Klopt, dat ben ik.. ben ongesteldquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:58 schreef Faxie het volgende: Oeh ik zie een rood vlekje deze kant op komen
![]()
Ik doe mijn regenjasje wel aan danquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik.. ben ongesteld
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand nog een leuk gifje voor in de OP?
Wat zag je er weer heerlijk uit vandaag. Vroeg weer de nodige discipline om je niet even mee te nemen naar een verlaten overlegruimte.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had even gemist dat wij collega's waren.
In het eggie durf ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Vraag me af of je in het echt ook zo’n smeerlap bent
Een echte vent bevaart de rode zee zeggen ze toch?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:29 schreef Medusa666 het volgende:
Daarover gesproken. Wie heeft het weleens gedaan in de maandelijkse rode zee?
Brrrr heb jij het gedaan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Een echte vent bevaart de rode zee zeggen ze toch?
Handdoekje eronder
Gewoon anaal doen kan ookquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Handdoekje eronder
Het ging over buienradar toch? Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij zou het met een regenjasje doen toch
Nevermind, miscommunicatie.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het ging over buienradar toch? Wat dacht jij dan?
En datquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:36 schreef Tegan het volgende:
Normale lichaamsfuncties zijn niet vies.
Hahaha jawel, maar ook niet op de heftigste dagen hoor.quote:
25% van de tijd geen seks hebben is niet echt realistisch i.m.o..quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Handdoekje eronder
Kan ook troep gevenquote:
True, voor allebei geldt niet moeilijk over doen en na afloop, of tussentijds, samen douchen en weer door.quote:
Moeten we jullie een handje helpen met al dat eromheen gedraai?quote:
Zul je zien dat Faxie zichzelf weer een handje moet helpen op het einde van de dag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Moeten we jullie een handje helpen met al dat eromheen gedraai?
Ja, ja, totdat het moment daar isquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, voor allebei geldt niet moeilijk over doen en na afloop, of tussentijds, samen douchen en weer door.
Morgenmiddag heb ik nog een gaatjequote:Op maandag 15 augustus 2022 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zag je er weer heerlijk uit vandaag. Vroeg weer de nodige discipline om je niet even mee te nemen naar een verlaten overlegruimte.
Hij heeft gisteren nog tieten gezien dus ff de hand aan zichzelf slaan is vast geen probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat Faxie zichzelf weer een handje moet helpen op het einde van de dag.
Is ons moment al daar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja, ja, totdat het moment daar is
Kom maarquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Moeten we jullie een handje helpen met al dat eromheen gedraai?
Oh sweet summer child.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja, ja, totdat het moment daar is
Nu niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Morgenmiddag heb ik nog een gaatje.
Oh hai...quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:47 schreef Tegan het volgende:
Als je maar geil genoeg bent kan alles. Achteraf de schade bekijken.
Ik snap m nu pasquote:
Van mezelf ook een beetjequote:
Je persoonlijke hygiëne is gewoon zo op orde dat je die associatie niet hebt.quote:
Ik heb weinig zomers gehad met zoveel avondjes buiten zitten. Heb er echt van genoten.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Lampen alweer aan. Bijna kortste dag.
Of mijn onschuldige mindquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je persoonlijke hygiëne is gewoon zo op orde dat je die associatie niet hebt.Faxie daarentegen...
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:
Wie gaat t uitleggen?quote:
Meer anale seks hebben. Ineens heb je het dan een keer door.quote:
Ik loop al weken op kantoor met wintervesten aan, zo hoog staat de airco.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:58 schreef DeathonStrike het volgende:
Ik heb momenteel een relatie met mijn airco, koeler kan je het niet hebben
Je kunt ze ook bellen om het te fixen hè?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:01 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik loop al weken op kantoor met wintervesten aan, zo hoog staat de airco.
Ter Apel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal nieuwe mensen. Wat is er gesloten?
Godver, gelachen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wie gaat t uitleggen?![]()
Ik stem Medusa
Nu is mijn onschuld weg.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer anale seks hebben. Ineens heb je het dan een keer door.
Nu pas?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Nu is mijn onschuld weg.
op Fok?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat ik dat nog had.
Ik heb hier nog een 500 gr pot staan. Kom je langs?quote:
Woow Teganlokkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 500 gr pot staan. Kom je langs?
Ja Barb in t echt verder niksquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, was prima!
Heb ik nog wat spannends gemist?
Onschuldige opvattingen en Fok gaan meestal niet lekker samenquote:
Eervolle bijnaamquote:
Heb je ook aardbeien? Onweerstaanbare combinatie datquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 500 gr pot staan. Kom je langs?
Gaat dit nog over anale seks?quote:
Hebbikquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je ook aardbeien? Onweerstaanbare combinatie dat.
ik realiseerde me te laat dat het een opmerking was die meerdere interpretaties kon hebbenquote:
Inderdaad. Dus kom hier en geef je over aan mij.quote:
Heerlijk is dat altijd. Jammer dat het altijd na 1 dag al weg is.quote:
Daarom 1x pw verschonenquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk is dat altijd. Jammer dat het altijd na 1 dag al weg is.
met het huidige weer al na 5 minuten als je gaat zweten in je schone bedjequote:Op maandag 15 augustus 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met die choco pasta snap ik dat welquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zat naar buiten te kijken en dacht dat het al 22.00 geweest wasquote:Op maandag 15 augustus 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Lampen alweer aan. Bijna kortste dag.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:35 schreef DeathonStrike het volgende:
[..]
Met die choco pasta snap ik dat wel
quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met het huidige weer al na 5 minuten als je gaat zweten in je schone bedje
Daarom de hele zomer gewoon op dezelfde lakens liggen zweten toch?quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met het huidige weer al na 5 minuten als je gaat zweten in je schone bedje
dan mis je wel die 5 minutenquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom de hele zomer gewoon op dezelfde lakens liggen zweten toch?
je watquote:Op maandag 15 augustus 2022 21:44 schreef Senn88 het volgende:
Mijn ruikt wel langer dan een paar minuten fris hoor. Ik ga sowieso altijd douchen voor het slapen
ALs je 2x per jaar verschoont geldt de eerste maand als frisse lakens. Fuck die 5 minutenquote:
't Is watquote:Op maandag 15 augustus 2022 22:06 schreef Medusa666 het volgende:
Heeft John de mol een huis in vinkeveen? Volgens mij was ik zijn bediende in restaurant waar ik werk..
Enige reden dat ik twijfel is dat hij nu grijs haar had en op internet zie ik bruin haar.
Verder had hij een slanke knappe veel jongere vriendin naast zich met lang bruin haar :’).. en zag er een beetje viezig uit met zijn hand op haar been. Die vriendin leek minstens 20 jaar jonger.
Hij was volgens mij op zijn pik getrapt dat ik hem niet meteen herkende en deed soms denigrerend toen ik hem bediende (misschien zag hij mijn vieze blik) en toen ik mijn verplichte gesprekje deed met hen die me wordt opgedragen vanuit werk.
Zo heb je er wel meer rondlopen…quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:06 schreef Medusa666 het volgende:
Heeft John de mol een huis in vinkeveen? Volgens mij was ik zijn bediende in restaurant waar ik werk..
Enige reden dat ik twijfel is dat hij nu grijs haar had en op internet zie ik bruin haar.
Verder had hij een slanke knappe veel jongere vriendin naast zich met lang bruin haar :’).. en zag er een beetje viezig uit met zijn hand op haar been. Die vriendin leek minstens 20 jaar jonger.
Hij was volgens mij op zijn pik getrapt dat ik hem niet meteen herkende en deed soms denigrerend toen ik hem bediende (misschien zag hij mijn vieze blik) en toen ik mijn verplichte gesprekje deed met hen die me wordt opgedragen vanuit werk.
Ik vond hem kapot eng. Hoewel ik dol op geld ben, zou ik niet iets met hem doen man.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:49 schreef DeathonStrike het volgende:
[..]
Zo heb je er wel meer rondlopen…
Maar die vrouwen zijn er ook alleen maar voor de money of bekendheid, zo’n griezel wil je toch niet over je heen hebben??
Aan de andere is die vent 67. Niemand heeft op die leeftijd toch nog bruin haarquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:14 schreef Koen66 het volgende:
hij zal z'n haar wel niet geverfd hebben, zie nergens foto's op internet vsn JdM met grijs haar
Mijn vader heeft met 80 jaar nog zwart haar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Aan de andere is die vent 67. Niemand heeft op die leeftijd toch nog bruin haar
hij heeft een herkenbare kop, dus het zal hem wel zijn geweest. Denk dqt ie z'n haar niet bruin verft als ie geen pers verwachtquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Aan de andere is die vent 67. Niemand heeft op die leeftijd toch nog bruin haar
Daarom keek hij zo boos naar me. Terwijl ik gewoon vriendelijk was naar hem en die vrouw. Ik vroeg aan het einde waar ze vandaan kwamen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij heeft een herkenbare kop, dus het zal hem wel zijn geweest. Denk dqt ie z'n haar niet bruin verft als ie geen pers verwacht
misschien is ie het al zatquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Of hij verfde het niet om niet herkend te worden? Ik zie dat hij vorig jaar getrouwd is met iemand van zijn eigen leeftijd
Naja ze zijn blijkbaar al 30 jaar samen, maar pas afgelopen jaar getrouwd. Misschien in gemeenschap van goederen en dat de vrouw het daarna beëindigd heeft. Dan zijn het alsnog 30 welbestede jaren denk ikquote:
Ik heb nooit in de horeca gewerkt, maar hoor wel eens dat juist rijke mensen weinig fooi geven?quote:Op maandag 15 augustus 2022 23:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ze gaven maar 2,5 euro fooi :’)
Valt mee, ligt helemaal aan het restaurant en de persoon in kwestie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb nooit in de horeca gewerkt, maar hoor wel eens dat juist rijke mensen weinig fooi geven?
Kan wel kloppen. Mijn restaurant bazen zijn ook rijk en hebben twee tesla’s. Maar zijn met kleinere bedragen als 1 of 2 euro idd al echt gierig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb nooit in de horeca gewerkt, maar hoor wel eens dat juist rijke mensen weinig fooi geven?
hij wordt er wel van verdachtquote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2022 23:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Kom jij eens met een beter verhaal
Seksquote:
Oh ja, nog even een nieuwe batch regelen voor op het werk.quote:
Ik was wederom blij met m'n plafondventilator.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het warm vannacht. Gewoon de hele nacht op mijn dekbed gelegen.
... en ik met mijn openstaande balkondeuren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was wederom blij met m'n plafondventilator.
Schijnt ook niet gezond te zijn voor je huid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was wederom blij met m'n plafondventilator.
De vellen hingen afgelopen week al aan haar oren. Zou het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schijnt ook niet gezond te zijn voor je huid.
Ik verwacht het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vellen hingen afgelopen week al aan haar oren. Zou het?
Wel beter voor m'n slaap en dat is ook beter voor m'n huid, dus heft elkaar op?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schijnt ook niet gezond te zijn voor je huid.
De wetenschappers zijn het daar niet over eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel beter voor m'n slaap en dat is ook beter voor m'n huid, dus heft elkaar op?
Wat weten die er nou vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De wetenschappers zijn het daar niet over eens.
Sowieso, da's standaard als je eenmaal oud bent.quote:
Optisch zie ik er beter uit na een goede nacht dan na een beroerde nacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De wetenschappers zijn het daar niet over eens.
Nou jij bent iig geen welkome spreker op mijn uitvaart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, da's standaard als je eenmaal oud bent.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou jij bent iig geen welkome spreker op mijn uitvaart.
Ik heb liever mensen die me de hemel in prijzen. ‘Ze was zo knap, zo slim, zo sociaal, zo slank, echt een gemis voor de maatschappij. Wat moet de wereld zonder haar beginnen?!’quote:
Over de doden niets dan goeds.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb liever mensen die me de hemel in prijzen. ‘Ze was zo knap, zo slim, zo sociaal, zo slank, echt een gemis voor de maatschappij. Wat moet de wereld zonder haar beginnen?!’
Exact. Wetenschap is ook maar een mening.quote:
Ik meld mij aan voor 'zoek de verschillen'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Optisch zie ik er beter uit na een goede nacht dan na een beroerde nacht.
Ik weiger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, da's standaard als je eenmaal oud bent.
Dat we dat nog mogen meemaken hier dat jij iets weigert.quote:
lijkt me erg frisquote:
Hou op hoor, mijn gas contract loopt begin september af. echt huilen die prijzen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
We moeten allemaal al in de winter koud douchen omdat niemand dan meer warm water kan betalen dus ik ga niet nu al in een ijsbad. Ben niet gek.
Die van ons helaas vorig jaar alquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor, mijn gas contract loopt begin september af. echt huilen die prijzen!
Dus je hebt al een koude winter achter de rug?quote:
Beschouw het als compliment.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:53 schreef Medusa666 het volgende:
Mijn huisgenootje is biseksueel. Ik ben echt bang dat ze mij leuk vindt ofzo
Als ik korte kleding draag merk ik dat ze verlegen wordt en zenuwachtig.. dat voelt dan toch ongemakkelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beschouw het als compliment.
Hier nog tot eind 2025 vast staan. Hebben we nog even om de boel flink te verduurzamen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor, mijn gas contract loopt begin september af. echt huilen die prijzen!
Dat van mij in novemberquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja gelukkig waren we daar al druk mee bezig. Zonnepanelen liggen er nu ruim een maand op. Dak is bijna klaar en straks op nieuwbouw isolatie waarde. Spouw was gelukkig al gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog tot eind 2025 vast staan. Hebben we nog even om de boel flink te verduurzamen.
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van mij in november! En heb geen zonnepanelen want dat gaat via de vve en die maken zich liever druk om laadpalen.
Hoe oud is jullie huis? Wij hebben sinds twee maanden zonnepanelen. Nu al blij mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja gelukkig waren we daar al druk mee bezig. Zonnepanelen liggen er nu ruim een maand op. Dak is bijna klaar en straks op nieuwbouw isolatie waarde. Spouw was gelukkig al gedaan.
Vloeren komen volgend jaar pas.
Maar we hebben nog maar 1 werkende radiator in de woonkamer, dus veel stoken wordt het sowieso niet
1935 dus optimaal wordt het nooitquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe oud is jullie huis? Wij hebben sinds twee maanden zonnepanelen. Nu al blij mee.
Nee, dat is niet ideaal. Hier 1983 dus de basisisolatie is al een stuk beter. Gasverbruik was afgelopen winter al niet zo hoog maar het kan nog wel minder.quote:
Inderdaad voor in de winter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier nu 30 graden. Kon ik die warmte maar even opslaan.
Hier ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gasloos huis hier, wat een feest
Buurmeisjequote:
Ik merk vooral in de zomer dat mijn huis best goed geisoleerd is. ALs ik hoor hoe warm anderen het in huis hebben ondanks dat ze alles dicht hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ideaal. Hier 1983 dus de basisisolatie is al een stuk beter. Gasverbruik was afgelopen winter al niet zo hoog maar het kan nog wel minder.
Gelukkig hebben we een houtkachel en 3 kuub hout.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ideaal. Hier 1983 dus de basisisolatie is al een stuk beter. Gasverbruik was afgelopen winter al niet zo hoog maar het kan nog wel minder.
Bij ons via solarconcept gedaan, lagen binnen 1 maand op het dak. (was wel eerder dan ze hadden aangegeven).quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik merk vooral in de zomer dat mijn huis best goed geisoleerd is. ALs ik hoor hoe warm anderen het in huis hebben ondanks dat ze alles dicht hebben
Nu na een weekje hittegolf is het 26 graden binnen. Best netjes vind ik.
Ik was bezig met zonnepanelen, maar die heb ik afgezegd. Voelde me daar behoorlijk verkeerd voorgelicht. Dus maar even rustig verder kijken. Maar dan nog liggen die niet binnen een paar weken op het dak.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik merk vooral in de zomer dat mijn huis best goed geisoleerd is. ALs ik hoor hoe warm anderen het in huis hebben ondanks dat ze alles dicht hebben
Ik was bezig met zonnepanelen, maar die heb ik afgezegd. Voelde me daar behoorlijk verkeerd voorgelicht. Dus maar even rustig verder kijken. Maar dan nog liggen die niet binnen een paar weken op het dak.
Ja, hier ook. Alles dicht en het is niet boven de 24 gekomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier was het ook in anderhalve maand gedaan. Wel geluk mee gehad denk ik. Konden snel leveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons via solarconcept gedaan, lagen binnen 1 maand op het dak. (was wel eerder dan ze hadden aangegeven).
En we hebben vooraf gewoon iemand van hun laten langskomen voor advies en om al onze vragen te kunnen stellen. (kan ook op afstand maar heb liever even goed advies)
*huilt*quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Alles dicht en het is niet boven de 24 gekomen.
Nee, een heerlijke 22 graden hier. En het heeft afgelopen nacht geregend, dus de brandweer is aan het feesten nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar geen hittegolf nu toch?
Dit!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Poh, regen. Ik wil ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, een heerlijke 22 graden hier. En het heeft afgelopen nacht geregend, dus de brandweer is aan het feesten nu
De voorgerekende opbrengst was in optimale situatie ipv te rekenen met gemiddelde opbrengsten. Ook had ik aangegeven dat ik er in de toekomst misschien meer zou willen en dus een systeem zou willen waar dat makkelijk en goedkoop kan. HIj had een heel mooi verhaal dat dat allemaal heel simpel kon, gevalletje panneeltje erbij leggen en klaar. Nou ben ik een leek en dacht, dat is mooi. Tot mensen die er meer verstand van hebben mij op wat extra dingen wezen waardoor dat uitbreiden allemaal wat minder simpel en goedkoop is dan die knakker me voorspiegelde.quote:
Morgen beginnen ze ook al terug te krabbelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen, hopelijk. Er was gister al van alles beloofd maar helaas.
Ben nog steeds blij met mijn zonnescherm. Kostte welgeteld ¤ 139. Briljante investering geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
En eind augustus weer een hittegolf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Morgen beginnen ze ook al terug te krabbelen
En ondertussen gaat alles dood!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan geven ze dit een weercijfer 9 om te fietsen.quote:
WEERCIJFER 10, OPTIMAAL GENIETEN!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan geven ze dit een weercijfer 9 om te fietsen.
NEE DIT IS EEN -10 OM ÜBERHAUPT TE BEWEGEN
Het is inderdaad wat fris, kan wel warmer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Dit weer is alleen een 9 als je geen droger hebt.
In Nederland duurt zo'n brand nooit lang met dat beetje natuur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
WEERCIJFER 10, OPTIMAAL GENIETEN!
[ afbeelding ]
Ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Dit weer is alleen een 9 als je geen droger hebt.
Nog maar 3 bosbranden in de buurtquote:
Ok dit ik niet okquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De voorgerekende opbrengst was in optimale situatie ipv te rekenen met gemiddelde opbrengsten. Ook had ik aangegeven dat ik er in de toekomst misschien meer zou willen en dus een systeem zou willen waar dat makkelijk en goedkoop kan. HIj had een heel mooi verhaal dat dat allemaal heel simpel kon, gevalletje panneeltje erbij leggen en klaar. Nou ben ik een leek en dacht, dat is mooi. Tot mensen die er meer verstand van hebben mij op wat extra dingen wezen waardoor dat uitbreiden allemaal wat minder simpel en goedkoop is dan die knakker me voorspiegelde.
Dat zie ik later wel weer. Voor mij was het vooral belangrijk dat het snel zou gebeuren.quote:
Nee, mag niet! Laadpaal mag wel op je balkon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel wat panelen op m'n balkon kunnen leggen.
Hier moest ik dat er ook echt uittrekken. Had het idee dat ze gewoon een standaardofferte maken, even berekenen hoeveel panalen en dat is het dan. Hier werd ook niet echt nagedacht over toekomstbestendigheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De voorgerekende opbrengst was in optimale situatie ipv te rekenen met gemiddelde opbrengsten. Ook had ik aangegeven dat ik er in de toekomst misschien meer zou willen en dus een systeem zou willen waar dat makkelijk en goedkoop kan. HIj had een heel mooi verhaal dat dat allemaal heel simpel kon, gevalletje panneeltje erbij leggen en klaar. Nou ben ik een leek en dacht, dat is mooi. Tot mensen die er meer verstand van hebben mij op wat extra dingen wezen waardoor dat uitbreiden allemaal wat minder simpel en goedkoop is dan die knakker me voorspiegelde.
Het lullige is dat ze bij mijn oom en tante en ouders naar volle tevredenheid hebben gewerkt. Mijn broer is nu ook bezig met die club.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moest ik dat er ook echt uittrekken. Had het idee dat ze gewoon een standaardofferte maken, even berekenen hoeveel panalen en dat is het dan. Hier werd ook niet echt nagedacht over toekomstbestendigheid.
Hoeveel panelen wil je hebben dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het lullige is dat ze bij mijn oom en tante en ouders naar volle tevredenheid hebben gewerkt. Mijn broer is nu ook bezig met die club.
Zit er nu over te denken om maar gewoon voor een simpeler oplossing te gaan met wat meer panelen. Dikke kans dat ik dan alsnog goedkoper uit ben. Maar afgelopen week geen zin gehad om daar mee bezig te zijn.
Komende dagen/week maar weer verder kijken.
Die ene knakker kwam op 6 panelen uit. Ik denk zelf dan aan 8 of 9. Afhankelijk ook van hoeveel er op het dak passen.quote:
Ik zou ze dan wel als 8/9 panelen laten aansluiten en niet als 1. Anders gaat de opbrengst omlaag naar de laagste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die ene knakker kwam op 6 panelen uit. Ik denk zelf dan aan 8 of 9. Afhankelijk ook van hoeveel er op het dak passen.
6 is wel krap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die ene knakker kwam op 6 panelen uit. Ik denk zelf dan aan 8 of 9. Afhankelijk ook van hoeveel er op het dak passen.
Zou er zoveel mogelijk leggen wat past.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, mag niet! Laadpaal mag wel op je balkon.
Ik weiger vanalles. Zoals seks met vrouwen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat we dat nog mogen meemaken hier dat jij iets weigert.
Zonde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weiger vanalles. Zoals seks met vrouwen.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weiger vanalles. Zoals seks met vrouwen.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Nu al zin in! GENIETEN!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week begint deel 2 van de hittegolf.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog maar 3 bosbranden in de buurt
Feestquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week begint deel 2 van de hittegolf.
Het is een hete zomer hierquote:
Eitjes bakken op je motorkap-weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt zo fijn! Op naar zomers met 55 graden!
Doe normaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt zo fijn! Op naar zomers met 55 graden!
47 graden hier een kleine 2 weken geleden. Tis niet alsof we het niet proberen.quote:
Te garen bedoel je. Even insmeren met olijfolie, wat rozemarijn, knoflook, zout en peper erbijquote:
Als m'n navel plopt ben ik gaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te garen bedoel je. Even insmeren met olijfolie, wat rozemarijn, knoflook, zout en peper erbij
Ik zet de Chianti vast klaar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n navel plopt ben ik gaar.
Ze moeten zich gewoon niet zo aanstellen daar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
47 graden hier een kleine 2 weken geleden. Tis niet alsof we het niet proberen.
Bosbrand in centraal Portugal toen waar bij 2000 brandweerlui, meer dan 600 bluswagens en 4 blusvliegtuigen ruim een week nodig hadden om onder controle te krijgen. Gebied van bijna 2X de Veluwe afgefikt. Shit is real, bruv.
In jouw tijd wandelde je er gewoon doorheen onderweg naar school zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze moeten zich gewoon niet zo aanstellen daar.
Bergop. Heen en terug. Met 100 kilo bepakking. In de dikste winterkleding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In jouw tijd wandelde je er gewoon doorheen onderweg naar school zeker
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Bergop. Heen en terug. Met 100 kilo bepakking. In de dikste winterkleding.
Scheelt weer in de gasprijzenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:07 schreef Barbusse het volgende:
Kippensoep maken door kip en groenten in een pan met water in de zon te zetten
Ik heb geen gas, dat scheelt pas in de prijzen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Scheelt weer in de gasprijzen
Same, maar voor die heleboel mensen die nog wel gas hebben. Voor ons scheelt het dan in de energiekosten omdat we geen energie hoeven te gebruiken om te kokenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen gas, dat scheelt pas in de prijzen.
Mag ik dan bij jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier hebben we nog wel gas voor warm water en om te kunnen koken.
Als dat geen batsen gaat worden.quote:
Nieuwe versie van het liedje mag ik dan bij jou: bats ik dan bij jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen batsen gaat worden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nieuwe versie van het liedje mag ik dan bij jou: bats ik dan bij jou?
Hey jarig jobjequote:
Vandaag mijn verjaardag gevierd, en een heel tof cadeau gekregenquote:
cool. Dat is wel vetquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag mijn verjaardag gevierd, en een heel tof cadeau gekregen
Ik mag in een raceauto gaan racen op waarschijnlijk circuit Zandvoort
Eerst twee rondjes met begeleiding, daarna vier rondjes zelfstandig
Gefeliciteerd gaaf cadeau hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cool. Dat is wel vet
En Gefeliciteerd
Thanks! En zeker vet, had ik niet verwacht van d'rquote:
Wat schattigquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smooth.quote:
quote:
Dan zal ik om 7 uur de koffie wel aanzettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:49 schreef Medusa666 het volgende:
goedenavond. Morgen naar parijsVertrekken om 05:40
Montmartrequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:49 schreef Medusa666 het volgende:
goedenavond. Morgen naar parijsVertrekken om 05:40
Wat bedoel je daarmeequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zal ik om 7 uur de koffie wel aanzetten
O wat lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het tijdstip dat je hier langskomt voor een ontbijtje
Ga je ook als eckte toerist de bar opzoeken waar Amelie is opgenomen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:52 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jaaaa gaan we ook zeker weer naartoe
Koffie en toastjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
O wat lekkerDankjewel. Wat krijg ik voor ontbijt?
Hahaha nee dat gaat me net te verquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je ook als eckte toerist de bar opzoeken waar Amelie is opgenomen?
Misschien lijk ik wel op 'mquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:58 schreef Medusa666 het volgende:
Als jij die knappe gast van Supernatural in je busje hebt kom ik wel bij je langs hoor
Ik durf nu niet over eitjes te beginnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:59 schreef DeathonStrike het volgende:
[..]
Dat kan toch veel beter!
Je moet de vrouwtjes wel goed verwennen hè
Film, geen serie. En die film is geweldig en nooit eindigende liefde voor Audrey Tatouquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:56 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hahaha nee dat gaat me net te verIk vond die serie ook niet zo geweldig
quote:
Ja dat definieert een persoon inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:02 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Niet qua innerlijk, hij zit niet op fok
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat definieert een persoon inderdaad
In het echt zijn ze altijd anders…quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:02 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Niet qua innerlijk, hij zit niet op fok
Dat snap ik heel goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik durf nu niet over eitjes te beginnen
Oooo ik heb die film nooit gezien. Dacht ff dat je het had over emily in parisquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Film, geen serie. En die film is geweldig en nooit eindigende liefde voor Audrey Tatou
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oooo ik heb die film nooit gezien. Dacht ff dat je het had over emily in paris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |