Ja, je verwacht t niet hèquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Watzijn er meer mensen op de wereld?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, je verwacht het niet hè, maar vorige week had ik eindelijk de moed bijeen geraapt om naar buiten te gaan... kom ik allemaal mensen tegen
Eigen schuld, denk ik danquote:
niks mis mee. Een man kan nooit genoeg schroefboormachines hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:41 schreef DrMarten het volgende:
ff snel naar de bouwmarkt voor een ijzerzaag en thuiskomen met een ijzerzaag, lamp en schroefboormachine
Ik kan ook nooit maar één ding kopen in de bouwmarkt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:41 schreef DrMarten het volgende:
ff snel naar de bouwmarkt voor een ijzerzaag en thuiskomen met een ijzerzaag, lamp en schroefboormachine
Niks mis met een beetje hard gaan af en toequote:
Ik had er uberhaupt niet een. Wel een elektrische schroevendraaier en een boormachine, maar niet de combinatiequote:Op maandag 15 augustus 2022 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee. Een man kan nooit genoeg schroefboormachines hebben
Ligt aan de contextquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje hard gaan af en toe
Weer veilig thuis. Maar het is hier wel benauwd.quote:
Ik liep langs de aanbiedingentafel. Lamp van ¤ 90 voor ¤ 15. Schroefboormachine van ¤ 129 voor ¤ 89. Dus wel de moeite waard.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit maar één ding kopen in de bouwmarkt.
Altijd kom je wel langs veel andere dingen die er ook handig uitzien.
is het een lange bruine trenchcoat?quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik ben mijn regenjas op kantoor vergeten.
Hier ook man. Net wel een lekkere calippo op ter verfrissingquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer veilig thuis. Maar het is hier wel benauwd.![]()
Ja, maar dan zwartquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een lange bruine trenchcoat?
Ja en ze is naakt daaronder nou goedquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een lange bruine trenchcoat?
Nee, maar ik zou ook niet weten waar jouw kantoor is..quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar dan zwart. Je hebt een bruine gevonden?
Bedankt, dit vermoeden had ik alquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja en ze is naakt daaronder nou goed
Graag gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook niet weten waar jouw kantoor is..
[..]
Bedankt, dit vermoeden had ik al
Ah zo. Nee ik mix werk niet met plezier, maar voor gianni daarentegenquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja en ze is naakt daaronder nou goed
Wat schattigquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zo. Nee ik mix werk niet met plezier, maar voor gianni daarentegen.
Er zijn niet veel kantoren in Brabant waar nu nog een zwarte regenjas hangtquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook niet weten waar jouw kantoor is..
[..]
Bedankt, dit vermoeden had ik al
Oh, oké.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zo. Nee ik mix werk niet met plezier, maar voor gianni daarentegen.
maar wel best veel waar geen zwarte regenjas hangtquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn niet veel kantoren in Brabant waar nu nog een zwarte regenjas hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |