En jij?quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, merk dat er zoveel meer verschil tussen antwoorden van collega's veel meer zat dan ik had verwacht.
Ohwja, appen doe ik ook wel, maar dat is meer over praktische dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:05 schreef gcjoel het volgende:
Ik zie ze eens per 3 maanden denk ik. Maar app wel bijna iedere dag
Nu vooral updates over het huis, maar we appen gewoon van alles. Doe ik liever dan bellen. #millenialquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, appen doe ik ook wel, maar dat is meer over praktische dingen.
Ja, dat zijn we de dingen wanneer je echt kan bij kletsenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu vooral updates over het huis, maar we appen gewoon van alles. Doe ik liever dan bellen. #millenial
En pas nog nachtje weg geweest met mijn ouders, was ook leuk!
Gemiddeld 2x pw denk ik omdat ik daar 1x pw mee eet en als ze op de hondjes passen zie ik ze natuurlijk ookquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje vreemde vraag, maar hoe vaak per jaar zien jullie je ouders?
Heb je twee hondjes? Ik loop echt achter.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gemiddeld 2x pw denk ik omdat ik daar 1x pw mee eet en als ze op de hondjes passen zie ik ze natuurlijk ook
Huis ging nu even snel afgelopen 2 weken, dus dat is wel leuk. Zie het topic voor foto'squote:Op maandag 15 augustus 2022 14:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat zijn we de dingen wanneer je echt kan bij kletsen
En hoe gaat het met het huis eigenlijk? Geen spijt van zo'n groot project. Je hebt een topic toch?
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je twee hondjes? Ik loop echt achter.
Ik wist niet dat je een topic hadquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Huis ging nu even snel afgelopen 2 weken, dus dat is wel leuk. Zie het topic voor foto's
Soms wel spijt haha. Afgelopen weekend vloer gelegd met 30+ graden is niet leuk.
Maar het wordt wel heel mooiEn het wonen hier is zo fijn ook
Ga ik zo onwijs uitgebreid bekijken als ik klaar ben met poetsenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
K&W / Gcjoel's plattelandswoning #2
Deel 2 al
Leukquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja klopt
Net even je Topic doorgespit, ziet er goed uit hoor! Heerlijk zo'n lap grond!
Nah, beter van niet. Dat leidt direct tot ruziequote:Op maandag 15 augustus 2022 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk
Kunnen jullie ook lekker samen gaan klussen
Dan maar een ikea kastje in elkaar zettenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, beter van niet. Dat leidt direct tot ruzie
Ja ik doe het liever gewoon zelfquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan maar een ikea kastje in elkaar zetten
Leuk topic, gcjoelquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
K&W / Gcjoel's plattelandswoning #2
Deel 2 al
Tomatensoeprode muren in de eetkamerquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
Kriebelt nu wel om een huis helemaal eigen te maken
Chinese tomatensoep of tomatencremesoep?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tomatensoeprode muren in de eetkamer
Dat mag Vinniiee besluiten met zijn vriendin.quote:
Tomatensoep met ballen en alfabetvermicelli natuurlijk!quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep of tomatencremesoep?
Huehue ballenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tomatensoep met ballen en alfabetvermicelli natuurlijk!
Ook eens gehad, was een week leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had lang geleden ook donkerrode muren, zou ik niet nog een keer doen
I knew this would trigger you 😏quote:
Altijd zo jaloers op z'n outfitsquote:
Waarom je hebt een groot deel al in de kast?quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd zo jaloers op z'n outfits
Thanks!quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk topic, gcjoelEn tof huisje hebben jullie!
Ik heb een aantal kostuums, ja. Maar dit is wel van een geheel andere orde:quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waarom je hebt een groot deel al in de kast?
Groen is altijd een mustquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een aantal kostuums, ja. Maar dit is wel van een geheel andere orde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg stop eens met posten anders kan ikquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een aantal kostuums, ja. Maar dit is wel van een geheel andere orde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon opnieuw beginnen met Luci kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zeg stop eens met posten anders kan ik
Zo weer dweilen
quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zeg stop eens met posten anders kan ik
Zo weer dweilen
En de luchtvochtigheid is al zo hoog nu.quote:
Zomaar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog aan je denken.
Gelukkig ben ik niet de enige die zich afvraagt welke handeling hij aan het verrichten was op dat moment.quote:
Oh shitquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging bijna dood en toen flitste mijn leven voorbij.
Nou, je verwacht het niet hè, maar vorige week had ik eindelijk de moed bijeen geraapt om naar buiten te gaan... kom ik allemaal mensen tegenquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh shitWist niet dat ik zo'n impact op je leven had dat het in je compilatie zou komen
![]()
Maar hoezo ging je bijna dood?
Ja, moet je ook niet doenquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, je verwacht het niet hè, maar vorige week had ik eindelijk de moed bijeen geraapt om naar buiten te gaan... kom ik allemaal mensen tegen
Watquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, je verwacht het niet hè, maar vorige week had ik eindelijk de moed bijeen geraapt om naar buiten te gaan... kom ik allemaal mensen tegen
Ja, je verwacht t niet hèquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Watzijn er meer mensen op de wereld?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigen schuld, denk ik danquote:
niks mis mee. Een man kan nooit genoeg schroefboormachines hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2022 18:41 schreef DrMarten het volgende:
ff snel naar de bouwmarkt voor een ijzerzaag en thuiskomen met een ijzerzaag, lamp en schroefboormachine
Ik kan ook nooit maar één ding kopen in de bouwmarkt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:41 schreef DrMarten het volgende:
ff snel naar de bouwmarkt voor een ijzerzaag en thuiskomen met een ijzerzaag, lamp en schroefboormachine
Niks mis met een beetje hard gaan af en toequote:
Ik had er uberhaupt niet een. Wel een elektrische schroevendraaier en een boormachine, maar niet de combinatiequote:Op maandag 15 augustus 2022 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee. Een man kan nooit genoeg schroefboormachines hebben
Ligt aan de contextquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje hard gaan af en toe
Weer veilig thuis. Maar het is hier wel benauwd.quote:
Ik liep langs de aanbiedingentafel. Lamp van ¤ 90 voor ¤ 15. Schroefboormachine van ¤ 129 voor ¤ 89. Dus wel de moeite waard.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit maar één ding kopen in de bouwmarkt.
Altijd kom je wel langs veel andere dingen die er ook handig uitzien.
is het een lange bruine trenchcoat?quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik ben mijn regenjas op kantoor vergeten.
Hier ook man. Net wel een lekkere calippo op ter verfrissingquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer veilig thuis. Maar het is hier wel benauwd.![]()
Ja, maar dan zwartquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een lange bruine trenchcoat?
Ja en ze is naakt daaronder nou goedquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het een lange bruine trenchcoat?
Nee, maar ik zou ook niet weten waar jouw kantoor is..quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar dan zwart. Je hebt een bruine gevonden?
Bedankt, dit vermoeden had ik alquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja en ze is naakt daaronder nou goed
Graag gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook niet weten waar jouw kantoor is..
[..]
Bedankt, dit vermoeden had ik al
Ah zo. Nee ik mix werk niet met plezier, maar voor gianni daarentegenquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja en ze is naakt daaronder nou goed
Wat schattigquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zo. Nee ik mix werk niet met plezier, maar voor gianni daarentegen.
Er zijn niet veel kantoren in Brabant waar nu nog een zwarte regenjas hangtquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ook niet weten waar jouw kantoor is..
[..]
Bedankt, dit vermoeden had ik al
Oh, oké.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zo. Nee ik mix werk niet met plezier, maar voor gianni daarentegen.
maar wel best veel waar geen zwarte regenjas hangtquote:Op maandag 15 augustus 2022 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er zijn niet veel kantoren in Brabant waar nu nog een zwarte regenjas hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |