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die in Delft zijn echt te debiel om maar zelfs het wiel te ontdekken. En dat noemen ze dan een tu
Dacht ik alquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben de termen waar Tu voor staat verkeerd begrepen
Das voor je deur ...quote:
quote:
Nee ... ben te wakker ... zit in een Spaanse programmaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. En nu door naar bed?
Dan kun je ook niet teleur gesteld worden daarinquote:
Ja zoiets idd en wat ik nu kijk/luister duurt meestal nog wel evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet teleur gesteld worden daarin
Ik ga toch nog maar even proberen wat slaap te pakken, over een paar uur loopt de wekker weer af helaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets idd en wat ik nu kijk/luister duurt meestal nog wel even
dat mag, succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga toch nog maar even proberen wat slaap te pakken, over een paar uur loopt de wekker weer af helaas.
slaap zacht, straksquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 02:00 schreef engine het volgende:
Afgelopen nacht al zo slecht geslapen dat ik denk dat het wel moet lukken vannacht. Heb nu in ieder geval behoorlijk moeite om de ogen open te houden.
Morguh GG.quote:
Morguh Tong meneer.quote:
Da's fijn. Hier niet zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG.
Hier redelijk geslapen deze nacht
Dan hebben we samen en toch apart lekker geslapen 🌜quote:
Ik heb een ventilator naast het bed. Heerlijk. En deze maakt bjjna geen geluid dat is nog fijnerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb behoorlijk geslapen, raam open en een klein luchtkoelertje in de buurt die minimaal iets koelere lucht over je heen blaast
Deze maakt ook nauwelijks geluid, van dat harde blazen en herrie slaap je ook niet, deze werkt perfekt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator naast het bed. Heerlijk. En deze maakt bjjna geen geluid dat is nog fijner
Lekker dat ze die dingen hebben uitgevonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze maakt ook nauwelijks geluid, van dat harde blazen en herrie slaap je ook niet, deze werkt perfekt.
Heb ik ook niet,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |